Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Χτυποῦν τά Θρησκευτικά

Σχολικά βιβλία: Χτυπούν τα θρησκευτικά
Τελικά για το θέμα του αλφαβήτου και της φερόμενης κατάργησης γραμμάτων και αντικατάστασης τους από λατινικά εξηγήσεις δόθηκαν και φαίνεται ότι ο σάλος οφείλεται σε παρεξήγηση και ίσως σε άγνοια από την πλευρά των καταγγελλόντων, του τρόπου διδασκαλίας της φωνητικής απόδοσης των ελληνικών γραμμάτων (φθόγγων). Ανεξαρτήτως του συγκεκριμένου θέματος, πάντως, προσπάθειες αλλοίωσης της ελληνικής γλώσσας, όπως και της Ιστορίας, είναι υπαρκτές, διαρκείς και εκπορεύονται από τα γνωστά άγνωστα κέντρα. Σύμφωνα με καταγγελίες θεολόγων και εκπαιδευτικών, υπάρχει σταδιακή αλλά εμφανής απαλοιφή της διδασκαλίας του Χριστιανισμού, με τρανταχτό παράδειγμα την παντελή απουσία αναφορών στη Θεοτόκο από τα βιβλία των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο. Αντίθετα, φαίνεται ότι επικρατεί η λογική της διδασκαλίας των θρησκευτικών σε συνδυαστικό πλαίσιο των διαφόρων θρησκειών. Μέχρι σήμερα η Καινή Διαθήκη διδάσκεται στους μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου.. Ξεκινώντας από τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και φτάνοντας μέχρι την Ανάληψη του Κυρίου, μελετώνται όλα τα σημαντικά γεγονότα της Θείας Οικονομίας, η διδασκαλία, οι παραβολές και τα θαύματα του Χριστού, με τη χρήση μεταφρασμένων περικοπών της Καινής Διαθήκης. Το θρησκευτικό μάθημα στην τάξη αυτή δεν είναι μόνο εύληπτο για τους μαθητές αλλά και ουσιαστικό για τη θεολογική τους συγκρότηση , σημειώνει σε άρθρο του στο Διαδίκτυο ο θεολόγος Ιωάννης Τάτσης, ο οποίος καταγγέλλει και τη νέα τάση που υπάρχει στη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία. Με το νέο πρόγραμμα σπουδών, η σε βάθος μελέτη της Καινής Διαθήκης παύει πλέον να υπάρχει. Διατηρείται μόνο μια μικρή αναφορά σε λίγα θαύματα και διδασκαλίες του Χριστού σε μια ενότητα για την οποία αφιερώνονται μόλις τέσσερα δίωρα. Στην ίδια αυτή ενότητα εξετάζεται και “O Ιησούς Χριστός στο Κοράνι και στη λογοτεχνία του Ισλάμ”, ενώ στις δραστηριότητες προτείνεται η επεξεργασία των απόψεων “ενός Εβραίου (π.χ. Μπούμπερ), ενός Ινδουιστή (π.χ. Γκάντι) και ενός αγνωστικιστή (π.χ. Μαρσέλ Μαρσώ) για τον Ιησού”. Όπως σημειώνει ο καθηγητής, τα Ελληνόπουλα θα μαθαίνουν πλέον όλο και λιγότερα για τη Θεοτόκο, τον Ευαγγελισμό, τα Πάθη, τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού. Αντίθετα, θα ενισχύονται οι γνώσεις τους πάνω στην “πανθρησκεία”, την αλληλοκατανόηση και τον αλληλοσεβασμό μεταξύ των θρησκειών, αυτά που εξυπηρετούν την παγκοσμιοποιημένη Νέα Τάξη . πηγή: ΕΠΙΚΑΙΡΑ από edu4u.gr http://thriskeftika.blogspot.gr