Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Ὁ Πρόσφατος Μάρτυρας τῆς Ὁρθοδοξίας – Father Basilios Nassar: The Latest Martyr of Orthodoxy

 

Στις 25 Ιανουαρίου 2012 ο Ελληνορθόδοξος Ιερομόναχος Βασίλειος Νάσαρ πυροβολήθηκε από ένοπλη τρομοκρατική ομάδα στη Χάμα της Συρίας, κατά τη δεύτερη μέρα των εκεί σφοδρών συγκρούσεων. Ο πάτερ Βασίλειος βρισκόταν στη Μητρόπολη όταν ενημερώθηκε από ένα τηλεφώνημα ότι ένας ενορίτης του είχε πυροβοληθεί και χρειαζόταν βοήθεια. Το Πατριαρχείο Αντιοχείας ανέφερε ότι ο 30χρονος ιερέας πυροβολήθηκε καθώς έδινε ιατρική βοήθεια στον τραυματισμένο άνδρα ο οποίος είχε προ ολίγου πυροβοληθεί. Ο πάτερ Βασίλειος πυροβολήθηκε στο στήθος και στη δεξιά αμασχάλη. Αμέσως ένας άλλος ιερέας, ο π. Παντελεήμων Ίσα, ο οποίος ήταν μαζί του, έσυρε το αιμόφυρτο σώμα, σε ένα κοντινό κτίριο για να τον σώσει, αλλά ο μάρτυρας για τον Χριστό πατέρας Βασίλειος μέσα σε 30 λεπτά πέθανε από αιμορραγία.

Η κηδεία του πραγματοποιήθηκε στις 26 Ιανουαρίου, στην Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στη Χάμα. Ο μακαριστός π. Βασίλειος – κατά κόσμον Μάζιν – γεννήθηκε το 1982 στο χωριό Κφάρμπο της Χάμα. Ολοκλήρωσε τις θεολογικές του σπουδές στην Θεολογική σχολή του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού- Μπάλαμαντ, απ’ όπου πήρε και το μεταπτυχιακό. Υπηρετούσε στο χωριό του και στην πόλη Χάμα, ενώ δίδασκε την βυζαντινή μουσική στην μουσική σχολή Αγίου Κοσμά του Μελωδού την οποία είχε ιδρύσει ο ίδιος στην Μητρόπολη. Αιωνία του η μνήμη!
Πηγή εδώ . Μετάφραση NOCTOC
π. Γεώργιος Μασούχ: O Βασίλειος Nάσαρ και το καλύτερο Τζιχάντ
Ήταν μαχητής, αλλά δεν ήταν όπως τους άλλους μαχητές. Ήταν πολεμιστής, αλλά δεν έμοιαζε με κανένα άλλο πολεμιστή. Ήταν οπλισμένος, αλλά τα όπλα του δεν ήταν αυτού του κόσμου. Ήταν επαναστάτης, αλλά η επανάσταση του δεν ήταν αυτού του κόσμου, ακόμα κι αν ήταν σε αυτόν τον κόσμο. Ακολούθησε το παράδειγμα του Ιησού του. Η ηλικία του ήταν στο κατώφλι των τριάντα χρόνων. Το όνομά του ήταν Βασίλειος Νάσαρ και έχει γίνει ο μάρτυρας Βασίλειος Νάσαρ.
Ήταν από το χωριό Κφάρμπαχομ της περιοχής της Χάμα. Μεγάλωσε στο χωριό του και σπούδασε θεολογία στην σχολή του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού στο Πανεπιστήμιο του Μπαλαμάντ. Απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στη θεολογία και στη συνέχεια επέστρεψε για να υπηρετήσει την εκκλησία του χωριού του. Σκοτώθηκε από κακόβουλες σφαίρες την περασμένη εβδομάδα κατά την εκτέλεση ανθρωπιστικού έργου, προσπαθώντας να φέρει ανακούφιση σε ένα τραυματισμένο μέλος του ποιμνίου του.
Το όπλο του πατέρα Βασιλείου ήταν το Ιερό Ευαγγέλιο και πανοπλία του ήταν ο Ζωοποιός Σταυρός. Το σπαθί του ήταν η απόλυτη αλήθεια και το βέλος του η δικαιοσύνη η και ευλάβεια. Το κάστρο του ήταν η Αγία Εκκλησία την οποία ο Κύριος μας απέκτησε με το άγιο αίμα Του. Κρατούσε την αγάπη ως λάβαρο που τον προστάτευε από το μίσος και την προκατάληψη. Σήκωσε την ελπίδα, ως ένα τείχος ενάντια στην καταπίεση και τον εξαναγκασμό. Δήλωσε την πίστη του σε ένα δάσκαλο ο οποίος δεν άφησε κανένα άλλο νόμο, εκτός από μια μόνο εντολή: «Να αγαπάτε αλλήλους, καθώς εγώ σας αγάπησα».
Ο Βασίλειος πίστευε ότι «ο δούλος δεν είναι μεγαλύτερος από τον κύριό του». Αυτές τις λέξεις είπε ο Χριστός όταν έπλυνε τα πόδια των μαθητών Του, τη νύχτα της σταύρωσης. Ο Βασίλειος πήρε τη ποδιά του και εξυπηρετούσε τους φτωχούς, τους άπορους, τους άστεγους, τους απόκληρους, τους αρρώστους, τις χήρες, τα ορφανά, τους ηλικιωμένους … Στο τελικό του ταξίδι, ήθελε να είναι σαν το Σαμαρείτη που νοιάστηκε για εκείνον που είχε «πέσει ανάμεσα σε ληστές», τραυματισμένος και να παλεύει με το θάνατο. Πήγε ένα βήμα πάρα πέρα από ​​ό, τι έκανε ο Σαμαρείτης, αφού δεν του ήταν αρκετό μόνο να δώσει χρήματα για την περίθαλψη του τραυματισμένου ανθρώπου. Πλήρωσε τη λύτρωση με το αίμα του, για να σώσει έναν άνθρωπο από το θάνατο. Πέθανε έτσι ώστε κάποιος άλλος να μπορέσει να ζήσει και έτσι έφτασε στα όρια του μαρτυρίου.
Όπως και τον εσταυρωμένο δάσκαλό του, ο Βασίλειος δεν πίστευε στη βία ως τρόπο υπεράσπισης των καταπιεσμένων. Πίστευε στο Λόγο της αλήθειας και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου και της ελευθερίας που είναι η εικόνα του Θεού στην ανθρωπότητα. Δεν έφερε όπλο για να υπερασπιστεί τα παιδιά του ποιμνίου του, αλλά έφερε το άσπρο σάβανο του. Δεν έφερε λευκή σημαία με την οποία θα παραδιδόταν στο τυφλό μίσος και τη σύγκρουση που άναψε ανάμεσα σε παιδιά του ίδιου έθνους, της ίδιας πόλης και του ίδιου χωριού. Αντίθετα, έφερε το λάβαρο της αγάπης το οποίο είναι το μόνο που καταστρέφει το μίσος και το κατακτά. Ο άνθρωπος δεν κατακτά το μίσος με το μίσος. Αυτό είναι που Βασίλειος μας είπε με το μαρτύριο του.
Ο Βασίλειος κατάγεται από μια Εκκλησία από την οποία προέρχονται χιλιάδες άγιοι μάρτυρες, από μια Εκκλησία που θεωρεί ότι η μαρτυρία με αίμα είναι το ποιο υψηλό μαρτύριο. Κατάγεται από μια Εκκλησία της οποίας η χρυσή εποχή δεν ήταν η εποχή της συμμαχίας της με το κράτος. Αντίθετα, η χρυσή εποχή της, ήταν όταν ζούσε και διέδιδε και ευαγγέλιζε στη σκιά του τυραννικού ρωμαϊκού κράτους που δίωκε τα παιδιά του. Κατάγεται από μια Εκκλησία της οποίας τα παιδιά λένε, «σ’ Αυτόν (δηλαδή, τον Κύριο), ζούμε και κινούμαστε και υπάρχουμε και σε κανέναν άλλο».
Είναι σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε ποια πλευρά σκότωσε τον πατέρα Βασίλειο τον Νεομάρτυρα, ακόμη και αν αυτό είναι δύσκολο εν μέσω εμφυλίου πολέμου. Ωστόσο, είναι πιο σημαντικό για εμάς να μην κυκλοφορούμε μέσα στο καθαρό αίμα του και να μην επωφεληθούμε από αυτό στο παζάρι της εσωτερικής σύγκρουσης. Δηλώνοντας αυτό, η πικρή πραγματικότητα δεν παύει να δείχνει ότι ένας έντιμος Σύρος πολίτης σκοτώθηκε από συριακές σφαίρες που πυροβολήθηκαν από κάποιο πολίτη της Συρίας. Αυτό είναι το πιο οδυνηρό γεγονός, ότι «τα παιδιά του ίδιου έθνους επιτίθενται ο ένας στον άλλο με σφαίρες».
Ευλογημένη είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία στην οποία ο αγαπημένος Βασίλειος ανήκει, στις τάξεις των δικαίων μαρτύρων της. Ευλογημένος να είναι, επειδή ολοκλήρωσε την αναζήτησή του και πολέμησε με καλό αγώνα. Υπάρχει κάτι περισσότερο ένδοξο από αυτό το τζιχάντ;
Ο π. Γεώργιος Μασούχ είναι καθηγητής Ισλαμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Μπαλαμάντ.
Πηγή εδώ . Μετάφραση NOCTOC



«Οχι» στην αποφυλάκιση Εφραίμ

 
Προφυλακισμένος πρέπει να παραμείνει ο αρχιμανδρίτης Εφραίμ αποφάσισε πριν από λίγο, αργά το απόγευμα της Πέμπτης, η ανακρίτρια κυρία Ειρήνη Καλού. Στην πολυσέλιδη απόφασή της, η ανακρίτρια εκτιμά ότι δεν έχουν αλλάξει οι συνθήκες κάτω από τις οποίες είχε εξαρχής κρίνει ότι ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου πρέπει να κρατηθεί στη φυλακή ως ύποπτος τέλεσης νέων αδικημάτων.
Οι συνήγοροι του αρχιμανδρίτη Εφραίμ έχουν κατά το νόμο δικαίωμα να προσφύγουν εντός πέντε ημερών στο δικαστικό συμβούλιο, καταθέτοντας πλέον σε αυτό την προσφυγή τους για την αποφυλάκιση του πελάτη τους.

Εντός πέντε ημερών, πάντως, και συγκεκριμένα την ερχόμενη Τρίτη 14 του μήνα, συζητείται στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και η πρώτη αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Μονής Βατοπαιδίου, η οποία είχε υποβληθεί τον Ιούνιο του 2010.
Με την αγωγή ζητείται η ακύρωση της ανταλλαγής και η επιστροφή στο Δημόσιο ακινήτου 180 στρεμμάτων, που βρίσκεται στην περιοχή Αγίου Αθανασίου Έδεσσας. Η εκδίκαση της υπόθεσης αυτής έχει αναβληθεί ήδη μία φορά, τον περασμένο Ιανουάριο, μετά από αίτημα της Μονής.

ΤΙ ΑΘΛΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΒΑΖΟΥΜΕ ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ... ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ! ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ !




 
ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΑΝΥΠΕΡΘΕΤΩΣ Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========
Νέα προσπάθεια του Μακαριότατου Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου να βγάλει λάδι τον επιστήθιο φίλο του Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο.
Ο ΠΑΤΡΩΝ ΜΕΤΑΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΩΣ ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΣ
___________
Το σχετικό ρεπορτάζ του κ. Νίκου Παπαχρήστου - ιδιοκτήτη του“Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ” - αναφέρει ότι ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος θα μεταβεί στην Καλαμάτα για να συναντήσει ως ειρηνοποιός τον κ. Σαββάτο για το φραστικό επεισόδιο μεταξύ των Σεβ. Μεσσηνίας και του Σεβ. Γλυφάδος που συνέβηκε πρόσφατα στο συνέδριο της Παντέλης.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ;
____________
Αλλά γιατί άραγε χρειάζεται να πάει ο Σεβασμιότατος Πατρών στην Καλαμάτα για να συναντήσει τον Σεβ. Μεσσηνίας;
Γιατί δεν λύνουν αυτές τις διαφορές στη Σύνοδο της Ιεραρχίας;
Απλούστατα.

Φοβάται ο Μεσσηνίας και ο πανούργος προστάτης του - ο διά τας αμαρτίας ημών Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος - ότι, αν αχθεί το θέμα στη Σύνοδο της Ιεραχίας, θα σπάσει τα μούτρα του, επειδή η πλειοψηφία των μελών της Ιεραρχίας θα ψηφίσει εναντίον των θέσεων του!.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΓΙΔΕΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΓΛΥΦΑΔΟΣ
__________
Ετσι ο παμπόνηρος Αρβανίτης αποφάσισε να βάλει μπροστά τον αγαθό τη καρδία Αγιο Πατρών για να βοηθήσει το φιλαράκι του τον Μεσσηνίας να τη βγάλει “αβρόχοις ποσίν”.
Λες και είναι ο Μεσσηνίας ο αδικημένος και γι’ αυτό πηγαίνει διαμεσολαβητής να τον παρακαλέσει να αποδεχθεί τη συγγνώμη του Σεβασμιότατου Γλυφάδος σε συνάντηση κοροιδία την οποία μεθοδεύει ο πανούργος Αρχιεπίσκοπος.
Στήνεται με άλλα λόγια σκηνικό παρόμοιο με τον εξευτελισμό του Αγίου Κυθήρων.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΝΑ ΑΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ
____________
Θα παρακαλέσουμε τον μεν Αγιο Πατρών - παραδοσιακό ιεράρχη, αφιλοχρήματο, με πλούσιο ποιμαντικό και φιλανθρωπικό έργο και με καλές προθέσεις, αλλά παιγνιδάκι ανίσχυρο στα χέρια του ραδιούργου Αρχιεπισκόπου - να αποποιηθεί την ευθύνη της μετάβασης στην Καλαμάτα.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΛΥΦΑΔΟΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
_________
Τον δε ομολογητή Μητροπολίτη Γλυφάδος παρακαλούμε θερμά να απορρίψει ασυζητητί κάθε ιδέα κατ’ ιδίαν συνάντησης με τον αλλοτριοεπίσκοπο της Μεσσηνίας και εκπρόσωπο της “διηρημένης”Εκκλησίας.
Ουδεμία συγγνώμη άμεση ή έμμεση οφείλει στον καθαιρετέο Μητροπολίτη Χρυσόστομο Σαββάτο ο Αγιος Γλυφάδος, τον οποίο ο πανούργος και ύπουλος Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ταπείνωσε με την συνδρομή του Μεσσηνίας όταν αρμοδίως - και με τη μεγαλύτερη δυνατή ευγένεια - ζήτησε να πληροφορηθεί για την πορεία των διαλόγων.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ
_________
Ο κ. Σαββάτος οφείλει πάραυτα και αμελλητί να παραιτηθεί για να εκλεγεί ιεροπρεπής κληρικός αδιάβλητου ήθους και ορθόδοξων φρονημάτων να ποιμάνει θεοφιλώς τη Μητρόπολη Μεσσηνίας.
Ο κ. Σαββάτος έλαβε εντολή από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας να μην συμμετέχει σε συμπροσευχές με αιρετικούς.

Παρόλα αυτά έπραξε το ακριβώς αντίθετο.

Επομένως υπάρχει μείζον θέμα για το οποίο ο Σεβασμιότατος πρέπει ανυπερθέτως να καθαιρεθεί χωρίς καμία χρονοτριβή.
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
_____________
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ταπείνωσε δύο φορές για θέματα πίστεως τον Αγιο Γλυφάδος.

Καταρχήν όταν έδωσε αναρομοδίως στον κ. Σαββάτο την επιστολή που του έστειλε ο Αγιος Γλυφάδος και ακολούθως όταν παρέπεμψε στις"Ελληνικές Καλένδες" την καταγγελία του Αγίου Γλυφάδος για τον ανεκδιήγητο πρωτοπρεσβύτερο π. Παύλο Κουμαριανό ότι κοινώνησε σε παπικό ναό στην παρουσία ορθόδοξων Επισκόπων.
Ελπίζουμε ότι αυτή τη φορά δεν θα δεχθεί με κανένα τρόπο να τον καπελλώσει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο καθαιρετέος Μητροπολίτης Μεσσηνίας.

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Δεν θα ψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Ι. Μιχελογιαννάκης

Την πρόθεση του να μην ψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση δημοσιοποίησε με επιστολή που απέστειλε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ κ. Παπανδρέου, στον Πρόεδρος της Βουλής...
τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ και τον γραμματέα της Κ.Ο του κινήματος, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Ι. Μιχελογιαννάκης,

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή του ο κ. Μιχελογιαννάκης

"αυτή η απόφασή μου θα συνεχιστεί και με το αν μπει ή όχι κομματική πειθαρχεία, οι 28.000 πολίτες που με ψήφισαν, απαιτούν όχι να φυγομαχήσω, όχι να γυρίσω στο σπίτι μου, αλλά ιδίως αυτές τις ώρες να συνεχίσω να παλεύω μέσα από το κοινοβούλιο για τη σωτηρία μας".

Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

Μετά την ψήφιση του πρώτου μνημονίου που ο Θεός έκρινε να μην το ψηφίσω δυστυχώς το μόνο που πετύχαμε ήταν να βαθύνει η κρίση, να συμπιεστεί το λαϊκό εισόδημα και με ευθύνη την ανεπάρκεια και ανικανότητα του πολιτικού συστήματος να δημιουργηθεί εκ νέου ανάγκη για μνημόνιο τύπου δύο.

Κατανοώ ότι κληρονομήσαμε δημόσιο χρέος από

1. την κακοδιαχείριση των ταμείων
2. την κακοδιαχείριση της ανάπτυξης
3. τη φοροδιαφυγή
4. τη γκρίζα τραπεζική πολιτική
5. την κακή διαχείριση της δημόσιας περιουσίας
6. το απαράδεκτο κράτος με γραφειοκρατία 6,8%
7. το ανύπαρκτο παραγωγικό μοντέλο
8. το ανύπαρκτο καταναλωτικό μοντέλο
9. καθυστερήσεις, ελλείψεις και λάθη

Όμως και εμείς σε αυτή τη διετία δεν τολμήσαμε. Ενώ μπήκαν σπόροι για θεμελιώδεις αλλαγές, δεν τις ολοκληρώσαμε.
1. Η ρήξη με τους τραπεζίτες δεν έγινε
2. Η ρήξη με τους κερδοσκόπους είτε της χρεοκοπίας του ευρώ είτε της επιστροφής στη δραχμή δεν έγινε
3. Η ρήξη με τα ΜΜΕ δεν έγινε
4. Η ρήξη με τους μεγαλοεργολάβους δεν έγινε
5. Η ρήξη με τα καρτέλ δεν έγινε
6. Η ρήξη με το κάθε είδος λαθρεμπόριο δεν έγινε
7. Η ρήξη με αυτούς που επιβουλεύονται τον ορυκτό πλούτο δεν έγινε
8. Η πραγματική βούληση για χειροπέδες σε αυτούς που έφταιξαν δεν υπήρξε.
9. Η πολιτική αναγκαιότητα για συνταγματικές ανατροπές δεν έγινε.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η εξαφάνιση της μεσαίας τάξης, η φυγή των παιδιών μας στο εξωτερικό, η φυγή των καταθέσεών μας από τις ελληνικές τράπεζες, το στέγνωμα της αγοράς.
Εικόνα όλων αυτών είναι να υπάρχει το παράδοξο να έχουμε ύφεση 10% με πληθωρισμό 5%. Η Ελλάδα επίσης βρίσκεται στην 4η θέση όσον αφορά την ακρίβεια.
Η φωτογραφία της σημερινής ελληνικής κοινωνίας δείχνει 22.000 άστεγους, 1,700 αυτοκτονίες, ατέλειωτες ουρές συσσιτίων, 1 στους 3 να ζει στα όρια της φτώχειας καθώς και 1.100.000 άνεργους.

Μελετώντας το νέο μνημόνιο, βρίσκοντάς το δυστυχώς από τα μπλόγκ, μιας και ως βουλευτής επίσημα δεν το έχω ακόμα στα χέρια μου, διαπιστώνω:
1.
i. 469 ευρώ κατώτατος μισθός, μετά τη μείωση του 22%
ii. 421 ευρώ κατώτατος μισθός στους νέους μέχρι 25 ετών, λόγω της 32% μείωσης
iii. 359 ευρώ επίδομα ανεργίας
iv. 290 ευρώ μισθός ημιαπασχόλησης
Αλήθεια μπορεί να ζήσει κάποιος με αυτά τα ποσά?
2. με τη μετενέργεια, έστω και την τρίμηνη, που κλιμακωτά στο 6μηνο διατηρούνται 2 επιδόματα και στο 9μηνο μένει μόνο ο βασικός μισθός, επιβαρύνεται ακόμα ο μισθός ναι ή όχι; Δύναται ο εργοδότης να διαπραγματευτεί αυθαίρετα;
3. οι απολύσεις άμεσα των 15.000 και των 150.000 μέχρι το 2015, με τη βίαιη συγχώνευση οργανισμών – υπηρεσιών, δημιουργεί ή όχι νέα κοινωνική έκρηξη;
4. η ελάττωση 15% των επικουρικών, σε διάφορα είδη των κυρίων συντάξεων και 7% από το ΝΑΤ, είναι λύση;
5. το πάγωμα της ωρίμανσης μέχρι η ανεργία να πέσει στο 10%, θεωρεί κανείς ότι είναι δίκαιη;
6. καταργούνται ή όχι θεμελιώδη κοινωνικά επιδόματα και τιμωρούνται ή όχι ομάδες όπως των πολυτέκνων;
7. καταστρέφονται ή όχι αγορές όπως π.χ. οι νησιώτικες;
8. η διαιτησία που θα διαπραγματεύεται πλέον το βασικό μισθό και όχι δώρα-αποζημιώσεις, είναι δίκαιη;
9. η εκ νέου επανεξέταση το καλοκαίρι των κατωτάτων μισθών, της συλλογικής σύμβασης εργασίας, των ειδικών μισθολογίων και τους ασφαλιστικού, δηλαδή μέτρα που θα κοστίσουν πάλι 11 δις, είναι λύση;
10. η επιμονή των ευρωπαίων αρχικά για επιτροπεία, μετά για τεχνητή επιτροπεία, μετά για ένα ταμείο που να διασφαλίζει μόνο τα συμφέροντα των δανειστών, ανεξάρτητα αν εμείς μπορούμε να επιβιώσουμε ή όχι, είναι δίκαιο;

Κι όμως, μπορούμε άμεσα να εισπράξουμε χρήματα
1. από το λαθρεμπόριο καυσίμων
2. από την υγεία (φάρμακα, προμήθειες)
3. από την εισφοροδιαφυγή
4. από τη φοροδιαφυγή
5. από τον κλεμμένο πλούτο στην Ελβετία

Κι όμως, θα μπορούσαμε άμεσα να
1. μειώσουμε τις τιμές των προϊόντων τουλάχιστον 40%
2. ελαττώσουμε τα επιτόκια δανεισμού νοικοκυριών-επιχειρήσεων και να επιμηκύνουμε το χρόνο αποπληρωμής τους
3. να ζητήσουμε αναδρομικά πόθεν έσχες για 2000 έως 2012
4. να δημιουργήσουμε συνθήκες με μείωση προστίμων σε όσους παλιννοστήσουν τις καταθέσεις τους στο εξωτερικό προς τις ελληνικές τράπεζες
5. να κερδίσουμε μέχρι και 20 δις από τον κλεμμένο ΦΠΑ, με ηλεκτρονικές συναλλαγές πάνω από 100 ευρώ
6. να διαχειριστούμε ηλεκτρονικά τις ασφαλιστικές εισφορές ώστε να αντληθούν πόροι για τα ασφαλιστικά ταμεία

Μετά τα παραπάνω, βάζοντας πάνω από όλα τη συνείδησή μου, τη σωτηρία τους ελληνικού κράτους, τη σωτηρία των ελλήνων πολιτών, τη σωτηρία της δημοκρατίας και τέλος τη σωτηρία της δημοκρατικής παράταξης, δηλώνω ότι δεν θα ψηφίσω τη νέα δανειακή σύμβαση και παρακαλώ το κόμμα μου τη ύστατη στιγμή να σταθεί όρθιο στις αρχές, στην ιδεολογία του και στο στόχο του που πιστεύω να είναι η αξιοπρεπής Ελλάδα και η δίκαιη κοινωνία.

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΤΑ ΛΥΡΑΤΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ! ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ!

Αντώνη, έχεις σκεφτεί τι θα έκανε το Πασοκ αν είχε 30% κι εσύ...8;

Ως πότε θα κρύβεσαι ρε;
Ενώ είχε προγραμματιστεί σύσκεψη της Κ.Ο της ΝΔ για σήμερα το απόγευμα, ο Πρόεδρός της δήλωσε πως "αναβάλεται" για αύριο! Την ώρα δηλαδή που όλοι, από κωλοτούμπες μέχρι...Κοσταρικανούς τουρίστες και δοτούς πρωθυπουργούς συζητούν τις εξελίξεις, ο Σαμαράς ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ!

Όπως μάθαμε, διοργανώθηκε μαζική συγκέντρωση Νεοδημοκρατών έξω από τα γραφεία του κόμματος, προκειμένου να πιέσουν για μη ψήφιση των νέων μέτρων: Το γεγονός αυτό, πανικόβαλλε τον Σαμαρά και τους αυλικούς του, οδηγώντας τους στην αναβολή της αποψινής σύσκεψης!

Αντώνη, χθες ψέλλισες κάτι για Εκλογές (όχι πολύ δυνατά, για να μην σε...μαλώσουν και τα αφεντικά σου): ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ να προκηρυχθούν άμεσα!

Η ψευτοκυβέρνηση καταρρέει κι εσύ ακόμα το σκέφτεσαι! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!

Αλήθεια, μπορείς να μας πεις ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ αν ήταν στη θέση σου; Μήπως για...αρχή θα είχε κάψει την Αθήνα με τους "αντιεξουσιαστές" του;

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΖΩΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΖΕΦΡΥ!