Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟ ΣΤΙΣ ΡΩΣΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ!


Ο νεοεκλεγείς Πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν αναμένεται να επισκεφτεί την Ελλάδα, και ειδικότερα το Άγιο Όρος, την περίοδο του Πάσχα. 

Ο Ρώσος ηγέτης, έχει επισκεφτεί και στο παρελθόν πολλές φορές το Περιβόλι της Παναγιάς, δείχνοντας ενδιαφέρον για τις Μονές που υπάρχουν στην Αθωνική Πολιτεία, και όχι μόνο για εκείνες που έχουν απευθείας αναφορά στη Ρωσική Εκκλησία και το Πατριαρχείο Μόσχας.

Επί ημερών του Βλαντιμίρ Πούτιν στην ηγεσία της Ρωσίας άλλωστε, η Ορθοδοξία μπόρεσε να ανασάνει και πάλι σε μια από τις σημαντικότερες χώρες του πλανήτη, τόσο υπό τον Πατριάρχη Αλέξιο όσο και υπό τον σημερινό Πατριάρχη Κύριλλο. Ενώ, ο ίδιος ο Ρώσος Πρόεδρος, δεν έχει κρύψει το ενδιαφέρον του για την προοπτική συγκρότησης ενός Ορθόδοξου τόξου, που θα ενώνει τη Ρωσία με την Ελλάδα.

Η επίσκεψη του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ελλάδα πραγματοποιείται σε μια περίοδο κατά την οποία είναι ακόμη ανοικτό το θέμα του ηγουμένου της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ, ο οποίος παραμένει στις φυλακές Κορυδαλλού. Με νωπές τις εντυπώσεις από τη δημόσια παρέμβαση που είχαν κάνει υπέρ του κ. Εφραίμ, τόσο ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος, όσο και ο ίδιος ο Ρώσος ηγέτης Βλαντιμίρ Πούτιν.
ΠΗΓΗ.
ΝΑ ΕΙΝΑΙ...ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΡΩΣΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;

Πρόκειται για σημαντικότατο γεγονός, που βέβαια οι εγχώριοι γραικύλοι θα υποβαθμίσουν και θα υβρίσουν, αφού και μόνο στο άκουσμα των λέξεων ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ βγάζουν...φλύκταινες!

Σκυλιάστε ελεύθερα, "προοδευτικοί" χριστιανομάχοι!!!

Ο εκλεγμένος με συντριπτικό ποσοστό Ρώσος Πρόεδρος ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ!

Άλλωστε, η ευλάβεια και η πνευματικότητα δεν χάνονται, ακόμα κι όταν οι προεδρικοί θώκοι είναι έτοιμοι και περιμένουν!

Οι συγκρίσεις με τους δικούς μας πολιτικάντηδες, θλιβερές...!

Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι από την επίσκεψή του στο Περιβόλι της Παναγίας το 2005.

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ

ΥΠΕΡ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Κύριε ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστέ μου, μὴν ἐγκαταλείπεις τοὺς δούλους Σου ποὺ ζοῦν μακριὰ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ἡ Ἀγάπη Σου νὰ ἐνεργήσει καὶ νὰ τοὺς φέρει ὅλους κοντά Σου.
-Μνήσθητι Κύριε πάντων τῶν δούλων Σου
τῶν πονεμένων,
τῶν θλιβομένων,
τῶν  ἀσθενούντων,
τῶν φτωχῶν,
τῶν πενθούντων,
τῶν ἀδικημένων,
τῶν μοναχικῶν,
τῶν συκοφαντουμένων,
τῶν αἰχμαλώτων,
τῶν πεινασμένων,
τῶν Προσφύγων,
τῶν παραστρατημένων,
τῶν πλανεμένων,
τῶν ἀνυπερασπίστων,
τῶν φυλακισμένων,
-Μνήσθητι Κύριε τῶν δούλων Σου ποὺ ὑποφέρουν ἀπὸ τὸν καρκίνο.
-Τῶν δούλων Σου ποὺ ὑποφέρουν ἀπὸ μικρὰ ἢ μεγάλα νοσήματα.
-Τῶν δούλων Σου ποὺ ὑποφέρουν ἀπὸ σωματικὲς ἀναπηρίες.
-Τῶν δούλων Σου ποὺ ὑποφέρουν ἀπὸ ψυχικὲς ἀναπηρίες.
-Μνήσθητι τῶν ἀρχόντων (προέδρων, ὑπουργῶν…) καὶ βοήθησον αὐτοὺς νὰ κυβερνοῦν χριστιανικά.
-Μνήσθητι Κύριε τῶν παιδιῶν ποὺ προέρχονται ἀπὸ προβληματικὲς οἰκογένειες.
-Τῶν προβληματικῶν οἰκογενειῶν καὶ τῶν διαζευγμένων.
-Μνήσθητι Κύριε τῶν ὀρφανῶν ὄλου τοῦ κόσμου, ὅλων τῶν πονεμένων καὶ τῶν ἀδικημένων στὴν ζωή, ὅσων ἔχουν χάσει τοὺς συζύγους τους.
-Μνήσθητι Κύριε ὅλων τῶν φυλακισμένων, τῶν ἀναρχικῶν, τῶν ναρκομανῶν, τῶν φονέων, τῶν κακοποιῶν, τῶν κλεφτῶν. Φώτισον καὶ βοήθησον αὐτούς νὰ διορθωθοῦν.
-Μνήσθητι ὅλων τῶν ξενιτεμένων.
-Ὅλων ὅσων ταξιδεύουν στὴν θάλασσα, στὴν ξηρά, στὸν ἀέρα καὶ φύλαξον αὐτούς.
-Μνήσθητι τῆς Ἐκκλησίας μας, τῶν πατέρων(κληρικῶν), τῆς Ἐκκλησίας τῶν πιστῶν.
-Μνήσθητι Κύριε ὅλων τῶν μοναστικῶν ἀδελφοτήτων, ἀνδρικῶν καὶ γυναικείων, τῶν γερόντων καὶ τῶν γεροντισσῶν καὶ ὅλων τῶν ἀδελφοτήτων καὶ τῶν ἁγιορειτῶν πατέρων.
-Μνήσθητι Κύριε τῶν δούλων Σου ποὺ εἶναι σὲ καιρὸ πολέμου.
-Ὅσων καταδιώκονται στὰ βουνὰ καὶ στοὺς κάμπους.
-Μνήσθητι τῶν δούλων Σου ποὺ ἄφησαν τὰ σπίτια τους καὶ τὶς δουλειές τους καὶ ταλαιπωροῦνται.
-Μνήσθητι Κύριε ὅλων τῶν φτωχῶν, ἀστέγων καὶ προσφύγων.
-Μνήσθητι Κύριε ὅλων τῶν ἐθνῶν, νὰ τὰ ἔχεις στὴν ἀγκαλιά Σου, νὰ τὰ σκεπάζεις μὲ τὴν ἁγία Σου Σκέπη, νὰ τὰ φυλάγεις ἀπὸ κάθε κακὸ καὶ ἀπὸ τὸν πόλεμο. Καὶ τὴν ἀγαπημένη μας Ἑλλάδα μέρα καὶ νύκτα νὰ τὴν ἔχεις στὴν ἀγκαλιά Σου, νὰ τὴν σκεπάζεις μὲ τὴν ἁγία Σου Σκέπη, νὰ τὴν φυλάγεις ἀπὸ κάθε κακὸ καὶ ἀπὸ τὸν πόλεμο.
-Μνήσθητι Κύριε τῶν ταλαιπωρημένων ἐγκαταλελειμμένων, ἀδικημένων, δοκιμασμένων οἰκογενειῶν καὶ δῶσε πλούσια τὰ ἐλέη Σου σ’ αὐτές.
-Μνήσθητι τῶν δούλων Σου ποὺ ὑποφέρουν ἀπὸ ψυχικὰ καὶ σωματικὰ προβλήματα πάσης φύσεως.
-Μνήσθητι ὅσων βρίσκονται σὲ ἀπόγνωσι, βοήθησε καὶ γαλήνευσέ τους.
-Μνήσθητι Κύριε τῶν δούλων Σου ποὺ ζήτησαν τὶς προσευχές μας.
-Μνήσθητι καὶ πάντων τῶν ἀπ’ αἰῶνος κεκοιμημένων.
ΑΜΗΝ

Απαιτώ! - Ένα θαύμα κατ' απαίτηση...



Το θαύμα, που θα εξιστορηθεί τώρα, δυστυχώς, όπως έδειξαν τα πράγματα, δεν έγινε κατ᾿ ευδοκίαν Θεού αλλά κατ᾿ απαίτησιν κάποιας μητέρας, που θεώρησε η δυστυχής τη δική της γνώμη και επιθυμία πιο σωστή από τη Θεία απόφαση που είχε ληφθεί για το καλό του παιδιού της. Γι᾿ αυτό και μπαίνοντας στην εκκλησία της Παναγίας μαζί με άλλους συμπροσκυνητάς, διότι είχε έρθει με πούλμαν από ένα μεγάλο χωριό του νομού Αχαΐας, φώναζε•

―Απαιτώ, Παναγία μου, το παιδί μου να γίνει καλά.

Όταν της υπεδείχθει ότι δεν πρέπει να λέη στην Παναγία «απαιτώ», εκείνη είπε·

―Το απαιτώ, γιατί το παιδί μου είνε 28 χρονών και έχει μικρό παιδάκι και οι γιατροί είπαν ότι σε 15 μέρες θα πεθάνη, γιατί έχει ολικό καρκίνο.

Όσοι την άκουσαν να προσεύχεται κατ᾿ αυτό τον τρόπο, προσπάθησαν να την συμβουλεύσουν· της είπαν, πως στην προσευχή πρέπει να παρακαλούμε και όχι να απαιτούμε, γιατί ο Θεός, ο πραγματικός πατέρας των ανθρώπων, αγαπά το πλάσμα Του απείρως περισσότερο ακόμη κι από μία μάνα. Επί πλέον της είπαν ν᾽ αφήσει το παιδί της στα χέρια της Παναγίας να το σώσει, γιατί Εκείνη δίνει τη βοήθειά της κατά το συμφέρον του κάθε ανθρώπου. Αυτή όμως, δυστυχώς, πιο εξαγριωμένη φώναζε·

―Απαιτώ, απαιτώ, Παναγία μου, το παιδί μου να γίνει καλά!!

Δεν ήθελε να καταλάβει πως κανείς δεν πρέπει να απαιτεί, γιατί η Παναγία, σαν στοργική Μάνα, ξέρει καλύτερα απ᾽ όλους μας τι είνε καλύτερο πρώτα για την σωτηρία της ψυχής μας. Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός μάς έδωσε το υπόδειγμα της σωστής προσευχής· «Πάτερ μου, ει δυνατόν εστι, παρελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο, πλην ουχ ως εγὼ θέλω, αλλ’ ως συ» (Ματθ. 26,39) Την τελευταία απόφαση την αφήνουμε στην αλάνθαστη και σωτήρια κρίση του Θεού.
Μετά από ένα περίπου χρόνο, κάποιος από τους προσκυνητάς που είχαν έρθει με την εν λόγω μητέρα, ξαναήλθε να προσκυνήσει την Χάρη Της και έλεγε μεγαλοφώνως μπροστά στην εικόνα της Παναγίας·

―Παναγία μου, το θέλημά Σου να γίνεται, μα το κακό που είδα στο χωριό μου!…

Όταν ρωτήθηκε τι έγινε στο χωριό του, απάντησε και διευκρίνισε πότε είχε έρθει και για ποιο περιστατικό μιλούσε. Αναφερόταν στην περίπτωση της κυρίας που φώναζε το «απαιτώ». Τότε η ηγουμένη τον ρώτησε·

―Τι έγινε ο γιος της κυρίας;

―Έγινε καλά, αλλά τώρα δεν υπάρχει ούτε αυτός ούτε οι γονείς του.

Στην απορία «γιατί;» ο προσκυνητής απήντησε με θλίψη·

―Όταν ο γιος της έγινε καλά, πήγε σ᾽ ένα νυχτερινό κέντρο και συνδέθηκε με την εκεί τραγουδίστρια. Έφυγε από το σπίτι του και έμενε στην τραγουδίστρια.

Οι γονείς του, που στενοχωρούντο για την παράνομη αυτή συμπεριφορά του, όταν τον συναντούσαν τον συμβούλευαν να αλλάξη τακτική.

―Δεν κάνει, παιδί μου, του έλεγαν· έχεις νέα γυναίκα και μικρό παιδί, γύρισε σπίτι σου.

Επειδή όμως ο γιος ενωχλείτο από τις συμβουλές των γονέων του, μια μέρα που θύμωσε πολύ εναντίον τους, πήρε το κυνηγετικό του όπλο (γιατί ήταν και κυνηγός) σκότωσε τη μάνα του και τον πατέρα του και εν συνεχεία αυτοκτόνησε!
Όσοι άκουσαν το περιστατικό έφριξαν. Μητροκτόνος, πατροκτόνος και αυτόχειρας!

Δεν ήταν απείρως καλύτερα να φύγη με έναν φυσιολογικό θάνατο, και μάλιστα εξιλεωτικό, όπως γίνεται όταν υπομένει ο ασθενής την αρρώστια του; Η Παναγία δεν ήξερε καλύτερα; Η σαρκική του μάνα απαιτούσε την υγεία του σώματος και αγνοούσε τον κίνδυνο του χαμού της ψυχής του παιδιού της, που τώρα είνε αιώνιος. Ενώ η στοργική Παναγία, γνωρίζοντας τον κίνδυνο, προσπάθησε να το εξιλεώση με την αρρώστια, για να σωθή η ψυχή του. Η παράλογη απαίτηση της μάνας το κατεδίκασε αιωνίως.

Είθε με απόλυτη εμπιστοσύνη να αναθέτουμε κάθε πρόβλημά μας, χωρίς υποδείξεις λύσεως, στην Παναγία· και Εκείνη, να πιστεύουμε απόλυτα, ό,τι επιτρέψει θα είνε και η καλύτερη λύση των προβλημάτων μας κατά το «γενηθήτω το θέλημά Σου».

[το κείμενο αυτό μας έστειλε αναγνώστης μας διά του διαδικτύου]
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012
ΑΡ. ΦΥΛ. 703

«Νέο PSI, και έξοδος από το ευρώ»…


                                       
Σύμφωνα με τον Μοχάμεντ Ελ Εριάν, σε σχετικό άρθρο του στους Financial Times, η ανάπαυλα για τα οικονομικά της χώρας δεν θα κρατήσει για πολύ, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «το ελληνικό δράμα χρέους σταματά για ένα διάστημα».


Υποστηρίζει πως μέσα στους επόμενους μήνες, θα χρειαστεί ένα νέο PSI που αυτήν όμως την φορά, θα συνοδευτεί και με έξοδο από το ευρώ… Δεν συμμερίζεται τις ελπίδες των επενδυτών, και την ανακούφιση των πολιτικών των πιο μεγάλων δυνάμεων της Ευρωζώνης. Διότι θεωρεί πως τα προβλήματα της Ελλάδας είναι τόσο μεγάλα που δεν θα αφήσουν για πολύ την χώρα σε ησυχία. Θεωρεί δε πως ό,τι και να γίνει από πλευράς ελληνικών κινήσεων και χειρισμών το χρέος που θα προκύψει και πάλι δεν θα είναι βιώσιμο… Και τότε ίσως χρειαστεί πέραν των άλλων, η Ελλάδα να… εξέλθει και της Ευρωζώνης για να βελτιώσει κάποιους από τους χαμένους της οικονομικούς τομείς όπως η ανταγωνιστικότητα. Με βάση τις απόψεις του δηλαδή, δεν υπήρχε λόγος θριαμβολογίας από μέρους μας για την υπογραφή της δανειακής σύμβασης, του μνημονίου 2, καθώς και αυτό, αναμένεται να μην καταφέρει να εξαφανίσει από το προσκήνιο τα προβλήματα για τα οποία υπογράφηκε, ούτε και να αποτρέψει νέα, σκληρότερα, μέτρα λιτότητας μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα… Μάλλον προβλέπεται να επιτείνει τα ήδη υπάρχοντα, όπως έκανε και το πρώτο, και αυτό ακόμη και χωρίς να λάβουμε υπόψη τις απόψεις του Εριάν. Ίσως μάλιστα κάνει περισσότερο καλό στους Ευρωπαίους παρά σε εμάς, αν πάρουμε σοβαρά υπόψη την άποψη του Εριάν, ότι το PSI τους δίνει κάποιο χρόνο να ανασυνταχθούν και να θωρακισθούν, ώστε να αντιμετωπίσουν τις λιγότερες δυνατές επιπτώσεις από μια επερχόμενη χειρότερη φάση στην εξέλιξη του ελληνικού προβλήματος…

Όπως και να έχει, ή στέκουν ή δεν στέκουν οι εκτιμήσεις του κατά τους αναλυτές (γιατί γενικώς μιλώντας, πάντα υπάρχει και η λάθος εκτίμηση, αλλά και η… πονηρή πλευρά από διάφορους), το σίγουρο είναι πως το κράτος δεν είναι ακριβώς σαν μια επιχείρηση. Και τα δύο μνημόνια διαταράσσουν (τραυματίζοντάς την βαριά) ακόμα και τις δομές της κοινωνίας. Και το κοινωνικό δυναμικό είναι πρωτεύων παράγοντας για μια ΌΠΟΙΑ είδους ανάκαμψη…
pentapostagma.gr