Τρίτη, 24 Απριλίου 2012


ΒΟΜΒΑ! ΡΩΣΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΜΑΙΟΥ!

Τι πληροφορίες έχουν και κυρίως, τι φοβούνται; 

Επίσημο αίτημα Ρώσων Παρατηρητών για τις βουλευτικές εκλογές της 6ης Μαίου κατατέθηκε στο ελληνικό Υπουργείο Εσωτερικών.

Το αίτημα το οποίο κατατέθηκε από οργάνωση-μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης, «Centre for Monitoring Democratic Processes «Quorum», αιτείται τη σχετική διαπίστευση έτσι ώστε οι Παρατηρητές του, να μπορούν να παρακολουθήσουν επιτοπίως τη διεξαγωγή των εκλογών.

 

Είναι πάντως ενδιαφέρον να δούμε, αν οι ελληνικές αρχές επιτρέψουν την παρουσία Ρώσων Παρατηρητών, δεδομένου ότι, το αίτημα είναι καθ’ όλα νόμιμο, στο πλαίσιο της αρχής της αμοιβαιότητας.

 

"Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν", λέει σοφά ο λαός μας και φαίνεται πως και οι Ρώσοι σκέφτονται το ίδιο!

 

Διαφορετικά, γιατί κάνουν αυτό το - πρωτοφανές για χώρα της Ε.Ε - αίτημα;

 

ΤΙ ΠΛΗΦΟΡΟΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ, ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ;;;

 

Μήπως κάποιοι ετοιμάζουν νοθεία ανεξέλεγκτων διαστάσεων, προκειμένου να επιβάλουν με το ζόρι συγκυβέρνηση προδοτών Πασοκ - Νδ;

 

Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα πράξει η "ελληνική" κυβέρνηση σε αυτό το αίτημα!

 

Η ουσία είναι πάντως, πως όσο κι αν κάποιοι θεωρούν πως θα μας...πιάσουν στον ύπνο, ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ!

 

Και εντός ΚΑΙ εκτός Ελλάδας...! 

ΠΗΓΗ ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Αυτά είναι τα νέα μέτρα που αποκρύπτουν από τον λαό



Τα πιο πολλά απο αυτά τα έχει διαρρεύσει η Τρόικα είτε επίσημα είτε ανεπίσημα για να τα εμπεδώσει ο κόσμος! Άλλωστε δηλώνουν όπου βρεθούν και όπου σταθούν οτι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν υπογράψει και έχουν δεσμευτεί οτι θα εφαρμόσουν πλήρως το Μνημόνιο 2 αλλά και τα όποια Μεσοπρόθεσμα προκύψουν.

Δείτε αναλυτικά:...


- Κατάργηση 13-14ου μισθού και στον ιδιωτικό τομέα

- Νέα μείωση του βασικού μισθού σε επίπεδα Βουλγαρίας στα 200? καθαρά, μαζί με όποιες μειώσεις επιφέρει σε μισθούς, επιδόματα ανεργίας κλπ.!

- Νέα μείωση βασικών και επικουρικών συντάξεων

- Μείωση κατά 10 ημέρες της ετήσιας αδείας

- Μείωση των προσαυξήσεων (από 75% σε 50% ή και 25%) με τις οποίες αμείβεται η απασχόληση σε Κυριακές και αργίες.

- Πλέον ευέλικτες σχέσεις εργασίας , κατάργηση συμβάσεων και δικαιωμάτων

- Άμεση απόλυση 50 χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων το 2012. 200.000 απολύσεις σε βάθος τριετίας

- Σταδιακή κατάργηση του ΕΦΑΠΑΞ στο δημόσιο τομέα - Άμεση περικοπή 30% αναδρομικά

- Σταδιακή κατάργηση της αποζημίωσης στον ιδιωτικό τομέα είτε απο απόλυση είτε απο σύνταξη.

- Πλήρης κατάργηση των φοροαπαλλαγών και των ειδικών καθεστώτων φορολόγησης. Προβλέπεται κατάργηση των εκπτώσεων φόρου όπως για τόκους στεγαστικών δανείων α΄κατοικίας, ενοίκια, δίδακτρα, ασφάλιστρα, ιατρικές επισκέψεις, εξετάσεις, νοσήλια ή και ασφαλιστικές εισφορές.

- Αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 6,5% σε 13%

- Κατάργηση μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ που ισχύει στα νησιά

- Υπαγωγή των αγροτών σε ΦΠΑ

- Νέος ειδικός φόρος κατανάλωσης σε ποτά/τσιγάρα

- Νέα αύξηση τέλους ταξινόμησης σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

- Νέα αύξηση τελών κυκλοφορίας

- Επιπλέον μείωση ή κατάργηση του αφορολόγητου ορίου

- Αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών ακινήτων κάθε χρόνο

- Εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης με αυτό της κίνησης

- Άρση της απαγόρευσης της κατάσχεσης της πρώτης κατοικίας λόγω χρεών

- Μονιμοποίηση του έκτακτου φόρου ακινήτων μέσω της ΔΕΗ και ενοποίηση όλων των φόρων επί της ακίνητης περιουσίας, σε μόλις δύο: σε ένα φόρο θα ενωθούν οι 33 φόροι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και σε άλλον έναν όλο οι φόροι του κράτους.

- Φόρος ιδιοκατοίκησης (Ουσιαστικά θα είναι ενα είδος ενοικίου για όσους μένουν σε δικά τους σπίτια)

- Κατάργηση της μισθοδοσίας του Κλήρου

- Χαράτσια εφορίας ακριβώς μετά τις εκλογές: (Φόρος εισοδήματος, Έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, Τέλος επιτηδεύματος, ΕΤΑΚ 2009, Έκτακτη εισφορά ακινήτων, ΦΑΠ 2010, ΦΑΠ 2011, Ειδικό τέλος ακινήτων (χαράτσι) για το 2012)

- Ιδιώτες φοροεισπράκτορες

- Πλήρες ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας ακόμη και στην. Τουρκία!

Οι Έλληνες δεν θα μπορούν πλέον να πουν οτι δεν ήξεραν. Οι Έλληνες δεν θα μπορούν πλέον να πουν οτι παραπλανήθηκαν απο τις γνωστές ψεύτικες προεκλογικές δεσμεύσεις περι επαναδιαπραγμάτευσης, αυτοδύναμης Ελλάδας και άλλες τέτοιες μπαρούφες.

Ο πρόεδρος του Eurogroup Γιούνκερ που αποχωρεί απο το αξιωμά του, δήλωσε σε συνομιλητές του πως φοβάται την εξέγερση των Ελλήνων, αφού καμία κοινωνία δεν θα μπορούσε να δεχθεί το νέο τσουνάμι μέτρων που έρχεται με αρχή τον Ιούνιο.

Πηγαίνετε να τους ξαναψηφίσετε. Είστε πια άξιοι της μοίρας σας.


Γιατί ρε Πύρρο;

Σε θαυμάσαμε να σηκώνεις ψηλά την πατρίδα...
Σε αγαπήσαμε σαν τον ήρωά μας σε δύσκολες στιγμές...
Σε βάλαμε στο ψηλότερο σκαλί της καρδιάς μας σαν έναν από τους μεγαλύτερους Ελληνες αθλητές και Ολυμπιονίκες...

Και ήρθε μια κακή επιλογή σου να τα καταστρέψει όλα....
Από εκεί που ήσουν ο Πύρρος μας, ο δικός μας Πύρρος, έγινες ένα με τους χειρότερους προδότες του Γένους μας....
Ζεις κι αναπνέεις τον ίδιο αέρα με εμάς.
Πως είναι ποτέ δυνατόν να μην αντιλήφθηκες ποιός καταξευτίλισε την αγαπημένη μας πατρίδα;
Πως είναι δυνατόν να μην αντιλήφθηκες ποιό κόμμα διέλυσε τα πάντα κι έφερε στο χείλος του ολέθρου τις ελληνικές οικογένειες;
Πως είναι δυνατόν εσύ ο ήρωας που δεν λύγισες μπροστά στα βάρη και τα σήκωνες "για την Ελλάδα" να μην κατάλαβες ότι πας να μπείς σε ένα κόμμα ραγιάδων και γραικύλων που σκύβουν το κεφάλι στα καθάρματα της Ε.Ε. και της Τρόικα;

Γιατί μας πρόδωσες Πύρρο;

Τι σου έλειπε κι αποφάσισες να μπεις στην πολιτική και μάλιστα στο χειρότερο και προδοτικότερο κόμμα της νεότερης ιστορίας μας;

Δεν ξέρεις ότι άνθρωποι σαν κι εσένα είναι κατά πολύ υπεράνω και του πιο ειλικρινούς και καθαρού, αδιάφθορου πολιτικού;
Κι όμως αποφάσισες να συστρατευθείς με τα χειρότερα αποβράσματα αυτού του είδους επαγγελματιών που λέγονται πολιτικοί.... Με ανθρώπους που η ιστορία θα τους γράψει με τα μελανότερα χρώματα μαζί με τον Εφιάλτη και τον Πήλιο Γούση....
Και τώρα πρέπει να ανεχτούμε να βλέπουμε και το δικό σου όνομα μέσα στις λίστες της προδοσίας;

Γιατί μας πρόδωσες ρε Πύρρο;

Κάποτε κάποιο κόμμα πλησίασε τον μεγάλο ρεμπέτη μουσικό μας τον Τσιτσάνη και του πρότεινε να μπεί στα ψηφοδέλτιά του. Η απάντηση όμως του μεγάλου μας ρεμπέτη ήταν:
"Εγώ είμαι ο Τσιτσάνης όλων των Ελλήνων δεν μπορώ να γίνω ο Τσιτσάνης του ενός και του άλλου".

Κι εσύ Πύρρο είχες πολλαπλάσιο δικαίωμα να αρνηθείς με την ίδια δικαιολογία....
Γιατί είσαι πάνω από όλα αθλητής και μάλιστα Ολυμπιονίκης. Ησουν ο αγαπημένος ΟΛΩΝ των Ελλήνων.
Ο απλός αλλά ταλαντούχος Τσιτσάνης είχε το μυαλό να αντιληφθεί γιατί του έγινε μια τέτοια πρόταση από τους πολιτικούς....
Εσύ δεν το κατάλαβες;

Σε έβαλαν μάλιστα για να σε δελεάσουν και να μας δουλέψουν οι επαίσχυντοι προδότες στην πρώτη "τιμήτική" κι εκλόγιμη θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας.....
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό Πύρρο; Οτι θα μπείς σαν Ελληνες βουλευτής σίγουρα στην αυριανή νέα βουλή....
Και τότε θα κληθείς να εξευτελιστείς ακόμα περισσότερο ψηφίζοντας νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων. Ψηφίζοντας την οριστική διάλυση της ελληνικής οικογένειας, Ψηφίζοντας ότι επιτάσσει η τρόικα.... Ψηφίζοντας ότι θα σου λέει το κάθε ανδρείκελο αρχηγός του τιποτένιου, προδοτικού κόμματος....
Κι εσύ σαν παλικάρι (κι αν καταλάβεις το λάθος σου) τότε μπορεί να πείς ΟΧΙ κι αυτό θα σημάνει την αποχώρησή σου αλλά η ρετσινιά του ήρωα που εξυπηρέτησε απλά, τους Εφιάλτες του Γένους μας για να ξαναεκλεγούν, θα σου έχει μείνει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Και ξέρεις τι λέει ο λαός μας; 
"Καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα"
Και ποιό όνομα ..... στην προκειμένη περίπτωση του προδότη!!!!!
Δεν μπορώ να το καταλάβω.... Το σκέφτομαι και τρέλαινομαι....
Ζήλεψες τα γιούρτια και τον εξευτελισμό του Νταλάρα που δεν σεβάστηκε το ότι τον αγαπούσε σαν λαϊκό τραγουδιστή ολόκληρη η Ελλάδα και με τις προδοτικές δηλώσεις του πέρασε για πάντα στην μνήμη μας σαν το λιγότερο ένας "βλάκας" κι "επιπόλαιος" τύπος......

Αλλά εσύ τον ξεπέρασες.....
Ούτε ο Νταλάρας δεν το έκανε αυτό που έκανες εσύ....
Αποδέχτηκες την χειρότερη πρόσκληση που μπορούσες...
Καλύτερα θα ήταν να έλεγες "Εντάξει ρε παιδιά δεν θέλω να είμαι Ελληνας θα είμαι Αλβανός...."
Γιατί ο Αλβανός είναι απλά ένας αλλόφυλος....
Ο προδότης είναι τρείς φορές χειρότερος.....
Μαύρισες τις καρδιές όλων των αδερφών μας βορειοηπειρωτών και τις καρδιές όλων των υπολοίπων Ελληνων.

Κρίμα.

ΘΑΝΟΣ

Απάντηση Μητροπολίτου Πειραιώς σε "Ι. Σ. των Καθολικών Επισκόπων"


 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833 (19), Fax +30 210 4528332 e-mail: impireos@hotmail.com

᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 24ῃ Ἀπριλίου 2012
 
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν 
Ἡ δημοσιοποιηθεῖσα ἀνακοίνωσις τῆς «Ἱ. Συνόδου τῶν Καθολικῶν Ἐπισκόπων» τῆς Ἑλλάδος ἀποτελεῖ κραυγαλέα ἀπόδειξη τῆς καταλυτικῆς δυνάμεως τῆς αἱρέσεως καί τῶν συνεπειῶν τῆς σχάσεως ἐκ τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας καί ἀποδεικνύει ἐναργέστατα διά μίαν εἰσέτι φοράν τό πατερικόν γνωμικόν: «τό πίπτειν ἀνθρώπινον, τό μετανοεῖν θεῖον, τό ἐμμένειν σατανικόν!».

Ἡ αἵρεσις ὡς ἀλλοτρίωσις τῆς θεόθεν ἀποκαλυφθείσης ἀληθείας ἐμπεριέχει τό στοιχεῖον τῆς ἐμμονῆς καί τῆς κακοτρόπου στρεβλώσεως αὐτῆς, μή ὀρρωδοῦσα πρό οὐδενός. Διά τοῦτο καί οἱ Θεοφόροι Πατέρες καί αἱ Ἅγιαι 9 Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἠγωνίσθησαν θεοειδῶς διά τήν κατάγνωσιν τῶν αἱρέσεων καί τήν μετάνοιαν τῶν αἱρετιζόντων.

Ἡ ἀνακοίνωσις τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν θρησκευτικῶς πρωτιστευόντων στοιχοῦσα στήν αἱρετική ψυχοσύνθεσιν τῶν συντακτῶν της, στρεβλώνει καί ἀποκρύπτει τά πράγματα μή φοβουμένη τόν παντεπόπτην καί Πανάγιον Θεόν καί μή ὑπολογίζουσα ὅτι ἐνώπιον τοῦ ἀδεκάστου Κριτοῦ θά ἀποδώσωμεν λόγον καί ὅτι οἱ πράξεις καί οἱ λόγοι μας θά εἶναι ἡ βάσις τῆς κρίσεώς μας. Ἐνώπιον Ἐκείνου δέν θά δυνάμεθα νά παραποιῶμε τήν ἀλήθεια καί νά τήν ἀποκρύπτωμε. Στήν ἀνακοίνωσι ἀποσιωπᾶται πλήρως τό γεγονός ὅτι ἀπέστειλα τρεῖς μήνας πρός τῆς ἐγκλήσεώς μου ἐνώπιον τῆς Δικαιοσύνης τήν ἐπισυναπτομένην «παρακλητικήν» ἐπιστολήν πρός τόν Ἐκλαμπρότατον Ἀρχιεπίσκοπον τῶν ἐν Ἀθήναις Ρωμαιοκαθολικῶν κ.κ. Νικόλαον Φώσκολον, εἰς τήν θρησκευτικήν δικαιοδοσίαν τοῦ ὁποίου ἀνήκουν καί οἱ Ρωμαιοκαθολικοί τοῦ Πειραιῶς καί τόν παρακαλοῦσα νά δεσμευθῆ ὅτι δέν θά ἐπαναληφθῆ εἰς τό μέλλον ἡ ἀπαράδεκτος προσηλυτιστική ἐνέργεια τοῦ Ρωμαιοκαθολικοῦ «Ἐφημερίου» Πειραιῶς καί τῆς «Ἡγουμένης τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Μοναστικῆς Κοινότητος» τοῦ Ἁγίου Ἰωσήφ τῆς Ἐμφανίσεως καί Διευθυντρίας τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Σχολῆς “Jeanne d’ Arc” Πειραιῶς, διά τῆς τελέσεως «ἁγιαστικῆς πράξεως» εἰς τούς Ὀρθοδόξους μαθητάς τῆς εἰρημένης Σχολῆς, ἡ ὁποία καί ἔμεινεν εἰσέτι ἀναπάντητος. Ἑπομένως ἐξ αὐτοῦ τοῦ γεγονότος προέκυψεν ἡ ἀμεταμέλητος ἐμμονή εἰς τήν διάπραξιν τῆς ἀπαραδέκτου ἐνεργείας των, ἡ ὁποία καί ὡδήγησεν στήν ὑπό τῶν Νόμων τοῦ Κράτους καί τῆς Ἐκπαιδεύσεως προβλεπομένην διαδικασίαν.

Αὐτό λοιπόν τό καθοριστικόν γεγονός τῆς ἐνεργείας μου ἀπεσιωπήθη καί ἀπεκρύβη καί ἐπιχειρεῖται νά ἐμφανισθῶ ὡς δῆθεν κακότροπος, φανατικός, μισαλλόδοξος καί μάλιστα ἐμφορούμενος ἀπό τήν «ξεπερασμένη» νοοτροπία τῶν δογμάτων τῆς Ἐκκλησίας καί ὅτι ἀποτελῶ «ξεπερασμένο πνεῦμα καί ξεπερασμένη φυσιογνωμία».

Βεβαίως οἱ «τίτλοι» αὐτοί πού μοῦ ἀποδίδονται ἀπό ἐκείνους πού ἐμμένουν στίς κακοδοξίες πού ἐνδεικτικῶς σταχυολογοῦνται ἐκ τοῦ ἐπισήμου ἐγχειριδίου Δογματικῆς τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν, «Κατήχηση Καθολικῆς Ἐκκλησίας», Ἀθήνα 1996, ἐκδ. Κάκτος & Libreria Editrice Vaticana :
σελ. 31 / §36 (Ἡ γνώση τοῦ Θεοῦ)
σελ. 46 / §45-46 (Τό ἔγκυρο διδακτικό σῶμα)
σελ. 91-93 / §245-248 (Filioque)
σελ. 96 / §258-259 (Σύγχυσις οὐσίας-ἐνεργειῶν)
σελ. 163 / §491-492 (Ἀμόλυντη σύλληψις)
σελ. 292 / §881-887 (Ὁ σύλλογος τῶν Ἐπισκόπων καί ὁ ἀρχηγός του ὁ Πάπας)
σελ. 295 / §891 (Παπικόν ἀλάθητον)
σελ. 206 / §616-617 (Ἱκανοποίηση θ. δικαιοσύνης)
σελ. 311 / §956 (Ἀξιομισθίαι ἁγίων)
σελ. 332 / §1030-1032 (Καθαρτήριον)
σελ. 376 / §1163 (Ἀξιομισθίαι Κυρίου)
σελ. 422 / §1334 (Ἄζυμα)
σελ. 464-466 / §1471-1479 (Λυσίποινα)
σελ. 569 / §1850 (Ἡ ἁμαρτία ὡς προσβολή τοῦ Θεοῦ)
ἀποτελοῦν γιά ἐμένα τίτλους τιμῆς διά τούς ὁποίους ἐκείνοι θά ἀποδώσουν λόγον ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου ἐν ἡμέρᾳ Κρίσεως διότι ἠλλοίωσαν, διέστρεψαν, ἐστρέβλωσαν τό δόγμα, τό πολίτευμα καί τό ἦθος τῆς Ἀδιαιρέτου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί ἐμμένουν ἀμεταμελήτως καί σατανικῶς σέ αὐτό. Παρ’ ὅτι ἡ ἀναφερομένη ἐπιστολή μου πρός τόν Ἐκλαμπρότατον κ. Φώσκολον ἔχει δημοσιοποιηθεῖ πρός ἐμπέδωσιν τήν ἐπανακοινοποιῶ κατωτέρω:
 

**** 
«ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ»

᾿Αριθμ. Πρωτ. 910                                     Ἐν Πειραιεῖ τῇ 27ῃ Σεπτεμβρίου 2011
Πρός Τόν
Ἐκλαμπρότατον
Κύριον κ. Νικόλαον Φώσκολον
Ἀρχιεπίσκοπον
τῶν ἐν Ἀθήναις Ρωμαιοκαθολικῶν
Ὁμήρου 9
106 72  ΑΘΗΝΑΙ


Ἐκλαμπρότατε,
Μετά πολλῆς συνοχῆς καρδίας εὑρισκόμεθα εἰς τήν ἀνάγκην νά ὀχλήσωμεν Ὑμᾶς, διά θέμα ἁπτόμενον τῆς ποιμαντικῆς ἡμῶν εὐθύνης καί τῆς ἐνώπιον τοῦ πανακηράτου καί αἰωνίου Θεοῦ δοθείσης φρικτῆς ὁρκοδοσίας ἡμῶν διά τήν ἐπακριβῆ τήρησιν τῶν ὑπό τοῦ Παναγίου καί Ζωαρχικοῦ Πνεύματος τεθεσπεισμένων Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων τῆς ἀδιαιρέτου καί ἀκαινοτομήτου Ὀρθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας. Ἀναφερόμεθα διά τοῦ παρόντος εἰς τό ἐντός τῆς ἡμετέρας Κανονικῆς δικαιοδοσίας λειτουργοῦν ἐκπαιδευτήριον τοῦ Ὑμετέρου μοναχικοῦ τάγματος τοῦ Ἁγίου Ἰωσήφ τῆς ἐμφανίσεως ὑπό τήν ἐπωνυμίαν «Jeanne d’ Arc» εἰς τό ὁποῖον φοιτοῦν τέκνα Ὀρθοδόξων καί Ρωμαιοκαθολικῶν γονέων καί ὑποβάλλομεν Ὑμῖν τήν ἔντονον ἡμετέραν διαμαρτυρίαν διότι κατά τήν ἔναρξιν τοῦ εἰρημένου σχολείου τῆς πρωτοβαθμίου ἐκπαιδεύσεως τελεῖται ὁ καθιερωμένος ἁγιασμός διά τήν εὐλογίαν τῆς νέας σχολικῆς περιόδου ὑπό τοῦ Ρωμαιοκαθολικοῦ Ἐφημερίου Πειραιῶς κ. Ἰωάννου Πάτση, καί διά τούς ὀρθοδόξους μαθητάς, γεγονός πού ἀπάδει εἰς τήν ἐκκλησιολογίαν καί ποιμαντικήν τῆς Ἐκκλησίας διότι ἀμβλύνει τήν ὀρθόδοξον αὐτοσυνειδησίαν τῶν μικρῶν εὐπλάστων μαθητῶν, ἐπιφέρει μίαν συγκρητιστικήν οἰκουμενιστικήν ἀντίληψιν καί ἐμπίπτει εἰς τάς περί προσηλυτισμοῦ διατάξεις τοῦ δικαιϊκοῦ ἐν Ἑλλάδι συστήματος. Διεμαρτυρήθην καθηκόντως, διά τό γεγονός εἰς τήν Ἡγουμένην τοῦ Ὑμετέρου Μοναχικοῦ Τάγματος ἀδ. Ἀλβέρταν, ἥτις καί μοῦ ἐπεβεβαίωσεν τό γεγονός καί ἐδήλωσεν ὅτι θά θέσῃ τήν ἡμετέραν Κανονικήν διαμαρτυρίαν ὑπ’ ὄψιν τῆς Ὑμετέρας Ἐκλαμπρότητος. Ἐπειδή εἰλικρινῶς δέν ἐπιθυμῶ νά καταφύγω εἰς τήν ποινικήν διαδικασίαν διά τήν ἀντιμετώπισιν τοῦ ἐξόχως σοβαροῦ αὐτοῦ θέματος, πού θά ἠδύνατο νά ἀντιμετωπισθῇ εὐχερῶς μέ τήν τέλεσιν κεχωρισμένως διά τούς ὀρθοδόξους καί ρωμαιοκαθολικούς μαθητάς τῆς τελετῆς τοῦ ἁγιασμοῦ ἐν τῷ αὐτῷ τόπῳ, ἐκτιμῶν τήν Ὑμετέραν Ἐκλαμπρότητα καί τήν Ὑμετέραν θρησκευτικήν κοινωνίαν ὡς Ἕλληνας συμπολίτας, παρακαλῶ ὅπως ἐγγράφως διαβεβαιώσητε ὅτι δέν θά ἐπαναληφθῇ εἰς τό μέλλον, τηρουμένης ἐπ’ ἀκριβῶς τῆς ὀρθοδόξου κανονικῆς τάξεως, τῶν ὑπό τοῦ Συντάγματος καί τοῦ Νόμου προβλεπομένων καί τῶν ἰσχυόντων παρ’ ἡμῖν θείων καί ἱερῶν Κανόνων, οἵτινες σαφῶς καί πλήρως ἀπαγορεύουν τήν ὑπό μελῶν τῆς Ἀδιαιρέτου Ὀρθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἀποδοχήν ἀκοινωνήτου προσώπου ὡς Κληρικοῦ, ὡς καί τήν συμμετοχήν εἰς συμπροσευχάς μετά προσώπων μεθ’ ὧν δέν ὑφίσταται ἐκκλησιαστική κοινωνία, οὔτε ταυτότης ἐν τῇ πίστει. Τυγχάνει ἀσφαλῶς ἐγνωσμένη εἰς Ὑμᾶς ἡ ἡμετέρα πίστις διά τήν Ὑμετέραν θρησκευτικήν κοινωνίαν, ἐρειδομένη ἐπί τῆς κοινῆς μεθ’ Ὑμῶν χιλιετοῦς πορείας, καί τῶν ὑπό τῶν Ἁγίων ἑπτά Οἰκουμενικῶν Συνόδων τῆς Ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας, ἥστινος ἱστορική καί ἀκαινοτόμητος συνέχεια ἀποτελεῖ ἡ καθ’ ἡμᾶς ἁγιωτάτη Ἐκκλησία καί τῶν θεοκηρύκων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων Αὑτῆς, διακελευομένων καί ἑπομένως αἱ τυχόν προσωπικαί πτώσεις πρωτιστευόντων διακόνων τοῦ εὐχαριστιακοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας, δι’ ἅς θά ἀποδώσουν φρικτόν λόγον ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος Αὐτῆς Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἐντός τοῦ δαιμονικοῦ κλίματος τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, οὐδόλως δεσμεύουν τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ οὔτε δύνανται νά ἀποτελέσουν πρόσχημα διά τήν ἀπομείωσιν τῆς ἐν Χριστῷ ἀληθείας. Ἀναμένων τήν Ὑμετέραν διαβεβαίωσιν διατελῶ μετά πλείστης τιμῆς,»  

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Ἀνάμνηση ἀνακομιδῆς λειψάνου Ὁσίου Ἰωσήφ Γεροντογιάννη

αγιος ιωσηφ γεροντογιαννης
 Ο Ιωάννης Βιτσέντζος ή Γεροντογιάννης γεννήθηκε στο ημιερειπωμένο Μονύδριο του Τιμίου Προδρόμου Καψά το 1799 μ.Χ. Στα ερειπωμένα κελλιά της άγονης και απομονωμένης περιοχής είχαν μεταβεί οι ευσεβείς και ενάρετοι γονείς του Εμμανουήλ και Ζαμπία λόγω τουρκικής επιδρομής. Αργότερα, όταν ησύχασε η κατάσταση, διέμειναν μόνιμα στο χωριό Λιθίνες.
Όταν ήρθε σε νόμιμη ηλικία νυμφεύθηκε την κυνηγημένη από τους Τούρκους Καλλιόπη από την οικογένεια των Γεροντάκηδων ή Γεροντήδων, η οποία ζούσε κρυμμένη και εκείνη στα νοτιοανατολικά παράλια, φοβούμενη μήπως έχει την ίδια τύχη που είχε η μοναδική αδελφή της, η οποία αυτοκτόνησε για να μην ατιμασθεί από ένα Τούρκο που είχε ενδιαφερθεί έντονα γι’ αυτήν. Γι’ αυτό και η Καλλιόπη στάλθηκε από τους γονείς της στις ερημικές ακτές της περιοχής, κοντά στην έρημη τότε Μονή Καψά και τελικά παντρεύθηκε τον Γεροντογιάννη, με τον οποίο απέκτησε τέσσερα παιδιά, τρεις κόρες κι ένα γιο.
Ο Γεροντογιάννης ήταν ατίθασος, αλλά ιδιαίτερα ευσεβής. Πολλές φορές είχε γίνει στόχαστρο των τουρκικών αρχών και τον είχε καταδιώξει η Τουρκική Αστυνομία. Γι’ αυτό συχνά κατέφευγε με την οικογένειά του στο φαράγγι των Περβολακίων, όπου ήταν αδύνατο να τον ανακαλύψει κανείς. Το περισσότερο διάστημα του έτους διέμεναν στο μετόχι «Κατσαρόλι», κοντά στις Λιθίνες.
Συμφωνα με την παράδοση, κάποια Κυριακή ο Ιωάννης μάζεψε ξύλα και τα φόρτωσε στο ζώο για να τα πουλήσει, όπως συνήθιζε, στα χωριά Αρμένους και Χανδράς και να αγοράσει κρασί. Πήρε μαζί του και τη σύζυγό του Καλλιόπη και την άφησε στις Λιθίνες για να δει τους συγγενείς της, ενώ τα παιδιά έμειναν μόνα τους στο μετόχι. Στο γυρισμό ένα κακό προαίσθημα είχε φωλιάσει στην καρδιά της Καλλιόπης που παρακινούσε συχνά το σύζυγό της να βαδίσει γρηγορότερα. Οταν έφτασαν βρήκαν τη μικρή τους κόρη Ειρήνη καμμένη έξω στο αλώνι, που την είχαν βγάλει τα άλλα αδέλφιά της, νομίζοντας ότι ο αέρας θα έσβηνε τη φωτιά που είχε πιάσει το φορεματάκι της. Το ατύχημα αυτό που επέφερε τον θάνατο της κόρης του, θεωρήθηκε από τον Ιωάννη θεία τιμωρία για τις αμαρτίες του και κυρίως για την καταπάτηση της Κυριακάτικης αργίας. Το γεγονός αυτό σφράγισε τη ζωή του και στάθηκε η αφορμή για να μεταμορφωθεί.
το σπηλαιο όπου έζησε ο Γεροντογιάννης
Έφυγε από το μετόχι και εγκαταστάθηκε μόνιμα στις Λιθίνες. Οι χωριανοί, οι συγγενείς και όσοι τον γνώριζαν διαπίστωναν καθημερινά την «αλλοίωσή του». Ο σκληρόκαρδος, ευέξαπτος και εριστικός Ιωάννης μεταμορφώθηκε σε έναν μακρόθυμο, ελεήμονα, πράο και ανεξίακακο άνθρωπο. Η συνειδητή συμμετοχή του στη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, οι νηστείες, οι προσευχές, οι ελεημοσύνες και η διαρκής μετάνοια καθάρισαν την καρδιά του, φώτισαν το νου του και μπόρεσε να δεχθεί μία θεία αποκάλυψη, που έμελλε να σταθεί καθοριστική για τη μετέπειτα ζωή του. Ο Γεροντογιάννης το έτος 1841 μ.Χ. σε ηλικία 42 ετών έπεσε σε βαθύ ύπνο. Άγγελος Κυρίου τον άρπαξε, όπως τον Απόστολο Παύλο, σε υψηλή θεωρία και είδε τις τάξεις των δικαίων που βρίσκονται σε ουράνια δόξα και χαρά, αλλά και τις διάφορες τιμωρίες των καταδικασμένων στην αιώνια κόλαση. Μετά από 43 ώρες ξύπνησε χαρούμενος και γαλήνιος βλέποντας γύρω του πλήθος από συγγενείς, γειτόνους και συγχωριανούς του, οι οποίοι είχαν μαζευθεί για να δουν από κοντά τι του συμβαίνει. Ανάμεσά τους και μια παράλυτη γριά, πάνω στην οποία άπλωσε το χέρι του και ψιθυρίζοντας κάποια ευχή, την θεράπευσε μπροστά στα έκπληκτα μάτια των πολυάριθμων παρευρισκομένων. Αμέσως μετά άρχισε να κηρύττει και να θαυματουργεί. Πολλοί κάτοικοι της επαρχίας Σητείας περνούσαν καθημερινά από το σπίτι του για να τον συναντήσουν και να πάρουν την ευλογία του, να δεχθούν τις συμβουλές του και να θεραπευθούν από τις διάφορες ασθένειές τους.
Τα γεγονότα αυτά, όπως ήταν φυσικό, δημιούργησαν θόρυβο γύρω από το όνομά του. Τη χρονιά αυτή επικρατούσε αναστάτωση λόγω της επανάστασης και ο Γεροντογιάννης θεωρήθηκε ύποπτος από τις Τουρκικές αρχές και διαβλήθηκε ως επικίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, διότι τάχα οι συναθροίσεις στο σπίτι του είχαν σκοπούς επαναστατικούς με θρησκευτικό πρόσχημα. Η αλήθεια είναι ότι τον Όσιο Γεροντογιάννη περιέβαλαν κυρίως ασθενείς και ανάπηροι άνθρωποι, στον οποίο κατεύφευγαν για να βρουν ανακούφιση, παρηγοριά και θεραπεία. Τρεις φορές κλήθηκε για να απολογηθεί ενώπιον του Διοικητού Κρήτης Μουσταφά Πασά. Όμως αυτές οι αλλεπάλληλες διώξεις και προσαγωγές στο Ηράκλειο είχαν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, αφού από κάθε χωριό που περνούσε ο διωκόμενος καλόγερος σήμαινε συναγερμός και μαζεύονταν πλήθος κόσμου για να τον χαιρετήσει και να λάβει την ευλογία του. Μάλιστα κατά την τρίτη προσαγωγή του Γεροντογιάννη συγκεντρώθηκε πλήθος πιστών με αποτέλεσμα να εξοργιστεί ο Διοικητής και να διατάξει τη φρουρά του να διαλύσει με βία το πλήθος και να οδηγήσει τον Γεροντογιάννη αμέσως στη φυλακή. Ύστερα από παράκληση όμως κάποιου Σητειακού συμβούλου του Διοικητή, του Ιωάννου Καπετανάκη ή Γαλανάκη από το χωριό Κρυά, του επιτράπηκε να πάρει στο σπίτι του τον Γεροντογιάννη, χωρίς όμως να βγαίνει έξω μέχρι να να εκδοθεί η απόφαση, η οποία φημολογούνταν ότι θα ήταν η εξορία εκτός της Κρήτης ή η φυλάκιση. Συνέβη, όμως, ο σοβαρός τραυματισμός του μικρού παιδιού του Διοικητού, που γκρεμίστηκε από τη σκάλα και έμεινε αναίσθητο, χωρίς να μπορεί κανένας ιατρός να το επαναφέρει στις αισθήσεις του. Η πατρική στοργή ανάγκασε τον Τούρκο Διοικητή να καλέσει τον θαυματουργό θεραπευτή των Ρωμιών, τον Γεροντογιάννη, ο οποίος πράγματι μόλις ακούμπησε το χέρι του πάνω στο αναίσθητο παιδί και απήγγειλε μια ευχή, αμέσως το μισοπεθαμένο παιδί απέκτησε τις αισθήσεις του και επανήλθε στη ζωή. Ανάλογη θεραπεία έδωσε και στην πεθερά του Διοικητού την οποία απάλλαξε από χρόνια και ανίατη αρώστια. Τότε ο Τούρκος Διοικητής άφησε ελεύθερο τον Γεροντογιάννη να επιστρέψει στο χωριό του για να συνεχίσει το φιλάνθρωπο έργο του. Μάλιστα με πολλή ευγνωμοσύνη του έστειλε πλούσια δώρα στο χωριό του, αλλά εκείνος δέχθηκε να κρατήσει μόνο 17 κανδύλια για τον ναό της Παναγίας των Λιθινών. Τότε ο Επίσκοπος Ιεράς και Σητείας Ιλαρίων συμβούλευσε τον Γεροντογιάννη να πάει σε μία ερημική μακρινή περιοχή, έτσι ώστε να σταματήσουν οι αντιδράσεις και οι καταγγελίες των Τούρκων. Ως καταλληλότερο χώρο δεν μπορούσε να σκεφθεί ο Όσιος άλλο τόπο εκτός το ημιερειπωμένο Μονύδριο του Καψά, όπου γεννήθηκε, βαπτίσθηκε και νυμφεύθηκε. Ετσι, η νεώτερη ιστορία της Μονής αρχίζει με την απόφαση του να εγκατασταθεί το έτος 1841 μ.Χ., στην έρημο του Καψά.
Μετά το 1840 μ.Χ. η διοίκηση της Κρήτης από τον Μουσταφά Ναϊλή Πασά ήταν συχνά ανεκτική και οι τουρκικές αρχές έδειχναν ανοχή στην ανακαίνιση μοναστηριών και στην επισκευή πολλών ιερών ναών που είχαν παραμεληθεί για αιώνες ολόκληρους. Έτσι, το 1841 μ.Χ. ο τελευταίος ιδιοκτήτης της περιοχής στην οποία βρισκόταν και το ερειπωμένο Μονύδριο του Τιμίου Προδρόμου, Χατζη-Νικόλαος Ζαφείρης από το χωριό Αγία Τριάδα Σητείας, ο οποίος την είχε αγοράσει από τον Τούρκο Δερβίς Αγά Χατζαριφάκη, παραχώρησε το σπηλαιώδη ναό και τη γύρω από το έρημο Μονύδριο έκταση στον Όσιο Ιωσήφ τον Γεροντογιάννη, ιδρυτή και ανακαινιστή της Μονής. Ο Όσιος ήταν εντελώς αγράμματος και δεν άφησε γραπτά στοιχεία για να γνωρίζουμε με σιγουριά τι βρήκε στον Καψά τότε. Βέβαιο είναι ότι υπήρχε ο ναός του Αγίου Ιωάννου, που όπως φαίνεται προσέλκυε πολλούς πιστούς από τα γύρω χωριά, καθώς και δύο οικήματα δίπλα στο ναό. Υπήρχε ακόμα ένα πηγάδι με υφάλμυρο νερό, εικόνα που μαρτυρεί την προΰπαρξη μοναστηριού, πάνω στα ερείπια του οποίου κτίσθηκε η νέα Μονή. Το εγκαταλελειμμένο Μονύδριο άρχισε πάλι να αποκτά ζωή και να συρρέουν προσκυνητές και ασθενείς που ήθελαν να γνωρίσουν τον ιδιότυπο ερημίτη και επιζητούσαν την ευλογία του για τη θεραπεία των ασθενειών τους.
Ο Όσιος Γεροντογιάννης έμενε σ’ ένα απόκρημνο σπήλαιο για δεκαεπτά χρόνια βορειοδυτικά του σπηλαιώδους ναού και τα παλιά κελλιά παραχωρήθηκαν στους πολυάριθμους προσκυνητές, ενώ αρκετοί ήταν και οι υποψήφιοι μοναχοί που ήθελαν να μονάσουν δίπλα στον ερημίτη, ώστε να αρχίσει να δημιουργείται ο πυρήνας της πρώτης συνοδείας του. Τα γεγονότα αυτά επέβαλαν την ανακαίνιση της Μονής, την επισκευή των παλιών κτιρίων και την ανέγερση νέων. Οι οικοδομικές εργασίες συνεχίστηκαν για αρκετά χρόνια, με εξαίρεση μία διακοπή το 1858 μ.Χ., όπου ο Γεροντογιάννης για πέντε μήνες κατέφυγε στην Κάσο, λόγω μιας νέας επανάστασης που ξέσπασε στην τουρκοκρατούμενη Κρήτη.
Το 1861 μ.Χ. προστέθηκε και το δεύτερο κλίτος της Αγίας Τριάδος στο Καθολικό της Μονής μέσα στο βράχο. Τα κτίσματα οικοδομήθηκαν σε τέσσερα επίπεδα και περιελάμβαναν κελλιά, ξενώνα, τράπεζα, μαγειρείο, φούρνο, αποθήκες και μια μεγάλη υδατοδεξαμενή για τη συλλογή των ομβρίων υδάτων.
Το 1863 μ.Χ. το μοναστήρι ήταν εντελώς έτοιμο και ο τότε Επίσκοπος Ιεράς και Σητείας Ιλαρίων τέλεσε τα εγκαίνια του Καθολικού της Μονής και προχείρισε τον κατά κόσμο Ιωάννη σε Μεγαλόσχημο Μοναχό, μετονομάζοντάς τον σε Ιωσήφ.
Ο Όσιος Γεροντογιάννης εξακολουθούσε να παραμένει στη Μονή Καψά μέχρι που ξέσπασε η επανάσταση του 1866 μ.Χ., και τότε φοβούμενος μήπως οι κατακτητές καταστρέψουν το μοναστήρι, αποφάσισε να εγκατασταθεί μαζί με τη συνοδεία του σε ένα παλιό ξεχασμένο και εγκαταλελειμμένο μοναστήρι την Αγία Σοφία, που βρίσκεται στο οροπέδιο των Αρμένων στη μέση περίπου της επαρχίας Σητείας. Στη Μονή Καψά άφησε μόνο ένα επιστάτη-μοναχό μέχρι το 1870 μ.Χ. Ο Όσιος και στην Αγία Σοφία ασχολήθηκε με την εκ βάθρων ανακαίνιση της Μονής και την καλλιέργεια των κτημάτων της, ώστε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα μεταμόρφωσε κυριολεκτικά την περιοχή, γεγονός που προκέλεσε τον θαυμασμό όλων. Επειδή και εκεί πήγαιναν πολλοί προσκυνητές από τα γύρω χωριά για να τον συναντήσουν, έπεσε θύμα συκοφαντίας, οπότε επέστρεψε στην αρχική Μονή του, ύστερα από εντολή του τότε Επισκόπου Ιεράς και Σητείας Νεοφύτου.
Ο Όσιος ζούσε με έντονη άσκηση, προσευχή και νηστεία. Έτρωγε ξηρή τροφή, κυρίως ελιές, χόρτα και παξιμάδια. Τις περισσότερες ώρες της ημέρας τις περνούσε στο κελλί του προσευχόμενος. Παρακολουθούσε τις Ακολουθίες από ένα παράθυρο του κελλιού του που έβλεπε προς τον Ναό και μόνο κάθε Κυριακή, όταν κοινωνούσε τα Άχραντα Μυστήρια κατέβαινε στην Εκκλησία. Απέκτησε από τον Θεό πλούσια χαρίσματα, ώστε επιτελούσε καθημερινά πάμπολλα θαύματα σε όσους με πίστη στο Θεό πλησίαζαν κοντά του. Η φήμη του γρήγορα διαδόθηκε σε ολόκληρη την Κρήτη και στα νησιά Χάλκη, Κάσο και Σύμη, ώστε καθημερινά τον επισκέπτονταν πλήθος πιστών, ζητώντας τις σοφές συμβουλές του και οδηγίες για την καθημερινή τους ζωή. Άλλοι ζητούσαν τη θεραπεία τους από ασθένειες και την απαλλαγή τους από ακάθαρτα πνεύματα. Ο Γεροντογιάννης, διατηρώντας την εσωτερική κατάσταση της ησυχίας του και κινούμενος από άπειρη αγάπη προς τον πάσχοντα άνθρωπο κατά το πρότυπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, συμβούλευε, ενίσχυε και θεράπευε όλους τους ασθενείς, χαρίζοντάς τους με την χάρη του Κυρίου την υγεία της ψυχής και του σώματος.
Ήταν ευρύτατα γνωστό ότι ο Όσιος σταύρωνε το νερό της θάλασσας και γινόταν γλυκό. Ακόμα έριχνε το ράσο του στη θάλασσα και το χρησιμοποιούσε ως σχεδία για να μεταβαίνει τακτικά χάριν ησυχίας στο Κουφονήσι, νησί που απέχει αρκετά μίλια από τη Μονή. Επίσης ο Όσιος είχε προορατικό χάρισμα, γι’ αυτό ξεχώριζε τα κλεμμένα προϊόντα που συχνά οι προσκυνητές του έφερναν ως δώρα, ζητώντας μάλιστα απ’ αυτούς που τα έφερναν να τα γυρίσουν πίσω. Η πολυχρόνια και υπεράνθρωπη άσκηση του σώματος γρήγορα εξεσθένησαν το ασθενικό σώμα του και η φωνή του λεπτύνθηκε, ώστε μετά βίας μπορούσαν να ακούσουν οι παρευρισκόμενοι όσα τους έλεγε. Τους τελευταίους μήνες της ζωής του παρέμενε στο κελλί του κλινήρης. Προείδε τον θάνατό του και προσκάλεσε πριν την εκδημία του προς τον Κύριο όλη την Συνοδεία στο κελλί του για να τους ζητήσει συγχώρηση και να τους δώσει τις τελευταίες συμβουλές του. Άφησε διάδοχό του τον Μοναχό Ανανία, προείπε ό,τι θα συμβεί στη Μονή μετά τον θάνατό του και όρισε την ακριβή ημέρα και ώρα του θανάτου του. Από τον εγγονό του Ιωσήφ, Διάκονο τότε, και τον Ιερομόναχο Γεννάδιο ζήτησε να λειτουργήσουν μαζί και να τον κοινωνήσουν των Αχράντων Μυστηρίων.
Στις 6 Αυγούστου του έτους 1874 μ.Χ., αφού κοινώνησε, κάλεσε πάλι τους Πατέρες στο κελλί του, τους ζήτησε ξανά συγχώρηση, έκανε το σημείο του Σταυρού, πλάγιασε δεξιά και αφού σταύρωσε τα χέρια του οσιακά παρέδωσε την μεταμορφωμένη ψυχή του στον μεταμορφωθέντα Κύριο.
Η σωρός του έγινε λαϊκό προσκύνημα και πολύς κόσμος κατέκλυζε καθημερινά τη Μονή για να τον προσκυνήσει και να τον αποχεραιτήσει, ώστε έμεινε επί τρεις μέρες άταφος. Τάφηκε στις 9 Αυγούστου 1874 μ.Χ. μέσα στην Εκκλησία του Τιμίου Προδρόμου στη νοτιοδυτική γωνία σε πέτρινο λαξευμένο τάφο από τον εγγονό του και μετέπειτα ηγούμενο της Μονής Αρχιμ. Ιωσήφ Γεροντάκη. Αυτός, κινούμενος από την ευλάβεια του ευσεβούς λαού προς τον Όσιο, ανεκόμισε στη συνέχεια την τιμία Κάρα του αγίου, την οποία και απέθεσε στο πάνω μέρος του τάφου. Από την κοίμηση του Οσίου η ευλάβεια των πιστών προς τον Όσιο ήταν αμείωτη και μάλλον μέρα με την ημέρα αύξανε και διαδιδόταν από γενεά σε γενεά. Οι προσερχόμενοι στο Μοναστήρι, προσκυνούσαν την κάρα του Οσίου, όπως και την εικόνα του, ενώ έπαιρναν και χώμα από τον τάφο ως ευλογία και θεραπεύονταν.
Η ανακομιδή των λειψάνων του Οσίου Ιωσήφ έγινε στις 7 Μαΐου του έτους 1982 μ.Χ., δηλαδή 108 χρόνια από την κοίμησή του, ύστερα από ολονύκτια αγρυπνία και η μνήμη της γιορτάζεται την Τρίτη προς Τετάρτη της Διακαινησίμου. Τα ιερά λείψανα τοποθετήθηκαν μέσα σε αργυρή λάρνακα μαζί με την τίμια κάρα του σε περίβλεπτη θέση του ναού και εκπέμπουν άρρητη ευωδία.
Ακολουθία του οσίου αυτού συνέγραψε ο μοναχός Γεράσιμος Μικραγιαννανίτης, την οποία, μαζί με τον βίο του οσίου, εξέδωσε η Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Κάψα Σητείας Κρήτης, το 1993 μ.Χ./imka.gr
 http://proskynitis.blogspot.com/2012/04/blog-post_19.html


Π. Καμμένος: Δεν υποσχόμαστε λεφτά και μαγικές λύσεις



«Είμαστε κόμμα κυβέρνησης και δεν λέμε τι δεν θα κάνουμε, αλλά ανακοινώνουμε τι θα πράξουμε. Είμαστε αποφασισμένοι να σπάσουμε το κατεστημένο» τόνισε ο πρόεδρος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», Πάνος Καμμένος, που πραγματοποιεί διήμερη περιοδεία στον Έβρο.


Ο κ. Καμμένος ανέφερε ότι το Κίνημα δεν υπόσχεται λεφτά και μαγικές λύσεις, αλλά αυτό που προέχει είναι η προάσπιση της εθνικής κυριαρχίας και της οικογένειας, σημειώνοντας ότι «δεν θα αφήσουμε τους τοκογλύφους να κάνουν κατασχέσεις περιουσίας, ούτε θα αφήσουμε να γίνονται αυτοκτονίες πολιτών».

Ο κ. Καμμένος σε συνέντευξη Τύπου επιτέθηκε στο ΠΑΣΟΚ και στη ΝΔ λέγοντας πως η συγκυβέρνηση αποφάσισε να παραδώσει την εθνική κυριαρχία και κάλεσε τους νέους να μιλήσουν στις μεγαλύτερες ηλικίες, που εκβιάζονται με απειλές για περικοπή των συντάξεων, για τις συνέπειες του μνημονίου.

Επιτέθηκε εκ νέου στο Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, κατηγορώντας το ότι προχωρά σε σχέδιο άλωσης της Θράκης με εκβιασμούς και απειλές σε βάρος χριστιανών και μουσουλμάνων, τονίζοντας ότι αυτή η πρακτική ενισχύεται από κέντρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ιδίως στη Γερμανία.

Καλλιέργεια ροδιάς !!!






Η ροδιά είναι ένα δέντρο δυνατό, που συνήθως αντέχει στις κακουχίες. Από τα αρχαία χρόνια ήταν διάσημο και στην αρχαία Ελλάδα, όπου και ο πασίγνωστος στιχουργός Όμηρος αναφέρθηκε σε αυτήν. Η ροδιά καλλιεργείται καλύτερα στο υποτροπικό κλίμα με παρατεταμένο, ξηρό, και θερμό καλοκαίρι και αντέχει τα κρύα, όχι όμως και τα πολύ έντονα κάτω των -10 βαθμών Κελσίου. Επίσης μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στα περισσότερα είδη εδαφών.


Το ρόδι είναι πολύ πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Το εκχύλισμα του ροδιού έχει αποδειχθεί από μελέτες πως έχει θετική δραστηριότητα κατά του καρκίνου του προστάτη, ενώ η κατανάλωση χυμού ροδιού από τις εγκύους γυναίκες έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύουν λιγότερο τα μωρά από εγκεφαλικές κακώσεις. 

Οι σπόροι του επίσης είναι πάρα πολύ ωφέλιμοι και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως αντιπυρετικό. Ενισχύουν και διώχνουν τις τοξίνες από τον οργανισμό και φημολογείται πως εξοντώνουν τα μικρόβια από τη κύστη, το αίμα, και τα νεφρά. Το αφέψημα από τα άνθη της ροδιάς, συμβάλλει στην ενίσχυση των ούλων εφόσον γίνει γαργάρα και απαλύνει από τον πονόλαιμο. Από την άλλη εφόσον αναμειχθεί ο χυμός του ροδιού μαζί με ελαιόλαδο, επιταχύνει το σβήσιμο των κηλίδων και θεωρείται και πολύ καλό αντιρυτιδικό. 
Καλλιέργεια ροδιάς – έσοδα – έξοδα

Με τα καθαρά κέρδη ανά στρέμμα να ξεπερνάνε τα 1000 ευρώ, η καλλιέργεια της ροδιάς βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. H ροδιά ως φυτεία έχει διάρκεια παραγωγικής ζωής τα 27 με 28 έτη περίπου. Οι αποδόσεις υπολογίζονται περίπου στα 45 κιλά ανά δέντρο και στα 2700 με 2800 κιλά περίπου ανά στρέμμα. 



Το κόστος εγκατάστασης ενός στρέμματος καλλιεργούμενης ροδιάς υπολογίζεται πλέον σε τιμές άνω των 500 ευρώ, ενώ το καθαρό εισόδημα είναι γύρω στα 1100 ευρώ ανά στρέμμα. Η ροδιά μπορεί να βγάλει καρπούς γύρω στα 3.5 χρόνια μετά τη φύτευσή της, ενώ καρποφορεί ολοκληρωμένα γύρω στα 7.5 χρόνια μετά τη φύτευσή της. 



Κατά την ολοκληρωμένη παραγωγή της δίνει κοντά στους 3 τόνους ανά στρέμμα ή και παραπάνω ποσότητα ροδιού στην αγορά. Οι καρποί της ροδιάς ωριμάζουν από τις αρχές μέχρι και τα μέσα του φθινοπώρου ανάλογα με τη ποικιλία, και την ίδια εποχή γίνεται και η συγκομιδή με τη προϋπόθεση ότι  τα δέντρα ηλικιακά θα είναι γύρω στα 3.5 έτη. Ένα φυτό ροδιάς πλήρως ανεπτυγμένο παράγει περίπου 100  καρπούς που προορίζονται για την αγορά, και αυτοί οι καρποί ωριμάζουν μέσα σε περίπου 60 μέρες. 


Η καλλιέργεια της ροδιάς στην Ελλάδα

Στη Ροδόπη, υπάρχουν 27 καλλιεργητές ροδιάς και η καλλιεργούμενη έκταση φθάνει τα 600 στρέμματα δίνοντας περίπου 2 τόνους ανά στρέμμα. Στο νομό Κιλκίς, υπάρχουν 150 καλλιεργητές ροδιάς και η καλλιεργούμενη έκταση φτάνει τα 2000 στρέμματα, ενώ στην Πέλλα καλλιεργούνται περίπου 1200 στρέμματα από 50 καλλιεργητές. 
Στο νομό Δράμας υπάρχουν σήμερα 500 καλλιεργητές οι οποίοι διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με τον αριθμό καλλιεργητών πριν ένα έτος, η καλλιεργούμενη έκταση φτάνει τα 7000 στρέμματα, δίνοντας περίπου 200 κιλά ανά στρέμμα και το παραγόμενο προϊόν της περιοχής το εκμεταλλεύεται ολοκληρωτικά μία Αυστριακή εταιρεία που το δίνει στα φαρμακεία.

Από έρευνα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι καλλιεργούμενες εκτάσεις ροδιάς στην Ελλάδα υπολογίζεται σήμερα σε περίπου 20.000 στρέμματα. Το 1994 τα καλλιεργούμενα στρέμματα ήταν μόλις 500, το 2005 ανέβηκαν σε αριθμό  περίπου 1000 και το 2007 σε 4000. 

Παρόλα αυτά η καλλιέργεια ροδιού στην Ελλάδα είναι πραγματικά ελάχιστη σε σύγκριση με τα παγκόσμια επίπεδα αφού το σύνολο της παγκόσμιας παραγωγής ξεπερνάει τους 2.000.000 τόνους, με την Ινδία να βρίσκεται στη 1η θέση με 1.200.000 τόνους, στη 2η θέση το Ιράν με 650.000 τόνους, και στη 3η θέση οι ΗΠΑ με 100.000 τόνους, βάσει αναφορών του Εθνικού Ιδρύματος Αγροτικής Έρευνας (ΕΘΙΑΓΕ). 

Δυστυχώς η Ελληνική παραγωγή δίνει ακόμη γύρω στους 400 τόνους ροδιού, όμως επειδή χρειάζεται για να καλύψει τις ανάγκες της γύρω στους 1200 τόνους, γι’ αυτό το λόγω κάθε χρόνο η Ελλάδα εισάγει 800 και παραπάνω τόνους ροδιού από ξένες χώρες.

www.ecotimes.gr

Σοκ και δέος, τα νέα μέτρα μετά τις εκλογές. Φοβούνται εξέγερση των Ελλήνων!!

 Μας στείλατε το παρακάτω κείμενο και το αναρτούμε για ενημέρωση. Για να λυπηθούμε για όσα τα δύο (πρώην) μεγάλα κόμματα έκαναν για το μέλλον της Πατρίδας και του Λαού μας. Τα στοιχεία προκλούν οργή. Ας παρακαλέσουμε τον Κύριο και Θεό μας να μας λυπηθεί. και επειδή η 6η Μαΐου πλησιάζει, ας αποδείξουμε σε όλους πως μπορούμε να ξανακερδίσουμε την αξιοπρέπειά μας!


Τα πιο πολλά απο αυτά τα έχει διαρρεύσει η Τρόικα είτε επίσημα είτε ανεπίσημα για να τα εμπεδώσει ο κόσμος! Άλλωστε δηλώνουν όπου βρεθούν και όπου σταθούν οτι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν υπογράψει και έχουν δεσμευτεί οτι θα εφαρμόσουν πλήρως το Μνημόνιο 2 αλλά και τα όποια Μεσοπρόθεσμα προκύψουν.
Δείτε αναλυτικά:
- Κατάργηση 13-14ου μισθού και στον ιδιωτικό τομέα
- Νέα μείωση του βασικού μισθού σε επίπεδα Βουλγαρίας στα 200? καθαρά, μαζί με όποιες μειώσεις επιφέρει σε μισθούς, επιδόματα ανεργίας κλπ.!
- Νέα μείωση βασικών και επικουρικών συντάξεων
- Μείωση κατά 10 ημέρες της ετήσιας αδείας
- Μείωση των προσαυξήσεων (από 75% σε 50% ή και 25%) με τις οποίες αμείβεται η απασχόληση σε Κυριακές και αργίες.
- Πλέον ευέλικτες σχέσεις εργασίας , κατάργηση συμβάσεων και δικαιωμάτων
- Άμεση απόλυση 50 χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων το 2012. 200.000 απολύσεις σε βάθος τριετίας
- Σταδιακή κατάργηση του ΕΦΑΠΑΞ στο δημόσιο τομέα - Άμεση περικοπή 30% αναδρομικά
- Σταδιακή κατάργηση της αποζημίωσης στον ιδιωτικό τομέα είτε απο απόλυση είτε απο σύνταξη.
- Πλήρης κατάργηση των φοροαπαλλαγών και των ειδικών καθεστώτων φορολόγησης. Προβλέπεται κατάργηση των εκπτώσεων φόρου όπως για τόκους στεγαστικών δανείων α΄κατοικίας, ενοίκια, δίδακτρα, ασφάλιστρα, ιατρικές επισκέψεις, εξετάσεις, νοσήλια ή και ασφαλιστικές εισφορές.
- Αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 6,5% σε 13%
- Κατάργηση μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ που ισχύει στα νησιά
- Υπαγωγή των αγροτών σε ΦΠΑ
- Νέος ειδικός φόρος κατανάλωσης σε ποτά/τσιγάρα
- Νέα αύξηση τέλους ταξινόμησης σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
- Νέα αύξηση τελών κυκλοφορίας
- Επιπλέον μείωση ή κατάργηση του αφορολόγητου ορίου
- Αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών ακινήτων κάθε χρόνο
- Εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης με αυτό της κίνησης
- Άρση της απαγόρευσης της κατάσχεσης της πρώτης κατοικίας λόγω χρεών
- Μονιμοποίηση του έκτακτου φόρου ακινήτων μέσω της ΔΕΗ και ενοποίηση όλων των φόρων επί της ακίνητης περιουσίας, σε μόλις δύο: σε ένα φόρο θα ενωθούν οι 33 φόροι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και σε άλλον έναν όλο οι φόροι του κράτους.
- Φόρος ιδιοκατοίκησης (Ουσιαστικά θα είναι ενα είδος ενοικίου για όσους μένουν σε δικά τους σπίτια)
- Κατάργηση της μισθοδοσίας του Κλήρου
- Χαράτσια εφορίας ακριβώς μετά τις εκλογές: (Φόρος εισοδήματος, Έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, Τέλος επιτηδεύματος, ΕΤΑΚ 2009, Έκτακτη εισφορά ακινήτων, ΦΑΠ 2010, ΦΑΠ 2011, Ειδικό τέλος ακινήτων (χαράτσι) για το 2012)
- Ιδιώτες φοροεισπράκτορες
- Πλήρες ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας ακόμη και στην... Τουρκία!
Οι Έλληνες δεν θα μπορούν πλέον να πουν οτι δεν ήξεραν. Οι Έλληνες δεν θα μπορούν πλέον να πουν οτι παραπλανήθηκαν απο τις γνωστές ψεύτικες προεκλογικές δεσμεύσεις περι επαναδιαπραγμάτευσης, αυτοδύναμης Ελλάδας και άλλες τέτοιες μπαρούφες.
Ο πρόεδρος του Eurogroup Γιούνκερ που αποχωρεί απο το αξιωμά του, δήλωσε σε συνομιλητές του πως φοβάται την εξέγερση των Ελλήνων, αφού καμία κοινωνία δεν θα μπορούσε να δεχθεί το νέο τσουνάμι μέτρων που έρχεται με αρχή τον Ιούνιο.
Ας ελπίσουμε να μην φτάσουμε μέχρι εκεί αλλά να τους δώσουμε ενα ηχηρό μήνυμα στις κάλπες...
πηγη οπου γης

Σάλος σε ολόκληρη την Ελλάδα από τους μαζικούς αεροψεκασμούς


Ο απόλυτος χαμός επικρατεί πάνω από τον Αττικό ουρανό από την Κυριακή το απόγευμα
Τα “γνωστά” αεροπλάνα -αγνώστου ταυτότητας- ψεκάζουν ακατάπαυστα πάνω απ΄τα κεφάλια μας.
Είχαμε αναρωτηθεί και στο παρελθόν γιατί πάντοτε παραμονές σημαντικών πολιτικών εξελίξεων εμφανίζονται κατά δεκάδες τα εν λόγω αεροπλάνα. Ποιοι είναι και γιατί μας ψεκάζουν;


Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες πριν από λίγο από περιοχή της ανατολικής Αττικής


Αεροψεκασμοί στην Αργολίδα 


Μαρτυρίες:δεν ακούγονταν κανένας ήχος απο αεροσκάφος είναι αθόρυβα
πολλά έχουν γραφτεί για το θέμα και το κυριότερο κανείς δεν μας λέει απο ποιο αεροδρόμιο ξεκινάνε
 


πηγές εδώ και εδώ