Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ευχή κατά της Βασκανίας


Ευχή κατά της Βασκανίας


Κύριε ο Θεός ημών, ο Βασιλεύς των αιώνων, ο παντοκράτωρ και παντοδύναμος, ο ποιών πάντα και μετασκευάζων μόνω τω βούλεσθαι, ο την επταπλάσιον κάμινον και την φλόγα την εν Βαβυλώνι εις δρόσον μεταβαλών και τους αγίους σου τρείς Παίδας σώους διαφυλάξας. ο ιατρός και θεραπευτής των ψυχών ημών, η ασφάλεια των εις σε ελπιζόντων, σου δεόμεθα και σε παρακαλούμεν, απόστησον, φυγάδευσον και απέλασον πάσαν διαβολικήν ενέργειαν, πάσαν σατανικήν έφοδον και πάσαν επιβουλήν, περιέργειάν τε πονηράν και βλάβην και οφθαλμών βασκανίαν των κακοποιών και πονηρών ανθρώπων από του δούλου σου ( τούδε) και ή υπό ωραιότητος ή ανδρείας ή ευτυχίας ή ζήλου και φθόνου ή βασκανίας συνέβη, αυτός, φιλάνθρωπε Δέσποτα, έκτεινον την κραταίαν σου χείρα και τον βραχίονά σου τον ισχυρόν και ύψιστον και επισκοπών επισκόπησον το πλάσμα σου τούτο και κατάπεμψον αυτώ Άγγελον ειρηνικόν, κραταιόν, ψυχής και σώματος φύλακα, ός επιτιμήσει και απελάσει απ΄αυτού πάσαν πάσαν πονηράν βουλήν, πάσαν φαρμακείαν και βασκανίαν των φθοροποιών και φθονερών ανθρώπων. ίνα υπό σου ο σός ικέτης φρουρούμενος, μετ΄ευχαριστίας ψάλλη σοί. «Κύριος εμοί βοηθός και ου φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοι άνθρωπος». και πάλιν. «Ου φοβηθήσομαι κακά, ότι συ μετ΄ εμού ει. ότι συ εί ο Θεός, κραταίωμά μου, ισχυρός εξουσιαστής, άρχων ειρήνης, πατήρ του μέλλοντος αιώνος». Ναι, Κύριε ο Θεός ημών, φείσαι του πλάσματός σου και σώσον τον δούλον σου από πάσης βλάβης και επηρείας της εκ βασκανίας γινομένης, και ανώτερον αυτόν παντός κακού διαφύλαξον. πρεσβείαις της υπερευλογημένης, ενδόξου Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας, των φωτοειδών Αρχαγγέλων και πάντων σου των Αγίων. Αμήν.

ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡ.. ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΔΗΘΕΝ «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!

alt Γράφει ο Διονύσης Μακρής

Την κατάργηση των άρθρων του Ποινικού Κώδικα ( 198-199) που αναφέρονται στην κακόβουλη βλασφημία των θείων στις ποινές αυτών που βλασφημούν τον Χριστό, την Παναγία, τους Αποστόλους και τους Αγίους ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΔΗΜΑΡ με πρόταση που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές τους Πέτρος Τατσόπουλος και Μαρία Γιαννακάκη αντίστοιχα!!! Η τελευταία μάλιστα έθεσε ερώτημα που αφορά τη σύλληψη τριών «ηθοποιών» που συμμετείχαν στη βλάσφημη θεατρική παράσταση Corpus Christi, τον περασμένο Ιούνιο, στην οποία παρουσιάζονταν ο Χριστός και οι 12 Απόστολοι ως ανώμαλοι (κίναιδοι-ομοφυλόφιλοι)!!!
Μάλιστα τη βλάσφημη παράσταση πρόκληση για κάθε Ορθόδοξο και όχι μόνο Χριστιανό, την οποία καταδίκασε και η Ιερά Σύνοδος ανεβάζουν και πάλι οι ίδιοι συντελεστές τον Οκτώβριο προκαλώντας κατά την προσωπική μας άποψη κάθε συνετό θρησκευόμενο άνθρωπο. Πιθανόν να θέλουν να εκμεταλλευτούν την διάσταση που έλαβε η κινηματογραφική ταινία που βλασφημούσε τον Μωάμεθ και να αποσκοπούν σε κέρδη μέσω της προώθησης της ανωμαλίας και της προβολής της ανηθικότητας και προπαντός της βλασφημίας των θείων!

Στην προσπάθεια να προβάλλουν ως δήθεν τέχνη την βλασφημία του Θεού ανακάλυψαν κι’ άλλους ένθερμους υποστηρικτές και θιασώτες και εκφραστές της ανωμαλίας που μεθοδευμένα και συστηματικά επιδιώκουν να αντικαταστήσουν τα χρηστά ήθη στην ευλογημένη χριστιανική ορθόδοξη Ελλάδα με την μεσαιωνική ανηθικότητα, την οποία με περίσσιο θράσος παρουσιάζουν ως δήθεν ελευθερία. Μάλιστα ορισμένοι από αυτούς, όπως οι προαναφερόμενοι είναι και βουλευτές στο ελληνικό Κοινοβούλιο!
Εύλογα λοιπόν θα μπορούσε να αναρωτηθεί και να ρωτήσει ένας απλός πολίτης για το πως θα ονομάζαμε τους υποστηρικτές της ανηθικότητας και ανωμαλίας;...

Οι Χριστιανοί ως υπέρμαχοι της ελευθερίας μπορούν να διαφωνούν με τα πιστεύω όλων των ανωτέρω αλλά τους ανέχονται και δεν βλασφημούν ούτε τις θρησκευτικές (αν έχουν) ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις τους ούτε καν τους ίδιους και τις οικογένειες τους. Τους σέβονται, όπως ορίζει ο ευαγγελικός λόγος, θεωρώντας τους ως ασθενείς και προσεύχονται αδιαλείπτως για την ίαση τους.
Αυτοί απ’ την άλλη λειτουργώντας ως πειθήνια όργανα του μυστηρίου της ανομίας όχι μόνο δεν επιδεικνύουν τον δέοντα σεβασμό αν και παρουσιάζονται ως δημοκράτες αλλά αντιθέτως βλασφημούν τα πιστεύματα των χριστιανών προβάλλοντας την ανωμαλία και την ανηθικότητα... Απορώ για το πως παρουσιάζονται και ονομάζονται σήμερα ως «ηθοποιοί» (ποιώ το ήθος) οι προβάλλοντες την ανηθικότητα και την ύβρη του Θεού;

Εκ των πραγμάτων λοιπόν διαπιστώνεται πως η ανάπτυξη της αριστερίζουσας κυρίως αλλά όχι μόνο μεσαιωνικής ψευτοκουλτούρας συνδέεται με την προσπάθεια μίας πρωτοφανούς πολεμικής κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της παράδοσης αλλά και της ιστορίας του ελληνικού πιστού λαού. Ως εκ τούτου μετά την πρόταση της γνωστής βουλευτού της ΔΗΜΑΡ κ. Ρεπούση για κατάργηση του εκκλησιασμού των μαθητών ακολουθεί αυτή του συναδέλφου της Πέτρου Τατσόπουλου (ΣΥΡΙΖΑ), γνωστού από τα ανιστόρητα ατοπήματά του για την εθνική παλιγγενεσία του 1821 σε συγκεκριμένα ντοκιμαντέρ που παρουσίασε ο τηλεοπτικός σταθμός Σκάι αλλά και της επίσης συναδέλφου της Μαρίας Γιαννακάκη (ΔΗΜΑΡ)!
Την ώρα λοιπόν που μωαμεθανοί σε όλον τον κόσμο αντιδρούν για μία ταινία που θίγει το «θηρίο της ασεβείας», δηλαδή το Ισλάμ σύμφωνα με τον Άγιο Αναστάσιο τον Γόρδιο, οι ψευτοκουλτουριάδες του απατηλού ευρωπαϊκού διαφωτισμού επιχειρούν να εντυπωσιάσουν τους εκφραστές της ανομίας με αλλεπάλληλες επιθέσεις κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Στην ουσία το όλο εγχείρημα εκτός από τους αμιγώς ιδιοτελείς στόχους τους αποβλέπει στη συστηματική νομιμοποίηση της ασέβειας προς τον τριαδικό Θεό! Και αυτό γιατί εδώ και τριάντα σχεδόν χρόνια όλοι αυτοί που έφεραν την ψευτο-ετικέτα του «προοδευτικού» και του δήθεν δημοκράτη ευθύνονται κατά πολύ για την πνευματική κρίση, η οποία αποτέλεσε τη βάση και τη γενεσιουργό αιτία της οικονομικής κρίσης που μαστίζει σήμερα την χώρα μας. Η αποποινικοποίηση λ.χ. της μοιχείας με την ταυτόχρονη διαφήμιση αυτής, η διάδοση και ενίσχυση της πορνείας, η στήριξη εκ του ασφαλούς της παρανομίας (βλ. λαθρομετανάστευση), η προσπάθεια που καταβάλλουν να νομιμοποιήσουν την ανωμαλία (βλ. κιναιδισμός η ομοφυλοφιλία), η υπεράσπιση της βλασφημίας του Θεού αποτελούν το διαβρωτικό έργο των ανωτέρω και μίας σειράς ομοίων μ’ αυτών που στην κυριολεξία κλονίζουν συθέμελα την ελληνική οικογένεια και ολόκληρο το Έθνος μας.


Σ’ άλλες εποχές που ο λαός μας θωρακιζόταν με την ορθόδοξη πίστη και λειτουργούσε στην καθημερινότητά του με τον ευαγγελικό λόγο, όλοι αυτοί θα αποτελούσαν βδέλυγμα και θα απομονώνονταν. Σήμερα όμως, που το πρότυπο ζωής δεν είναι ο Χριστός αλλά τα προϊόντα που προβάλλουν οι οίκοι της ανομίας η κάθε «βλακωδέστατη» πρόταση που διατυπώνεται ως επακόλουθο του μοντέλου διαφθοράς και σήψης έχει την τάση να διαφημίζεται. Ο τηλεοπτικός σταθμός «Αντένα» για παράδειγμα δεν αναφέρθηκε στη φοβερή βλασφημία του Χριστού και των Αποστόλων από μία αράδα δύστυχων νεαρών που σε θεατρικό έργο τους παρουσίαζε ως ομοφυλόφιλους, τον περασμένο Ιούνιο αλλά με ευκολία χαρακτήρισε ως χυδαία την ταινία που ξεσήκωσε τους οπαδούς του θηρίου της ανομίας, του Ισλάμ.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ σε ανακοίνωσή του περί της πρότασης του βουλευτή Πέτρου Τατσόπουλου μεταξύ άλλων σημειώνει ότι: «Εάν είχε την νομική εμπειρία και κρίση ο κ. Τατσόπουλος θα μπορούσε να κατανοήση ότι τα δύο αυτά άρθρα του Ποινικού Κώδικα τίθενται από τον Ποινικό Νομοθέτη στο κεφάλαιο του Ποινικού Κώδικα «επιβολή της θρησκευτικής ειρήνης» που σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα άρθρα ακριβώς σε αυτό στοχεύουν, στην διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και της θρησκευτικής ειρήνης μεταξύ των πολιτών αδιακρίτως θρησκευτικής παραδοχής, διότι η ποινική καταστολή απειλείται για την κακόβουλη βλασφημία του θείου και την καθύβριση των γνωστών κατά το Σύνταγμα εν Ελλάδι θρησκειών, δηλ. των μη εχουσών «κρύφια δόγματα».

Επομένως δεν τιμωρείται η αρνητική κριτική κατά του Θεού η η άρνησις η αμφισβήτησις της υπάρξεως Του, ως και η κριτική των εν Ελλάδι ανεκτών θρησκειών αλλά η κακόβουλος βλασφημία η δημοσία γενομένη, διότι αντιλαμβάνεται κάθε εχέφρων την διαλυτική για την κοινωνική συνοχή και ειρήνη των πολιτών δυναμική μιας τέτοιας ανιέρου πρακτικής, η οποία μπορεί ευκόλως να οδηγήση σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις βίας, εφ’ όσον η κακόβουλος βλασφημία του Θεού συμπαρασύρει αναποδράστως και τους πιστεύοντας και λατρεύοντας Αυτόν.

Συνεπώς η πρότασις του κ. Τατσόπουλου και του κόμματος που εκπροσωπεί αποδεικνύεται και ανεπέρειστη και κοινωνικά, συνταγματικά και νομικά αβάσιμη και επικίνδυνη και επιβεβαιεί δια μία εισέτι φορά ότι οι εκπρόσωποι του Έθνους στο Κοινοβούλιο δεν μπορεί να είναι άμοιροι νομικής παιδείας και γνώσεως.

Ωστόσο θα μπορούσα να συμπαραταχθώ με την άποψη του κ. Τατσόπουλου υπό μία αυστηρά αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση, μαζί με την τυχόν αποποινικοποίηση της κακόβουλης βλασφημίας του Θεού και των Θρησκευμάτων να αποποινικοποιηθή και η κακόβολη βλασφημία, εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση του κ. Τατσόπουλου, των γονέων του και των ηγαπημένων προσώπων του. Αλλά ο δημοκράτης κ. Τατσόπουλος κάτι τέτοιο δεν εσκέφθη να το προβάλη».

Νικόλαος Πλαστήρας, πρωθυπουργός της Ελλάδας

"Η Ελλάδα πεινάει κι εμένα θα μου βάλετε ...τηλέφωνο;(!)"


(Νικόλαος Πλαστήρας, πρωθυπουργός της Ελλάδας με άνεργο αδερφό....) ΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ !! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ !!!!!


Η φτώχεια του πρώην πρωθυπουργού Ν. Πλαστήρα, δεν αποτελεί παράδειγμα για τους σημερινούς κηφήνες της πολιτικής! "Η Ελλάδα πεινάει κι εμένα θα μου βάλετε τηλέφωνο", είχε πει, ενώ ο αδελφός του ήταν άνεργος. Μεταφέρουμε μερικά από τα πολλά αξιόλογα συμβάντα της ζωής του, τα οποία χαρ

ακτηρίζουν τον άνδρα και τον καθιστούν πρότυπο, παράδειγμα προς μίμηση για παλιότερους αλλά και σημερινούς, δεδομένου ότι, τόσο ο ίδιος όσο και άλλοι, έμπαιναν πλούσιοι στην πολιτική και έβγαιναν πάμφτωχοι.

Ο αείμνηστος Ανδρέας Ιωσήφ - πιστός φίλος του - αναφέρει:

Ο στρατηγός είχε απαγορεύσει στους δικούς του να χρησιμοποιούν το όνομα "Πλαστήρας" όπου κι αν πήγαιναν. Ο αδελφός του ήταν άνεργος. Το εργοστάσιο ζυθοποιίας «ΦΙΞ» ζητούσε οδηγό κι εκείνος έκανε αίτηση. Ο αρμόδιος υπάλληλος τον ρώτησε πώς λέγεται: Κι επειδή αυτός δίσταζε να πει το όνομά του, ενθυμούμενος την εντολή του στρατηγού, τον ξαναρώτησε και δυο και τρεις φορές, ώσπου αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι τον λένε Πλαστήρα. Παραξενεμένος ο υπεύθυνος ζητάει να μάθει αν συγγενεύει με το στρατηγό και πρωθυπουργό. Μετά από πολύ δισταγμό του αποκαλύπτει ότι είναι αδελφός του. Αφού η αίτηση, ικανοποιήθηκε, παρακάλεσε να μη το μάθει ο αδελφός του. Ο στρατηγός το έμαθε κι αφού τον κάλεσε αμέσως στο σπίτι του τον επέπληξε και του απαγόρευσε να αναλάβει αυτή την εργασία λέγοντάς του: «Αν έχεις ανάγκη, κάτσε εδώ να μοιραζόμαστε το φαγητό μου». Και δεν πήγε.

Ο Πλαστήρας ήταν άρρωστος -έπασχε από φυματίωση - κι έμενε σ' ένα μικρό σπιτάκι στο Μετς, κοντά στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Του πρότειναν να του βάλουν ένα τηλέφωνο δίπλα στο κρεβάτι αλλ' αυτός αρνήθηκε λέγοντας: «Μα τι λέτε; Η Ελλάδα πένεται κι εμένα θα μου βάλετε τηλέφωνο;».


Πολλές φορές με τρόπο έστελνε και αγόραζαν ψωμί, ελιές και λίγη φέτα. Τότε οι γύρω του, του υπενθύμιζαν ότι είχε ανάγκη καλύτερου φαγητού λόγω της αρρώστιας κι εκείνος με απλότητα τους απαντούσε: «Τι κάνω. σκάβω για να καλοτρώγω;».


Ο Βάσος Τσιμπιδάρος, δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Ακρόπολη», περιγράφει το εξής περιστατικό:

Κάποτε, ο στενός του φίλος Γιάννης Μοάτσος, είχε πάρει την πρωτοβουλία να του εξασφαλίσει μόνιμη στέγη, για να μην περιφέρεται εδώ και εκεί σε ενοικιαζόμενα δωμάτια. Πήγε λοιπόν σε μια Τράπεζα και μίλησε με τον διοικητή. «Τι;», απόρησε εκείνος. «Δεν έχει σπίτι ο κύριος πρωθυπουργός Πλαστήρας; Βεβαίως και θα του δώσουμε ό,τι δάνειο θέλει και μάλιστα με τους καλύτερους όρους!»

Ο Μοάτσος έτρεξε περιχαρής στον Πλαστήρα, του το ανήγγειλε και εισέπραξε την αντίδραση: «Άντε ρε Γιάννη, με τι μούτρα ρε θα βγω στο δρόμο, αν μαθευτεί πως εγώ πήρα δάνειο για σπίτι;». Έσχισε το έντυπο στα τέσσερα και το πέταξε.


Ο Δημήτρης Λαμπράκης «δώρισε» κάποια στιγμή στον Πλαστήρα ένα ωραίο χρυσό στυλό κι αφού ο στρατηγός κάλεσε τον φίλο του Ανδρέα του λέει:

- Εγώ δεν βάζω χρυσές υπογραφές. Μου φτάνει το στυλουδάκι μου. Να το στείλεις πίσω.
- Μα θα προσβληθεί.
- Δεν πειράζει. Ας μου κόψει το νερό από το κτήμα. Δεν θέλω δώρα Ανδρέα. Γιατί τα δώρα φέρνουν και αντίδωρα!

Το 1952, πρωθυπουργός ακόμη ο Πλαστήρας, ήταν κατάκοιτος από την αρρώστια που τον βασάνιζε, όταν μία μέρα δέχθηκε την επίσκεψη της Βασίλισσας Φρειδερίκης. Μπαίνοντας εκείνη στο λιτό ενοικιαζόμενο διαμέρισμά του, εξεπλάγη όταν είδε τον πρωθυπουργό να χρησιμοποιεί ράντζο για τον ύπνο του, και τον ρώτησε με οικειότητα: «Νίκο, γιατί το κάνεις αυτό;» και η απάντηση ήρθε αφοπλιστική. «Συνήθισα, Μεγαλειοτάτη, το ράντζο από το στρατό και δεν μπορώ να το αποχωριστώ.».


Ο στρατηγός Νικόλαος Σαμψών, φίλος του Πλαστήρα, σε επιστολή του περιγράφει, το παρακάτω:

Όταν πέθανε ο Πλαστήρας, δεν άφησε πίσω του σπίτι, ακίνητα ή καταθέσεις σε τράπεζες. Η κληρονομιά που άφησε στην ορφανή προσφυγοπούλα ψυχοκόρη του, ήταν 216 δρχ., ένα δεκαδόλλαρο και μια λακωνική προφορική διαθήκη: «Όλα για την Ελλάδα!». Βρέθηκε επίσης στα ατομικά του είδη ένα χρεωστικό του Στρατού (ΣΥΠ 108) για ένα κρεβάτι που είχε χάσει κατά την διάρκεια των επιχειρήσεων στη Μικρά Ασία και 8 δρχ. με σημείωση να δοθούν στο Δημόσιο για την αξία του κρεβατιού, ώστε να μην χρωστά στην Πατρίδα».

Όταν πέθανε ο Πλαστήρας στις 26/7/1953 τον έντυσαν το νεκρικό κοστούμι, που το αγόρασε ο φίλος του Διονύσιος Καρρέρ - γιατί ο ίδιος τον μισθό του τον πρόσφερε διακριτικά σε άπορους και ορφανά παιδιά - ο δε γιατρός, που ήταν παρών και υπέγραψε το σχετικό πιστοποιητικό θανάτου, μέτρησε στο ταλαιπωρημένο κορμί του: 27 σπαθιές και 9 σημάδια από βλήματα.
 
 
από τo FB