Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ!


Περισσότερο πρόθυμοι από την Κυβέρνηση Παπαδήμου, μεγαλύτεροι «πολιτικοί απατεώνες» από τον ΓΑΠ, ικανότεροι στην επικοινωνία απ’ όλους τους προηγούμενους και άρα περισσότερο επικίνδυνοι, αποδεικνύονται ο Αντώνης Σαμαράς και οι συγκυβερνώντες ο σοσια-ληστής Βενιζέλος και ο…αριστερός του Κ.Ι.Σ., Κουβέλης.
Στην καλύτερη περίπτωση είναι παντελώς ανίκανοι να λύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα!
Πρέπει να φύγουν! Σύνθημα που πρέπει να επαναλάβουμε στις επόμενες διαδηλώσεις, με την ευχή αυτές να γίνουν χωρίς το «πατρωνάρισμα» των συνδικαλιστών.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ! Συντομότερα απ’ ότι έφυγε ο ΓΑΠ.
Και αυτή μου η αντίθεση προς τα πεπραγμένα τους και τα διαφαινόμενα μελλούμενα , δεν έχει πολιτικά κίνητρα αλλά αυστηρά οικονομικά και λελογισμένα εθνικά !
Εξαπάτησαν τους εύπιστους πολίτες και τους υφάρπαξαν την ψήφο, δήθεν μεμφόμενοι την μνημονιακή πρακτική και υποσχόμενοι κατά βάση ανάπτυξη.
Σήμερα αναδεικνύονται σκληρότεροι υποστηρικτές της ύφεσης , πλέον ανάλγητοι εισπράκτορες των δανειστών και παντελώς αδιάφοροι για την τύχη της χώρας και του έθνους.
Παίρνοντας θάρρος από την υποτονική χθεσινή «παρέλαση «των καλών παιδιών» έριξαν τις μάσκες και απασφαλίζουν βόμβα 14,5 δίς € (και όχι 11,5δις € όπως και πάλι απατηλά έλεγαν) η οποία θα εξαθλιώσει τα χαμηλά εισοδήματα, στα οποία πλέον ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.
Πρέπει πάση θυσία να φύγουν πριν καταστρέψουν εντελώς την οικονομία, δεσμεύσουν την χώρα αλλά και οδηγήσουν στην εξαφάνιση το Ελληνικό Έθνος!
Με τις ενέργειές τους:
Υπερχρεώνουν την χώρα!
«Χαρίζουν» την εθνική περιουσία
Παραχωρούν ότι απέμεινε από την Εθνική κυριαρχία
Κάνουν την χώρα ευάλωτη σε ορέξεις επίβουλων γειτόνων
Καταρρακώνουν την Εθνική Αξιοπρέπεια
Αυξάνουν υπέρμετρα την ανεργία
Διαλύουν το κοινωνικό κράτος
«Ληστεύουν» το εισόδημα του 75% του Ελληνικού πληθυσμού, ενώ το υπόλοιπο 25% ευπορεί, με τους πολιτικούς να ανήκουν στο πλουσιότερο 5%
Οδηγούν τα νέα ζευγάρια σε άρνηση τεκνοποίησης
Εξισώνουν τα δικαιώματα και το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων με εκείνο των λαθρομεταναστών.
Προετοιμάζουν μία εξαθλιωμένη εργατική τάξη.
Με κινήσεις «βιτρίνας» συνεχίζουν την εξαπάτηση των πολιτών! Παράλληλα δεν αγγίζουν ουσιαστικά το σπάταλο και αμαρτωλό κράτος!
Αυτό που υποσχέθηκε προεκλογικά ο σημερινός «Πρωθυπουργός των δανειστών», ήταν η παραγωγή πλούτου, από την φορολογία του οποίου θα διασφαλίζονταν οι πόροι για την αποπληρωμή του χρέους ή τουλάχιστον μέρος αυτού. Προς αυτήν την κατεύθυνση είχε τότε εξαγγείλει μεταρρυθμίσεις στο κράτος. Οποία εξαπάτηση!
Σήμερα και οι τρείς συγκυβερνώντες, συνεχίζουν να βολεύουν ημέτερους, η ανάπτυξη…διώκεται ή στην καλύτερη περίπτωση λιμνάζει και μοναδικός τους σκοπός είναι η αρπαγή πλούτου προς αποπληρωμή των δανειστών.
Ένα άγριο παζάρι «πάρε-δώσε» διενεργείται μεταξύ των τριών της συγκυβέρνησης, με περισσότερα από 10 αιτήματα για διορισμούς και εξυπηρετήσεις ημετέρων, να φθάνουν καθημερινά στο ιδιαίτερο γραφείου του Α. Σαμαρά από τους άλλους δύο εταίρους.
Το πολυδιαφημισμένο «κούρεμα του χρέους» το οποίο προσυπογράφηκε από τους σημερινούς «Υποτροϊκανούς αποδείχθηκε «απάτη» εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, των Ασφαλιστικών Ταμείων των Νοσοκομείων και των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, ενώ να Ελληνικά ομόλογα εις χείρας ξένων τραπεζιτών και οίκων αξιολόγησης εξοφλούνται στο 100% της αξίας τους!
Οι μόνες δεσμεύσεις που τιμούν οι τρεις συγκυβερνούντες και οι συνεργάτες τους είναι:
Η υπόσχεση προς τους εαυτούς τους και τις οικογένειές τους για πλούσια, έως ζάπλουτη διαβίωση.
Η υπόσχεση προς τους λοιπούς Βουλευτές και άλλους υψηλόμισθους βολεμένους, ότι θα θιγεί μόνον επικοινωνιακά το υψηλότατο εισόδημά τους
Η υπόσχεση προς τους μεγαλοεπιχειρηματίες ότι δεν θα θιγούν τα κέρδη τους, αντίθετα θα τα αυξήσουν.
Η δουλοπρεπής προφορική και έγγραφη υπόσχεση προς τους εκπροσώπους των δανειστών, ότι θα εφαρμόσουν μέχρις κεραίας το μνημόνιο και τις δανειακές συμβάσεις! Ότι θα προσφέρουν την χώρα και τους Έλληνες θυσία στον βωμό των τραπεζιτών και των επικυρίαρχων της νέας τάξης πραγμάτων!
Είναι περισσότερο επικίνδυνοι απ’ όλους ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ! Και για να φύγουν πρέπει να ξαναβρεθούμε εμείς οι ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, έξω από την Βουλή και στους δρόμους!
Πριν ο θυμός παραμερίσει την λογική!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ!!!

Πηγή: hellasontheweb.org

ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΣΚΙΖΕΙ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ

ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΣΚΙΖΕΙ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ

.Ως πότε θα ανεχόμαστε τέτοιου είδους συμπεριφορές;;;

Κατά τη διάρκεια διαδήλωσης για την βλάσφημη ταινία, που πραγματοποιήθηκε μπροστά από την Αμερικανική Πρεσβεία στο Κάιρο στις 11 Σεπτεμβρίου, ένας μουσουλμάνος κληρικός με το όνομα Αμπού Ισλάμ έσκισε και έκαψε την Αγία Γραφή μπροστά σε χιλιάδες μουσουλμάνους.
Η ενέργειά του έγινε δεκτή με χειροκροτήματα και αντι-χριστιανικές επευφημίες από τους διαδηλωτές.
 
 
Στο βίντεο λέει:


0.02 το ακαταμάχητο Βιβλίο, το Βιβλίο της Αλήθειας και της Ειρήνης. Η θέση για αυτά τα λόγια και αυτό το βιβλίο είναι πάνω από τα κεφάλια επειδή είναι η πραγματική έμπνευση ... (Τοποθετεί το Κοράνι στο κεφάλι του) και ακούγονται φωνές που λένε «Allahu Akbar».

0.30 μήνυμα προς τους Αιγύπτιους Χριστιανούς. Από σεβασμό και ευγένεια προς τους Αιγύπτιους Χριστιανούς δεν θα κάνω το ίδιο όπως αυτοί έκαναν στο βιβλίο του Θεού μας, θα είμαστε γενναιόδωροι προς το μέρος σας σήμερα και θα πούμε ότι θα σας σεβόμαστε "προς στιγμήν". Θα σεβαστούμε αυτό το βιβλίο το οποίο είναι στην αραβική γλώσσα.

0:54 οι διαδηλωτές φωνάζουν "Έρχεται, έρχεται το Ισλάμ"

1.09 Ο Αμπού Ισλάμ κρατάει μια άλλη Βίβλο και λέει: Αυτό είναι το βιβλίο που το σκυλί ο Terry πιστεύει, (ο Αμερικάνος πάστορας που έκαψε το κοράνι), όπως και τα σκυλιά μαζί του, οι Αιγύπτιοι Χριστιανοί στην Αμερική.

1.19 Αμπού Ισλάμ: Σήμερα μπορώ μόνο να το σκίσω. Αρχίζει να σχίζει τη Βίβλο και ρίχνει τα φύλλα προς τον όχλο, εν μέσω ασμάτων ‘Αλλάχ Ακμπάρ’ και "Khaybar, Khaybar, Ω Εβραίοι, ο στρατός του Μωάμεθ έρχεται."

2.06 Ο Αμπού Ισλάμ λέει: σε όλους τους λάτρεις του σταυρού σε όλο τον κόσμο, δεν θα ησυχάσουμε. Σήμερα, το σκίζουμε.

2.13 ένας άνδρας με μπλε χρώμα δίπλα του καίει τη Βίβλο σηκώνοντάς την για να την δουν όλοι.

Ο Αμπού Ισλάμ λέει Salamu Aleycom (Ειρήνη μαζί σας) και φεύγει, ενώ ο όχλος φωνάζει «Khaybar, Khaybar, ω Εβραίοι, ο στρατός του Μωάμεθ έρχεται». "Εξουσίασε, εξουσίασε, ω Κοράνι». "Έρχεται, έρχεται το Ισλάμ."


Ο ΒΟΣΚΟΣ ΠΟΥ "ΤΙΜΩΡΗΣΕ" ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ


 Ο ΒΟΣΚΟΣ ΠΟΥ "ΤΙΜΩΡΗΣΕ" ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ
 (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)

Κάποτε ένας ιεροκήρυκας έκανε μια περιοδεία και περνώντας έξω από μία αγροικία, μια στάνη, λέει: «Δεν σταματάω και σ' αυτόν εδώ 
τον χριστιανό;
Κάτι θα βρω να του πω». 
Μπήκε λοιπόν Και άρχισε να του μιλάει για τον Κύριο. Πρόσεξε όμως ότι μέσα στο σπίτι δεν υπήρχαν εικόνες.
Του μίλησε λοιπόν για τις εικόνες.


-Τι είναι αυτό; ρώτησε ο χωρικός.
Έβγαλε μία ο ιεροκήρυκας από την τσεπούλα του, του την έδωσε. Του είπε να ανάβει το καντηλάκι, να κάνει προσευχή...
Τον δίδαξε αρκετά. 
Ενθουσιάστηκε ο χωρικός. Με την πρώτη ευκαιρία κατεβαίνει στην πόλη, παίρνει μια εικόνα της Παναγίας. Του άρεσε, έτσι όπως κρατούσε
το Βρέφος Ιησού. Βλέπει Και τον Άγιο Δημήτριο, καβαλάρη, με το ακόντιο. Θα τον πάρω, να χτυπάει τον εχθρό, σκέφθηκε. "Ας πάρω και αυτόν τον μακρύ γένη
«Άγιο...», ήταν ο Άγιος Νικόλαος. 
Τους έβαλε μέσα στο σπιτάκι του και άρχισε να κάνει την προσευχούλα του στην Παναγία, στον Άγιο Δημήτριο, στον Άγιο Νικόλαο.
Δεν πέρασαν πολλές ημέρες και κάποια φορά πού έλειπε, μπήκαν μέσα στο σπίτι του κλέφτες και του τα πήραν όλα. Δεν του άφησαν τίποτα. Έμειναν μόνο
οι τρεις εικόνες.
 Μπαίνει μέσα έκπληκτος, βλέπει ότι όλα του τα είχαν κλέψει. Πηγαίνει λοιπόν στην εικόνα της Παναγίας:


-Καλά, εσύ είχες να φροντίσεις το μωρό, να το πλύνεις, να το ταΐσεις, δεν προλάβαινες. Τι να πρωτοκάνεις; Το μωρό να κοιτάξεις ή τους κλέφτες...




Πάει στον Άγιο Δημήτριο.

- Κι εσύ, καβαλάρης, ώσπου να βγάλεις το άλογο από το σταύλο, να το σελώσεις, να το ετοιμάσεις, φύγανε οι κλέφτες.


- Αμ, εσύ, (απευθύνεται στον Άγιο Νικόλαο), Τι έκανες; Τίποτα δεν έκανες! Γιατί δεν φύλαγες τα πράγματα; Λοιπόν, για τιμωρία σε βγάζω έξω! 
Παίρνει την
εικόνα του Αγίου Νικόλαου και την κρεμάει έξω.


-Εδώ θα καθίσεις, μέχρι πού να έρθουν τα πράγματα πίσω! 
Την άλλη μέρα το πρωί καταφθάνουν οι κλέφτες, φορτωμένοι με τα πράγματα.


- Πάρ' τα γρήγορα, γιατί ένας γέρος μας τρέλανε στο ξύλο...

Ό Άγιος Νικόλαος επέστρεψε τα πράγματα πίσω.

Δήλωση δωρητή ὀργάνων μέσω τῆς νέας φοιτητικῆς ταυτότηταςΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ, ΔΩΡΗΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

 

Στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για την έκδοση της νέας φοιτητικής ταυτότητας αναφέρεται ότι “Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, παρέχεται, επίσης στον φοιτητή –προαιρετικά- η δυνατότητα να περιλάβει στη νέα ταυτότητα επιπλέον στοιχεία, όπως(α) αναγραφή πιθανών αλλεργιών, και (β)δήλωση δωρητή οργάνων”. Δείτε στη φωτογραφία δείγμα φοιτητικής ταυτότητας – κάτω δεξιά η ένδειξη “ΔΩΡΗΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ – ORGAN DONOR”
Διαβάστε ολόκληρο το Δελτίο Τύπου
Με ένα νέο, ηλεκτρονικό και ασφαλές σύστημα που αρχίζει να λειτουργεί από τις 24/9/2012 (8π.μ), οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί  φοιτητές  όλων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας θα μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους για έκδοση νέας φοιτητικής ταυτότητας, από τη διεύθυνση: http://academicid.minedu.gov.gr.
Η νέου τύπου ταυτότητα διαθέτει ισχυρά χαρακτηριστικά μηχανικής αντοχής, καθώς και ασφάλειας έναντι πλαστογραφίας. Επιπλέον έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει ισχύ για όσα έτη διαρκεί η φοιτητική ιδιότητα, και να καλύπτει πολλαπλές χρήσεις, επιπλέον του φοιτητικού εισητηρίου (Πάσο). Συνεπώς κάθε Ίδρυμα μπορεί  να αξιοποιήσει τις νέου τύπου ταυτότητες για την ανάπτυξη νέων, εξειδικευμένων  υπηρεσιών και εφαρμογών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των φοιτητών του.
Για τους πρωτοετείς φοιτητές, ειδικότερα :
  • η αίτηση θα υποβάλλεται έπειτα από την ολοκλήρωση της εγγραφής τους και αφού παραλάβουν τους κωδικούς πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες  του οικείου ιδρύματος.
  • Οι αιτήσεις θα εγκρίνονται ηλεκτρονικά από τις Γραμματείες των Τμημάτων και θα διαβιβάζονται κατόπιν στον Ανάδοχο,( που έχει επιλεγεί με Διεθνή Διαγωνισμό)  για την εκτύπωση, συσκευασία και διανομή στους δικαιούχους φοιτητές.
Οι φοιτητές δεν θα επιβαρύνονται για την ταυτότητά τους, εκτός από την περίπτωση ανατύπωσης λόγω απώλειας.
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, παρέχεται, επίσης  στον φοιτητή –προαιρετικά- η δυνατότητα να  περιλάβει στη νέα ταυτότητα επιπλέον στοιχεία, όπως
  • (α) αναγραφή πιθανών αλλεργιών, και
  • (β) δήλωση δωρητή οργάνων.
Το έργο υλοποιείται από το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ ΑΕ), φορέα του ΥΠΑΙΘΠΑ, εποπτευόμενο από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Η χρηματοδότηση του έργου γίνεται από το ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση», με πόρους της ΕΕ και της Ελλάδας.
( Στο Δελτίο Τύπου επισυνάπτονται δείγματα των νέου Τύπου Φοιτητικών Ταυτοτήτων)
http://thriskeftika.blogspot.gr

Σύγχρονοι ομολογητές πίστεως!

Υπάρχουν κάποιοι έφηβοι που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σύγχρονοι ομολογητές της πίστεως μας! 
Μιλάω για μια μειοψηφία (δυστυχώς) παιδιών που σε πείσμα των καιρών, αρνούνται να ακολουθήσουν τον τρόπο ζωής που τους επιτάσσουν μόδα, κοινωνία και ΜΜΕ!
Έχουν προτεραιότητα τους να πράττουν το θέλημα του Θεού και προσπαθούν να βαδίζουν στη ζωή τους με αυτήν την αρχή! Ίσως να μην το καταφέρνουν πάντοτε! Σημασία έχει, όμως, πως δεν χάνουν τον προσανατολισμό τους! 


Οι εποχές μας είναι δύσκολες και οι πειρασμοί αμέτρητοι, ειδικότερα για τους έφηβους! Καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με τον πονηρό που δεν σταματά να τους πολεμά! Πολεμούν τις σαρκικές επιθυμίες για να διατηρήσουν την παρθενία τους! Κι αν κάποτε θεωρούσαμε αυτονόητο την παρθενία στην εφηβική ηλικία, στην εποχή μας αυτοί που προσπαθούν να την διατηρήσουν είναι η μειοψηφία και συχνά γίνονται αντικείμενο χλευασμού και δακτυλοδεικτούμενοι! Χαρακτηρίζονται πουριτανοί και ξενέρωτοι!

Όταν, λοιπόν, κάποιος χλευάζεται επειδή πράττει το θέλημα του Κυρίου και προσπαθεί να διατηρήσει την παρθενία του, δεν λογίζεται ως ομολογία πίστεως;

Όταν αντιστέκονται στις υλικές απολαύσεις (κάπνισμα, αλκοολ, μέθη, άσκοπη σπατάλη χρημάτων κ.α.) τη στιγμή που η πλειοψηφία των νέων τις θεωρούν αυτονόητες αλλά και ως φυσιολογικό τρόπο ζωής, δεν φανερώνουν την αγάπη τους στον Χριστό μας;

Όταν δεν διστάζουν να εκφράσουν αυτήν την αγάπη τους για τον Κύριό μας δημόσια, ενώπιον καθηγητών, συμμαθητών και φίλων και πολλές φορές να "συγκρούονται" μαζί τους για να υποστηρίξουν την πίστη μας χωρίς να σκέφτονται και να υπολογίζουν το προσωπικό κόστος ή τους χαρακτηρισμούς που θα τους αποδώσουν οι άλλοι! 

Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει πως αυτοί οι νέοι που ζουν μια εν Χριστώ ζωή στην εποχή μας δεν είναι ομολογητές πίστεως! 

Δεν γίνονται από μόνοι τους, αλλά ο τρόπος ζωής της σημερινής κοινωνίας τους αναγάγει σε ομολογητές! 

Όταν ζούμε σε μια κοινωνία που συνεχώς ενεργεί ενάντια στο θέλημα του Χριστού, δηλαδή αντίχριστα, έχοντας εξαλείψει τους ηθικούς φραγμούς και εξομοιώσει το καλό με το κακό, τότε, όσοι παραμένουν πιστοί στο θέλημα του Κυρίου μας δεν ομολογούν την πίστη τους; 

Η συνέχεια της ζωής τους δεν μπορώ να γνωρίζω ποιά θα είναι, όμως, γνωρίζω πως ο Χριστός μας δεν θα αφήσει αβοήθητο το ποίμνιό Του! 

Blogger

” Μεγάλη δύναμη ἔχει τό πετραχήλι, παιδί μου, μεγάλη δύναμη”


  Όταν λειτουργάς, νά ‘χεις υπόψη σου ότι είσαι μεσίτης. Παραλαμβάνεις από τον κόσμο πόνο, δάκρυα, ασθένειες, παρακλήσεις και τ’ αναφέρεις επάνω εις το θρόνο της θεότητος. Και μεταφέρεις κατόπιν στον κόσμο παρηγοριά, θεραπεία, ό,τι έχει ανάγκη ο καθένας. Μεγάλο αξίωμα σ’ έχει αξιώσει, παιδί μου, ο Θεός. Να το καλλιεργήσεις. Το αυτί του Θεού είναι στο στόμα του ιερέως.
Μεγάλη δύναμη έχει το πετραχήλι. Το πετραχήλι είναι ο διαλλάκτης του πεπτωκότος ανθρώπου με τον Πατέρα, με τον Δημιουργό του. Γι’ αυτό όσο μπορείς περισσότερα ονόματα να μνημονεύεις. ΄΄Οσο μπορείς περισσότερα.
Στον καιρό της Τουρκοκρατίας γύριζαν πολλοί παπάδες, άλλά ένας παπάς γύριζε και μάζευε ονόματα και τα μνημόνευε στη Λειτουργία.Και είπε ο καϊμακάκης, ο Τούρκος αστυνομικός: «Βρε, αυτός εγείρει τον κόσμο σε επανάσταση». Τον πιάνει και τον βάζει μέσα. Και στον ύπνο του φανερώνονται όλοι αυτοί που μνημόνευε και λένε: «Άκουσε, ή βγάζεις τον παπά έξω, διότι αυτός μας μνημονεύει και μας παρηγορεί, ή θα σου πάρουμε το πρώτο παιδί». ………Κι ο Τούρκος φοβήθηκε. Επί Τουρκοκρατίας. «Άντε, παπά, πάνε στο καλό», λέει, «πάνε, εγώ θα χάσω το παιδί μου;»
Μεγάλη δύναμη έχει το πετραχήλι, παιδί μου, μεγάλη δύναμη. Όσο μπορείς περισσότερα ονόματα να μνημονεύεις.Ναι, εμένα παλιά μού ‘δωσε ο π, Αρσένιος, ο παραδερφός του γερο-Ιωσήφ, κάτι ονόματα απ’ ‘οταν ήταν μετανάστης απ’ τη Ρωσία και ήρθε στην Ελλάδα. Κι εγώ τα μνημόνευα. Κι έπειτα μου λέει: «Ξέρεις, Γέροντα, τι είδα; Είδα στον ύπνο μου ότι αυτά τα ονόματα που σού ‘δωσα, πήγα στο ένα σπίτι. Λέω, πώς τα περνάς εδώ; Ε, λέει, λιγάκι, καλά, αλλά έρχεται ο παπα-Εφραίμ και μας παρηγορεί». Είναι που του μνημόνευα τα ονόματα. Ναι. Έπειτα ο άλλος: «Εσύ πώς τα περνάς;» «Ναί, έτσι κι έτσι, αλλά πέφτει λιγάκι βροχή και κρυώνω, αλλά έρχεται ο παπα-Εφραίμ, λέει, και μας παρηγορεί». Λέω: «Είναι, αδερφέ μου, τα όνόματα που μνημονεύω».
Ο παπα-Πλανάς γιατί αγίασε; Εμνημόνευε ολόκληρα χαρτιά, εμνημόνευε. Κι εγώ θυμήθηκα κάτι ονόματα και τα τοιχοκόλλησα στην Προσκομιδή. Εκεί εκ του προχείρου. Και στον ύπνο μου βλέπω, λοιπόν, ότι ήρθαν κάτι γέροι παλαιοί, με παλαιϊκά ρούχα, όπως άκουγα εγώ από την μητέρα του πατέρα μου. Λένε: «Εσύ, παιδί μου, μας έγραψες, αλλά ο Γέροντας, παιδί μου, δεν μας μνημονεύει».
-Έλα, λέω του Γέροντα, γιατί δεν τα μνημονεύεις;
-Δεν τα έβλεπα καθαρά, λέει.
-Γέροντα, αυτό κι αυτό είδα: ότι ο Γέροντας δεν μας μνημονεύει, λέει.
. Κι από τότες έλαβα προθυμία να μνημονεύω όσα ονόματα περισσότερα. Όσα ονόματα περισσότερα, περισσότερο μισθό λαμβάνεις. Αλλά αυτή είναι η μεγαλύτερη ελεημοσύνη: να ενώσεις τον άνθρωπο με τον Θεό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ελεημοσύνη. Και μπορείς να το κάνεις. Όσα, παιδί μου, περισσότερα ονόματα μνημονεύεις, τόσο περισσότερο μισθό λαμβάνεις. Ναι.

      Ένας ιερομόναχος: Και για τα δάκρυα που είπατε; Πώς μπορεί κανείς, έτσι, νά ‘χει δάκρυα στην ώρα της Θ. Λειτουργίας;
Γέροντας: Να σου πω, εγώ τώρα έχω κάναν χρόνο που σταμάτησα, διότι δεν βλέπω, αλλά όλην την ημέρα προπαρασκευαζόμουνα για τη Θ.Λειτουργία. Να μην περιορισθείς, παιδί μου, στις ευχές της Μεταλήψεως. Διότι τη Μετάληψη τη διαβάζει και ο λαϊκός, κι ο παπάς, κι ο δεσπότης, κι ο πατριάρχης. Αλλά δεν είναι όλοι ένα. Ο κόσμος τα παραλαμβάνει έτοιμα τα Δώρα. Ενώ ο παπάς είναι χασάπης. Θυσιάζει τον Χριστό και Τον μεταδίδει κατόπιν στο πλήρωμα του λαού. Έχει μεγάλη διαφορά, δεν είναι το ίδιο. Γι’ αυτό, παιδί μου, αν θέλεις νά ‘χεις κατάσταση, μην περιορίζεσαι στις ευχές της Μεταλήψεως. Γιατί εσύ είσαι χασάπης. Σφάζεις και θυσιάζεις. Ενώ ο άλλος τον παίρνει έτοιμο τον άγιο Άρτο. Γι’ αυτό όλη την ημέρα να παρακαλάς την Παναγία, που έχεις κοντά: «Παναγία μου, αξίωσέ με να δω τι θυσιάζω, τι υπούργημα μού ‘δωσε ο Θεός. Να το αισθανθώ». Και θα σου το δώσει η Παναγία. Ναι. Άμα λειτούργησες και δεν δάκρυσες, είσαι λιγάκι… υπό μέμψιν, είσαι υπό κατάκρισιν.
Ιερομόναχος: Στενοχωριέμαι κι εγώ.
Γέροντας: Ναι. Άμα, όμως, κλάψεις στη Λειτουργία, θα καταλάβεις ότι λειτούργησες, ότι έφαγες κρέας πνευματικό, να πούμε. Αν, όμως, δεν έκλαψες είτε στην προσευχή σου, είτε στη Λειτουργία, είναι σαν να έφαγες νερόβραστο. Αν, όμως, κλάψεις, θα καταλάβεις ότι έφαγες πνευματικό κρέας.

Ιερομόναχος: Γέροντα, κανείς προσπαθεί να προετοιμάζεται όσο μπορεί, όμως βλέπει ότι ο εχθρός δεν κάθεται, δηλαδή φέρνει λογισμούς πολλές φορές αισχρούς, βλασφήμους, ρυπαρούς, Τότε τι κάνει, ας πούμε, τι πρέπει, πώς να τους αντιμετωπίσει;
Γέροντας: Άκουσε να δεις, άνθρωποι είμεθα. Ε, άνθρωποι είμεθα, δεν είμεθα άγγελοι. Φέρνει και λογισμούς αισχρούς, φέρνει και λογισμούς υπερηφανείας, φέρνει και λογισμούς κατακρίσεως, όλα. Εμείς θ’αγωνιζόμαστε.

      Άλλη φορά ήρθε κάποιος εδώ πέρα και με την ομιλία προβήκαμε σε κατάκριση. Έπειτα πάω να λειτουργήσω και δεν μπορώ να πω τις ευχές. Βρε, τι έκανα; λέω. Μπρος! Ήρθε ο τάδε γείτονας και κατακρίναμε κάτι δεσποτάδες και το αυτό. Απάνω στη Λειτουργία, λειτουργώντας, λέω: «Θεέ μου, συγχώρεσέ με. Συγχώρεσέ με, Θεέ μου. Έσφαλα, Θεέ μου. Για ποιον είναι το “έσφαλα”, Θεέ μου; Υπάρχει και για μένα συγχωρητική ευχή», λέω. «Ε, καλά, Θεέ μου, ευλόγησον». Και στο τέλος ειρήνευσα και λέω: «Αμα θέλεις άλλη φορά, κατάκρινε!»
Μεγάλο πράγμα είναι, μεγάλο κακό είναι η κατάκρισις. Ε, ως άνθρωποι θα σφάλλουμε, παιδί μου. Αλλά τι; Και η εξομολόγησις είναι μυστήριο, παιδί μου.

      Εγώ μόνο το Γυμνάσιο έβγαλα, δεν πήγα παραπάνω. Κι έγραψα όλους τους συμμαθητάς μου, όλους τους καθηγητάς μου, τους δασκάλους από την πρώτη Δημοτικού μέχρι την τελευταία τάξη του Γυμνασίου. Και όταν τα μνημονεύω, πόση χαρά λαμβάνω! Ξέρεις πόση χαρά λαμβάνω; Διότι μνημονεύω εκείνους, οι οποίοι με έκαναν άνθρωπο καλό. Τώρα, επειδή έχω ένα χρόνο που δεν πάω στη Λειτουργία, γιατί δεν ακούω, και θέλω να μνημονεύσω πάλι εκείνα τα ονόματα, και λίγο-λίγο πάλι τα θυμάμαι, αυτοί οι άνθρωποι ωφελούνται. Γι’ αυτό, παιδάκι μου, θέλεις να σωθεί η ψυχή σου δωρεάν; Όσα μπορείς περισσότερα ονόματα να μνημονεύεις.
      Μεγάλη παρρησία έχει το πετραχήλι, μεγάλη παρρησία. Γι’ αυτό, παιδάκι μου, θες ν’ αποκτήσεις κατάσταση; Άμα λειτουργήσεις και δεν κλάψεις, κάπου έπταισες, κάπου έκανες λάθος. Εγώ όλη την ημέρα προπαρασκεύαζα τον εαυτό μου για την ώρα της Λειτουργίας. Κι όταν έμπαινα στη Λειτουργία, δεν μπορούσα να σταματήσω τα δάκρυα. Ναι! Πολλές φορές δηλαδή είδα και απάνω στην αγία Τράπεζα σώμα νεκρό, να πούμε, σαν σε έκσταση, σώμα νεκρό.
      Ιερομόναχος: Εγώ, Γέροντα, ήμουνα είκοσι χρόνια απλός μοναχός. Και είναι αλήθεια, όταν έγινα παπάς, μετά δυσκολεύτηκα, δεν μπορούσα να συνηθίσω ότι ήμουνα ιερεύς. Και από την άλλη μέρα που έγινα παπάς με πολέμησε ο διάβολος με λογισμούς, με αγωνία, με φόβο, με αυτά, με πάλεψε πολύ με αυτά.
Γέροντας: Ε, τη δουλειά του κάνει αυτός. Τη δουλειά του, αλλά κι εμείς θα κάνουμε τη δουλειά μας. Εκεί εις την Παναγία, να παρακαλάς την Παναγία, παιδί μου, διότι όλοι οι Άγιοι παρακάλεσαν την Παναγία. Δεν δίνεται ένα χάρισμα από τον Θεό εις τον άνθρωπο, ει μη διά μέσου της Παναγίας. Η Παναγία μοιράζει τα χαρίσματα στον κόσμο, η Παναγία τα μοιράζει.
Ιερομόναχος: Κι έτσι εθαύμασα. Λέω, πως ο διάβολος ούτε τη Θ. Λειτουργία δεν φοβάται, με τους λογισμούς του, με αισχρά, με το ένα, με το άλλο.
Γέροντας: Δεν λείπουν, παιδί μου, αυτά τα πράγματα. Δεν λείπουν.
Ιερομόναχος: Περιφρόνηση χρειάζεται…
Γέροντας: Περιφρόνηση. Ε, τη δουλειά του κάνει αυτός, παιδί μου, τη δουλειά του κάνει. Αλλά εμείς τη δουλειά μας, τη δουλειά μας.

Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης.
http://www.myriobiblos.gr
http://www.inagiounikolaoutouneou.gr

Ο υπόγειος πόλεμος στον Ελληνισμό




Ποιοι θέλουν να «τελειώνουν» με την Ελλάδα και γιατί!

Ο υπόγειος πόλεμος στον Ελληνισμό από ύποπτα αμερικανικά παράκεντρα για να χτυπηθούν η γλώσσα, η θρησκεία και ο πολιτισμός

Ποιοι θέλουν να «τελειώνουν» με την Ελλάδα και γιατί!
Tου Λουκιανού Κάλλιμπαν
Τον αποκαλούν νεκροθάφτη της ενιαίας Κύπρου κι όχι άδικα. Χάρη σ’ αυτόν τα ασκέρια του «Αττίλα» με κάθε λογής αγαρηνό επέδραμαν στη Μεγαλόνησο για να επιβάλλουν την πιο πρόστυχη Κατοχή και προσβολή του Ελληνισμού στη νεώτερη ιστορία. Τώρα, παρά τα 89 χρόνια του εξακολουθεί να απασχολεί τον Τύπο με ιδεοληψίες περί παραδειγματικού αφανισμού ο,τιδήποτε ελληνικού.
Ο Χένρυ Κίσσινγκερ είναι το πρόσωπο πίσω από μια ολόκληρη γενιά διπλωματών του Σταίητ Ντηπάρτμεντ οι οποίοι έχουν γαλουχηθεί με τις αρχές του για την αμερικανική διπλωματία και πολιτική που πρέπει να επιβληθεί παντού.
Υψηλά στελέχη της αμερικανικής πολιτικής σκηνής -τα οποία έγιναν γνωστά στη χώρα μας- συνετέλεσαν εν πολλοίς στις ανακατατάξεις που έχουν σημειωθεί στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπως λ.χ. η διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας και η δημιουργία του υποτιθέμενου ανεξάρτητου Κοσσυφοπεδίου. Γνωστότερος απ’ όλους είναι ο συγχωρεμένος (από τον Δεκέμβριο του 2010) Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ, ο οποίος είχε εμπλακεί ενεργά με το Γιουγκοσλαβικό (και ήταν ο πατέρας της συμφωνίας στο Ντέιτον το 1995), το Κυπριακό και όλες τις δύσκολες αποστολές του Σταίητ Ντηπάρτμεντ.
Ο κ. Κίσσινγκερ αποτελεί τον μέντορα και της σημερινής υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ κ. Χίλαρυ Κλίντον σχετικώς με την αντίληψη που πρέπει να έχει η Ουάσινγκτον περί τη διπλωματία. «Είναι η τέχνη της πειθούς, της συνηγορίας και του επιχειρήματος στην παγκόσμια αρένα για την αντιμετώπιση κοινών ανησυχιών και την εξυπηρέτηση κοινών στόχων...», έχει απαντήσει η κ. Κλίντον στην ερώτηση τι είναι διπλωματία.
Η Τέχνη της «Πειθούς»
Η τέχνη της… «πειθούς» που δίδαξε ο γερμανοεβραϊκής καταγωγής κ. Κίσσινγκερ μπορεί να αρχίζει με ένα τηλεφώνημα στον αόρατο δικτάτορα κ. Δημήτρη Ιωαννίδη ώστε να αφήσει λυτή τη λαιμαριά ενός αδίστακτου για μάταιη δόξα, όπως ο Νικόλαος Σαμψών, για να ανατρέψει τον Μακάριο. Η «πειθώς» μπορεί να επικεντρώνεται με ένα τηλεφώνημα του Κίσσινγκερ στον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή στις 22 Ιουλίου 1974 να μη εμπλοκή της Ελλάδος ώστε να μη γενικευθεί η ένταση στην Κύπρο. Όπως και να γίνει αφήνει πίσω της αίμα, ορφανά, πρόσφυγες, πονεμένους.
Η Κύπρος δεν ήταν η αρχή. Ήταν η επιβεβαίωση όσων θα προκαλούσε το σχέδιο του Κίσσινγκερ να «πείσει» την Ευρώπη για την αναγκαιότητα της Pax Americana. Ο βιασμός του κυπριακού Ελληνισμού από τους βασιβουζούκους του «Αττίλα», στα ίδια μέτρα και σταθμά των διώξεων που υπέστησαν οι Έλληνες στην Κωνσταντινούπολη (1955 και 1964) και στην Αίγυπτο (εθνικοποιήσεις Νάσερ από το 1957), μαρτυρά και κάτι ακόμα.
Ο μυστικοπαθής πρώην σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας των ΗΠΑ και ο άνθρωπος για τις «βρώμικες δουλειές» του Προέδρου Ρίτσαρντ Νίξον έδειξε τις πραγματικές προθέσεις μιας γραφειοκρατικής κάστας στην Ουάσινγκτον που δεν θέλουν επ’ ουδενί λόγο να υπάρχει η Ελλάδα ή ο Ελληνισμός ή ο,τιδήποτε ελληνικό.
Αυτή η χώρα στο επίκεντρο της ευρασίας αποτέλεσε το μήλον της έριδος από τις αρχές του 20ου αιώνα σε κάθε είδους υπηρέτη των ιμπεριαλιστικών συμφερόντων.
Ιστορικά παραδείγματα
Η ιστορία διδάσκει πώς από την ομοψυχία στους Βαλκανικούς Πολέμους η Ελλάδα οδηγήθηκε στο Διχασμό και την εμπλοκή στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο με «εκστρατευτικά σώματα» που έφθασαν στην Ουκρανία και δεν γύρισαν ποτέ. Στόχος της Αντάντ, τότε, ήταν τα πετρέλαια στη Μοσούλη (σ.σ. τυχαίο;) αλλά και ο έλεγχος της ασταθούς (εν μέρει) μπολσεβικικής Ρωσίας. Τα αποτελέσματα είναι γνωστά: από τα ύψη της Μικρασιατικής Εκστρατείας και την Ελλάδα των δύο ηπείρων και των πέντε θαλασσών στην Καταστροφή του ’22, στον πόνο και στην προσφυγιά.
Το ίδιο συνέβη και στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Από το στεντόρειο «Όχι» στους κατακτητικούς βρυχηθμούς των φασιστών του Ντούτσε και την εποποιΐα του 1940 – 1941 με την οποία απελευθερώθηκε για δεύτερη φορά μετά το 1914 η Βόρειος Ήπειρος, μετά την αποχώρηση των Κατακτητών οι εκφραστές της Νέας Εποχής θέλησαν να τη διχάσουν με τον Εμφύλιο και το αίμα έως ότου πέρασε το 1951 στη σφαίρα επιρροής των Αμερικανών.
Έχει περάσει σαν αφήγηση μια συζήτηση του ιστορικού εκδότη της «Αθηναϊκής» Γιάννη Παπαγεωργίου με τον πρέσβυ των ΗΠΑ στην Αθήνα Τζον Πιουριφόι για τους Έλληνες, λίγο καιρό μετά την τραγική εκτέλεση του Νίκου Μπελογιάννη, το 1952. «Ξέρεις γιατί οι Πόντιοι έχουν σαν έμβλημά τους τον αετό; Συμβολίζει τον ατίθασο και υπερήφανο χαρακτήρα των Ελλήνων. Τη μια μπορεί να απογειωθεί σε δυσθεώρητα ύψη και σε μια στιγμή να πέσει τόσο χαμηλά που θα κινδυνεύσει ακόμα και η ύπαρξή του» είχε πει ο Παπαγεωργίου και το παιδί – θαύμα της αμερικανικής διπλωματίας στη μετά Τρούμαν εποχή είχε μείνει με ανοικτό το στόμα.
Κάπως έτσι πρέπει να ένοιωθε κι ο κ. Χένρυ Κίσσινγκερ όταν μάθαινε τι συνέβαινε σ’ αυτή τη χώρα των ατίθασων που έστελναν μεραρχίες στην Κύπρο, έδειχναν ανάπτυξη και προκοπή. Πού στηρίζονταν; Σε πατροπαράδοτες αρχές και αξίες που συνδέονταν με την οικογένεια, τη γλώσσα, τη θρησκεία και εν γένει με τον πολιτισμό.
«Αχίλλειος πτέρνα» οι ενδοτικοί
Αχίλλειος πτέρνα του Ελληνισμού αποτελεί από τα αρχαία χρόνια η πολιτική ηγεσία. Εκεί στόχευσε ο αποκαλούμενος «πατριάρχης» της αμερικανικής διπλωματίας, κάτι το οποίο μπορεί να καταλάβει κανείς από τα αρχεία των προφορικών συνεντεύξεων (Oral Histories Collection) του Σταίητ Ντηπάρτμεντ με όσα λένε διπλωμάτες που υπηρέτησαν στην Αθήνα, στη Λευκωσία και στην Άγκυρα στο κρίσιμο διάστημα από το 1963 έως το 1976.
Ειδικά τα αρχεία που αναφέρονται στην επίσκεψη του κ. Στυλιανού Παττακού στις ΗΠΑ τον Μάρτιο του 1969 έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Στις επαφές με τον τότε Πρόεδρο Ρίτσαρντ Νίξον και τον τότε υπουργό Εξωτερικών κ. Χένρυ Κίσσινγκερ κι ενώ ο κόσμος καιγόταν, ο εκπρόσωπος των Αθηνών ανέλυε τους μύθους του Αισώπου!
Δεύτερο σημείο αδυναμίας ήταν η Κύπρος, όπου ο Ελληνισμός δοκιμάστηκε περισσότερο από κάθε άλλη περιοχή. Οι τεράστιες ευθύνες του τότε πρέσβυ των ΗΠΑ στην Αθήνα Χένρυ Τάσκα, ίσως με την υπόδειξη του Κίσσινγκερ, οδήγησαν στη σημερινή Κατοχή αλλά και σε ένα δόγμα που προσβάλλει διαχρονικά τον Ελληνισμό.
Ο αείμνηστος Παύλος Μπακογιάννης
Κατά μία εκδοχή, λίγο καιρό μετά ο αείμνηστος Παύλος Μπακογιάννης ανέφερε στην ελληνική εκπομπή του βαυαρικού ραδιοφώνου ότι ο Κίσσινγκερ εκμυστηρεύτηκε στα μέλη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Νέας Υόρκης ένα σκοτεινό σχέδιο της κυβέρνησης Νίξον, το οποίο πιθανώς ακολουθείται ως σήμερα.
«Ο ελληνικός λαός είναι ατίθασος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ», φέρεται να έχει δηλώσει ο Κίσσινγκερ. Κάτι τέτοιο θα είχε φανταστεί ο Μενέλαος Λουντέμης όταν έγραψε τους «Αρχιτέκτονες του Τρόμου».
Ο λόγος είναι προφανής. Ο επιφανής Βρετανός συγγραφέας (και πρώην στέλεχος του Φόρειν Όφις στα Βαλκάνια) κ. Τζων Τζούλιους Νώργουϊτς αναφέρει ότι «ο Ελληνισμός έχει αποτελέσει το λιμενοβραχίονα του πολιτισμού που προστάτευσε την Ευρώπη από τα κύματα αλλεπάλληλων επιδρομών από βαρβάρους παρότι δέχθηκε επιδρομές κι από τους ευρωπαίους. Έμεινε φάρος φωτός και πολιτισμού χάρη στη γλώσσα, τη θρησκεία και τον πολιτισμό του». Αναλόγως, ο μεγάλος Σουηδός ελληνιστής καθηγητής Στούρε Λίννερ συνδέει την ύπαρξη της σημερινής Ελλάδας στα κοινά χαρακτηριστικά που διατήρησε ο λαός της διά μέσω των αιώνων με τον πολιτισμό: η γλώσσα, η θρησκεία, οι θεσμοί όπως η οικογένεια.
Τι παραδέχθηκε ο Κίσσινγκερ
Παντού υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής, τον οποίο αναγκάσθηκε να παραδεχθεί και ο κ. Κίσσινγκερ σε ένα συνέδριο μάνατζμεντ στο Παρίσι το 1992, όταν ρωτήθηκε για το Σκοπιανό. «Η Ελλάς έχει δίκιο για το όνομα. Το λέγω αυτό γιατί εγώ ξέρω ιστορία, που δεν ξέρουν οι υπουργοί και αξιωματούχοι στην Ουάσιγκτον. Το ισχυρό όπλο της Ελλάδας, είναι η Ιστορία», παραδέχθηκε. Κι αυτή η δήλωση δεν επιδέχεται αμφισβήτησης αφού είναι καταγεγραμμένη στο ντοκουμέντο «Ιστορική αλήθεια για τη Μακεδόνια», το οποίος συνέταξε ο πρώην υπουργός Μακεδονίας – Θράκης κ. Νικόλαος Μάρτης.
Τα αποτελέσματα της τακτικής ορισμένων παράκεντρων να αφελληνίσουν τούτον τον τόπο είναι προφανή. Κάποιοι προσπαθούν να αποχαυνώσουν, να αποχριστιανίσουν, να εκπορνεύσουν συνειδησιακά και ηθικά τη νέα γενιά.
Αποχριστιανίζουν το λαό στο όνομα δήθεν της πολυπολιτισμικότητας. Καλλιεργούν μέσα από τα σήριαλ μια νοοτροπία που δεν θέλει τη δημιουργία πατροπαράδοτων οικογενειών αλλά γάμων εν είδει συνεταιρισμού και συναλλαγής. Τα ναρκωτικά, ελαφρά και βαριά, είναι «μόδα» για να προωθηθούν οι πιο ανήθικες αντιλήψεις. Η ξετσιπωσιά ρέει σαν εμετός σε σελίδες «κοινωνικής δικτύωσης» στο όνομα του χρήματος ή της καλοπέρασης.
Και το κυριότερο: Αλλάζουν επιτηδευμένα την ιστορία και καταργούν την ελληνική γλώσσα με την επίφαση της απλοποίησης!
Η αντίσταση
Υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι πολιτισμοί. Ο κ. Κίσσινγκερ και οι θιασώτες του επιλέγουν να οδηγήσουν στη δεύτερη κατηγορία του Νεοέλληνες, αν και πάντα θα υπάρχει το λήμμα όπως περιγράφεται στην Αγία Γραφή.
Το «λήμμα» είναι η ισχυρά μειοψηφία που αντιστέκεται και αντιγράφει τη «Μοναξιά του σχοινοβάτη» λέγοντας:
«Θα μείνω εδώ και θα υπάρχω όπως μπορώ,
και για το πείσμα σας γουρούνια θα αντέχω,
θα περιμένω άλλες μέρες»…
Γιατί έτσι είμαστε οι Έλληνες: ισχυρογνώμονες, απείθαρχοι και υπερήφανοι!

πηγη Newsbomb.gr.