Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΒΟΜΒΑ! ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ Notis Sfakianakis!!! ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ!!!


ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Ο Χριστός, η Παναγία και οι Άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ανεξαρτήτως αν είναι πιστοί ή άπιστοι, ευλαβείς ή υβριστές! Αυτό το έζησε προσωπικά ο Παναγιώτης (Notis), αλλά φαίνεται πως δεν βάζει μυαλό!



ΣΚΕΨΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ξερόλα που παριστάνεις τον «φιλόσοφο» και «υπερέλληνα»! Πού θα ήσουν τώρα αν δεν είχε επέμβει θαυματουργικά Η ΙΔΙΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ για να γεννηθείς;;;!!! Μήπως κομματιασμένος σε κάποιο χειρουργικό τραπέζι εκτρώσεων, όπως άλλα εκατομμύρια αγέννητα παιδιά;;;
ΣΚΕΨΟΥ, ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ! Διότι η αχαριστία είναι θανάσιμο αμάρτημα!!!
Αναλυτικά το συγκλονιστικό απόσπασμα από συνέντευξή του:
- Το Παναγιώτης αληθεύει ότι προήλθε από ένα όραμα που είχε δει ο παππούς σου;



«Μόνον ο παππούς μου με έλεγε Παναγιώτη και ο Τόλης Βοσκόπουλος. Ναι, είχε δει ο παππούς μου ένα όραμα. Ήταν στο κρεβάτι και διάβαζε την εφημερίδα του και μου το εξιστόρησε μετά και μου λέει «Παναγιώτη κάποια στιγμή όπως διαβάζω την εφημερίδα νιώθω μια παρουσία στο δωμάτιο και αφού δεν μιλάει, δεν κινείται φαντάζομαι ότι είναι η γιαγιά σου και γυρνάω να δω και βλέπω μια άγνωστη γυναίκα. Μένω έκθαμβος και μου λέει η κόρη σου είναι έγκυος, το παιδί είναι αγόρι, δεν θα επιτρέψεις να πάθει τίποτα και θα το ονομάσεις Παναγιώτη». (Σ.Σ Το όνομα Παναγιώτης προέρχεται ως γνωστόν απο το όνομα της Παναγίας! Αυτή ήταν η "αγνωστη" γυναίκα που ζητούσε να δώσουν το όνομά της!)
Ο παππούς μου ήταν άπιστος. Τάλε κουάλε. Ανθρωπος μορφωμένος, σκληρός. Από δύο πολέμους είχε περάσει, είχε δύο τρια σημάδια από σφαίρες πάνω στο σώμα του. Αμέσως, λοιπόν, φωνάζει την γιαγιά μου και τις λέει τι μου κρύβεται, όχι απαντάει τι είναι αυτά που λες. Ρε μου κρύβετε κάτι της λέει για να μην σας πάρει και σηκώσει, συνέβη αυτό μου κρύβεται κάτι; Λυγίζει η γιαγιά και του λέει ότι η μάνα μου είναι έγκυος, εν τω μεταξύ είχαν ήδη δύο παιδιά και ξέρεις έκαναν σκέψεις. Δεν θα γίνει τίποτα λέει, γιατί θα σας κόψω τα πόδια, το παιδί θα γεννηθεί και θα βαφτιστεί Παναγιώτης. Ετσι κι έγινε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου