Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Δεν καταδέχτηκε ο Τσίπρας ούτε στην Εκκλησία να πάει

pentapostagma.gr:
Πήγε στην κηδεία του Τσάβες ... αλλά όχι στην δοξολογία της Εθνικής μας Επετείου
Παρ’ ότι κάνει προσπάθειες ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ πότε να φιλήσει το σταυρό, πότε να ανοίξει γέφυρες με την Εκκλησία, ωστόσο ο Αλέξης Τσίπας όχι μόνο δεν παραβρέθηκε στην παρέλαση της Εθνικής Επετείου, αν και θέλει να την καταργήσει, αλλά ούτε στην δοξολογία δεν παραβρέθηκε.
Δεν καταδέχεται να μπει σε ελληνική Εκκλησία ο κ. Τσίπρας; Αν δεν κάνουμε λάθος η τελευταία φορά που πήγε σε Εκκλησία ήταν στην κηδεία του Τσάβες...!
πηγή

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Είχε ξαναδακρύσει πριν την επιστράτευση η εικόνα του Ταξιάρχη στη Ιαλυσό! Την εξέτασαν αρχαιολόγοι συντηρητές και έμειναν άφωνοι!

pentapostagma.gr
Σήμερα η συγκεκριμένη εικόνα εξετάστηκε και από δεύτερο της αρχαιολογίας, τον κ. Σιδηρόπουλό, και σύμφωνα  τον πάτερ Απόστολο και δεν βρήκε καμιά αιτία από την οποία θα μπορούσε να είχε προκύψει το δάκρυ.
Καμιά αλλοίωση δε υπάρχει στο βερνίκι της εικόνας και κανένα ίχνος που να προδίδει την οποιαδήποτε παρέμβαση που να δικαιολογεί το δάκρυ.
Η εικόνα του Ταξιάρχη δακρύζει απο το περασμένο Σάββατο, πρώτα στο παρεκκλήσι του παλιού νεκροταφείου Ιαλυσού και μετά στον ιερό Ναό της Κοιμήσεως.
Όπως ανέφερε ο πάτερ Απόστολος κάτι ανάλογο είχαμε με την συγκεκριμένη εικόνα του Ταξιάρχη το 1974, λίγο πριν από την επιστράτευση.
Η προσέλευση πιστών συνεχίζεται στον ιερό Ναό της Κοιμήσεως Ιαλυσού ενω σύμφωνα πάντα με τον πάτερ Απόστολο η εικονα σημερα δεν δάκρυσε. 
ifmedia.gr


                                                                         

Ποιός εἶναι ὁ ἀληθινά λογικός ἄνθρωπος;



Διδαχές ἀπό τήν Φιλοκαλία
Ποιός εἶναι ὁ ἀληθινά λογικός ἄνθρωπος;
( Μικρή Φιλοκαλία, Κεφάλαιον:
Συμβουλές γιά τή συμπεριφορά τῶν ἀνθρώπων
καί τή ζωή τῆς καλωσύνης )
Ὁ ἀληθινά λογικός ἄνθρωπος γιά ἕνα πρᾶγμα φροντίζει·
νά ὑπακούῃ καί νά ἀρέσῃ στόν Θεό τῶν ὄλων,
καί γιά ἕνα πρᾶγμα θέλει νά παιδεύῃ τήν ψυχή του·
νά φανῇ ἀρεστός στόν Θεό, εὐχαριστώντας Τον
γιά τήν τόσο μεγάλη καί πολλή του φροντίδα
καί τήν διευθέτηση ὅλων τῶν ζητημάτων του,
 ὅποια κι ἄν εἶναι αὐτά στή ζωή του.
Εἶναι ἄτοπο βέβαια νά εὐχαριστοῦμε τούς γιατρούς πού μᾶς δίνουν
πικρά καί δυσάρεστα φάρμακα γιά τήν ὑγεία τοῦ σώματός μας
καί νά εἴμαστε ἀχάριστοι στόν Θεό
γιά ὅσα μᾶς φαίνονται δύσκολα
καί ἐνοχλητικά καί νά μήν καταλαβαίνουμε, ὅτι
ὅλα γίνονται ὅπως πρέπει καί γιά τό συμφέρον μας
σύμφωνα μέ τήν πρόνοιά Του.
Ἡ γνώση τοῦ Θεοῦ καί ἡ πίστη σ’ Αὐτόν
εἶναι σωτηρία καί τελειότητα τῆς ψυχῆς.
Μέγας Ἀντώνιος

Πῶς γνωρίζουμε ἄν ἔχουν συγχωρεθεῖ οἱ ἁμαρτίες μας;

«Πῶς βεβαιούμεθα ὅτι συγχωρήθηκαν οἱ ἁμαρτίες μας;
 α) Ὅταν ἡ συνείδησή μας

δέ μᾶς κατακρίνει μέσα μας γιά τίς ἁμαρτίες μας, 
καί
 β) Ὅταν μ’ ὅλη μας τήν καρδιά ἐμισήσαμε τίς ἁμαρτίες μας

καί φανερά κάνουμε τά ἐνάντια ἔργα τῶν ἁμαρτιῶν μας»!…».

 ( γιος Ἰσαάκ ὁ Σύρος )
  Τό Μυστήριο τῆς Ἐξομολογήσεως
 

Πῶς θά κάνουμε τόν Θεό νά ξεχάσει τίς ἁμαρτίες μας!

Ξέχασε, λοιπόν, τίς ξένες ἁμαρτίες,
 γιά νά ξεχάσει καί ὁ Κύριος τίς δικές σου.
Γιατί ἄν πεῖς: «τιμώρησε τόν ἐχθρό μου», ἔκλεισες τό στόμα σου. Ἔχασε πιά ἡ γλῶσσα σου τό δικαίωμα νά μιλάει στό Θεό. Πρῶτα πρῶτα ἐπειδή ἐξ ἀρχῆς Τόν παρόργισες κι ὕστερα ἐπειδή ζητᾶς πράγματα πού εἶναι ἀντίθετα στόν ἴδιο τό χαρακτῆρα τῆς προσευχῆς. Ἀφοῦ, δηλαδή, προσέρχεσαι γιά νά ζητήσεις συγχώρηση ἁμαρτημάτων, πῶς μιλᾶς γιά τιμωρία;
Τό ἀντίθετο ἔπρεπε νά κάνεις, νά παρακαλᾶς γιά τούς ἄλλους, ὥστε στή συνέχεια νά παρακαλέσεις μέ παρρησία καί γιά τόν ἑαυτό σου.
Ἄν προσευχηθεῖς γιά τούς συνανθρώπους σου, τά πέτυχες ὅλα, ἔστω κι ἄν δέν πεῖς τό παραμικρό γιά τίς δικές σου ἁμαρτίες.
Δέν ὑπάρχει τίποτα πιό ζοφερό, ἀπό μιά ψυχή πού μνησικακεῖ καί μισεῖ. Δέν ὑπάρχει τίποτα πιό ἀκάθαρτο ἀπό μιά γλῶσσα πού κακολογεῖ καί καταριέται. Ἄνθρωπος εἶσαι, μή γίνεσαι θηρίο. Τό στόμα σοῦ δόθηκε ὄχι γιά νά δαγκώνεις, ἀλλά γιά νά παρηγορεῖς μέ τά λόγια σου. Ὁ Θεός σέ πρόσταξε νά συγχωρεῖς, κι ἐσύ Τόν παρακαλᾶς νά καταργήσει τή δική Του ἐντολή;
Δέν συλλογίζεσαι ὅτι, ἀπό τό ἄλλο μέρος λυπᾶται ὁ Θεός, ὁ Πλάστης σου, ὁ Εὐεργέτης σου, ὁ Σωτῆρας σου; «Μά ἀδικήθηκα», λές, «καί εἶμαι πικραμένος». Τότε, λοιπόν, προσευχήσου ἐναντίον τοῦ διαβόλου πού μᾶς ἀδικεῖ περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλον. Γιατί αὐτός δημιουργεῖ καί τούς ἐχθρούς καί τίς ἔχθρες, αὐτός εἶναι ὁ μεγάλος καί μοναδικός ἐχθρός σου, μέ τόν ὁποῖον δέν εἶναι δυνατό νά συμφιλιωθεῖς ποτέ.
Ὁ συνάνθρωπος, ἀπεναντίας, ὅσα κι ἄν σοῦ κάνει,
εἶναι ἀδελφός σου.
Γι’ αὐτό ὀφείλεις νά προσεύχεσαι γιά τό καλό του,
 γιά την εὐτυχία του, γιά τή μετάνοια καί τήν σωτηρία του.
Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος