Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Τα λόγια ενός 3χρονου λίγο πριν ξεψυχήσει


Έχει σαρώσει το διαδικτύο η φωτογραφία ενός μικρού 3χρόνου αγοριού από τη Συρία, γεμάτο αίματα να μιλά κλαίγοντας λίγο πρίν αφήσει την τελευταία του πνοή.

Για την ακρίβεια είναι η τελευταία φωτογραφία που τραβήχτηκε στο νοσοκομείο όπου τον πήγαν στους γιατρούς για σοβαρά εσωτερικά τραύματα και πολλαπλά κατάγματα.

«Επιστολή του Ιωάννου Μακρυγιάννη προς τους Νέους» «… Η Επανάσταση δεν έγινε μονάχα το ’21…»

«Επιστολή του Ιωάννου Μακρυγιάννη προς τους Νέους» «… Η Επανάσταση δεν έγινε μονάχα το ’21…»
«Επιστολή του Ιωάννου Μακρυγιάννη προς τους Νέους»
«… Η Επανάσταση δεν έγινε μονάχα το ’21…»
Αγαπητά μου Παιδιά,
Μαζί με πολλούς άλλους άξιους και γενναίγους Έλληνες πολεμήσαμε και λευτερώσαμε τούτο τον τόπο που πατάτε εσείς, και να στοχάζεστε πως τον λευτερώσαμε για σας που γεννηθήκατε σε πατρίδα ελεύθερη, γιατί εμείς λίγο την απολάψαμε, ότι, μόλις εδιώξαμε τους Τούρκους, αρχίσαμε να τρώμε ο ένας τον άλλον κι έτσι μας βρήκαν διαιρεμένους οι Μπαυαροί και μας τζαλαπάτησαν.
Μα ο Θεός, το έλεός του μεγάλο, δεν συνερίστη τα κρίματά μας και στέριωσε το έθνος, όπου καταφανίστηκε τόσους χρόνους στη σκλαβιά και ήρθε ο καιρός πάλι να δικαιωθεί. Ότι το δίκιο μας μάς το ‘δινε ο  Θεός και το χαλούσαμε εμείς. Κι απ’ το λίγο που δεν προκάναμε να χαλάσουμε εστερεώθη το έθνος αυτό, που εγέννησε κι εσάς. Εσείς τώρα μάθατε και γράμματα, ότι σκολάσατε από τις αγγαρείες και τους κιντύνους και κατατρεγμούς οπού ‘χαμεν εμείς – εγώ εμεγάλωσα αγράμματος, με άσπρα τα μαλλιά, όψιμος έπιασα κοντύλι στο χέρι μου.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΟΤΣΙ (Φωτο)


    Ο Πούτιν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη χριστουγεννιάτικη ακολουθία στο Σότσι
2254835 (1)                                                                                                                                                   Βρυξέλλες Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
      O ρώσος πρόεδρος Vladimir Poutine παραβρέθηκε στη Χριστουγεννιάτικη ακολουθία στην εκκλησία του Χριστού Σωτήρα που οικοδομήθηκε πλησίον του ολυμπιακού πάρκου.Ο νέος καθεδρικός εγκαινιάσθηκε εδώ και λίγες ημέρες.Η ακολουθία που παρακολούθησε ο πρόεδρος είναι μια από τις πρώτες λατρευτικές πράξεις εντός του νέου ναού.

Ἐπιστολή συμπαράστασης ἀπό τήν ὁμάδα τῶν ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ πρός τόν Ἐπίσκοπο Πειραιῶς κ. Σεραφείμ (γιά τόν ἀγῶνα του κατά τῆς ὁμοφυλοφιλίας, τό ἐπαίσχυντο "σύμφωνο συμβίωσης" καί τίς ὑβριστικές ἐπιθέσεις πού δέχεται στό πρόσωπό του)


                



http://www.grekomania.ru/images/catalog/320/gallery/3993_Agios-Dimitrios.jpg
  Θεσσαλονίκη  13 / 01 / 2014
   Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Πειραιῶς
κ.Σεραφείμ,
είς Πειραιᾶ
Σεβασμιώτατε Ἐπίσκοπε Πειραιῶς κ. Σεραφείμ,
     Παρακολουθοῦμε, εἰδικά τόν τελευταῖο καιρό, μέ μεγάλη μας λύπη, τά τεκταινόμενα σχετικά μέ τήν κατάθεση ἀπό τό κόμμα ΣΥΡΙΖΑ Συμφώνου Συμβίωσης ὁμοφύλων πρός ἐπίσημη νομιμοποίηση καί τίς προκλητικές-ὑβριστικές συμπεριφορές κατά τοῦ προσώπου σας, μετά τίς δικαιολογημένες ἀντιδράσεις σας περί ἀφορισμοῦ, τίς ὁποῖες ἐπικροτοῦμε.
    Παρακολουθοῦμε, μέ μεγάλη μας λύπη, πολιτικούς ἡγέτες νά τάσσονται ὑπέρ τέτοιων ἐπαίσχυντων προτάσεων, τήν στιγμή πού θα ἔπρεπε κατά τόν Ἅγιο Νικόδημο τόν Ἁγιορείτη, νά λάμπουν ὡς ἥλιος ἀπό τίς ὑψηλές θέσεις τους στα μάτια τῶν πολιτῶν πού τούς ψηφίζουν γιά νά τούς ὑπηρετοῦν, ὥστε νά ἀποτελοῦν φωτεινά πρότυπα ἤθους κι ἐναρέτου βίου κι ὄχι παραδείγματα πρός ἄτακτον φυγήν!

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Νά νηστεύουμε καί ἀπό τροφές καί ἀπό ἁμαρτίες

Μέγας Βασίλειος (ΕΠΕ, 6, 23)
http://www.saint.gr/photos/standard/0101/MegasVasilios04.jpg
Ἡ νηστεία,
ἐκείνη βέβαια πού εἶναι ἄξια τοῦ ὀνόματός της,
ὅταν εἰσχωρήσει στήν ψυχή, 
θανατώνει τήν ἁμαρτία
πού ἐμφωλεύει στό βάθος.
http://4.bp.blogspot.com/-4orbI9ZIQuY/TykwFdN7PCI/AAAAAAAAFNs/kW4dVWxGOSg/s1600/cebcceb7cebd-cf80ceb5cf81ceb9cf86cf81cebfcebdceb5ceafcf82-cf84ceb7-cebdceb7cf83cf84ceb5ceafceb1.jpg

Ὁ πόνος...καί ἡ εὐλογία του

http://istologio.org/wp-content/uploads/2010/10/agonia.jpg
Τό τριαντάφυλλο ὅσο ὄμορφο κι ἄν εἶναι, βγάζει μαζί κι ἀγκάθια.

http://amritham99.files.wordpress.com/2011/10/roses-thorns5b15d.jpg

Τά ὡραῖα συνδεύονται μέ πόνο, ἀλλά κι ὁ πόνος βγάζει στή χαρά. 
http://pinky.gr/wp-content/uploads/2012/01/%CF%83-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CF%89.jpg
Συνήθως τό οὐράνιο τόξο ὑψώνεται ὕστερα ἀπό τήν μπόρα. 

Ἡ εὐχή τοῦ Ἰησοῦ καί ὁ διασκορπισμός τοῦ νοῦ Γέροντος Ἐφραίμ ἐν Ἀριζόνᾳ Νουθεσίες σέ πνευματικά του τέκνα

http://3.bp.blogspot.com/-Ry0vqU6rEPY/UHSeHRbGuAI/AAAAAAAABOc/_x0fo-IOyXM/s1600/elder_ephraim_of_philotheou+edited1.jpg
...Χαίρετε καί προσεύχεσθε.
http://fdathanasiou.files.wordpress.com/2011/02/ceb7-cf80cf81cebfcf83ceb5cf85cf87ceae-cf84cebfcf85-ceb9ceb7cf83cebfcf8d.jpg 
 Ναί, παιδιά μου, ἡ προσευχή τοῦ Ἰησοῦ μας, μᾶς διαφυλάττει ἀπό τίς παγῖδες τοῦ μαύρου διαβόλου. Μᾶς θωπεύει καί γλυκαίνει τήν καρδιά μας, καί διώχνει τήν ἀπαίσια αἴσθησι τῶν δαιμονικῶν λογισμῶν. Χωρίς τήν εὐχή, εἴμαστε νεκροί ( καί πρῶτος, ἐγώ ὁ ἄχρηστος ).
Ἄν μᾶς ἐπισκεφθῆ ὁ Ἰησοῦς μας, τότε ὅλα ρυθμίζονται ἀπό τό Ἅγιον Πνεῦμα καί ζοῦμε τήν ἀνέκφραστη εἰρήνη τοῦ Οὐρανοῦ, τήν πάντα νοῦν ὑπερέχουσαν... 
Ἡ εὐχή τοῦ Ἰησοῦ μας νἄναι ἡ τροφή, τό ποτό, τό ὀξυγόνο καί ἡ ἀναπνοή μας.

«Πῶς πρέπει νὰ ἐνεργοῦν οἱ χριστιανοὶ σὲ καιρὸ πολέμου;»

Eρώτηση:
Στήν ἀπάντηση τοῦ ἐρωτήματός μου «Πῶς πρέπει νὰ ἐνεργοῦν οἱ χριστιανοὶ σὲ καιρὸ πολέμου;» ἡ ὁποία δόθηκε στήν ἱστοσελίδα σας, λέει στόν ἐπίλογο « Ὡστόσο δέν ἀμφισβητεῖ κανείς θαυμαστές ἐξαιρέσεις θεϊκῶν ἐπεμβάσεων ὅπου πράγματι ἅγιοι ἄνθρωποι μέ τήν προσευχή τους πρός τόν Χριστό, τήν Παναγία ἤ τούς ἁγίους ἀκινητοποίησαν, κοκκάλωσαν μοχθηρούς ἀνθρώπους πού ἑτοιμάζονταν νά διαπράξουν ἐγκληματικές πράξεις. Αὐτό δέν ἀναιρεῖ τά παραπάνω».
Ξέρετε τέτοια περιστατικά;
Ἀπάντηση:
Κατ᾿ ἀρχήν ἡ θεία Χάρις πού κατοικε στόν σω νθρωπο μπορε νά ἐνεργεῖ μέ τό λόγο ἤ μέ τήν κίνηση (σχῆμα Σταυροῦ ὅπως ἔκανε ὁ ἅγ.Συμεών ὁ διά Χριστόν Σαλός) ἤ μέ τή σκιά ἀκόμη (ἀπ. Πέτρος).
Ἡ ἔμφαση ὅμως πρέπει νά δίνεται στήν ἐσωτερική στάση καί ὄχι στή ματιά. Παρά ταῦτα παραθέτουμε μερικά ἐνδεικτικά περιστατικά :

Ρωσία: Δημοψήφισμα για ποινικοποίηση ομοφυλοφιλικών σχέσεων ζητά η Εκκλησία


Ρωσία Δημοψήφισμα για ποινικοποίηση ομοφυλοφιλικών σχέσεων ζητά η Εκκλησία
Δημοψήφισμα προκειμένου να αποφασιστεί εάν οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις θα είναι παράνομες στη Ρωσία πρότεινε την Παρασκευή η Ορθόδοξη Εκκλησία της χώρας, εν μέσω Δυτικών πιέσεων για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Ρωσία, λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Σότσι.
«Δεν τίθεται ερώτημα, η κοινωνία πρέπει να συζητήσει αυτό το ζήτημα, δεδομένου ότι ζούμε σε μία δημοκρατία», σημείωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας Βζέβολοντ Τσάπλιν, μιλώντας στην φιλοκυβερνητική εφημερίδα Izvestia.

Ἡ συνταγή τῆς σωτηρίας Γέροντας Παΐσιος

 http://bemary.com/wp-content/uploads/2011/10/700-3.jpg
Ἡ "συνταγή" σωτηρίας τοῦ Γέροντα πρός ὅλους τούς κοπιώντας καί πεφορτισμένους, ἦταν ἁπλή καί σαφής.
-Ἀναζητῆστε σανίδα σωτηρίας κοντά στόν Θεό.
-Περιορίστε τίς ὑλικές ἀνάγκες σας, γιατί δημιουργοῦν τεράστια βάρη κάι ἄγχη.
-Μή ζηλεύετε ἀνθρώπους πού ἔχουν χρήματα, ἀνέσεις, δόξα καί ἰσχύ, ἀλλά ἐκείνους πού ζοῦν μέ ἀρετή, λογική καί εὐσέβεια.
-Μή ζητᾶτε ἀπό τόν Θεό πράγματα που στηρίζουν μόνο τό σῶμα σας, ἀλλά, κυρίως, ὅ,τι εἶναι καλό καί ὠφέλιμο γιά τήν ψυχή σας.

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ – ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΡΚΟΥ

http://1.bp.blogspot.com/-BS8kZ4lmeB4/UOZWd7kCu-I/AAAAAAAAl8g/sX2FdXTIchU/s320/1.jpg


Σύμφωνα μέ τό Νόμο τοῦ Κυρίου: «μή ὁμόσαι ὅλως» ( Ματθ. 5, 34 ),
ὁ ὅρκος ἀπαγορεύεται  σέ κάθε περίπτωση 
( ἀκόμη κι ἄν εἶναι ἀληθινό αὐτό πού λέγεται ).
Εἶναι πολύ μεγάλη ἁμαρτία κι ἔχει ἐπιτίμιο σύμφωνα μέ τούς Ἱερούς Κανόνες.
Ὅλοι οἱ Χριστιανοί πρέπει νά μήν ὁρκίζονται ποτέ
καί νά ἐπικαλοῦνται – χρησιμοποιοῦν τίς διατάξεις τοῦ νόμου 
πού τούς δίνει αὐτό το δικαίωμα,
στά δικαστήρια, στίς δημόσιες ὑπηρεσίες κλπ.
( Παρακάτω παραθέτουμε τίς διατάξεις αὐτές)
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΚΟ 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:

Ματθ. 5, 34: «Ἐγώ δέ λέγω ὑμῖν, μή ὁμόσαι ὅλως, μήτε ἐν τῷ οὐρανῷ, ὅτι θρόνος ἐστί τοῦ Θεοῦ».
Ματθ. 5, 34:  Ἐγώ ὅμως σᾶς λέγω νά μήν ὁρκισθῆτε καθόλου, οὔτε στόν οὐρανόν, διότι εἶναι θρόνος τοῦ Παντοκράτορος Θεοῦ.
Ματθ.5, 35:  «μήτε ἐν τῇ γῇ, ὅτι ὑποπόδιον ἐστί τῶν ποδῶν αὐτοῦ, μήτε εἰς Ἱεροσόλυμα, ὅτι πόλις ἐστί τοῦ μεγάλου βασιλέως».

Σταχυολογήματα τοῦ μακαριστοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη

Σταχυολογήματα από τα έργα
του Επισκόπου πρ. Φλωρίνης ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ*
Από το βιβλίον ΘΑΥΜΑΤΑ
Από τον πρόλογον
Σελ. 12: Αλλ’ εμένα από όλα τα θαύματα ένα θαύμα με κάνει να καταπλήσσωμαι, να θαυμάζω την άπειρον σοφίαν και συγκατάβασιν του Θεού προς τον άνθρωπον. Και το θαύμα αυτό είναι, ότι ο Θεός κατέβη εις την γην, έγινεν άνθρωπος, έπαθε και εσταυρώθη διό να σώση εμέ τον αμαρτωλόν….
Σελ. 14: Και εν φύλλον δένδρου, και μία σταγών ύδατος, και έν απειροελάχιστον μόριον ύλης, εγκλείουν θαυμάσια πράγματα….
Το θαύμα της αγάπης

Ἀπό τό βιβλίο τοῦ π. Σεραφείμ Ρόουζ “ Ἡ ψυχή μετά τόν θάνατο” (Ἀνάλυση τοῦ λόγου περί θανάτου τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου Μαξίμοβιτς)

Οι πρώτες δύο ημέρες μετά το θάνατο 

Για διάστημα δύο ημερών η ψυχή απολαύει σχετικής ελευθερίας και έχει δυνατότητα να επισκεφθεί τόπους που της ήταν προσφιλείς στο παρελθόν, αλλά την Τρίτη ημέρα μετακινείται σε άλλες σφαίρες.
Εδώ ο Αρχιεπίσκοπος Ιωάννης απλώς επαναλαμβάνει τη διδασκαλία που η Εκκλησία ήδη γνωρίζει από τον 4ο αιώνα, όταν ο άγγελος που συνόδευσε τον Αγ. Μακάριο Αλεξανδρείας στην έρημο, του είπε, θέλοντας να ερμηνεύσει την επιμνημόσυνη δέηση της Εκκλησίας για τους νεκρούς την Τρίτη ημέρα μετά θάνατο: «Όταν γίνεται η προσφορά της αναίμακτης θυσίας (μνημόσυνο στη θεία λειτουργία) στην Εκκλησία την τρίτη ημέρα, η ψυχή του κεκοιμημένου δέχεται από τον φύλακα άγγελο της ανακούφιση για τη λύπη που αισθάνεται λόγω του χωρισμού της από το σώμα… Στο διάστημα των δύο πρώτων ημερών επιτρέπεται στην ψυχή να περιπλανηθεί στον κόσμο, οπουδήποτε εκείνη επιθυμεί, με τη συντροφιά των αγγέλων που τη συνοδεύουν. Ως εκ τούτου η ψυχή, επειδή αγαπά το σώμα, μερικές φορές περιφέρεται στο οίκημα στο οποίο το σώμα της είχε σαβανωθεί, περνώντας έτσι δύο ημέρες όπως ένα πουλί που γυρεύει τη φωλιά του.Αλλά η ενάρετη ψυχή πλανιέται σε εκείνα τα μέρη στα οποία συνήθιζε να πράττει αγαθά έργα. Την τρίτη ημέρα, Εκείνος ο Οποίος ανέστη ο Ίδιος την τρίτη ημέρα από τους νεκρούς καλεί την ψυχή του Χριστιανού να μιμηθεί τη δική Του ανάσταση, να ανέλθει στους Ουρανούς όπου θα λατρεύει το Θεό όλων.»

Πῶς σώθηκε ὁ Ἅγ. Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος ἀπό τήν Σφαγή τῶν Νηπίων πού διέταξε ὁ Ἡρώδης;

Φωτογραφία: ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΟΠΟΥ Η ΑΓΙΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΝΗΠΙΟ ΤΟΤΕ ΕΩΣ 3 ΕΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΔΟΥ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ.

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΟΠΟΥ Η ΑΓΙΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΝΗΠΙΟ ΤΟΤΕ ΕΩΣ 3 ΕΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΔΟΥ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ. πηγή

…Στην μαύρη λίστα ήταν και ο Πρόδρομος. Ήταν τότε περίπου δύο ετών, αλλά σώθηκε εκ θαύματος. Η Ελισάβετ τον πήρε στην αγκαλιά της και έτρεξε να κρυφτεί. Ανέβηκε στο βουνό. Πάνω στην μεγάλη της αγωνία έβγαλε κραυγή και είπε: «Όρος Θεού! Δέξου την μάνα και το παιδί». Ευθύς το βουνό κόπηκε στην μέση. Μάνα και παιδί πέρασαν απέναντι! «Η δε Ελισάβετ λαβούσα τον Ιωάννη πέτρα παρεκάλει. Δέξαι μητέρα μετά τέκνον, Λίθος μητέραν συν τέκνον δέχεται» (Όρθρος ΚΘ Δεκεμβρίου).

π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΤΤΑΣ



ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΤΕ ΚΑΙ  ΑΓΙΟΤΟΚΟΣ  ΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ

π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΤΤΑΣ

ΤΗΝ ΔΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΗΝΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
ΣΗΜΕΙΟΦΟΡΟΣ π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΤΤΑΣ
ΘΑΥΜΑΣΤΩΣ ΕΤΕΛΕΥΤΗΣΕ.

Ἀφιέρωμα ἀπό τήν συμπληρώσει 14 ἐτῶν ἀπό τῆς εἰς Κύριον μεταστάσεως τοῦ π. Νικολάου, ἀπό τόν ἱερέα Παπαχαράλαμπο Ντελή-Πανουτσακόπουλο, ἐκ Βεσινίου Καλαβρύτων.


Καί τίς ἔφυ σοφός καί ἱερός ὧδε, τίς ἔργον ἔρρεξε τοσοῦτον, ὅσον ὁ ἱεροφάντωρ ἤνυσε ἱερεύς Νικόλαος; Ὅς θάνατον παριόντα τρεῖς ἡμερας στέρνοις ἔσχεν. Καί θερμοῖς χερσίν ἁφαῖς ἐξένισεν, τήν δέ τετάρτην ἑαυτοῦ ψυχήν ὡς ἄρτον ὑδύν τῷ Κυρίῳ παρέδωκεν.
Καί ποιός ἐγεννήθηκε ἐδῶ τόσον σοφός, ποιός ἔπραξε τέτοιον ἔργον, σάν αὐτό πού ἐξετέλεσεν ὁ πάνσοφος καί ἱερώτατος π. Νικόλαος Ἀ. Πέττας ὁ ὁποῖος, τόν θάνατον ἐλθόντα, τόν ἐκράτησεν ἐπί τρεῖς ἡμέρες ἐντός τοῦ στέρνου του, προσφέρων εἰς αὐτόν τήν τῶν χεριῶν του θαλπωρήν, καί τήν τετάρτην προσέφερε τήν ψυχή του, ὡς γλυκό ψωμί στόν Χριστό.
Λέγουσιν πολλοί καί ὄντως γεγονός καί ἄποψις ἀντικειμενική τε καί οὐκουμενική ἐστι: Ὅτι ὁ πανδαμάτωρ χρόνος τά πάντα περιέλει ἐν τῇ τῆς λήθης ἀχλύι, ἡ δέ θυμόσοφος λαϊκή σοφία ἐν τῇ πράξει ὁμολογεῖ ὅτι: «Ὅλα τά θαύματα κρατᾶνε τρεῖς ἡμέρες καί τό πιό μεγάλο τέσσερις».

Επί τη συμπληρώσει 14 ετών από της εις Κύριον μεταστάσεως του ευλαβεστάτου ιερέως π. Νικολάου Πέττα, του εκ Πατρών.




Χρήστου Καρρά,

καθηγητού Φιλολογίας



«Εγκωμιαζομένων δικαίων
ευφρανθήσονται λαοί» (Παρ. 29,2).

Συμπληρούνται ήδη 14 έτη από της οσιακής και μακαρίας κοιμήσεως του π. Νικολάου Πέττα, τον οποίον είχον την τιμήν, την χαράν και την ιδιαιτέραν ευλογίαν να γνωρίσω κατά την τελευταίαν πενταετίαν του επιγείου βίου του. Επρόκειτο περί ανδρός περικοσμημένου με χριστιανικάς αρετάς και αξίου εργάτου εν τω αμπελώνι του Κυρίου. Τοιαύται εκκλησιαστικαί μορφαί, οποίος υπήρξεν ο π. Νικόλαος, άξιον και δίκαιον είναι να προβάλλωνται εις το πλατύ κοινόν, ώστε να αποτελούν πρότυπα ζωής εις καιρούς πνευματικής αυχμηρότητος και ηθικής καταπτώσεως. Ήδη υπό του πανοσιολογιωτάτου Πρωτεπιστάτου του Αγίου Όρους Γέροντος Μαξίμου, του Ιβηρίτου, εξεδόθη σχετικόν πόνημα υπό τον τίτλον: «Νέαι ηγιασμέναι μορφαί εις τον αμπελώνα του Κυρίου:

Τεσσαρακονθήμερο μνημόσυνο του Γέροντος Αναστασίου Κουδουμιανού (ΦΩΤΟ)


IMG 7996
Το Σάββατο 11 Ιανουαρίου στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Κουδουμά της Ιεράς Μητρόπολης Γορτύνης και Αρκαδίας, ετελέσθη το τεσσαρακονθήμερο μνημόσυνο του Μακαριστού Γέροντος Αναστασίου του Κουδουμιανού.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος χοροστάτησε εις τον Όρθρο και ιερούργησε κατά την Θεία Λειτουργία μετά του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Γορτύνης και Αρκαδίας κ. Μακαρίου.
Ο ηγούμενος της Ι. Μονής Αρχιμ. Μακάριος ομίλησε για τον βίον του αοιδίμου Γέροντος Αναστασίου, ο Άγιος Ναυπάκτου για το εκκλησιαστικόν φρόνημα του Γέροντος και ο Άγιος Γορτύνης για την οσιακή κοίμηση του Γέροντος της οποίας ήτο αυτόπτης μάρτυς.
Πλήθος ευσεβών Χριστιανών που είχαν την ευλογία να γνωρίσουν τον Μακαριστό Γέροντα Αναστάσιο είχε κατακλήσει το καθολικό και τον αύλιο χώρο της Ιεράς Μονής.