Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Power Balance: Τά βραχιόλια τῆς ἀπάτης

Aποζημίωση της τάξης των 57 εκατομμυρίων δολαρίων έχουν να λαμβάνουν εξοργισμένοι καταναλωτές που μήνυσαν την Power Balance, η οποία κατασκευάζει ευρέως διαδεδομένα ενεργειακά βραχιόλια, όπως ανακοίνωσε χθες το ηλεκτρονικό περιοδικό TMZ.
Τα διάσημα βραχιολάκια που εκτόξευσαν τις πωλήσεις τους τα τελευταία χρόνια και φορέθηκαν από αμέτρητους celebrities και αθλητές, κοστίζουν περί τα 30 δολάρια και αποτελούνται από ένα δακτύλιο σιλικόνης πάνω στον οποίον έχει τοποθετηθεί ένα λεπτό ολόγραμμα από πολυεστέρα. Αυτό υποτίθεται ότι «βελτιώνει την φυσική ενέργεια του σώματος» και ενισχύει την ισορροπία, ενώ το σχέδιο του ολογράμματος προέρχεται από τις Ανατολίτικες φιλοσοφίες.
Οι ισχυρισμοί της Καλιφορνέζικης Power Balance είχαν εξαρχής δημιουργήσει αμφιβολίες, οι οποίες όμως δεν ήταν αρκετές για να σταματήσουν την συνεχώς αυξανόμενη κερδοφορία της εταιρίας. Τα προβλήματα, όμως, άρχισαν τον περασμένο Ιανουάριο, όταν απογοητευμένοι καταναλωτές κατέθεσαν την πρώτη αγωγή, με τον ισχυρισμό ότι η ενέργεια που περικλείεται μέσα στα συγκεκριμένα βραχιολάκια είναι τόση όση περικλείεται σε ένα κομμάτι λάστιχο.
Οι ιδρυτές της εταιρίας, αδελφοί Josh και Troy Rodarmel, αναγκάστηκαν λίγο καιρό μετά να δημοσιεύσουν δήλωση, με την οποία ουσιαστικά παραδέχονταν ότι τα υποτιθέμενα μαγικά βραχιολάκια δεν είχαν στην πραγματικότητα καμία επιστημονική βάση:
«Στην διαφήμισή μας αναφέρουμε ότι τα βραχιόλια Power Balance βελτιώνουν την δύναμη, την ισορροπία και την ελαστικότητα.
Παραδεχόμαστε ότι δεν υπάρχουν αξιόπιστα επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς μας, συνεπώς εμπέσαμε σε παραπλανητική συμπεριφορά, σε παράβαση του άρθρου 52 της Πράξης του 1974 για τις Εμπορικών Πρακτικές.
Αν νιώθετε πως έχετε παραπλανηθεί από την διαφημιστική μας προώθηση, ανεπιφύλακτα επιθυμούμε να απολογηθούμε και να προσφέρουμε πλήρη αποζημίωση.»
Μέχρι να ξεκινήσουν, όμως, οι διαδικασίες τις αποζημίωσης, το δικαστήριο είχε ήδη αποφασίσει: 57 εκατομμύρια δολάρια είναι η ποινή που η Power Balance καλείται να πληρώσει ως αποζημίωση στους καταναλωτές, ποσό που αυτόματα την οδηγεί σε πτώχευση και πιθανότατα στην εξολοκλήρου παύση της κυκλοφορίας των βραχιολιών.

Ο Μάρτυρας Ελληνορθόδοξος Ιερομόναχος Βασίλειος Nassar.

Η Αλήθεια για τη Συρία που κρύβουν τα ΜΜΕ - Ο Μάρτυρας Ελληνορθόδοξος Ιερομόναχος Βασίλειος Nassar.

Συρία - Hama, 25 Γενάρη 2012…


Ο ελληνορθόδοξος μοναχός Βασίλειος Nassar, ενώ βρισκόταν στη Μητρόπολη ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι ένας από το εκκλησίασμα έχει τραυματιστεί και κείτεται αιμόφυρτος στο δρόμο.

Ήταν η δεύτερη μέρα των σκληρών μαχών των τρομοκρατών με το στρατό στη Hama…

Ο Βασίλειος ενώ έδινε τις πρώτες βοήθειες στον τραυματία πυροβολήθηκε από τους "επαναστάτες" στο στήθος και... στον ώμο και εξέπνευσε μετά από μισή ώρα…
Ο Βασίλειος Nassar ήταν 30 ετών, αγωνιστής, έτρεχε πάντα για τον κόσμο και ήταν πολύ αγαπητός στη πόλη από όλους.
Έπεσε στον αγώνα για μια Συρία χωρίς ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και κηδεύτηκε στον Άγιο Γεώργιο της Hama την επόμενη της δολοφονίας του από τους μισθοφόρους των αμερικανοσιωνιστών.

Ο Λαός της Συρίας δεν θα υποκύψει στον ιμπεριαλισμό και θα νικήσει!
Φυσικά τα "ανεξάρτητα" και "δημοκρατικά" δυτικά ΜΜΕ και δημοσιογράφοι στην υπηρεσία των ιμπεριαλιστικών σχεδίων δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν διαπίστωσαν την δολοφονία που δεν εντασσόταν στην πολιτική που υπηρετούν πιστά…
Η Εκκλησία της Ελλάδας δεν άκουσε, δεν είδε, δεν έμαθε;




πηγή Σίβυλλα

ΣΧΟΛΙΟ
Δεν μας νοιάζει ποιος έχει δίκιο και ποιός άδικο σε αυτόν τον εμφύλιο...
Μας νοιάζουν μόνο τα αδέρφια μας οι Ελληνορθόδοξοι Σύριοι.
Είμαστε με όποιον θα αισθάνονται πιό ασφαλείς....

Το ΥΠΟΙΚ προχωρά σε πλήρες ηλεκτρονικό "φακέλωμα" των φορολογουμένων!


H Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών θα προχωρήσει στο «φακέλωμα» των φορολογούμενων.
Στόχος της υπηρεσίας είναι να ξέρει ανά πάσα στιγμή, τα ποσά που έχουν, αλλά και πού τα έχουν, για να μπορεί χωρίς δεύτερη κουβέντα να προχωρά σε ρευστοποιήσεις περιουσιακών στοιχείων, καταθέσεων, μετρητών και ομολόγων, προκειμένου να πληρωθούν οι οφειλές τους στο Δημόσιο.
Όπως γράφει η εφημερίδα «Άποψη», τις επόμενες εβδομάδες οι φορολογούμενοι θα λάβουν τα «μπιλιετάκια» του υπουργείου Οικονομικών, τα οποία θα τους ζητούν να δηλώσουν τα πάντα στο νέο έντυπο περιουσιολογίου.


Ένας «Μεγάλος Αδελφός», θα αντλεί συνεχώς στοιχεία από τράπεζες και εφορίες και θα ανταλλάσσει πληροφορίες με την Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.
Έτσι, η ΓΓΠΣ του υπουργείου Οικονομικών θα έχει τους πάντες φακελωμένους και όχι μόνο θα ξέρει πόσα έχουν και πού τα έχουν, αλλά θα μπορεί να διατάζει ρευστοποιήσεις στην περίπτωση που οι φορολογούμενοι δεν ανταποκρίνονται στις φορολογικές υποχρεώσεις τους.
defencenet.gr

Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ, 1296-14.11.1356
 Ποιος, αγαπητοί, ήταν ο μέγας και θείος Γρηγόριος το πληροφορούμεθα με σαφήνεια και πληρότητα και μόνον από το απολυτίκιό του.       
“Ορθοδοξίας ο φωστήρ, Εκκλησίας το στήριγμα και διδάσκαλε, των μοναστών η καλλονή, των θεολόγων υπέρμαχος απροσμάχητος, Γρηγόριε θαυματουργέ, Θεσσαλονίκης το καύχημα, κήρυξ της χάριτος, ικέτευε δια παντός, σωθήναι τας ψυχάς ημών.”
 Η καταγωγή του Αγίου Γρηγορίου ήταν η Κωνσταντινούπολις. Γεννήθηκε το 1296 από γονείς εναρέτους και ενδόξους, τον Κωνσταντίνον και την Καλλονήν. Ο πατέρας του ήταν συγκλητικός, και έγινε κατόπιν και μοναχός. Εμπιστεύθηκε τα παιδιά του στην δυνατή προστασία της Θεοτόκου την οποία και άφησε Επίτροπόν τους. Ήταν επτά ετών όταν εκοιμήθη ο ενάρετος πατέρας του.
Εκτός από το θεϊκό χάρισμα της ευφυΐας έδειξε και σπάνια επιμέλεια, ώστε σε μικρό διάστημα να έχη συγκεντρώση στον εαυτό του κάθε λογής επιστήμη και γνώση. Σε ηλικία 20 ετών έγινε θαυμαστός και από μεγάλους και σοφούς της εποχής του.

Για τη όλη του αξιοζήλευτη προκοπή ζητήθηκε και από τον αυτοκράτορα στα βασίλεια, αλλά ο ευλογημένος Γρηγόριος, σαν συνετός, τον νου του εγύρισε σε υψηλότερα και εζητούσε να ανέβη στον Θεό, και για αυτό τον λόγον αφιερώνει τον εαυτό του στον Θεό και ζη στο εξής βίον ασκητικόν και ισάγγελον.
 Τον σκοπό του φανερώνει στην μητέρα του και εκείνη η ευλογημένη εδόξασε τον Θεό και κάλεσε και τα άλλα τέσσαρα παιδιά της για να πληροφορηθούν από τον μεγαλύτερο αδελφό τα σχετικά με την αφιέρωσί του στην λατρεία του Θεού. Τους κατέπεισε όλους και φάνηκαν και αυτοί πρόθυμοι στον ίδιο πόθο και την αφιέρωσί τους στον Θεό.
Εμοίρασαν με τρόπο ευαγγελικό τα υπάρχοντά τους στους πτωχούς και αφήνοντας τις ματαιότητες του κόσμου με προθυμία ακολούθησαν τον Χριστό.
Την μητέρα με τις δύο αδελφές έβαλαν σε γυναικείο μοναστήρι, τα δε δύο άλλα αδέλφια του επήρε μαζί του στο Άγιον Όρος.
Στο Άγιον Όρος εμπήκε στην υποταγή του θαυμασίου Γέροντος Νικηφόρου, ο οποίος ζούσε ησυχαστική ζωή κοντά στο Μοναστήρι του Βατοπαιδίου. Από τον Γέροντα Νικηφόρο διδάχθηκε κάθε αρετή με τα έργα, με ταπείνωσι ψυχής. Με την υπακοή, την ταπείνωσι και την άσκησι εγνώρισε έμπρακτα τις αρετές και εμόρφωσε στην καρδιά του τον Χριστό. Εκεί αξιώθηκε να δεχθή, με μυστική αποκάλυψι, την αντίληψι της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Μετά την κοίμησι του Γέροντός του έρχεται στην περίφημη Μονή της Μεγίστης Λαύρας, όπου έμεινε λίγα χρόνια ασκούμενος με μεγάλη σπουδή στα πνευματικά αγωνίσματα. Από την Μονή επήγε σε πιο ερημικό τόπο και παρέδωσε τον εαυτό του σε κάθε κατά Χριστόν σκληραγωγία. Τις αισθήσεις του με προσοχή συμμάζεψε, την δε ζωή του άριστα παιδαγώγησε και με την βοήθεια του Θεού ενίκησε κατά κράτος τους πολέμους του διαβόλου. Με αγρυπνίες και πηγές δακρύων καθάρισε την ψυχή του και έγινε σκεύος εκλεκτό του Παναγίου Πνεύματος και αξιώθηκε πολλές θεοφανείες.
Λόγω όμως των πολλών επιδρομών των Τούρκων αναγκάστηκε να αφήση την ησυχία του και να έλθη στην Θεσσαλονίκη, χωρίς όμως να βγή από την ακρίβεια της αγίας του ζωής.
Αφού καθάρισε, με την βοήθεια του Θεού και με πολλούς ασκητικούς κόπους, το σώμα και την ψυχή, δέχθηκε κατόπιν από θεϊκή πληροφορία και το μέγα της ιερωσύνης χάρισμα. Ετελούσε δε την ιερά Μυσταγωγία σαν ένας άλλος άγγελος, ώστε και μόνον όσοι τον έβλεπαν έπαιρναν κατάνυξι στις ψυχές τους. Αναδείχθηκε πνευματοφόρος πατήρ και έλαβε εξουσία κατά των δαιμόνων, το χάρισμα των θαυμάτων, και προέλεγε τα μέλλοντα. Με ένα λόγο ήταν στολισμένος με τα χαρίσματα και τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος.
Το να αγωνιζόμαστε, αγαπητοί, για την αρετή είναι στην δική μας εξουσία, το δε να πέσουμε σε πειρασμούς δεν εξαρτάται από εμάς. Γι΄αυτό και χωρίς τους πειρασμούς τέλειοι δεν μπορούμε να γίνουμε, ούτε και φανερώνεται η πίστις μας προς τον Θεόν. Γι’ αυτό πολύ ορθά λένε οι σοφοί τα θεία, μόνον όταν καλώς ανταμωθούν η πράξις και το πάθος, τότε τελειούται ο κατά Θεόν άνθρωπος. Επέτρεψε η πάνσοφος του Θεού Πρόνοια και ο μέγας και άγιος Γρηγόριος να πέση σε πολλούς πειρασμούς για να φανή στ’ αλήθεια με όλους τους πειρασμούς τέλειος.
Η πορεία του Αγίου προς τα άνω Βασίλεια ήταν ουρανομήκης. Με υπακοή, ταπείνωσι και άσκησι εγνώρισε έμπρακτα τις αρετές. Εμόρφωσε δηλαδή τον Χριστό στην καρδιά του. Στην έρημο όλον τον καιρό είχε ασχολία προσευχής και μέσα από την καρδιά του εκραύγαζε προς τον Χριστό «φώτισόν μου το σκότος». Δια μέσου του θεοδιδάκτου δρόμου, της νηστείας, της αγρυπνίας και της προσευχής και των ευαγγελικών αρετών έλαβε ουράνια χαρίσματα…
Πολύ σωστά στο απολυτίκιο του Αγίου η Εκκλησία μας ομολογεί τον θείον Γρηγόριον «φωστήρα Ορθοδοξίας, Εκκλησίας στήριγμα και διδάσκαλον, κήρυκα της χάριτος».
Για 23 ολόκληρα χρόνια δέχθηκε ο Άγιος πιστός δούλος του Θεού Γρηγόριος πολλές συκοφαντίες και την λύσσα του Σατανά…
Αφού πείστηκε περισσότερο στην θεία ψήφο, ωδηγήθηκε στον αρχιερατικό θρόνο και άξιος έγινε ποιμένας της Εκκλησίας των Θεσσαλονικέων. Σαν αρχιερέας πρόσθεσε περισσότερους κόπους για τον Χριστόν, το Ευαγγέλιον και την Εκκλησία Του.
 Οι δυτικοί, Βαρλαάμ, Ακίνδυνος και λοιποί πολέμιοι του Αγίου Γρηγορίου έλεγαν ότι η θεία Χάρις είναι κτιστή, οπότε μένει ο άνθρωπος και ο κόσμος αμέτοχος στην θεία ζωή και χάρι.
Πρέπει να αισθανώμεθα τον Άγιο Γρηγόριο μαζί με την Εκκλησία μας σαν κανόνα της Ορθοδόξου Θεολογίας και της χριστιανικής ζωής.
Επί της βασιλείας Ανδρονίκου Δ’ του Παλαιολόγου, που ήταν θερμός προστάτης της ευσεβείας, συγκροτήθηκε ιερά Σύνοδος στην οποία ήλθε και ο Βαρλαάμ και με κομπασμό και έπαρσι ανέφερε τα κακόδοξα του δόγματα και τις κατηγορίες του εναντίον των ευσεβών. Με θείο, όμως, Πνεύμα, αφού ενισχύθηκε ο μέγας Γρηγόριος και παίρνοντας δύναμι Θεού, εταπείνωσε το βλάσφημο και υπερήφανο στόμα του Βαρλαάμ, και με λόγους και συγγράμματα πύρινα τις κακοδοξίες του εχάλασε… Επίσης και τον διάδοχο του Βαρλαάμ Ακίνδυνον τον παρουσίασε στην Σύνοδο σαν Βαρλααμίτην…
 Μπροστά σε τρεις αυτοκράτορες και τρεις πατριάρχας και συνόδους ανέτρεψε, με λόγους και συγγράμματα θεόπνευστα, τις πλάνες και αιρετικές διδασκαλίες του Βαρλαάμ, Ακινδύνου και ομοφρόνων τους…
Εκτός όλων αυτών ο Θεός, κατά τις ανεξιχνίαστες Του βουλές, τον έστειλε διδάσκαλο στην Ανατολή. Σαν υπέρμαχος της ευσεβείας, προσκλήθηκε στην Κων/πολι και σαν πρέσβυς για να ειρηνεύσει την Εκκλησίαν από τις συκοφαντίες του ασεβούς Βαρλαάμ…
Ενώ όμως επήγαινε πιάστηκε από τους αγαρηνούς (Τούρκους) και ωδηγήθηκε αιχμάλωτος στην Ανατολή. Εκεί τον εκράτησαν ένα χρόνο, και τον έσερναν από τόπο σε τόπο και από πόλι σε πόλι, και σαν τέλειος αθλητής και διδάσκαλος του Χριστού εδίδασκε το Ευαγγέλιο του Χριστού άφοβα.
Όσοι στέκονταν καλά στην πίστι τους στερέωνε περισσότερο και τους παρακινούσε να μένουν ακλόνητοι στην πίστι, τους δε κλονιζομένους τους εστερέωνε κατά σοφό τρόπο. Με όσους πάλι είχαν προδώσει την πίστι και περιέπαιζαν τα χριστιανικά δόγματα διαλεγόταν με θάρρος για την ένσαρκο οικονομία, την προσκύνησι του Τιμίου Σταυρού, των σεβασμίων εικόνων και για τον Μωάμεθ και άλλων πολλών ζητημάτων. Και άλλοι από τους παρόντας, οι καλοπροαίρετοι, τον εθαύμαζαν, άλλοι εμαίνονταν εναντίον του, οι οποίοι και ήθελαν να τον σκοτώσουν, αν δεν τους εμπόδιζε η ελπίδα της εξαγοράς του, οικονομία και αυτό της θείας Προνοίας, για την μεγάλη ωφέλεια της Εκκλησίας, όπως και έγινε. Τον ελευθέρωσαν κάποιοι φιλόχριστοι και επανήλθε στην ποίμνη του μάρτυς αναίμακτος με τα στίγματα του Χριστού στολισμένος…
Μέσα μόνο στην αγία του Χριστού Ορθόδοξον Εκκλησία μπορούμε να γνωρίσουμε τον Θεό, όχι με την διάνοια η το συναίσθημα, αλλά με αγιοπνευματική εμπειρία μπορεί ο ζωντανός χριστιανός να έχη μετοχή στο φως, την ζωή και την δόξα της Αγίας Τριάδος. Εμείς οι άνθρωποι κοινωνούμε και ενωνόμαστε με τον Θεό δια μέσου των θείων ενεργειών του Θεού που είναι άκτιστες, ενώ η θεϊκή ουσία του Θεού είναι ακοινώνητος.
 Στην χρυσή αλυσίδα των μεγάλων διδασκάλων και Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας συναριθμήθηκε και ο μέγας Γρηγόριος ο Παλαμάς, ο οποίος και αναδείχθηκε ισάξιος των Αγίων Αθανασίου, Βασιλείου, Γρηγορίου, Χρυσοστόμου, Κυρίλλων, Μαξίμου, Δαμασκηνού, Φωτίου και Θεοδώρου Στουδίτου.
Σπάνια έγινε τόσος αγώνας, τόση προπαγάνδα, τόση δυσφήμησι και κατασυκοφάντησι προσώπου, όσον εναντίον του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά. Και μέχρι σήμερα οι Δυτικοί διατηρούν στο Παρίσι αντιπαλαμική Σχολή δυσφημούντες τον Άγιο και την διδασκαλία του.
Ο αυτοκράτωρ, ο πατριάρχης και οι συνοδικοί χαρακτήρισαν στο τέλος της Συνόδου τον Άγιον Γρηγόριον «Διδάσκαλον ευσεβείας, και κανόνα δογμάτων ιερών και στύλον της ορθής δόξης και πρόμαχον Εκκλησίας και βασιλείας ευσεβούς καύχημα».
 Οι απόψεις του, αποτελούν σύνοψι και έκφρασι της εμπειρίας και της παραδόσεως της Εκκλησίας. Το κλειδί της θεολογίας το κατείχε στ’ αλήθεια ο θείος Γρηγόριος, επειδή είχαν διανοιγεί τα μάτια του από το Άγιο Πνεύμα.
Εδίδασκε ότι ο Θεός δεν είναι μόνον αμέθεκτος αλλά και μεθεκτός. Την ουσία του Θεού ουδείς και ουδέποτε ούτε στον παρόντα ούτε στον μέλλοντα αιώνα θα ιδούμε, τις άκτιστες όμως ενέργειες του Θεού μπορούμε να κοινωνήσουμε, ημών θεουμένων, κάτω από κατάλληλες πνευματικές προϋποθέσεις. Αυτές δηλαδή αποτελούν το μέσον και την γέφυρα που συνδέει τον άκτιστο Θεό με τα κτίσματα. Άλλο είναι η ουσία του Θεού και άλλο οι θείες ενέργειές του.
Σύντομη μνημόνευσις των αρετών του.
α) Ήταν υπερβολικά πράος, αλλά γινόταν και γενναίος μαχητής όταν ο λόγος ήταν για τον Θεό και τα θεία.
β) Ήταν αρνητής της κακίας και ανεξίκακος.
γ) Είχε μεγάλη προθυμία στο να ανταμείβη, όσον ήταν δυνατό, με αγαθά όσους φάνηκαν προς αυτόν κακοί.
Ορθόδοξος Φιλόθεος Μαρτυρία  – Εκδόσεις “Ορθόδοξος Κυψέλη”

Παρουσίαση Μεγάλου Γεροντικού στην Κρήτη


εκ της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης
Η Ιερά Μητρόπολη Κισσάμου και Σελίνου σε συνεργασία με την Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης διοργάνωσε τη Δευτέρα 5 Μαρτίου στο Μεγάλο Αμφιθέατρο της Ακαδημίας παρουσίαση του μνημειώδους τρίτομου έργου του Γέροντος Μωϋσέως του Αγιορείτου υπό τον τίτλο: «Μέγα Γεροντικό Εναρέτων Αγιορειτών του Εικοστού Αιώνος 1901-2000». Το έργο παρουσιάζει μεγάλες μορφές του Αγιορειτικού Μοναχισμού, που διέλαμψαν καθ' όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα και αποτελεί σημαντικό σταθμό στην ιστορική καταγραφή των σύγχρονων Πατέρων του Αγίου Όρους. Ο Γέρων Μωϋσής είναι από τους γνωστότερους και πολυγραφότερους σύγχρονους Μοναχούς της Αθωνικής Πολιτείας με πολυσχιδές συγγραφικό έργο.

Η παρουσίαση της «εργογραφίας» του συγγραφικού έργου του συγγραφέως Γέροντος Μωϋσέως του Αγιορείτου έγινε από τον Αρχιμ. π. Ιουστίνο Μπαρδάκα, Πρωτοσύγκελλο της Ι.Μ. Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας, ενώ σύντομη αναφορά στο υπό παρουσίαση τρίτομο έργο έκανε ο Αρχιμ. π. Ειρηναίος Βερυκάκης, Καθηγούμενος της Ι. Πατριαρχικής και Σταυροπηγιακής Μονής Κυρίας των Αγγέλων Γουβερνέτου. Ο Αρχιμ. π. Αντώνιος Φραγκάκης, Ιεροκήρυκας της Ι.Μ. Γορτύνης και Αρκαδίας, πλαισίωσε την παρουσίαση με ειδική θεματική ομιλία «Περί αγιότητος και αρετής», η οποία αναφέρθηκε στη σημασία της αγιότητος και της αρετής στο σημερινό κόσμο, ενώ ο ίδιος ο συγγραφέας του έργου π. Μωϋσής αναφέρθηκε στις διάφορες πτυχές του εγχειρήματός του, αλλά και στην ιστορική και θεολογική σημασία του πονήματός του. Ο Αρχιμ. π. Ειρηναίος Μπατσάκης, Διευθυντής του Ιδιαιτέρου Γραφείου του Σεβ. Μητρ. Κισσάμου και Σελίνου κ. Αμφιλοχίου, υπήρξε ο συντονιστής της όλης παρουσίασης.
Την εκδήλωση καλωσόρισε εκ μέρους της Ακαδημίας ο Γενικός Διευθυντής Δρ. Κωνσταντίνος Κενανίδης, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο Μητροπολίτης Κισσάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιος,. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον επίλογο του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Ειρηναίου. Παρόντες ήσαν επίσης ο Σεβ. Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου και Βιάννου κ. Ανδρέας, Καθηγητής Εκκλησιαστικής Ιστορίας στο Α.Π.Θ., κληρικοί και μοναχοί και πλήθος κόσμου.