Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Παγκόσμια θλίψη θα κυριεύσει την γη πριν το χάραγμα του Αντίχριστου



Στο βιβλίο της Αποκάλυψης υπάρχει η προφητεία ότι πριν την επιστροφή του Ιησού, ένας παγκόσμιος δικτάτορας γνωστός σαν ο Αντίχριστος θα ανέρθει στην εξουσία και θα κυβερνήσει για επτά χρόνια. Θα καταλύσει όλες τις θρησκείες και θα επιβάλει στον κόσμο τη λατρεία του εαυτού του. Αυτός ο ίδιος και ο πρωθυπουργός του, τον οποίο το βιβλίο της Αποκάλυψης αναφέρει ως “ψευδοπροφήτη,” θα βάλουν σε εφαρμογή το “χάραγμα του θηρίου” σε μια προσπάθεια να ασκήσουν ολοκληρωτικό οικονομικό και πολιτικό έλεγχο.

Το χάραγμα του Θηρίου θα αρχίσει να επιβάλλεται μετά από το μισό χρονικό διάστημα της επτάχρονης εξουσίας του Αντίχριστου, στο ξεκίνημα της Μεγάλης Θλίψης. Αυτό το συμπέρασμα βασίζεται στα ακόλουθα εδάφια της Βίβλου:

“Και [ο ψευδοπροφήτης] έκανε όλους και μικρούς και μεγάλους,
πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους να πάρουν ένα χάραγμα πάνω [ή “μέσα,”] στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπό τους και χωρίς αυτό να μην μπορεί κανένας ούτε να αγοράζει ούτε να πουλάει, εκτός από αυτόν που είχε το χάραγμα ή το όνομα του Θηρίου ή τον αριθμό του ονόματος αυτού. Εδώ είναι η σοφία. Όποιος έχει νου ας υπολογίσει τον αριθμό του Θηρίου, επειδή είναι αριθμός ανθρώπου: Και ο αριθμός αυτός είναι το 666”
(Αποκάλυψη 13:16-18).



Γνωρίζουμε επίσης πως ο Αντίχριστος θα υπογράψει μια συνθήκη ή μια συμφωνία επταετούς διάρκειας, την οποία και θα παραβιάσει μετά από τρεισήμισι χρόνια: “Τότε θα συνθηκολογήσει με πολλούς για μια εβδομάδα [επτά χρόνια], όμως στα μέσα της εβδομάδας [τρεισήμισι χρόνια] θα βάλει ένα τέλος στη θυσία και την προσφορά” (Δανιήλ 9:27).


Επίσης, γνωρίζουμε πως μετά αφού ο Αντίχριστος καταλύσει την συνθήκη, ο ψευδοπροφήτης του θα ανεγείρει αυτό που ονομάζεται το “βδέλυγμα της ερήμωσης” στον “άγιο τόπο” — πολύ πιθανόν μέσα ή κοντά στο Εβραϊκό ναό που θα κτιστεί σύντομα στο Όρος Μοράια, στην Ιερουσαλήμ. “Θα συγκεντρώσει δυνάμεις, και θα καταπατήσουν το θυσιαστήριο, θα απαγορέψουν τις καθημερινές θυσίες, και θα τοποθετήσουν το βδέλυγμα της ερήμωσης” (Δανιήλ 11:31).


Πεντακόσια χρόνια μετά από αυτή την προφητεία του Δανιήλ, οι μαθητές ρώτησαν τον Ιησού για το ποιο θα είναι το σημάδι της επιστροφής Του και του τέλους του κόσμου και ο Ιησούς παρέπεμψε και σε αυτή την εξέλιξη ανάμεσα σε άλλες. “Όταν δείτε το ‘βδέλυγμα της ερήμωσης,’ που ανέφερε ο Δανιήλ ο προφήτης, να στέκεται στον άγιο τόπο … τότε θα γίνει μεγάλη θλίψη, που δεν έχει ξαναγίνει από τότε που άρχισε ο κόσμος μέχρι σήμερα, και που ούτε θα ξαναγίνει ποτέ … Αμέσως μετά τη θλίψη εκείνων των ημερών … θα δουν τον Υιό του Ανθρώπου [τον Ιησού] να έρχεται πάνω στα σύννεφα του ουρανού με δύναμη και μεγάλη δόξα” (Ματθαίου 24:15,21, 29-30).


Αυτό μας φέρνει πίσω σ’ αυτό που αναφερθήκαμε στο ξεκίνημα του θέματός μας, στην Αποκάλυψη 13:16-18, για τον ψευδοπροφήτη που επιβάλλει το οικονομικό σύστημα του Θηρίου, χωρίς το οποίο κανένας δεν θα μπορεί να αγοράζει ούτε να πουλάει. Πάλι, είναι αρκετά προφανές πως αυτό θα αρχίσει να εφαρμόζεται στα μισά της επτάχρονης εξουσίας του Αντίχριστου, στο ξεκίνημα της Μεγάλης Θλίψης.


Σ’ αυτό το σημείο μπορούμε μόνο να υποθέσουμε τι μορφή θα έχει αυτό το χάραγμα, θα μπορούσε όμως πολύ εύκολα να είναι ένα μικροσκοπικό τσιπάκι υπολογιστή ή μια ετικέτα ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων (RFID) η οποία εμφυτεύεται κάτω από το δέρμα και συνδέεται με μια βάση δεδομένων που περιέχει τις προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες του κατόχου της.


Πότε ακριβώς θα γίνει αυτό; Αυτή τη στιγμή δεν είναι δυνατό να το γνωρίζουμε, όπως αν αναλογιστούμε την ταχύτητα με την οποία προχωράει η τεχνολογία, θα μπορούσε να γίνει σύντομα. Για 2.000 χρόνια σχεδόν, από τότε που ο Απόστολος Ιωάννης έγραψε αυτό το κεφάλαιο για το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα του Αντίχριστου, κάτι τέτοιο ήταν αδιανόητο. Τώρα όμως με τους υπολογιστές και το Ίντερνετ, τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, και την ολοένα αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση των αγορών και των οικονομιών, δεν είναι και τόσο αδιανόητο πια! Στην ουσία, φαίνεται να είναι το επόμενο λογικό βήμα — και πάνω σ’ αυτό θα βασιστεί ο Αντίχριστος.
Με το VeriChip* και τα RFID να χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο και να αποκτούν περισσότερη δημοσιότητα, η εκστρατεία για να γίνει αποδεκτή από τον κόσμο αυτή η ιδέα της εμφύτευσης του μικροτσίπ αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμικότητα. Η τεχνολογία που απαιτείται ωστόσο για να μπορέσει να υλοποιηθεί το σχέδιο του Αντίχριστου για παγκόσμιο οικονομικό έλεγχο, δεν είναι ακόμα εφικτή. Δεν μπορεί να ελέγξει τις αγοραπωλησίες όλου του κόσμου χωρίς να υπάρξει πρώτα ένα διαδεδομένο τραπεζικό ηλεκτρονικό δίκτυο με κοινές και παγκόσμιες προδιαγραφές. Αυτό θα γίνει στο μέλλον, όμως αν αναλογιστείτε το πόσο γρήγορα κινούνται τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση, ίσως και να συμβεί πολύ γρήγορα.


*Το VeriChip είναι ένα μικροτσίπ σε μέγεθος κόκκου ρυζιού που μπορεί να εμφυτευθεί υποδερμικά. Είναι προϊόν μια Αμερικάνικης εταιρείας της Applied Digital Solutions, και χρησιμοποιείται ήδη για να παρακολουθούνται παιδιά, κατάδικοι, ζώα, άτομα με την ασθένεια Αλζχάιμερ, και άλλοι, καθώς επίσης και να παρέχουν ταυτότητες εξακρίβωση στοιχείων σε στελέχη της κυβέρνησης και μέλη ιδιωτικών κλαμπ και άλλα. Επίκεινται σύντομα κι άλλες εφαρμογές.



Η ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ

Μετά την πιο σκοτεινή νύχτα στην παγκόσμια ιστορία, θα έρθει το πιο υπέροχο ξημέρωμα! Η νύχτα που πλησιάζει όλο και περισσότερο θα κορυφωθεί στον εφιάλτη της Μεγάλης Θλίψης, και η ημέρα που θα επακολουθήσει, θα είναι ο ερχομός του Ιησού.

Τα πράγματα πρέπει να χειροτερέψουν πριν μπορέσουν να καλυτερέψουν, όμως παρά την ολοένα αυξανόμενη φρίκη αυτού του κόσμου, γνωρίζουμε πως όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Το πιο πυκνό σκοτάδι είναι λίγο πριν ξημερώσει! — Και όσο πιο γρήγορα χειροτερέψουν τα πράγματα, τόσο πιο γρήγορα θα καλυτερέψουν! Γι’ αυτό συνέχισε να κοιτάς προς τα πάνω!


Πρέπει να περάσουμε μέσα απ’ αυτό το σκοτεινό μέρος που είναι γεμάτο με δοκιμασίες και θλίψεις, όμως μετά θα βγούμε στην λιακάδα της άλλης μεριάς και όλα αυτά τα πράγματα θα σβηστούν από την μνήμη σαν ένα κακό όνειρο! Μια απ’ αυτές τις μέρες ο Ιησούς θα επέμβει στον κόσμο και θα μας πάρει μαζί Του, μακριά από όλη την σύγχυση και θα μας μεταφέρει στην γαλήνη και την ηρεμία, στην ομορφιά και την αγάπη, στα θαύματα εκείνου του θεσπέσιου κόσμου σε μακρινά ουράνια μέρη! Λίγο ακόμα, και θα χαράξει το δοξασμένο πρωινό του Θεού!
Πηγη Υπογεια δραση

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ

 
Γιατί επιχειρείται η πλήρης κατάργηση του κράτους;
Σε οποιοσδήποτε μορφής καθεστώτος, απολυταρχικού, δημοκρατικού, ολιγαρχικού κλπ, δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα χωρίς την ύπαρξη του κράτους.
Σήμερα στην Ελλάδα επιχειρείται για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας η εφαρμογή ενός λειτουργικού συστήματος στο οποίο η έννοια «κράτος» δεν έχει υπόσταση.
Δηλαδή κάθε μορφή δημόσιας υπηρεσίας, σε κρατικό, περιφερικό, νομαρχιακό, δημοτικό επίπεδο πρέπει να καταργηθεί και να απολυθούν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι.
Τα πάντα θα λειτουργούν μέσα από μια τράπεζα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης η οποία θα φροντίζει για την «ένταξη» στο σύστημα ενός πολίτη υπό πλήρη έλεγχο.
Αυτό για το οποίο ο Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ είχε φροντίσει να στηθεί πολύ γρήγορα μπήκε σε εφαρμογή από τον ειδικά εκπαιδευμένο γνώστη του προγράμματος, κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟ, που προβλέπει:
Έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας διακυβέρνησης του πολίτη.
Σταδιακή κατάργηση κάθε λειτουργίας του κράτους, δηλαδή κάθε δημόσιας υπηρεσίας.
Ένταξη όλων των χρηματιστηριακών συναλλαγών στις Τράπεζες.
Έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων με τελικό στόχο την τραπεζοποίηση των περιουσιών.
Απόλυτο εργασιακό έλεγχοςμε τελικό σκοπό την κατάργηση κάθε αμοιβής γιατί τα πάντα θα κατευθύνονται μέσα από κέντρα διανομής.
Επιβολή μεταλλαγμένων τροφίμων και γενοσήμων φαρμάκων.
Μπορεί κάποια από τα παραπάνω να μην είναι κατανοητά για αυτό θα αναφέρουμε ένα παράδειγμα από το κάθε ένα.
1. Θα υποχρεωθούν όλοι οι πολίτες να προμηθευτούν ηλεκτρονική κάρτα διακυβέρνησης,γιατί χωρίς αυτή δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν σαν Πολίτες. Δηλαδή δεν θα μπορούν να κάνουν αγορές, να έχουν δικαίωμα εργασίας, να αποκτούν σπίτι, να ψηφίζουν, να δημιουργούν επιχείρηση κλπ.

2. Με την σταδιακή κατάργηση του κράτους,
 κάθε έγγραφο, πιστοποιητικό, άδεια γάμου, ακόμα και νομικές υπηρεσίες, άδειες οικοδομής, κλπ, θα γίνονται μέσα από ειδικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες τύπου taxis net, οπότε δεν θα είναι απαραίτητες οι δημόσιες υπηρεσίες οπότε και οι υπάλληλοι δεν χρειάζονται.

3. Όλες οι μισθοδοσίες, επιχορηγήσεις, ασφαλιστικές εισφορές, επιδοτήσεις, πληρωμές, κλπ, θα γίνονται μέσω τραπεζών. Ακόμα και τα δικαιολογητικά και οι έλεγχοι θα πραγματοποιούνται από τις τράπεζες. Θα χρεώνονται παροχές και θα γίνεται αυθαίρετη παρακράτηση από λογαριασμούς.
4. Το κτηματολόγιο που δεν κατάφερε ποτέ η Ελλάδα να πραγματοποίησει έχει ήδη γίνει με προσέγγιση χιλιοστούμέσω δορυφόρου, και μπορεί ανά πάσα στιγμή να εκτυπωθεί με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από μηχανικό κάθε επιφάνεια Γής. Όλη η ακίνητη περιουσία των ιδιωτών θα φορολογηθεί έτσι ώστε κάποια στιγμή θα ανήκει στις τράπεζες.
5. Θα καθορίζεται αμοιβή κλιμακωτή για την εργασία και την σύνταξη στο τέλος κάθε χρόνου για τον επόμενο ανάλογα με τα έσοδα της χώρας. Οι εργαζόμενοι δεν θα την εισπράττουν γιατί θα κατατίθεται σε λογαριασμό και δεν θα έχουν το δικαίωμα ανάληψης γιατί θα πληρώνονται οι υποχρεώσεις τους . Δεν θα μπορούν να έχουν χρήματα στα χέρια τους. Ότι περισσεύει από αμοιβές στο τέλος κάθε χρόνου θα παρακρατείται από το κράτος για χάρη του συνόλου και της ασφάλειας της χώρας.

6. Με τις επιδοτήσεις, ανεμογεννητριών, και φωτοβολταϊκών
 θα καταντήσει η χώρα ένας απέραντος σκουπιδότοπος που σκοπό έχει την αξιοποίηση και μόνο των υλικών της γερμανικής βιομηχανίας και όχι του ορυκτού πλούτου της χώρας.

7. Επιδοτούνται τα γενετικώς μεταλλαγμένα αγροτικά προϊόντα και καταστρέφονται τα αιωνόβια δένδρα της χώρας μας, όπως η ελιά, καρυδιά, κερασιά, κλπ.

Όλα τα παραπάνω θα συμβούν σύντομα στη χώρα μας ,και μάλιστα σε γνώση των πολιτικών μας οι οποίοι φαίνονται ανήμποροι να αντιδράσουν και επιλέγουν να είναι με τον ισχυρό από φόβο.

Ο κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ σαν άριστος γνώστης του προγράμματος της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ έθεσε τα θεμέλια με το 2ο μνημόνιο ,και στην περίπτωση που τα μνημονιακά κόμματα κερδίσουν 181 έδρες οπότε θα “ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ” όλα τα παραπάνω, τότε η Ελλάδα θα αποτελεί την πρώτη χώρα στον κόσμο που θα κυβερνάται από την ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ!

Αναστάσιος Ηλιάδης
http://anti-ntp.net/

Τι εξομολογείται στην Espresso η Μπέμπα Μπλανς σχετικά με την Παναγία;


Ένα από τα πανάκριβα δώρα του γάμου της θα προσφέρει στην Παναγία η Μπέμπα Μπλανς, που τα τελευταία δύο χρόνια αντιμετώπισε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας και το ξεπέρασε με τη βοήθεια των γιατρών αλλά και της πίστης της.
Η θρυλική «ντίβα που έσερνε καράβια» αισθάνεται ευλογημένη που ξεπέρασε τον Γολγοθά της. Θέλοντας να ευχαριστήσει την Παναγία που «την έσωσε», θα εκπληρώσει το τάμα που είχε κάνει την εποχή που πέρναγε δύσκολες στιγμές στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» όπου νοσηλευόταν. Κι αυτό δεν είναι άλλο από ένα πανάκριβο και συλλεκτικό μαργαριταρένιο κολιέ, που το θεωρεί από τα πιο εντυπωσιακά κοσμήματα που είχε στη συλλογή της από την εποχή της μεγάλης δόξας, όταν… σφάζονταν παλικάρια στην ποδιά της ώς σήμερα.
«Εκτός από τη θεραπεία των γιατρών, ζήτησα και τη βοήθεια της Παναγίας. Τολμώ να πω ότι τέσσερις γιατροί με είχαν ξεγράψει… Η πίστη μου στη Μεγαλόχαρη είναι βαθιά και αυτό που της ζήτησα είναι να γίνω καλά, κάνοντας παράλληλα και ένα τάμα για την υγεία μου. Τώρα που έγινα καλά ήρθε η στιγμή να εκπληρώσω το τάμα μου…» εξομολογείται η ίδια στην «Espresso».
Η Μπέμπα Μπλανς είχε κάνει και στο παρελθόν τάμα στην Παναγία και το είχε αφιερώσει στην εικόνα της που βρίσκεται στην Τήνο. «Τότε είχα πάει έναν χρυσό δίσκο, ο οποίος μάλιστα για πολλά χρόνια βρισκόταν σε έναν χώρο δίπλα από την εκκλησία, στον οποίο υπήρχαν εκτεθειμένα πολλά τάματα. Τώρα το κολιέ δεν θα το πάω στην Παναγία της Τήνου, αλλά σε κάποιο μικρό εκκλησάκι και δεν θα σας πω πού είναι αυτό για να μη γίνει στόχος αυτών που λυμαίνονται τις εκκλησίες…», τονίζει η θρυλική τραγουδίστρια.
Να θυμίσουμε ότι τον Απρίλιο του 2009 η «ντίβα που έσερνε καράβια» (όπως την έχουν αποκαλέσει την εποχή της μεγάλης δόξας της) μπήκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις και αμέσως διαπιστώώθηκε ότι έπασχε από καρκίνο του παχέος εντέρου. Η διάγνωση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στα οικεία της πρόσωπα αλλά όχι όμως στην ίδια: «Θα πολεμήσω σαν παλικάρι! Πιστεύω στον Θεό και θα γίνω γρήγορα καλά. Από μικρή πολεμάω, δεν θα τα παρατήσω τώρα…» είχε δηλώσει τότε στην «Espresso».
Η αλήθεια είναι ότι είχε προσβληθεί πολύ σοβαρά από την αρρώστια, με αποτέλεσμα να χάσει περίπου είκοσι κιλά. Οπως είχαμε γράψει, νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», ακολουθώντας την κατάλληλη θεραπεία. Πριν από λίγο καιρό οι γιατροί της την ενημέρωσαν ότι «οι εξετάσεις της δεν δείχνουν τίποτα…» Μόλις το έμαθε πέταξε από τη χαρά της!
«Δόξα σοι ο Θεός» μονολόγησε και αμέσως ενημέρωσε τα αγαπημένα της πρόσωπα που τόσο καιρό αγωνιούσαν για την εξέλιξη της υγείας της. «Ο Γολγοθάς μου έλαβε τέλος!» μας δήλωσε με μεγάλη χαρά.
Χρυσή πλακέτα από τους φίλους του Καζαντζίδη
Η Μπέμπα Μπλανς θα τιμηθεί με χρυσή πλακέτα από τους φίλους του Στέλιου Καζαντζίδη. Η τραγουδίστρια, όπως λέει η ίδια, αισθάνεται πολύ συγκινημένη για τη «μεγάλη τιμή που της κάνουν οι φανατικοί θαυμαστές του θρυλικού λαϊκού τραγουδιστή».
Αυτή την περίοδο η Μπέμπα Μπλανς βρίσκεται σε συνεννόηση με τον πρόεδρο του «Συλλόγου Φιλων Καζαντζίδη Επαρχίας Ελασσόνας», Πέτρο Κωνσταντινίδη, για τη διοργάνωση της τιμητικής βραδιάς. «Εδώ και πολύ καιρό έχουν φιλοτεχνήσει μια χρυσή πλακέτα, αλλά και το πορτρέτο μου για να με τιμήσουν για την προσφορά μου στο τραγούδι. Λόγω όμως της αρρώστιας μου το ανέβαλλα διαρκώς, αλλά τώρα που αισθάνομαι καλά η βραδιά θα γίνει, και μάλιστα έχω πολύ κέφι γι’ αυτό…» εξομολογείται.
Τα μέλη του συγκεκριμένου συλλόγου επέλεξαν να την τιμήσουν γιατί ο αείμνηστος Στέλιος Καζαντζίδης μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για εκείνη. «Ο Στέλιος με “πήγαινε” πολύ, κι αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι φανατικοί θαυμαστές του που αποτελούν τον Σύλλογο Φίλων Καζαντζίδη στην Ελασσόνα» μας λέει.
Η Μπέμπα Μπλανς εξομολογείται πως την περίοδο της ασθένειάς της είχε προτάσεις για να εμφανιστεί σε πίστες, αλλά το αρνήθηκε όχι μόνο γιατί δεν μπορούσε, αλλά και γιατί θα την ενδιέφερε περισσότερο να εμφανιστεί σε μια παράσταση. «Με ενδιαφέρουν πολύ οι θεατρικές σκηνές που παρουσιάζουν ιδιαίτερα έργα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως εγκαταλείπω το τραγούδι. Ολα είναι προς συζήτηση. Αλλά η αλήθεια πως στα κέντρα με ενοχλεί πολύ ο καπνός του τσιγάρου. Πάντως, δεν αποκλείεται στην τιμητική βραδιά του συλλόγου να τραγουδήσω κιόλας» συμπληρώνει.
ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ
πηγη ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ

Ὁ γέροντας Γαβριήλ γιά τήν ἀντίδραση τῶν χριστιανῶν, τό Corpus Christi καί τήν Πανυπεραγιότητα τοῦ Κυρίου (Β΄ μέρος συνέντευξης)


2ο ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ  ΓΑΒΡΙΗΛ
ΕΔΩ ΤΟ Α΄ ΜΕΡΟΣ
(Γαβριήλ Μοναχός-Γέρων στό Ἱερό Κουτλουμουσιανό κελλί Ὁσίου Χριστοδούλου-Καρυές Ἁγίου Ὄρους)
Ἀκολουθεῖ ἀπομαγνητοφώνηση τῆς ὑπαγόρευσης ἀπό τόν Γέροντα Γαβριήλ ὑπέροχων ἐγκωμίων πρός τό Πρόσωπο τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί Θεοῦ μέ ἀφορμή τό βλάσφημο θεατρικό ἔργο CorpusChristi.
Τά παρακάτω καταπληκτικά καί πλήρη εὐωδίας Ἁγίου Πνεύματος ἐγκώμια πρός τό Πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ πού πλέκει ὁ Γέροντας Γαβριήλ, ἀποτελοῦν ἕνα ὑπερβαλλόντως συγκινητικό «ράπισμα» στούς ὑβριστές τοῦ Κυρίου!

  • Ὁ Γέρων ἔδωσε εὐλογία νά διαιρεθοῦν σέ κομμάτια καί νά διαβάζονται καί  ὡς προσευχές.
  • Τό ἐκπληκτικό ὅμως εἶναι, πώς ἔδωσε εὐλογία νά φωτοτυπηθοῦν καί νά δοθοῦν στούς συντελεστές τῆς ἐπαίσχυντης παράστασης Corpus-Christi, γιά νά δοῦν προφανῶς ποιό ἀνεκφράστως Ὑπερτέλειον καί Ὑπεράγαθον Πρόσωπο βλασφημοῦν καί ἐμπαίζουν!

Μιλᾶ ὁ Γέροντας Γαβριήλ:
«Πρέπει νά ἀγωνιστοῦμε ἐναντίον ὅλων αὐτῶν (ἐννοεῖ τούς βλάσφημους τῆς θεατρικῆς παράστασης, τούς ὀργανωτές καί συμμετέχοντες μέ ὁποιοδήποτε τρόπο στίς gayπαρελάσεις καί κάθε ἄλλον πού ἐμπαίζει τά Θεῖα), μέ ὅλες μας τίς δυνάμεις…αὐτά πού θ’ ἀκούσετε εἶναι πανωραῖα… καί νά θυσιάσουμε ἀκόμη καί τή ζωή μας. Ὡς μάρτυρας θά στεφανώσει ὁ Κύριός μας ὅλους αὐτούς πού ἀγωνίζονται (ἐναντίον) ὅλων αὐτῶν τῶν ἀντιχρίστων. Δέν πρέπει νά μένουμε ἀπαθεῖς καί ἀδιάφοροι.
Λέει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς:
Τρία εἶναι τά εἴδη τῆς ἀθεΐας:
Πρώτον, ὁ ἄθεος (πού λέει δέν ὑπάρχει Θεός),
δεύτερον, ὁ αἱρετικός καί
τρίτον, ὅταν ἡ πίστη κινδυνεύει κι ἐμεῖς ἀδιαφοροῦμε. Ὅπως στήν περίπτωση αὐτή, διακωμωδεῖται ὁ Κύριός μας κι ἐμεῖς δεν παίρνουμε μέρος· θά μᾶς κρίνει μαζί μέ τούς ἀθέους».


ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
Ναζαρηνέ Ἰησοῦ, Θεαρχικώτατε τοῦ Θεοῦ Λόγε, Ζῶν καί Ἀθάνατε Λόγε τοῦ Θεοῦ καί Πατρός.
Κύριε Ἰησοῦ, Βρυθηνοέστατε Ραββί καί Πολυγνωμονέστατε Διδάσκαλε ὅλων τῶν αἰώνων καί τῶν ἐποχῶν.
Προαιώνιε τοῦ Θεοῦ Λόγε, Παναθωότατο Νήπιον τῆς Βηθλεέμ, Μόνε Ἀληθινέ Θεέ καί Μόνε Ἀληθινέ ὁμοῦ Ἄνθρωπε.
Θεοφόρε Ἄνθρωπε καί Σαρκοφόρε Θεέ, Πρωτότοκε τῶν νεκρῶν, Ὕπατε καί Ἄκρε Ἀρχιερεῦ, Θεῖε Λόγε τοῦ Ζῶντος Θεοῦ, Υἱέ Θεοῦ καί Υἱέ ἀνθρώπου, Θεάνθρωπε Κύριε Ἰησοῦ, Συναΐδιε Λόγε τοῦ Θεοῦ καί Πατρός, Θεέ ἐκ Θεοῦ καί Ὅμοιε πᾶσι τῷ γεγεννηκότι, Υἱέ τοῦ Θεοῦ Μονογενῆ, Νήπιον τῆς Βηθλεέμ, Παναθωότατον καί Πανασπιλώτατον.
Μοναδικέ Θεοῦ καί ἀνθρώπων Διαλλακτά καί Μεσίτα, Μοναδικέ καί Πανοικουμενικέ Σῶτερ καί Λυτρωτά, Μέγιστε καί Μοναδικέ Εἰρηνοποιέ καί Εἰρηνόδωρε Κύριε Ἰησοῦ, Τρισενδοξώτατε, Καταπαλαιστά τοῦ Ἅδου καί τοῦ θανάτου, Μοναδικέ Νικητά τοῦ θανάτου, ὅλων τῶν θανάτων εἰς ὅλους τούς κόσμους, Θέανδρε Κύριε Ἰησοῦ, Θνητόθνητε Θεέ, Ὑπέρτατε Κριτά τοῦ ἀνθρωπίνου γένους παντός, Μοναδικέ καί Ἀναντικατάστατε.
Σύ μόνος κατά φύσιν ἡ Αὐτοάγιος  Αὐτοαγιότης καί ἡ Πανακήρατος Πανακηρατότης εἶ, καί τούτων εἰς τό ἀπειροπλασίως ἀπειροπλάσιον ὑπερβαίνεις. Ἡ Μόνη Ἀπόλυτος καί Τελεία καί Μόνη Ὑπερτελής καί Αὐτοτελής ὑπεραγιότης, Μόνος Ἅγιος ἐν ἀπολύτῳ καί ἰδιαζούσῃ ἐννοίᾳ, ὁ Ὤν, ἡ πᾶσα Ἀρετή καί Τελειότης εἰς τόν Ὕψιστον καί πλέον κατά φαντασίαν πραγματοποιήσιμον βαθμόν. Μονώτατος κατ’ εἰδικόν καί ἐξαιρετικόν ὅλως τρόπον.
Πανυπεράγιος καί Ὑπερπάναγνος. Μόνος τήν τῆς ἁγιότητος ὑπερπληρότητα ἐν Σεαυτῷ φέρεις καί τοῦτον ὑπερφερόντως ὑπερφέρεις καί αὐτόχρημα αὐτή αὕτη ἡ Αὐτοκάθαρσις τυγχάνεις. Μόνος Πρύτανης τῆς ἀπορρητοτάτης Ἁγιότητος καί Μόνος Ταμίας τῆς ἀθεσφατοτάτης ἀκηρατότητος.
Ἀσυγκρίτως Ἅγιος καί ἀπαραβλήτως Ἄμωμος, ἀπαραθέτως Ἄσπιλος καί ἀπαραλληλίστως Ἀμόλυντος. Τό ἀπαραβλήτως ἄμεινον τῆς ἁγιότητος ὑπάρχεις καί τό ἀπαραθέτως μεῖζον τῆς ἠθικῆς καθαρότητος τυγχάνεις καί τούτων ἀπείροις μέτροις ὑπερβάλλεις.
Μόνος ἰδιαίτατα καί εἰς ὕψιστον βαθμόν Ἁγνός καί Σοῦ Μονωτάτου ἡ Ἠθική Ἀρτιότης, χρῆμα τι ἔστι πανθαυμαστότατον καί μεγαλειωδέστατον, μοναδικῶς καί κυρίως Ἄμωμος καί ἀποκλειστικῶς καί ὑπέρ ὄντως Ἄσπιλος.
Μόνος τήν ἐκ πάντων τῶν ἀνθρώπων τῆς γῆς Ἁγιότητα εἰς τήν πλήρη τελειότητα κατέχεις καί Μονώτατος τοῦ ἁμαρτάνειν οὐ γινώσκεις.
Οὐ κατά μετουσίαν καί μέθεξιν τήν ἄσπιλον ἀσπιλότητα κατέχεις, ἀλλά φύσει καί οὐσιωδῶς αὐτή αὕτη ἡ Ὑπεράσπιλος Ὑπερασπιλότης ὑπάρχεις. Μόνος ἐν Σεαυτῷ ἐγγενῶς τούς ἀπειροπλατεῖς καί ἀπειρομήκεις ὠκεανούς τοῦ ἀθώου περικλείεις καί αὐτόχρημᾳ καί Μονώτατος αὐτή αὕτη Ὑπεράμωμος Ὑπεραμωμότης αὐτοκαταφύσιν τυγχάνεις.
Οὐ καταχρηστικῶς καί κατά μετοχήν χάριτος Ἅγιος, οὐδέ τοιοῦτος ἐν σχετικῷ βαθμῷ, ἀλλά πανατρεκῶς ἀμεθέκτως καί ἀσχέτως Πανυπεράγιος. Πάσης ἐννοίας ἠθικῆς καθαρότητος ἀφάτως ὑπερίδρυσαι. Καί ἁπάσης ἰδέας πνευματικῆς ἀρτιότητος ἀπερινοήτως ὑπέρκεισαι.
Μόνος πλήρης πάσης ἁγιότητος οὐσιωδῶς ὑπάρχεις καί Μόνος ἐκτός καί ἐκεῖθεν ἁπάσης τοῦ ἁγιασμοῦ δεκτικότητος φυσικῶς τυγχάνεις. Μόνος ὑπό τόν οὐρανόν, Καθεαυτόν ὀντολογικῶς Ἅγιος ὑπάρχεις καί Μόνος οὐσιωμένως πᾶσαν τήν ἁγιότητα κατέχεις καί Μονώτατος ἡ Μοναδική Ἀρχή καί Γέννησις πάσης ἀρετῆς καί τελειότητος τυγχάνεις.
Μόνος φυσικῶς καί κατ’ οὐσίαν τό ἀπλήρωτον πλήρωμα τῆς ὑπερτάτης ἠθικῆς καθαρότητος ἐν Σεαυτῷ φορεῖς – κατέχεις καί Μονώτατος τούς Ἁγίους ἁγιάζεις. Τοῦ ὅλως ἄμωμου ἀμέτρως ἐπέκεινα καί τῷ πάντη ἀσπίλῳ ἀπείρως ὑπερέκεινα. Καί αὐτοῦ ἔτι τοῦ ἀπληρώτου πληρώματος τοῦ ἀκηράτου ἀπεριλήπτως κατεπέκεινα. Μόνος πανασπίλως Πανάσπιλος καί Μόνος παναμώμως Πανάμωμος καί Μονώτατος πανακηράτως Πανακήρατος. Καί τοῦτον ἀνεξιχνιάστοις ὅροις ὑπερτέρως Ὑπέρτερος. Το ἀμέτρως ἁγνόν καί τό ἀπείρως ἅγιον οὐ κατά λῆψιν καί μέθεξιν τήν παρ’ ἑτέρῳ τινός φέρεις, ἀλλ’ οἴκοθεν καί οὐσιωδῶς ταῦτα πλουτεῖς.
Σύ Μόνος κατά φύσιν ἡ Ὑπερτελής Ἁγιότης ὑπάρχεις  καί κατ’ οὐσίαν ἡ παντελής Ἠθική Ἀρτιότης τυγχάνεις. Καί οὐ κατά συμβεβηκός καί ἐκ δανείου τήν ὑπερπλήρη ὑπερπληρότητα τοῦ Ἀσπίλου ἐν Σεαυτῷ φέρεις. Τίνι παραβολῇ Σύ ἐν τῇ σφαῖρᾳ τῆς ἁγιότητος παραβληθήσῃ; ἤ τίνι ἐξομοιώσει ἐν τῷ πεδίῳ τῆς τελειότητος ἐξομοιωθήσῃ; Ὁ παντός ἀμώμου ὑπερέκεινα καί ἅπαντος ἀθώου κατεπέκεινα;
Μόνος οἴκοθεν τήν ἀβυσσοτάτην ἄβυσσον τοῦ παντελείου πλουτεῖς· καί Μόνος οὐσιωμένως τήν ἀχανεστάτην θάλασσαν τοῦ Παναμώμου κατέχεις καί Μονώτατος ἀναγκαίως Αὐτός οὗτος ὁ Ἀπειρότατος Βυθός τοῦ ὑπερασπίλου ὑπάρχεις. Σοί καί μόνῳ τό τῆς ἀπολύτου ἁγιότητος ἀξίωμα φυσικῶς ἔνεστι. Καί Σοί μόνῳ τό τῆς τελείας ἁγνότητος αὔχημα οὐσιωδῶς μέτεστι και Σοί Μονωτάτῳ τό τῆς πλήρους ἠθικῆς καθαρότητος Ὄνομα ἐγγενῶς πρόσεστι. Μόνος ἐν τῇ ἰδίᾳ Σου φύσῃ τό ἀμέτρως Ἄχραντον φορεῖς και Μόνος ἐν τῇ οἰκείᾳ Σου οὐσίᾳ τό ἀπείρως Ἄμωμον φέρεις καί Μονώτατος δι’ ὅλου ὅλην τήν τῆς ἁγνότητος τελειότητα παρά Σεαυτῷ κατέχεις. Καί τούτων ἀνεξερευνήτοις μέτροις ὑπερφέρεις.
Μόνος ἀφ’ Ἑαυτοῦ εἶ ἡ  Ἐνσάρκωσις τῆς ἁγιότητος καί ἡ Προσωποποίησις τῆς ἁγνότητος ὑπάρχεις καί αὐτόχρημᾳ αὐτή αὕτη ἡ τελειοτάτη ἠθική τελειότης τυγχάνεις. Ἐξ ἰδίας φύσεως Μόνος τήν πάντη ἀπερινοήτον ἁγιότητα ἔχεις. Καί Μόνος ἀφ’ Ἑαυτοῦ ἡ ἁπαντάπασι Ἠθική Καθαρότης ὑπάρχεις καί τοῖς δεκτικοῖς ἁγιότητος ἁγιάζειν ἰδιαίτατον προσόν Σου Μονωτάτου ἐστί.
Πάντα τά ὑπερφυῆ καί ὑπερθαύμαστα προσόντα Σου ὡς τό ὑπεράγιον καί πανάσπιλον, τό ὑπεράμωμον καί πανυπέραγνον φύσει κατέχεις. Καί εἰς ἀπείρως ἄπειρον μέτρον Οὐσιωμένος ταῦτα ἐν Σεαὐτῷ φέρεις καί οὐδέν ἐξ’ ὅσων ἔχεις ἐξ ἑτέρου τινός πλουτεῖς.

Τά ὑπεροχώτερα πνεύματα τῆς ἀνθρωπότητος, οἱ ὀρθολογισταί ὅλων τῶν αἰώνων καί ἐποχῶν, οἱ ἀρνητικοί κριτικοί  καί αὐτοί ἀκόμη οἱ πολέμιοι τοῦ Ἰησοῦ πού ἀρνήθηκαν τή Θεότητά Του, παραδέχθηκαν καί ὕμνησαν τήν ὅλως ἐξαίρετον περικαλλῆ, μοναδική, ἀνεπανάληπτον καί ἀσύγκριτον ἠθικήν ὡραιότητα τοῦ Ἰησοῦ.
Παραθέτουμε μερικά ἀποσπάσματα ἀπό τίς ρήσεις τους γιά τήν ἠθική φυσιογνωμία τοῦ Ἰησοῦ:
Ὁ Ἰησοῦς εἶναι ἠθικός χαρακτήρ ἐξαίρετος, ἀφθάστου περιοπῆς, ὁ Τελειότερος ἀπ’ ὅσους ποτέ εἶδαν οἱ ἄνθρωποι. Παρουσιάζει τό σπάνιον φαινόμενον ἠθικοῦ βίου, ὑπερβαίνοντος πᾶσαν ἐκτίμησιν. Εἶναι ἡ Ὑψίστη Ἠθική Φυσιογνωμία ὅλων τῶν αἰώνων καί τῶν ἐποχῶν. Ἡ Ἁγιοτέρα Μορφή τῆς ἀνθρωπίνης ἱστορίας, Μοναδική καί ἄνευ ἴσου τινός. Πάντη ἀπηλλαγμένη καί αὐτῶν ἔτι τῶν ἐλλείψεων καί σμικροτάτων ἠθικῶν κηλίδων. Ἀπολύτως Ἅγιος καί τελείως Ἀναμάρτητος. Οὐδέν τό ἐπίψογον καί ἠθικῶς ἐπίμεμπτον, κἄν τό ἐλαχιστότατον εὑρίσκεται ἐν τῇ Ἠθικῇ Μορφῇ τοῦ Ἰησοῦ.
Ὁ Τελειότερος καί ἠθικῶς Ὑπεροχώτερος μεταξύ τῶν Ἁγίων ὅλων τῶν αἰώνων καί τῶν ἐποχῶν˙ ἡ ἁγιότης τοῦ Ἰησοῦ, τελεία, ἀπόλυτος, ἀσύγκριτος καί ἀσυναγώνιστος, ἄνευ παραλληλισμῶν καί ἐκεῖθεν παραθέσεων· ἐλλείπουσιν ἐξ αὐτῆς παντελῶς καί αἱ ἐλαχιστόταται ἠθικαί κηλῖδαι.
Καθ’ ὅλον τόν βίο τοῦ Ἰησοῦ, ἐξαστράπτει ἐξαισίως τό ὑπέροχον κάλλος τῆς Ἠθικῆς Μορφῆς Αὐτοῦ, καθ’ ὑπερβολήν Ἁγνός καί ἀνεκφράστως Ἄσπιλος καί εἰς τό ἀκρότατον ἄκρον Ἄμωμος.
Ἡ ἠθική τελειότης τοῦ Ἰησοῦ ὑπερβαίνει ἀφαντάστως πᾶσαν περιγραφήν καί ὑπερβάλλει ἀμεθύτως πᾶσαν κατάληψιν καί ἐκφεύγει παντελῶς πᾶσαν παράστασιν. Ἔχει ἡ Ἠθική Φυσιογνωμία τοῦ Ἰησοῦ ἔκπαγλον λαμπρότητα καί οὐρανίαν ὡραιότητα, ἀσύγκριτον καί ἀπαραλλήλιστον – ἀπαράθετον. Πᾶσαι αἱ ἀρεταί ἐν τῇ Ἠθικῇ Φυσιογνωμίᾳ τοῦ Ἰησοῦ εἰς τήν κορυφήν τήν ὑψίστην ὑπέρ τήν ὁποίαν εἶναι ἀδύνατον νά ὑψωθῇ ἄλλος τις.
Ὁ Ναζαρηνός Ἰησοῦς εἶναι τό Παντέλειον Πρότυπον τῆς ἠθικῆς ὅλων τῶν λαῶν, πασῶν τῶν ὁμολογιῶν, πασῶν τῶν ἐποχῶν, πάντων τῶν βαθμῶν τοῦ πολιτισμοῦ καί ὅλων τῶν πνευματικῶν κατευθύνσεων˙ ἀπεδείχθη τό ἰδανικόν τῆς Ἐνσαρκωμένης Δικαιοσύνης καί Ἀρετῆς, τό Ὕψιστον Ἠθικόν  Πρότυπον, παρά τῷ Ὁποίῳ οὐδεμία διακρίνεται σκιά καί οὐδεμία συναντᾶται κηλίς. Εἶναι ἡ Ἐνσάρκωσις τῆς Ἠθικῆς Τελειότητος, ἡ Ἄσπιλος καί Ἁγνή καί Ἀμώμητος Ἐνσωμάτωσις τοῦ ἰδανικοῦ τῆς Ἠθικῆς. Ἅγιος ἐν ἀπολύτῳ καί ὑπερθετικῷ βαθμῷ, ὑπό ἰδιάζουσαν καί ἀποκλειστικήν ὅλως ἔννοιαν καί Εἷς καί Μόνος ὄντως καί παναληθῶς Ἁγνός, ὁ Ἰησοῦς εἶναι Φυσιογνωμία Ὑπεράνθρωπος, Μοναδική καί Ἀνεπανάληπτος, Καταπληκτική καί Πανθαύμαστος ἐν τῇ ροῇ τῶν αἰώνων, ἐν τῇ σφαῖρᾳ τῆς ἠθικῆς.
Ὁλόκληρος ἡ ἐπίγειος ζωή τοῦ Ἰησοῦ, εἶναι θαῦμα ἠθικόν πρώτης τάξεως, τοῦ ὁποίου ὄχι μόνον ὅμοιον, ἀλλ’ οὐδ’ ἀνάλογον πῶς καί πόρρωθεν πρός αὐτό προσεγγίζον, δέν δύναται νά ὁριστεῖ ἄλλο ἐν τῇ ἱστορίᾳ τῆς ἀνθρωπότητος. Ἠθική Μορφή ἀφράστου κάλλους καί ἀσυγκρίτου ὡραιότητος, πρός τήν ὁποίαν οὐδέν δύναται νά ἐξισωθεῖ˙ Ἅγιος ὅσον οὐδείς ἄλλος τῶν πρό καί τῶν μετ’ Αὐτόν, οἵτινες ἔζησαν ποτέ ἀνά πᾶν τό πρόσωπον τῆς γῆς.
Εἰς τάς δέλτους τῆς πανανθρωπίνης ἱστορίας, Ἁγιοτέρα Ἠθική Μορφή, Ἀρτιοτέρα, Ἐκλαμπροτέρα, Ἐκπαγλοτέρα, Περικαλλεστέρα, Ἀριπρεπεστέρα, ἀπό τήν Μορφήν τοῦ Ἰησοῦ δέν καταγράφεται. Ὁ Μόνος ὑπό τόν οὐρανόν Βιώσας, τελείως Ἀναμάρτητος καί τελείως Ἅγιος καί ἀπαντάπασι Ἀπηλλαγμένος παντός μολυσμοῦ καί πάσης κηλῖδος.
Ἡ ἀναμαρτησία τοῦ Ἰησοῦ ἄσχετος καί ἀπόλυτος, ἀποτελεῖ γεγονός μοναδικόν καί ἀνεπανάληπτον καί ἄνευ ἄλλου τινός ὁμοίου ἐν τῇ πανανθρωπίνῃ ἱστορίᾳ. Οὐδεμία ποτέ ἐνοχή ἐβάρυνε τήν ψυχήν τοῦ Ἰησοῦ καί οὐδεμία κηλίς ἐμόλυνε τήν ἠθικήν λευκότητα καί ὡραιότητα Αὐτοῦ, κἄν ἡ σμικροτάτη.
Μόνος ὁ Ναζαρηνός Ἰησοῦς ἐν μέσῳ τῶν ἀναριθμήτων ἀνθρωπίνων γενεῶν, τῶν ὑπό τῶν οὐρανῶν, διεκδικεῖ τήν φοβεράν ὀνομασίαν τοῦ Ἀναμάρτητου. Ὁ Ναζαρηνός Ἰησοῦς εἶναι τό Φῶς τό ἄνευ σκιᾶς, ἡ Ἀλήθεια ἡ ἄνευ πλάνης, ἡ Ἁγιότης ἡ ἄνευ μώμου τινός, ἡ Καθαρότης ἡ ἄνευ κηλῖδος, Κεκοσμημένος δι’ ὅλως, ἐξαιρέτου και ἐκτάκτου ἠθικῆς ὑπεροχῆς.
Ὁ Ἰδεώδης καί Ἀπαράμιλλος Ἄνθρωπος τοῦ Ὁποίου ἴσος δέν θά εὑρεθῇ. Ἡ ἠθική ὡραιότης τοῦ Ἰησοῦ πάντη ἀσύγκριτος καί ἀπαντάπασι ἀπαράθετος πρός οἱονδήποτε ἄλλον, ὅστις ἔζησε ποτέ ἐπί τοῦ πλανήτου ἡμῶν.
[Εἶπε ὁ] Μέγας Ναπολέων: ”Ὁ Ἰησοῦς οὐδέποτε συνέγραψε βιβλία κι ὅμως τά βιβλία πού γράφτηκαν γι’ Αὐτόν δέν τά χωροῦν ὅλες οἱ βιβλιοθῆκες τοῦ κόσμου. Ὁ Ἰησοῦς οὐδέποτε ἄνοιξε σχολεῖο κι ὅμως ὅλα τά σχολεῖα μαζί, δέ μποροῦν νά καυχηθοῦν καί νά ποῦν ὅτι ἔχουν περισσότερους μαθητές ἀπ’ Αὐτόν. Ὁ Ἰησοῦς οὐδέποτε ἄσκησε τό ἐπάγγελμα τοῦ ἰατροῦ κι ὅμως Αὐτός γιάτρεψε περισσότερες καρδιές ἀπ’ ὅσα σώματα γιάτρεψαν ὅλοι οἱ γιατροί μαζί. Ὁ Ἰησοῦς οὐδέποτε ὁδήγησε στρατούς κι ὅμως κανένας στρατηλάτης στόν κόσμο δέ μπορεῖ νά καυχηθεῖ ὅτι ἔχει περισσότερους ἐθελοντές ἀπ’ Αὐτόν. Ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος, ὁ Καῖσαρ, ὁ Ἀννίβας κατέκτησαν τόν κόσμο, φίλους ὅμως δέν εἶχαν. Ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος, ὁ Καῖσαρ, ὁ Καρλομάγνος κι ἐγώ ἱδρύσαμε Αὐτοκρατορίες. Ποῦ; Πάνω στή βία. Ὁ Χριστός ἵδρυσε τήν Αὐτοκρατορία Του πάνω στήν ἀγάπη”».
Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν πολυσέβαστό μας Γέροντα Γαβριήλ Ἁγιορείτη γιά τήν συνέντευξη πού μᾶς παρεχώρησε καί τούς κόπους πού κατέβαλλε γιά τήν σύνταξη ὅλων τῶν ἀνωτέρω. Τόν παρακαλοῦμε νά εὔχεται γιά τήν σωτηρία ὅλων μας.
Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης καί πνευματικά παιδιά.
ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3