Ὁ Οἰκουμενισμός δέν θά ἑνώσει τόν κόσμο, θά τόν κάψει στήν γέεννα τοῦ πυρός! |
- Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013, ημέρα της εορτής του Αγίου Νεκταρίου, στο Λεόντειο Λύκειο Πατησίων, πραγματοποιήθηκε η ημερίδα ‘Β΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ: 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ’, με συμμετοχή (και) του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος, κ. Ιγνατίου, ο οποίος στην εισήγησή του1 δήλωσε expressis verbis (=ρητά) ότι ο Ρωμαιοκαθολικισμός δεν είναι αίρεση, αλλά εκκλησία, ανατρέποντας συθέμελα το «Σύμβολο της Πίστεως» που κάνει λόγο για «Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία», δηλαδή την Ορθόδοξη! Άφησε δηλαδή να εννοηθεί –με τρόπο μεταπατερικό- ότι η Μία Εκκλησία του Χριστού είναι ταυτόχρονα και διηρημένη, κάτι που αποτελεί αντίφαση εν τοις όροις. Εδώ να σημειώσουμε ότι για πρώτη φορά στη σύγχρονη εκκλησιαστική ιστορία, έχουμε επίσημη δήλωση Ορθοδόξου Ιεράρχη της Εκκλησίας της Ελλάδας, πως ο Ρωμαιοκαθολικισμός δεν είναι αίρεση!!
- Τρείς μέρες νωρίτερα, την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013, στην πόλη Πουσάν της Νοτίου Κορέας, κατά τη διάρκεια των εργασιών του παναιρετικού «Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών», αντιπροσωπεία της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου, με επικεφαλή τον συντονιστή της και άμεσο συνεργάτη του Μητροπολίτου Δημητριάδος, κ. Παντελή Καλαϊτζίδη, παρουσίασε το “Ορθόδοξο Εγχειρίδιο για τη Θεολογική Εκπαίδευση και τον Οικουμενισμό”2, έναν τόμο 900 σελίδων και 110 επιστημονικών συμβολών, που απευθύνεται σε καθηγητές και φοιτητές των θεολογικών σχολών ανά τον κόσμο, όπως επίσης και σε ιερείς και λαϊκούς, εις τρόπον ώστε να υπερπηδηθεί το εμπόδιο του επιφυλακτικού και «μη δικτυωμένου» πληρώματος της Εκκλησίας, και να προωθηθεί έτσι ο στόχος της εκλαϊκεύσεως του Οικουμενισμού, ο οποίος προδήλως δεν «φυτρώνει» εύκολα σε μη ακαδημαϊκά περιβάλλοντα. Σημειώνεται δέ ότι με το πέρας των εργασιών της συγκεκριμένης Γενικής Συνελεύσεως του Π.Σ.Ε., οι αντιπρόσωποι της Ελλαδικής Εκκλησίας υπέγραψαν και ομολόγησαν μειοδοτώντας στο τελικό κείμενο-ανακοινωθέν, από κοινού με τους αιρετικούς Προτεστάντες, ότι δεν υπάρχει «η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία», αλλά (όπως αναφέρεται στον επίλογο του κειμένου) ότι οφείλουμε να προσευχόμαστε για να «γίνουν οι διαιρεμένες εκκλησίες ορατώς μία» διά του Ιησού Χριστού 4!
-Μπορεί να μας υποδείξει έναν Άγιο που μην θεωρεί τους Ρωμαιοκαθολικούς ως αιρετικούς; Ποιά είναι τα κριτήριά του, όταν ισχυρίζεται «γυμνή τη κεφαλή», πως ο Ρωμαιοκαθολικισμός δεν είναι αίρεση;
-Αφού, κατά την προσωπική του κρίση», οι Ρωμαιοκαθολικοί δεν είναι αίρεση, μπορούμε να βαφτίζουμε τα παιδιά μας, να εκκλησιαζόμαστε και να κοινωνάμε στην «εκκλησία» τους; Διότι αν δεν είναι αίρεση, τότε αυτοδικαίως είναι εκκλησία με Χάρη και Μυστηριακή Ζωή. Κατάσταση «μερικής Χάριτος» ή «ολίγον αιρέσεως», κατά το γνωστό ανέκδοτο «ολίγον έγκυος», μόνο θυμηδία μπορεί να προκαλέσει.
-Και τέλος, από πότε, εμείς οι Ορθόδοξοι απαρνιόμαστε ότι είμαστε «η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία», και υπογράφουμε κείμενα, σαν κι αυτό του Πουσάν, ή σαν εκείνο του Πόρτο Αλέγκρε το 2006, στην Θ΄ Γ.Σ. του Π.Σ.Ε., που πάλι απαρνηθήκαμε το «Σύμβολο της Πίστεως», και που υπεγράφη τότε από τον κ. Ιγνάτιο ως επικεφαλή της Ελλαδικής Εκκλησίας;
Όλες αυτές λοιπόν τις θεολογικές εκτροπές, που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε αίρεση, ας τις κρίνει ο ευσεβής λαός της Ι.Μ. Δημητριάδος και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Φοιτητές του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
________________________________________
1 http://cen.gr/index.php/news/catholic-archdiocese-athens/756-hmerida-2013
2 Handbook, World Council of Churches 10th Assembly, WCC Publications, Busan 2013 http://wcc2013.info/en/resources/documents/Handbook_EN.pdf
3 MC 01 Message of the 10th Assembly of the WCC “Join the Pilgrimage of Justice and Peace”http://www.oikoumene.org/en/resources/documents/assembly/2013-busan/adopted-documents-statements/message-of-the-wcc-10th-assembly/@@download/file/MC%2001%20ADOPTED%20Message%20of%20the%2010th%20Assembly.pdf
Τόμήνυμα στά ἑλληνικά δεῖτε ἐδῶ: http://blogs.auth.gr/moschosg/2013/11/14/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-10%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%83%CE%B5/
4 «We turn to God, the source of all life, and we pray: O God of life, lead us to justice and peace, that suffering people may discover hope; the scarred world find healing; and divided churches become visibly one, through the one who prayed for us, and in whom we are one Body, your Son, Jesus Christ, who with you and the Holy Spirit, is worthy to be praised, one God, now and forever. Amen.»
Πηγή: http://katanixis.blogspot.gr/
2 Handbook, World Council of Churches 10th Assembly, WCC Publications, Busan 2013 http://wcc2013.info/en/resources/documents/Handbook_EN.pdf
3 MC 01 Message of the 10th Assembly of the WCC “Join the Pilgrimage of Justice and Peace”http://www.oikoumene.org/en/resources/documents/assembly/2013-busan/adopted-documents-statements/message-of-the-wcc-10th-assembly/@@download/file/MC%2001%20ADOPTED%20Message%20of%20the%2010th%20Assembly.pdf
Τόμήνυμα στά ἑλληνικά δεῖτε ἐδῶ: http://blogs.auth.gr/moschosg/2013/11/14/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-10%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%83%CE%B5/
4 «We turn to God, the source of all life, and we pray: O God of life, lead us to justice and peace, that suffering people may discover hope; the scarred world find healing; and divided churches become visibly one, through the one who prayed for us, and in whom we are one Body, your Son, Jesus Christ, who with you and the Holy Spirit, is worthy to be praised, one God, now and forever. Amen.»
Πηγή: http://katanixis.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου