Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Επιστημο-λογικός σχολιασμός για το «ανακοινωθέν» του Τμήματος Θεολογίας.




     του Παναγιώτη Νούνη


Έχουμε διαβάσει με μεγάλη μας έκπληξη την προχθεσινή ανακοίνωση [1] του Θεολογικού Τμήματος μας, της Θεολογικής Σχολής της Θεσσαλονίκης, και θα θέλαμε να σχολιάσουμε κάποια πράγματα, προς χάριν της αλήθειας, διότι πολλά και διάφορα αναφέρει η ανακοίνωση αυτή αλλά λίγες οι πραγματικές αλήθειες της κατά την γνώμη μας, ενώ κατ’ ουσίαν απουσιάζουν, πολλά άλλα, ουσιαστικά επιχειρήματα και ακλόνητα στοιχεία τα οποία ώφειλαν να ξεκαθαρίσουν οι συντάξαντες καθηγητές την ανακοίνωση αυτή!
Ένα  πρώτο  λογικό ερώτημα να εκφράσω, επειδή δεν είδα να την υπογράφει κανείς αυτην την ανακοίνωση είναι:
-Υπήρξε ενημέρωση προς άπαντες τους καθηγητές για την ανακοίνωση αυτή ή ενημερώθηκαν οι «ολίγοι» και αποφάσισαν ξανά οι «ολίγοι» και συνέταξαν το ανακοινωθέν για δημοσίευση;
Υποψιαζόμαστε, διότι ζήσαμε καλά εκ των έσω την όλη   ακαδημαϊκή κατάσταση (ακαταστασία), ότι αυτό θα έγινε με τον «παραδοσιακό-ολιγαρχικό» τρόπο των γνωστών «ολίγων»! [2]
Παρόλα αυτά για να δούμε πρώτα τι δεν μας λέει το ανακοινωθέν, διότι εκεί έγκειται η ουσία του πράγματος! Να δούμε τι απουσιάζει από την όλη φάση, ελπίζοντας να φιλοτιμηθούν οι καλοί δασκάλοι μας και να κάνουν ακόμα μία φιλότιμη προσπάθεια καλυτέρας και πιό επιστημονικής αναλύσεως και πληροφορήσεως μας διότι, κατ’ ουσίαν δεν μας ικανοποιούν τα φαινομενικά επιχειρήματά των και για το ζουμί και την ουσία του θέματος «άκρα του τάφου»  εκκωφαντική σιώπη(!) στο θεολογικό τμήμα «βασιλεύει», λαλεί «πουλί», παίρνει «άγουρ-(ιδικ) ό σπυρί» και η αλανιάρα «μάνα-κότα» το ζηλεύει!
Εστιάζουμε την κριτική μας κυρίως στην τρίτη παράγραφο, στην οποία μας αναφέρουν οι καλοί καθηγητές μας ότι: «(…) Η απόφαση στηρίχθηκε σε κριτήρια και ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, καθώς επίσης και στην επίγνωση του ρόλου των Θεολογικών Σχολών και Τμημάτων, τα οποία οφείλουν να υπηρετούν την Κοινωνία, το Πανεπιστήμιο και την Εκκλησία, με άξονα τις εξής βασικές αρχές…»:
Άραγε τι να θέλουνε και τι να προσπαθούνε, να μας αποδείξουν οι συγγραφείς της ανακοίνωσης αυτής;
Θεωρούμε ως άριστοι φοιτητές των πιο πάνω δασκάλων μας, ότι το όλο ανακοινωθέν εμπίπτει στην πλάνη της προϋπόθεσης του ζητούμενου ή « λήψεως του ζητούμενου» (petitio principi)!
Τι εννούμε;
Μα πολύ απλά και σαφέστατα όπως μας έλεγε ένας καθηγητής μας συχνά, προσπαθούνε να πουλήσουνε παγάκια στους «Εσκιμώους»!
Αν είναι ποτέ δυνατόν;
 Μάλιστα  πολύ καλά το διαβάζετε αγαπητοί μου! Έχει ανάγκη ο «Εσκιμώος» να αγοράσει παγάκια; Αυτή κι’ αν είναι η ουσία ολόκληρου του ανακοινωθέντος!
Τι μας αποκρύβουν άραγε στην πιο πάνω πρόταση, ρίχνοντας μας στάχτηστα μάτια με τις λεγόμενες τάχα μου «βασικές αρχές», και ποια είναι η πλάνη  του petitio principi;
Οι αγαπητοί  «ολίγοι» καθηγητές μας παρέλειψαν, σκόπιμα(;), να μας αναφέρουν τα εξής:

ΤΑ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΗ ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΕΛΩΝΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ!

                                                                                            Του Παναγιώτη Νούνη






ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ένα άρθρο με μεγάλη μας έκπληξη της δημοσιογράφου Πελώνη Αριστοτελίας, στο ιστολόγιο και εφημερίδα [1] «ΤΑ ΝΕΑ gr” τα εξής ακατανόητα και τραγελαφικά φέροντας τον τίτλο:
«“Πόλεμος για τις ισλαμικές σπουδές στο Αριστοτέλειο- Συμμαχία Χρυσής Αυγής- Ανθίμου κατά του νέου προγράμματος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ”! Οι υπογραμμίσεις με το κόκκινο φόντο είναι εκ του ιστολογίου μας, στο σχόλιό μας θα καταλάβετε τους λόγους…!


Ο πόλεμος βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και μήνες. Αρχικά εκδηλώθηκε με αφορμή την εφαρμογή του νόμου για την πρόσληψη 240 ιεροδιδασκάλων στα δημόσια σχολεία της Θράκης, όπου θα διδάσκεται και το Κοράνι στα μουσουλμανόπαιδα.
Τις τελευταίες εβδομάδες όμως κλιμακώνεται, καθώς η κυβέρνηση προχωρά για πρώτη φορά στην ίδρυση προγράμματος μουσουλμανικών σπουδών στο Τμήμα Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Κατά της σχετικής απόφασης, την οποία προσπαθούν να ακυρώσουν, ήδη βρίσκονται στα χαρακώματα στοιχεία φίλα προσκείμενα στη Χρυσή Αυγή και ακραίες φωνές της Εκκλησίας που συσπειρώνονται γύρω από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμο.
Πριν από λίγες ημέρες το Τμήμα Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ ενέκρινε την ίδρυση προγράμματος μουσουλμανικών σπουδών (εισαγωγική κατεύθυνση) με 23 ψήφους υπέρ και 6 κατά. Το πρόγραμμα, τετραετούς διάρκειας, το οποίο αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, είναι αυστηρά ακαδημαϊκό και μπορεί να φοιτήσουν χριστιανοί και μουσουλμάνοι κατόπιν εισαγωγής μέσα από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Δεν πρόκειται για ένα τμήμα από το οποίο θα προκύψουν ιεροδιδάσκαλοι. Δεν θα μπορούσε, εξάλλου, την ώρα που η Θεολογική Σχολή της Χάλκης παραμένει κλειστή, παρότι η Αθήνα απορρίπτει το επιχείρημα της Αγκυρας περί επίδειξης αμοιβαιότητας στα ζητήματα των δικαιωμάτων του Πατριαρχείου και της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη.
Δεν αποτελεί μυστικό ότι η ίδρυση του εν λόγω προγράμματος εντάσσεται στο ευρύτερο πακέτο μέτρων της κυβέρνησης για ολική επαναφορά της ελληνικής πολιτείας στη Θράκη, η οποία εγκαινιάστηκε με την εφαρμογή του νόμου για την πρόσληψη των ιεροδιδασκάλων, παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις από κύκλους του τουρκικού προξενείου και από μειονοτικούς βουλευτές. Την απόφαση για την ίδρυση προγράμματος μουσουλμανικών σπουδών, που έρχεται να καλύψει ένα κενό στη μουσουλμανική εκπαίδευση, στηρίζουν εξάλλου το Πατριαρχείο και πολλοί ιεράρχες της Εκκλησίας.

<<Η θεραπεία τοῦ ἀνθρώπου διὰ τοῦ καθημερινοῦ ἁγίου μαρτυρίου»


                                        (ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ)
Μὲ δάκρυα πικρὰ καὶ μετάνοια οἱ Πρωτόπλαστοι ἀντιμετώπισαν τὸν πόνο καὶ τὴ λύπη ἐξαιτίας
τῆς πτώσεως καὶ τῆς ἐκπτώσεως ἐκ τοῦ Παραδείσου κρατώντας τὴν ἐλπίδα τῆς ἐπαγγελίας, δηλαδὴ τῆς
ἐπικείμενης συντριβῆς τοῦ ἀρχεκάκου δαίμονος ποὺ τοὺς ξεγέλασε καὶ τῆς ἐν καιρῷ ἀναγεννήσεως τοῦ
πεπτωκότος ἀνθρώπου διὰ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Ὁ μετὰ ἀπὸ αὐτοὺς Πατριάρχης Ἀβραὰμ καὶ ἡ Σάρρα ἡ γυναίκα του ἐδέχθησαν μὲ πίστη καὶ
ὑπομονὴ τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ ποὺ τοὺς καλοῦσε νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἐκ τῆς συγγενείας των καὶ νὰ
ὁδηγηθοῦν μετανάστες σὲ ξένη γῆ, τὴν ὁποία τοὺς ὑπέδειξε ὁ Τριαδικὸς Θεός, τὸν ὁποῖον Θεὸν
ἀξιώθηκαν νὰ φιλοξενήσουν ἐξαιτίας τῆς ὑπακοῆς. Ἐκεῖ ἄκουσε ὁ Ἀβραὰμ ὅτι ἐκ τοῦ σπέρματός του
καὶ τῆς ὀσφύος αὐτοῦ ἐνευλογηθήσονται πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς1 καὶ ἔλαβε πολύτιμο δῶρο τὸν Ἰσαάκ.
Ἐπίσης, γνωρίζουμε, ὅτι δάκρυα ἔρρεαν ἡμέραν καὶ νύκτα ἀπὸ τὰ μάτια τοῦ Προφητάνακτος
Δαυΐδ, καὶ τοιουτοτρόπως ἀντιμετώπιζε τὸν πόνο καὶ τὴ λύπη ποὺ εἶχαν καταλάβει τὴν ψυχή του,
ἐξαιτίας τῆς διπλῆς ἁμαρτίας στὴν ὁποία εἶχε ὑποπέσει: «Ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μου, λούσω καθ’
ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου, ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω.» (Ψαλμ. στ΄). Μεγάλη ἡ
μετάνοια!!! Ὁ Δαυΐδ ἔλαβε τὴν εὐλογία ἀπὸ τὸν Θεό, νὰ ὀνομάζεται ὁ Χριστὸς κατὰ τὴν ἀνθρωπίνη
φύση Υἱὸς Δαυΐδ.2

Τὸ πρῶτο στάδιο τῆς εὐχῆς (ἀπαντήσεις σὲ ἐρωτήσεις) Ὁμιλία τοῦ Ἀρχιμανδρίτη π. Ἀρσενίου Κατερέλου

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzPHvRRX14q1JtdnoBh5COtHQAG4b8qA7dCEO5xHRhEYQfRxHYfupGNHr6DMtF20vy1DG1mH6tC7bYObI98OJ38dbozajVE954nUKm_Z1AAtjOR6pzYP-7AE6TN0W-IKMPJtdcdPRuFTxM/s1600/1472761_10153557800890297_1675149833_n.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipTxFy1W40OQ33ZUG8xjnECaXrHBG4cjlQBj1p4DKiXe7YGv-FSyzrHFQZvDk7oRTUTphVh4XTg4NfMcAI_dcPiRXF5xp3DhnxRD3Xu47Va_gP5P6ixUUjpI3do6Kaixt0p3TMonetUF9J/s1600/noeraeyxh1.jpg

Στήν προηγούμενή μας σύναξι, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, ἀναφερθήκαμε, ἐντελῶς ἐπιγραμματικά, σέ κάποιες κύριες προϋποθέσεις πού πρέπει ἀπαραιτήτως νά ἐκπληρώνη ἡ προσευχή μας, οὕτως ὥστε αὐτή νά εἶναι ὄντως θεάρεστη. Αὐτές εἶναι οἱ ἑξῆς: 
  • Κατ᾽ ἀρχάς, νά εἶναι ἡ προσευχή μας τελωνική, 
  • νά μήν ὑπάρχη ἐχθρότητα πρός τόν συνάνθρωπο, 
  • νά γίνωνται, παράλληλα μέ τήν προσευχή, πνευματικές καί ὑλικές ἐλεημοσύνες
  • καί νά ἔχωμε, πρό πάντων, καρδίαν ἐλεήμονα πρός ὅλη τήν κτίσι.
  •  Ἐπίσης, ἄλλες προϋποθέσεις πού ἀνεφέραμε εἶναι ἡ νηστεία, μέ τήν στενή καί τήν εὐρεῖα ἔννοια, 
  • ἡ ἀσκητική τῆς Ὀρθοδοξίας μετά διακρίσεως, 
  • τά αἰτήματά μας νά εἶναι πνευματικῶν διαστάσεων, 
  • ἡ πίστις μας εἰς τήν θεία Πρόνοια, 
  • ἡ ὀρθή πίστις, 
  • ἡ καρτεροψυχία, ἡ ὑπομονή καί ἄλλα.
Μετά, ἀναφερθήκαμε στήν εὐχή τοῦ Ἰησοῦ, ὅτι εἶναι ἡ πιό δραστική μέθοδος προσευχῆς ἐναντίον τῶν τριῶν μεγάλων μας ἐχθρῶν, τοῦ ἑαυτοῦ μας, τοῦ κόσμου καί τοῦ διαβόλου. Ἐπίσης εἴπαμε ὅτι τό ''ἐλέησόν με'' θά πῆ ''σπλαγχνίσου με'', ὄχι ὅμως σύμφωνα μέ τήν δική μας κρίσι, ἀλλά σύμφωνα μέ τό ἀλάνθαστο θέλημα τοῦ Θεοῦ, γιά τό πνευματικό μας δηλαδή αἰώνιο, τελικό συμφέρον. Καί στό τέλος, ἀπεδείξαμε, ὅτι αὐτή ἡ προσευχή προορίζεται ἐξ ἴσου καί γιά τούς λαϊκούς. Δέν εἶναι δηλαδή μόνο γιά τούς μοναχούς. Αὐτά, βέβαια, ἐν περιλήψει, τώρα ἁπλῶς τά ἀναφέραμε.
Πρίν ὅμως προχωρήσωμε παρακάτω, κρίνομε σκόπιμο καί ἀπαραίτητο νά ἀπαντήσωμε...σέ κάποιες δικές σας ἀπορίες, ἐφ᾽ ὅσον μᾶς ἐτέθησαν.

"Τό μή κρίνετε ἵνα μή κριθεῖτε" , ἀφορᾶ τόν βίο καί ὄχι τήν πίστη!!!


Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUXxnpk_Q7Wsg-K96X8E2OvaswiqJXwjnqbxreLT0IgUaUGGd5CLHUC1y2voWht0d8TBVvk_EYLYiA-ys_hk2wdQLygNvqzxkdcIn57nNbjk58DS1Zn5IfB21ffV_unL_aJWgmcZ74gS-n/s1600/X-1.jpg 
 Ἡ ὁμολογία πίστως εἶναι χρέος πάντων 
καί ὄχι ἀποκλειστική ἰδιότητα τῶν κληρικῶν, πτυχιούχων θεολόγων καί κηρύκων.
Αὐτό τό ἀναφέρουμε, 
γιά κάθε προσπάθεια φραγμοῦ τῶν ὀρθοτομούντων στομάτων.
Ὁ Προφήτης Δαυΐδ λέγει ποιοί δέν πρέπει νά μιλοῦν:
"...ἐνεφράγη στόμα λαλούντων ἄδικα" 
(Ψαλμ. 62, 12).
Καί ὁ Κύριος λέγει, ποιοί μποροῦν νά ὁμολογοῦν:
"Πᾶς 
οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, 
ὁμολογήσω καγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν τοῖς οὐρανοῖς"
(Ματθ. 10, 32). 

ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ἀκολουθεῖ τό κείμενο τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOM9YY7x000pGfoPWkcILEhZf5nl6yo4xUMq1Em5csfVmgZLHurnEyDLu9_2vjfxgcA4TzF5jjiWF0EFW-cUWONP2jNZJQqjIv4ufSDgHCKdCUHB3CwxPPIRg5bmO4ypgc0BJY4ipg4EbY/s1600/Ag-Ioannis-Damascinos-strog-nef-2010.png

"Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε.

Πως πρέπει να πολεμά κανείς κατά των σαρκικών παθών.

"Ο Αόρατος πόλεμος"
ΟΣΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ 

(Απόδοση στη νέα Ελληνική: Ιερομόναχος Βενέδικτος
Έκδοση Συνοδείας Σπυρίδωνος Ιερομονάχου, Νέα Σκήτη, Άγιον Όρος) 



ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΘ' 
 
Πως πρέπει να πολεμά κανείς κατά των σαρκικών παθών.

Εναντίον των σαρκικών παθών θα πολεμάς, αδελφέ, με ξεχωριστό και διαφορετικό τρόπο από τους άλλους. Και για να γνωρίζης να πολεμάς με την τάξι, πρέπει να σκέφτεσαι ότι υπάρχουν τρεις χρόνοι και τρεις πόλεμοι· πριν από τον πειρασμό, στο καιρό του πειρασμού και αφού περάσει ο πειρασμός. 

Ο πόλεμος πριν από τον πειρασμό θα είναι, κατά των αιτιών, που συνήθως γίνονται αφορμή αυτού του πειρασμού· δηλαδή, πρώτα, εσύ πρέπει να πολεμάς κατά αυτού του πάθους· όχι αντιστεκόμενος σ αυτό, όπως σου είπα να κάνης στα άλλα πάθη, αλλά αποφεύγοντας με όλη σου τη δύναμι από κάθε είδους αφορμή και πρόσωπο, το οποίο σου προξενεί πειρασμό στη σάρκα. Και, εάν καμιά φορά είναι ανάγκη να μιλήσης με κανένα τέτοιον, μίλησε με συντομία και με πρόσωπο σεμνό και σοβαρό· μάλιστα, τα λόγια σου, ας έχουν κάποια σκληρότητα περισσότερη, παρά γλυκύτητα. 

ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!


Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ 
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ
ΩΣ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ ΚΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ


Ο Ιωάννης Καποδίστριας συνειδητοποιώντας τη θέση και το ρόλο της Ορθόδοξης χριστιανικής αγωγής του Ελληνικού λαού, μέσα στο γενικότερο εκπαιδευτικό και πολιτικό του έργο, ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδος σε οδηγίες του προς τους δασκάλους της Επικράτειας τόνιζε :

Γιά τήν δύναμη τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου Παναγίας Μητέρας τοῦ Θεοῦ ἡμῶν καί Παναγίας Μητέρας ὅλων μας.

Νά ἀγαπᾶμε τήν Παναγία. 
Νά ἐπικαλούμαστε τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο σέ κάθε περίσταση.
Νά Τήν εὐχαριστοῦμε καί νά Τήν δοξάζουμε κάθε στιγμή.
Γιατί κι ἄν ὁ Θεός, πού μέ κάθε εὐκαιρία λυποῦμε καί παροργίζουμε, δέν ἀνταποκρίνεται παιδαγωγικῶς στά κελεύσματά μας, θά "λυγίσει" στά παρακαλετά τῆς γλυκυτάτης Μητρός Του καί θά τῆς κάνει ὑπακοή ὡς ταπεινός καί φιλεύσπλαγχνος. Καί τότε ἀκόμη πιό εὔκολα θά ἑλκύσουμε τό ἔλεός Του σέ ἐμᾶς, διά τῶν πρεσβειῶν καί τῆς μεσιτείας Της.
Διαβάστε τό χαρακτηριστικό ἀν-ἔκδοτο:
Μία μέρα ὁ Κύριος, πέρασε ἀπό τόν Παράδεισο γιά νά δεῖ τί γίνεται μέ τούς μακαρίους συγκληρονόμους Του. Μόλις μπῆκε μέσα, παρατήρησε πώς ἦταν γεμάτο ἀνθρώπους, ὑπῆρχε συνωστισμός!

Ντιμίτρι Μεντβέντεφ: "Η ζωή μου άλλαξε από τότε που ασπάσθηκα την ορθοδοξία"



alt











Ο Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας κ. Ντιμίτρι Μεντβέντεφ εξέπληξε τους πάντες, όταν στο Αμερικάνικο Τηλεοπτικό δίκτυο (ABC) δήλωσε, ότι η ζωή του άλλαξε ριζικά αφότου ασπάσθηκε την Ορθοδοξία.
«Πιστεύω είναι καλό για μένα, γιατί από τότε η ζωή μου, έχει αλλάξει! Δεν μιλάς ποτέ δυνατά για κάτι τέτοιο, γιατί τα θρησκευτικά αισθήματα πρέπει να παραμένουν κάπου βαθειά μέσα σου.

Αὐτό τό χρέος ἔχουν οἱ Ὀρθόδοξοι (γιά τήν Κυρία Θεοτόκο)

 http://greatinspire.com/wp-content/uploads/2012/06/Happy-Valentines-Red-Rose-Tracy-Hall.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/p370x247/10152664_674160965976578_928687418_n.jpg
Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης:
Νά προστρέχετε, ἀδελφοί μου, στή Μητέρα τοῦ Θεοῦ, ὅταν τό σπίτι σας χάνη τήν εἰρήνη του. Ἡ Κυρία Θεοτόκος εἶναι ἡ πηγή τοῦ ἐλέους καί τῆς δυνάμεως. Μπορεῖ εὔκολα νά εἰρηνεύση τίς ἀνθρώπινες καρδιές. Ὡς Μητέρα τοῦ Θεοῦ τῆς Εἰρήνης, μεσιτεύει σ' Αὐτόν γιά τήν εἰρήνη ὅλου τοῦ κόσμου καί ὅλων τῶν χριστιανικῶν σπιτιῶν. Ἔχει τήν ἐλεητική δύναμι νά διώξη μέ ἕνα νεῦμα της τά πονηρά πνεύματα, αὐτά πού μέ ἀκοίμητο ἀγῶνα προσπαθοῦν νά χωρίζουν τούς ἀνθρώπους καί νά τούς κάνουν νά ἀλληλομισοῦνται. Εἶναι ἡ Γοργοεπήκοος, πού ἀπαντᾶ γρήγορα στίς παρακλήσεις μας καί μᾶς δίνει τήν εἰρήνη καί τήν ἀγάπη. Ἀρκεῖ νά τήν παρακολοῦμε μέ πίστι καί ἀγάπη. Γιατί, ἄν δέν ἔχουμε τήν πίστι καί τήν ἀγάπη, γινόμαστε ἀνάξοι τῆς μεσιτείας τῆς Θεοτόκου. Ἄς τήν τιμᾶμε μέ βαθύ σεβασμό ὡς Μητέρα τοῦ Ὑψίστου, ὡς τό ἀνώτερο τῶν ποιημάτων Του. Καί ἄς διατηροῦμε ταπεινό φρόνημα, ἀφοῦ καί Ἐκείνη ἦταν τόσο ταπεινή, ἐδῶ κάτω στή γῆ καί τίποτε δέν τῆς ἀρέσει ὅσο ἡ ταπεινοφροσύνη. Τό διεκήρυξε ἡ ἴδια στήν Ὠδή της: "Ἠγαλλίασε τό πνεῦμα μου ἐπί τῷ Θεῷ τῷ σωτῆρι μου, ὅτι ἐπέβλεψεν ἐπί τήν ταπείνωσιν τῆς δούλης αὐτοῦ" (Λουκ. α΄ 47, 48).

Πῶς νά διώχνης τούς κακούς λογισμούς



ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΩΧΝΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ

Κανένας αρχάριος στην πνευματική ζωή δεν μπορεί να διώξη τον κακό λο­γισμό, αν ίσως δεν τον διώξη ο Θεός. Δυνατές ψυχές μπορούν να πολεμήσουν και να διώξουν τούς κακούς λογισμούς, πλην κι αυτές όχι από λόγου τους, αλλά μαζί με τον Θεό τους πολεμούν και τούς διώχνουν.

Παγκοσμιοποίηση καί διατροφή: «Παγκόσμια Συνομωσία τῶν σπόρων»

(β' μέρος)

Η ΝΕΑ "ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡΩΝ" 
ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!
http://www.invisiblelycans.gr/wp-content/uploads/2013/11/KIVOTOS-NOE.jpg


Γράψαμε στό α΄ μέρος τῆς προηγούμενης ἀνάρτησής μας (Παγκοσμιοποίηση καί διατροφή: «Ἡ παγκόσμια συνομωσία τῶν σπόρων») γιά τήν προσπάθεια τῶν παγκοσμιοποιητῶν νά ἐλέγξουν τήν παγκόσμια διατροφή. Οἱ ἴδιοι τους προσπαθοῦν νά «ἐξασφαλισθοῦν», κατασκευάζοντας σύγχρονες «κιβωτούς» σωτηρίας, ὄχι ὅμως τῆς ψυχῆς, ἀλλά τῆς γαστέρας. Εἶναι λοιπόν ἤδη...ἕτοιμη, ἡ νέα κιβωτός ( σπόρων ἐπιβίωσης ) στήν Ἀρκτική, γιά τήν ἡμέρα τῆς Κρίσεως ἤ ὁποιασδήποτε ἄλλης κρίσεως (οἰκονομικῆς, πολεμικῆς κλπ...)!
Κάποιοι προνομιοῦχοι "ἰθύνοντες νόες" illuminati πού κρατοῦν ἐξουσία καί χρῆμα στά χέρια τους, φρόντισαν νά ἐξασφαλίσουν γι' αὐτούς καί τίς οἰκογένειές τους τήν βρώσιν καί τήν πόσιν τήν ἀπολυμμένην. Ὅσο γιά τόν ὑπόλοιπο κόσμο καί τό πιθανό κακό πού θά τούς βρεῖ,... (ἤ πού θά τούς κάνουν κατόπιν ἀνθρωποκτόνων μασονοσιωνιστικῶν σχεδίων)..."μακρυά ἀπό ἐμᾶς καί ὅπου θέλει ἄς εἶναι",...πού λέει κι ὁ λαός, ἔχουν κατά νοῦ τους γιά τόν ἑαυτούλη τους.
Τό δικό τους σχέδιο διά τό πολύτιμον τομάρι τους, ἐξαντλεῖται στό ἑξῆς:
 «Φάγωμεν καί πίωμεν αὔριον γάρ ἀποθνήσκομεν».
 (Α΄ Κορ. ιε΄ 32).

Ὅταν οἱ ἄνθρωποι ἀντικαθιστοῦν τόν Θεό καί ἐνεργοῦν ἐρήμην Του τότε……...
  •  Δημιουργοῦν στήν ἀνθρωπότητα δικές τους ἐπίπλαστες Κρίσεις (βλέπε τρέχουσα οἰκονομική...) καί Ἀρμαγεδῶνες διαφόρων τύπων κατά τό ἐκάστοτε δοκοῦν, προκειμένου νά προωθήσουν τά κοσμοκρατορικά συμφέροντά τους!
  •  Κρίνουν ποιοί καί πόσοι θά ἀπωλεσθοῦν ὠσάν ὁ Δημιουργός! Γίνονται ὁ "Master of the Universe" !
  • Προεξοφλοῦν ἀπό μόνοι τους ὅτι θά αὐτοί θά σωθοῦν!... Γίνονται λοιπόν καί Σωτῆρες (τῶν ἑαυτῶν των)!
  •  Κατασκευάζουν μόνοι τους αὐτεπάγγελτα καί τήν Κιβωτό τῆς σωτηρίας τους, ἐξοπλισμένη μέ τό φαγητό τους! Γίνονται καί Νῶε καί Θεία Πρόνοια!
  • Ὁρίζουν μόνοι τους ἐντολές, τόσο γιά τούς ἑαυτούς τους (αὐτές πού τούς βολεύουν), ὅσο καί γιά τήν ἀνθρωπότητα, στήν ὁποία σερβίρουν τούς νόμους πού θά τήν σκλαβώσουν, ὑποτάξουν, ἀκόμη καί καταστρέψουν! Γίνονται καί Θεός καί Μωϋσῆς!
Θεωροῦν ὅτι δέν τούς χρειάζεται ὁ Θεός ἤ ὅτι δέν ὑπάρχει κι ἑπομένως...μποροῦν καί μόνοι τους! Ἡ ἔπαρση καί ὁ παραλογισμός, χτυποῦνε κόκκινο!

Ἀλλά τί λέει κι ὁ Θεός γιά ὅλες αὐτές τίς αὐθαιρεσίες καί τά ἀλλοπρόσαλα, διά στόματος τοῦ Προφήτη Δαυΐδ;:

«Τέτοιους ανθρώπους θέλει ο Θεός.!…»

                                                                         





Ήταν κάποια γυναίκα πάμφτωχη σ’ ένα μικρό χωριό της Αιτωλοακαρνανίας και είχε τρία παιδιά. Κατάφερε να τα μεγαλώσει με απίστευτες στερήσεις και δυσκολίες, όμως, με μία μοναδική αξιοπρέπεια! Αυτή, ήταν η κυρα-Βασιλική.

Πέθανε παραμονή της Παναγίας του 1998. Την επόμενη μέρα, 15 Αυγούστου, το φτηνό φέρετρο με την σορό της,που ήταν πάνω στην καρότσα του μικρού αγροτικού ημιφορτηγού του ιερέα, κατευθυνόταν προς το κοιμητήριο.


… Στην πορεία της κηδείας, ακολουθούσαν μερικοί συγχωριανοί της και συζητούσαν για τα βάσανα που είχε περάσει όσο αυτή ζούσε, όταν, ξαφνικά, ευωδίασε όλος ο γύρω τόπος: χιλιάδες άνθη και λουλούδια να υπήρχαν, πραγματικά, δεν θα μύριζαν τόσο! Όλοι τους, παραξενεύτηκαν και απόρησαν. Αλλά δεν είχαν καμμία εξήγηση να δώσουν γι’ αυτό.


Παγκοσμιοποίηση καί διατροφή: «Ἡ παγκόσμια συνομωσία τῶν σπόρων»

(α΄ μέρος)
Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 
ΚΑΙ Η «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡΩΝ».

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΡΟΦΗ!



S. O. S. Τυχαῖο; Ἠ ἕνα ἐπιπλέον μέσο γιά τήν ὑποδούλωση τῆς ἀνθρωπότητας; Ἡ τροφή, εἶναι τό ὑπ’ ἀριθμόν ἕνα ἀναγκαῖο ἀγαθό γιά τήν ἐπιβίωση. Ἄρα, ὁ ἀπόλυτος ἔλεγχός της, ἀποτελεῖ ἕνα σατανικά έξυπνο μέσο μαζικῆς χειραγώγησης καί ἐκβιασμοῦ!


Ἐπιπλέον ὠς γνωστόν, ὑπάρχουν σοβαροί κίνδυνοι γιά τήν ὑγεία, τό περιβάλλον καί γιά ὅλο τό οἰκοσύστημα, τόσο ἀπό τά προϊόντα μετάλλαξης καί γενετικῆς τροποποίησης, ὅσο κι ἀπό τά ἐπικίνδυνα φυτοφάρμακα πού τά συνοδεύουν!

Τά γενετικά τροποποιημένα προϊόντα, ὅλο καί εὐρύτερα ἐπιβάλλονται καί ἀντικαθιστοῦν τά παραδοσιακά φυσικά προϊόντα διατροφῆς!
-Τό πρόσχημα;
-Ἡ δῆθεν ἔλλειψη τῆς τροφῆς παγκοσμίως λόγῳ τοῦ αὐξημένου πληθυσμοῦ καί τῶν ἀναγκῶν του. Ὅμως στήν πραγματικότητα, πίσω ἀπό αὐτό τό πρόσχημα, κρύβεται ἡ κακοδιαχείριση καί ἡ οἰκονομική ἐκμετάλλευση τῆς τροφῆς ἀπό τά ὕποπτα καρτέλ ἐλέγχου, τῶν παγκοσμιοποιητῶν!

Κι ὅλα αὐτά, τή στιγμή πού χιλιάδες τόνοι γεωργικῶν προϊόντων πετῶνται κάθε χρόνο στίς χωματερές και ἡ ἀγροτιά ἀπειλεῖται σέ διεθνές ἐπίπεδο μέ άφανισμό, ἀπό τίς πολυεθνικές κλωνοποιημένων καί πλαστικῶν τροφίμων.

Γιά λύπη καί παραμυθία σέ θάνατο νέων παιδιῶν.


Εἰδική ἀντιμετώπιση ἀπό τόν πατέρα.
Μέγας Ἀντώνιος


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2tZMY-jILCytV-JQWH479eYGSJpiG3nxWQlECSXt2gE1dUetNb_IJQ2guVE9q-1SpiplU6ss8A7fVdmYg0DmIyFiiR6sgOef9x4czL2wTF1kZ8CL-IkTkQt9LDqkOtfakz-aw8gp_V3GK/s320/08-antonios.jpg


http://www.ikidcenters.com/wp-content/uploads/2011/03/hands.jpgὍταν ὁ υἱός ἤ ἡ κόρη πεθάνει σέ ἄγουρη ἡλικία, αὐτό εἶναι γιά τόν πατέρα γεγονός ἄξιο πολλῶν δακρύων. Ὅμως μέ μέτρο πρέπει νά ὐποφέρει τό πάθος· νά μή χάσει τήν ἀντρική του ψυχραιμία· ἰδιαίτερα ἐάν ὁ νέος ἦταν ἀγαπητός στούς δασκάλους του, διέπρεπε μεταξύ τῶν μαθητῶν του, ἦταν ἔξυπνος στά μαθήματα, πράος στό ἦθος. Ὅ,τι καί ἄν ἦταν, ἦταν ἄνθρωπος ἀπό ἄνθρωπον γενόμενος. Ὁ πατέρας πρέπει νά θυμᾶται τό θάνατο τοῦ δικοῦ του πατέρα· νά μήν στεναχωρεῖται, διότι ὁ υἱός του πέθανε προτοῦ ἀφήσει ἀπογόνους.

Πῶς ὁ Θεός παιδαγωγεῖ τά παιδιά Του Γέρων Παΐσιος

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhglTvO4GK7OnBzLD4DhQUa2QhcJ7Esd3l3nxNHSmIB0m5sW1vnsYl06LJtWNx5YcLcTdEEf74ctq5RlsKuVyJnA_0owpGkwWaNL2DBfOmKIIMk9MIRM4KkUkmfuajnPyjxE7HlT29CoShk/s1600/250px-%25CE%2593%25CE%25AD%25CF%2581%25CF%2589%25CE%25BD_%25CE%25A0%25CE%25B1%25CE%2590%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25BF%25CF%2582_%25CE%2586%25CE%25B8%25CF%2589%25CF%2582%255B1%255D.jpg

Ὅσο πιό ψηλά πετᾶμε ἕνα ἀντικείμενο, μέ τόσο περισσοτερη ὁρμή τραβιέται κάτω ἀπό τήν ἕλξη τῆς http://www.lightworker.gr/wp-content/themes/Accent-v1-6/Accent/timthumb.php?src=http://www.lightworker.gr/wp-content/uploads/2013/02/f_yperifaneia1.jpg&w=640&h=227&zc=1γῆς καί συντρίβεται (νόμος φυσικός). Ὅσο ὑψώνεται κανείς, τόση θά εἶναι καί ἡ πτώση του ἡ πνευματική, καί ἀνάλογα μέ τό ὕψος τῆς ὑπερηφανείας του θά συντριβῆ.

Ἐκτός ἐάν ἡ ὑπερηφάνεια του ξεπεράση τήν ἀνθρώπινη καί φτάση τήν δαιμονική καί τότε δέν τόν πιάνει ὁ πνευματικός νόμος σέ τούτη τήν ζωή, ἀλλά συμβαίνει τό Ἀποστολικό: "Πονηροί ἄνθρωποι καί γόητες προκόψουσιν ἐπί τό χεῖρον, πλανῶντες καί πλανώμενοι" (Β' Τιμ. γ' 13).

Ένα μωρό ρώτησε τον Θεό


"Μου λένε πως θα με στείλεις στη Γη αύριο, αλλά πώς υποτίθεται πως θα ζήσω εκεί, που είμαι τόσο μικρό και αβοήθητο?"

"Ο φύλακας άγγελός σου θα είναι εκεί να σε περιμένει και θα σε προσέχει."

Το παιδί ξαναρώτησε, "Πες μου όμως, εδώ στον παράδεισο για να είμαι ευτυχισμένο, δεν έχω παρά μόνο να τραγουδώ και να γελώ."

Ο Θεός είπε, "Ο φύλακας άγγελός σου θα τραγουδά και θα γελά για σένα. Και θα νιώθεις την αγάπη του και θα είσαι πολύ χαρούμενο."
Το παιδί όμως ξαναρώτησε, "Και πως θα καταλαβαίνω τί μου λένε οι άνθρωποι όταν μου μιλούν, αν δε ξέρω τη γλώσσα?"

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΚΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΔΑΦΟΣ. ΑΝΕΙΠΩΤΗ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ!





Δεκτός από τον Πάπα Φραγκίσκο
ο Επίσκοπος Αγαθάγγελος

 Ρώμη, του Νίκου Παπαχρήστου     Πηγή: www.amen.gr/article17326