Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Ο Αρχηγός Εθνικής Ελλάδος Β.Τοροσίδης στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ: «Γέροντα Νεκτάριε πάντα θα είσαι στη καρδιά μου»


Ο Γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης αποτελούσε στήριγμα και πνευματικός οδοδείκτης για πολλούς ανθρώπους, που τον γνώρισαν και πάντοτε επιζητούσαν τα γεμάτα αγάπη και σοφία λόγια του. Μία μορφή της Ορθοδοξίας που άφησε ένα μεγάλο κενό…Ένας από τους πιστούς που ήρθε σε επαφή με τον Γέροντα είναι ο αρχηγός της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, Βασίλης Τοροσίδης.

Ο καταξιωμένος ποδοσφαιριστής με τη βαθιά του Πίστη στον Θεό, γνώρισε τον Γέροντα Νεκτάριο και επί σειρά ετών είχε πνευματική επαφή μαζί του. Μιλώντας στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, εμφανώς συγκινημένος από την κοίμηση του Γέροντα, μεταφέρει με λόγια αγάπης τα συναισθήματά του.

«Γνώρισα τον Γέροντα το 2007. Από την πρώτη στιγμή η φυσιογνωμία του και η χάρη του με άγγιξαν. Εκτοτε ήταν ο πνευματικός καθοδηγητής στη ζωή μου», λέει στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ο Βασίλης Τοροσίδης και συνεχίζει:

«Όταν έμενα στην Αθήνα και όταν ακόμη έφυγα στο εξωτερικό πάντοτε πήγαινα να πάρω την ευχή του. Επαιρνα δύναμη για να συνεχίζω τον αγώνα της ζωής.

Ο Γέροντας έσπειρε στην καρδιά μου την ηρεμία και την υπομονή. Μου ενδυνάμωσε την Πίστη στον Θεό, διότι αποτελούσε σκεύος εκλογής. Γέροντα, πάντα θα είσαι στην καρδιά μου».


πηγή: www.vimaorthodoxias.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου