Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

Έζησα ένα ολοζώντανο θαύμα, από την Αγία Γαλακτία!

 


 

 

Ονομάζομαι, Χρυσοβαλάντης Μπ., είμαι 21 ετών και κατοικώ στην Νάουσα Ημαθίας.  Πρίν από λίγες μόλις εβδομάδες κυριολεκτικά έζησα ένα θαύμα στην ζωή μου, από μία μεγάλη αγία των ημερών μας.  Την γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης!

Τέλη Μαΐου φέτος του 2021, παρατήρησα πως μου είχε εμφανιστεί μία κρεατοελιά χρώματος καφέ κοντά στην καρδιά.  Στην αρχή πρέπει να ομολογήσω, δεν είχα δώσει και μεγάλη σημασία, για την εμφάνιση της κρεατοελιάς. Θεώρησα, ότι είναι μία απλή κρεατοελιά. Άκακη, δηλαδή.

Έπειτα, όμως, από 2 με 2,5 εβδομάδες, η εν λόγω κρεατοελιά άλλαξε χρώμα και από καφέ, που ήταν στην αρχή έγινε μαύρη σαν κατράμι. Τότε, δεν σας κρύβω, πως είχα αρχίσει να φοβάμαι αρκετά.  Έτσι, λοιπόν, μίλησα με την μητέρα μου και αποφασίσαμε να κλείσουμε ένα ραντεβού στο χειρουργό του νοσοκομείου της περιοχής μου. Πήγα την επόμενη ημέρα, με την βοήθεια του Θεού και της Παναγίας μας, στο νοσοκομείο, για να με εξετάσει ο χειρούργος.

Μου, είπε να ανεβάσω την μπλούζα μου, για να δει την κρεατοελιά. Μόλις την είδε μου είπε, να ξαναπάω την επόμενη εβδομάδα. Βγήκα, από το ιατρείο. Με ρώτησε η μητέρα μου, τι ακριβώς μου είπε ο γιατρός, τις απάντησα, πως μου είπε να ξανάρθουμε την επόμενη εβδομάδα. Η μητέρα μου ανησύχησε και θεώρησε σκόπιμο να μιλήσει στον γιατρό.

Πήγε, λοιπόν, η μητέρα μου, στον γιατρό, για να μάθουμε τι συμβαίνει.  Είπε, στην μητέρα μου, να ξανάρθει το παιδί την επόμενη εβδομάδα, για να δούμε, εάν είναι να αφαιρεθεί καλού κακού η κρεατοελιά, γιατί εκ πρώτης όψεως φαίνεται πολύ επικίνδυνη.

Μετά την ενημέρωση του γιατρού και την έκδηλη ανησυχία της μητέρας μου κατάλαβα, ότι είναι κάτι πολύ σοβαρό! Eπιστρέψαμε στο σπίτι.

Αμέσως απομονώθηκα στο δωμάτιό μου και  άρχισα να επικαλούμαι την αγία Γαλακτία της Κρήτης, για να με βοηθήσει να γίνω καλά, από την κρεατοελιά.  Όπως, κάλλιστα φαινόταν κρίνοντας και την αντίδραση της μάνας μου οδηγούνταν σε καρκίνο, εάν δεν τον είχα ήδη!  Ζητούσα την βοήθεια της μεγάλης Αγίας των ημερών μας της Αγίας Γερόντισσας Γαλακτίας της Κρήτης, με ένα παραπονιάρικο τρόπο.

Έλεγα, στην αγία μας γερόντισσα Γαλακτία:

“Γερόντισσα μου, κάθε ημέρα μαθαίνω, πως βοηθάς πάρα πολύ κόσμο, σε παρακαλώ βοήθα και εμένα! Σε έχω ανάγκη! Σε έχω ανάγκη καλή μου γερόντισσα. Κάνε μου ένα θαύμα και εμένα να γίνω καλά, από την κρεατοελιά σε παρακαλώ πάρα πολύ!”

Αφού, κοιμήθηκα το βράδυ αρκετά φοβισμένος και αγχωμένος σηκώθηκα το επόμενο πρωί με την βοήθεια του Θεού και της Παναγίας μας και τις πρεσβείες της Αγίας Γερόντισσας Γαλακτίας της Κρήτης, και διαπίστωσα, πως η μαύρη κρεατοελιά, που είχα μέχρι πρότινος, δεν υπήρχε πλέον πουθενά!  Αρχικά, δεν σας κρύβω, πως τρόμαξα αρκετά! Διότι, γνωρίζω ότι εάν αφαιρεθεί από μόνη της μία κρεατοελιά, αυτό το καθιστά πολύ επικίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή.

Έτσι, λοιπόν, το μεσημεράκι προς απόγευμα, αν θυμάμαι καλά, είχα πάει στα επείγοντα του νοσοκομείου μαζί με την μητέρα μου, για να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει.

Έδειξα  στον γιατρό,  το σημείο που υπήρχε η κρεατοελιά λέγοντάς του, ότι  είχε εξαφανιστεί στον ύπνο μου, από μόνη της. Απόρησε ο ίδιος γιατί δεν έβλεπε το παραμικρό σημάδι στο δέρμα μου που να μαρτυρούσε την ύπαρξή της.

«Αυτό, πως έγινε; Πως βγήκε από μόνη της η κρεατοελιά;», είπε. Είναι αδύνατον, μονολογούσε. Δεν ήξερε τι να πει!  Πρώτη φορά στην ζωή του αντιμετώπιζε τέτοιο, όπως το δικό μου περιστατικό. Πιθανόν να πίστευε πώς τον κοροϊδεύαμε…

Απευθυνόμενος σε μένα ρώτησε: Μήπως πονάς;  Μήπως έχεις παρατηρήσει κάποια αλλαγή στο δέρμα σου.

Όχι, τοῦ απάντησα. Δεν έχω αισθανθεί κάποιον πόνο.

Μου συνέστησε  να είμαι υπό παρακολούθηση, για 3 ημέρες και είπε τα δέοντα και στη μητέρα μου. Στο βλέμμα του έβλεπες κάτι το ανησυχητικό…

Επιτρέψαμε στο σπίτι. Πέρασαν οι τρείς ημέρες με την βοήθεια του Θεού και της Παναγίας μας.  Ξαναπήγα στο νοσοκομείο να εξεταστώ στον πρώτο γιατρό, που είχα πάει αρχικά, έπειτα και από την προτροπή του δεύτερου γιατρού, που είχα πάει εκτάκτως το απόγευμα για να με εξετάσει.

Δεν μπορούσε να το πιστέψει και ο ίδιος σε αυτό, που του έλεγα, πως είχε αφαιρεθεί, από μόνη της η κρεατοελιά.  Δεν του είχε ξανά συμβεί παρόμοιο περιστατικό.

Μου έκανε και αυτός την ίδια ερώτηση, δηλαδή αν πονάω και έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή στο δέρμα μου.

Του απάντησα, όχι.

Τότε εμείς τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.

Μόνον, στην περίπτωση που νοιώσεις κάποιον  πόνο ή εάν παρατηρήσεις κάποια αλλαγή στο δέρμα σου θα χρειαστεί να κάνουμε κάτι.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μας είπε.

Έζησα ένα ολοζώντανο θαύμα χάρη της μεγάλης Αγίας των ημερών μας της Αγίας Γερόντισσας Γαλακτίας της Κρήτης!

Η αγία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης, είναι πολύ μεγάλη αγία να την επικαλείστε σε οποιαδήποτε πρόβλημα και εάν έχετε! Εγώ το έκανα και ανταποκρίθηκε άμεσα. Η γερόντισσα, είναι μάνα και βοηθά τα παιδιά της!

Την ευχή της να έχουμε. Αμήν γένοιτο!

πηγη ορθοδοξια.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου