Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Χριστός Ανέστη!

 


Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο 
Κάποτε ρωτήθηκε ο αρχιεπίσκοπος:
-Πως εσείς ένας τόσο μεγάλος χειρουργός πιστεύετε σε αυτόν τον οποίο κανείς ποτέ δεν είδε;
Ο αρχιεπίσκοπος απάντησε:
- Εσείς πιστεύετε ότι υπάρχει αγάπη;
-Ναι.
Πιστεύετε ότι υπάρχει ο νους;
-Ναι.
- Είδατε ποτέ το νου;
-Όχι.
-Κι εγώ δεν είδα ποτέ τον Θεό αλλά πιστεύω ότι υπάρχει.
Σε ένα άλλο συνέδριο, όταν του τέθηκε παρόμοιο ερώτημα είπε στους γιατρούς:
- Πολλές φορές αγαπητοί μου συνάδελφοι ακούτε αυτά τα λόγια: «Η καρδιά μου έχει πολλή αγάπη, ή η καρδιά μου έχει πολύ μίσος». Όμως ανοίγετε την καρδιά και δεν βλέπετε τίποτα από αυτά παρά μόνο μύες και αίμα. Ή ανοίγετε το κρανίο και δεν βλέπετε σε αυτό ούτε νου ούτε ανοησία. Έτσι κι εγώ, δεν είδα τον Θεό. Όμως πιστεύω σε Αυτόν. Με την πίστη στο Θεό η ζωή μας αποκτάει νόημα, σκοπό, στήριγμα. Η ψυχή είναι γεμάτη από έναν ανεκτίμητο θησαυρό.
Από το βιβλίο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ( Αρχιεπ. Λουκάς Βόινο - Γιασενέτσκι ένας άγιος ποιμένας και γιατρός χειρουργός 1877-1961).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου