Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

Προϊόντα δεύτερης κατηγορίας προωθούν στην Ελλάδα της κρίσης οι πολυεθνικές

 

super marketΌπως αναφέρει η ΚτΚ, πολυεθνικοί όμιλοι κατατάσσουν την Ελλάδα στην δεύτερη κατηγορία προορισμών για τα προϊόντα τους, με συνέπεια στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων καταλήγουν φθηνότερα αλλά και χαμηλότερης ποιότητας αγαθά.
Της Δήμητρας Μανιφάβα
Προϊόντα δεύτερης κατηγορίας προσανατολίζονται να προωθούν στην Ελλάδα πολυεθνικές επιχειρήσεις, λόγω της παρατεταμένης κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας και της μειωμένης αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων καταναλωτών, σύμφωνα με την«Καθημερινή της Κυριακής».
Όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα, μεγάλοι όμιλοι κατατάσσουν την Ελλάδα στην δεύτερη κατηγορία προορισμών για τα προϊόντα τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που δέχονται από παράλληλες εισαγωγές.
Συνεπώς, στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων καταλήγουν φθηνότερα μεν προϊόντα, τα οποία ωστόσο είναι και χαμηλότερης ποιότητας.
Παράλληλα, όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, χονδρεμπορικές εταιρείες, που διαθέτουν και δίκτυο καταστημάτων λιανικής, προμηθεύονται επώνυμα προϊόντα γνωστών πολυεθνικών ομίλων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία, καθότι η προμήθεια από αυτές τις χώρες γίνεται σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με την αγορά στην Ελλάδα.
Στη συνέχεια, τα χονδρεμπορικά δίκτυα προωθούν τα εν λόγω υποδεέστερα προϊόντα στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντάς τα ως φθηνότερα συγκριτικά με τα ανταγωνιστικά αγαθά.
Παρά ταύτα, τα προϊόντα αυτά έχουν μεν την ίδια γενική ονομασία αλλά δεν είναι τα ίδια. Είναι προϊόντα προηγούμενης γενιάς και όχι τελευταίας τεχνολογίας, και έχουν κατασκευαστεί για χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, διότι είναι φθηνότερα και ανταποκρίνονται περισσότερο στην αγοραστική δύναμη των χωρών αυτών.
skai.gr