Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Σόκ!! Ἀλλάζουν τώρα καί τήν Ἑλληνική γραμματική…;;


Παραθέτω ένα κείμενο με ανησυχία για την ελληνική μας γλώσσα την οποία επιχειρούν να αλλοιώσουν τα φερέφωνα της παγκοσμιοποίησης Δραγώνα, Ρεπούση κ.α.

Αν και όσα καταγγέλλονται στην ανάρτηση έχουν βάση και πρέπει να μας προβληματίσουν εν τούτοις καλό είναι για τον μελετητή να διαβάσει τα 2 αρχεία (pdf) που παραθέτω στο τέλος σε συνδέσμους. Στο πρώτο θα δείτε το άρθρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αλέξανδρος Δελμούζος με εικόνες από το βιβλίο Γραμματικής και στο δεύτερο καταγράφεται η άποψη της Ειρήνης Φιλιππάκη- Warburton και πως αντιλαμβάνεται η ίδια την γραμματική.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ! 

Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως πρόσφατα (Νοέμβριος 2011) διανεμήθηκε προς διδασκαλία, στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, αντικαθιστώντας την μέχρι τώρα ισχύουσα γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία εδιδάσκετο πλέον των 30 χρόνων. 
Σύμφωνα με την καινούργια γραμματική που… συντάχθηκε από τους: κ. Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton, κ. Μιχάλη Γεωργιαφέντη, κ. Γεώργιο Κοτζόγλου και την κ. Μαργαρίτα Λουκά και εκδόθηκε από τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, με την ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανακαλύπτουμε πως:
τα φωνήεντα της Ελληνικής Γλώσσας είναι 5 (πέντε)!!!
Τα: α, ε, ι, ο, και το ου. Καθώς και ότι τα φωνήεντα η, υ, ω έχουν καταργηθεί!!!
Και τα σύμφωνα από 17, έμειναν μόνον τα 15!!! Τα ξ και ψ δεν υπάρχουν πλέον!!!

Σημειωτέον, πως στα φωνήεντα συγκαταλέγεται και ο δίφθογγος «ου», καθώς και στα σύμφωνα συμπεριλαμβάνονται τα δίψηφα σύμφωνα ντ, μπ, γκ!. Σύμφωνα με τους συγγραφείς στον πρόλογο του βιβλίου : «Στόχος του εγχειριδίου είναι να οδηγήσει με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη τους μικρούς μαθητές στην συνειδητοποίηση του συστηματικού χαρακτήρα της γλώσσας. …Τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά του βιβλίου Γραμματική Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού υπαγόρευσαν κάποιες απαραίτητες απλοποιήσεις αλλά και ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις από τις παραδοσιακές γραμματικές»!!!!!!!

Και παρακάτω :

«Δεν εξετάζουμε λεπτομερώς τους φθόγγους της γλώσσας μας, γιατί δεν θέλουμε να προκαλέσουμε σύγχυση σε μαθητές και δασκάλους με την ανάλυση φαινομένων αλλοφωνίας.»

Έτσι λοιπόν ο Βρασίδας, ο συμβολικός δάσκαλος του βιβλίου, ο οποίος βοηθά τον μαθητή να εξιχνιάσει τα μυστήρια της γλώσσας στις σελίδες 35 και 36 όπου γίνεται αναφορά στους φθόγγους, παρουσιάζει τα παραπάνω. Το αλφάβητό μας, τα πραγματικά φωνήεντα και σύμφωνα δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα πουθενά αλλού στο βιβλίο, παρά μόνον σε ένα σχέδιο τύπου ταχυμέτρου αυτοκινήτου (σελ. 39)! Όσο για τα φωνήεντα, δεν γίνεται καμία μνεία, παρά μόνον η ελλιπής αυτή αναφορά των πέντε φθόγγων!

Με την προγενέστερη Γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη, γαλουχήθηκαν γενιές Ελλήνων, που μάθανε να ομιλούνε την Ελληνική Γλώσσα. Αλλά και αλλοδαποί που γεννήθηκαν, έζησαν και σπούδασαν σε ελληνικά σχολεία, και πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια είχαν γαλουχηθεί με την ίδια γραμματική χωρίς να δυσκολευτούν!… Εφ’ όσον οι συνθήκες δεν έχουν αλλάξει, ποιόν λόγο εξυπηρετεί η αλλαγή της κλασσικής γραμματικής σε «φωνητική» γραμματική;

Η γλώσσα μας, η αρχαιότερη όλων των λαών, τις τελευταίες δεκαετίες έχει υποστεί αλλεπάλληλους βιασμούς από τους εκάστοτε υπευθύνους, οι οποίοι εντελώς ανεύθυνα λειτουργώντας ωσάν γλωσσοπλάστες, αποφάσιζαν για την «εκλαΐκευση» της, και ταυτόχρονα την καταστροφή της!

Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές ανά 15 – 20 χρόνια (βλέπε: αυγό ή αβγό; Ξύδι ή ξίδι; Μονοτονικό σύστημα!) οι γενιές των Ελλήνων μαθαίνουν η κάθε μία και από μια ελαφρώς διαφοροποιημένη ελληνική γραμματική, μη μπορώντας καν να παρακολουθήσουν ούτε οι γονείς τα παιδιά τους!!

Θέλω να πιστεύω πως το βιβλίο αυτό εκδόθηκε χωρίς τον ενδελεχή έλεγχο, και ως εκ τούτου, εκ παραδρομής δημοσιοποιήθηκε κάποια πρόταση κάποιου ανθέλληνα φιλόλογου, και όχι εσκεμμένα, πάρθηκε η απόφαση ενός ακόμα βιασμού της ελληνικής γλώσσας, μιας γλώσσας που τόσο διψασμένα άνθρωποι από όλο τον κόσμο προσπαθούν να κάνουν κτήμα τους.

Και ερωτώ, όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι Έλληνες:

1) Δεν μας φτάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδος μας, πρέπει να υποστούμε και την εθνική μας εξολόθρευση;

2) Πρέπει να θυσιάσουμε την γλώσσα μας για να μοιάσουμε στους Δυτικούς, για να γίνουμε αρεστοί από αυτούς; Οι οποίοι, επανήλθαν και ζητούν πλέον την ίδια μας την πατρίδα;

3) Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το βιβλίο είχε εγκριθεί από το 2007, αλλά λόγω αντιρρήσεων δεν εκδίδετο. Υπ’ όψιν, ότι οι αποσπασμένοι δάσκαλοι στο Ινστιτούτο όταν ερωτήθηκαν σχετικώς έκριναν το βιβλίο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!

4) Τι περίμεναν άραγε για να εκδώσουν αυτό το βιβλίο της Γραμματικής; Μήπως την εγκατάσταση στον υπουργικό θώκο της κ. Διαμαντοπούλου, που θεωρεί ότι «η αγγλική γλώσσα πρέπει να γίνει επίσημη γλώσσα της Ελλάδος»;;;

5) Σύμφωνα με σύγχρονες μελέτες επιστημόνων, το μονοτονικό σύστημα έφερε την δυσλεξία στην πρώτη θέση των μαθησιακών δυσκολιών, εξαιτίας της ελλείψεως βασικών κανόνων γραμματικής και τονισμού. Με τόσα πολλά παιδιά να δυσκολεύονται από την απουσία των κανόνων, σκέφτεστε τι θα συμβεί με την απουσία των φωνηέντων τα οποία ενυπάρχουν στο DNA μας από την αρχή της υπάρξεως μας στον πλανήτη;;;

Εφαρμόζοντας την νέα Γραμματική, η ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ και η ελληνική γλώσσα θα γίνει μια συμβατική γλώσσα όπως και τόσες άλλες. Οι δάσκαλοι τελικά καλούνται να «μορφώσουν» Έλληνες; Με ποια γλώσσα; Με ποια γραμματική;

Ας θυμηθούμε τις ομολογίες των ιδίων των πρωταγωνιστών των προηγούμενων αλλαγών (π.χ. δηλώσεις Ράλλη) και ας αξιώσουμε να διατηρηθεί η Ελληνική γλώσσα, έτσι όπως μας παραδόθηκε, με την ετυμολογία της, με την μουσικότητα της και το βασικότερο όλων την σημασιολογία της! Γιατί το κάθε γράμμα μας έχει την βαρύτητά του, ο κάθε φθόγγος έχει την μουσικότητα του, και ο κάθε τόνος είχε την αξία του. Ας εκτιμήσουμε την ελληνική μας γλώσσα για να μας σεβαστούνε και οι εταίροι μας σαν λαό με θέληση, με δυναμισμό και με υπόσταση!

Σε αυτές τις σελίδες θα παρατηρήσετε αλλαγές και παραλήψεις που κάνουν οι συγγραφείς, έτσι ώστε το βιβλίο να τείνει να μοιάσει στην αγγλική γραμματική.

Μιας και ο κύριος Βρασίδας μας κάνει εισαγωγή στα φωνήεντα και στα σύμφωνα, στην επόμενη σελίδα, λογικό θα ήταν να μας συστήσει τα (7) επτά φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας… Όμως,……. Τα φωνήεντα (4 + 1) εμφανίζονται μόνον στο εξώφυλλο της τσάντας! Τα η, υ, ω είναι ανύπαρκτα! Αλλά και τα σύμφωνα: ξ και ψ έχουν εξαφανιστεί! Και η ανάλυση στις επόμενες 2 σελίδες συνεχίζει μόνο με τα σύμφωνα… Ουδέν σχόλιο για τα φωνήεντα…

Τα χειλικά, οδοντικά και λαρυγγικά σύμφωνα ενώθηκαν, ανακατεύθηκαν και ξαναχωρίστηκαν όπως βόλευε τους συγγραφείς σε τριβόμενα και κλειστά ! Και η «ανάμιξη» των συμφώνων συνεχίζεται…

Ευτυχώς που υπάρχει και το «ταχύμετρο» για να διδάσκονται τα παιδιά μας την αλφάβητο! – βέβαια, με στροβιλισμό το δίχως άλλο! Και ολοκληρώνοντας την ενότητα, γίνεται και μια μικρή αναφορά για τα ξ και ψ σαν διπλά γράμματα, ενώ καθιερώνονται τα γκ, μπ, ντ στην αλφάβητο…

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ (www.syllogosdelmouzos.gr) (τελευταίες αναρτήσεις), ΑΝΆΡΤΗΣΕ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ” Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ” ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ (ΚΥΡΙΑΣ) ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.

Δείτε το άρθρο του Συλλόγου στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.syllogosdelmouzos.gr/012/elgl12.pdf

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Άλέξανδρος Δελμούζος” – Σύλλογος Δελμούζος

www.syllogosdelmouzos.gr

Χάριν δικαιοσύνης παραθέτω και την άποψη της Ειρήνης Φιλιππάκη – Warburton για την ελληνική γραμματική:

http://www.frederick.ac.cy/educonf2011/docs/eirini_filipaki.pdf
katohika/Αντιγραφή

http://proskynitis.blogspot.gr

Μασονία: ἡ “ὑπέρ-θρησκεία” πού διδάσκει τόν Οἰκουμενισμό

 Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ.

Δεν είναι δίκαιο να ισχυριστούμε πως όλοι οι Μασόνοι είναι ενημερωμένοι για τα μυστικά σχέδια της οργάνωσής τους. Πολλοί ενώ είναι έμπειροι στα τυπικά και στις επιφανειακές εργασίες του τάγματος, δείχνουν πως δεν κατέχουν σοβαρές γνώσεις για την πραγματική ιστορία ή τις πεποιθήσεις του Τάγματος
Το πιο γνωστό από τα βιβλία των Μασόνων είναι το «Ηθική και Δόγμα» του Άλμπερτ Πάικ, (Albert Pike – φωτο), το βιβλίο αυτό βρίσκεται στις περισσότερες μασονικές βιβλιοθήκες.
Γράφει λοιπόν στην σελίδα 213: «Κάθε Μασονική Στοά είναι ένας θρησκευτικός ναός και οι διδασκαλίες του είναι θρησκευτικές διδαχές».
        «Δηλώνω χωρίς κανένα δισταγμό, πως η Μασονία είναι, σε κάθε της έννοια, εκτός από μια, λιγότερο φιλοσοφικό και κυρίως θρησκευτικό ίδρυμα και χρωστά αποκλειστικά στο θρησκευτικό στοιχείο την καταγωγή και την συνεχή της ύπαρξη και πως χωρίς θρησκευτικό αυτό στοιχείο σπάνια θα άξιζε μελέτης από τον σοφό και τον καλό» (‘Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού’ του Μακί, σ. 618).
«Η Μασονία είναι η παγκόσμια, αιώνια αμετάβλητη, θρησκεία όπως ο Θεός την φύτεψε στην καρδιά της παγκοσμίου ανθρωπότητας. Κανένα πιστεύω δεν έζησε πολύ εάν δεν πήγασε από αυτό το ίδρυμα. Είναι η βάση, και τα πιστεύω. Η υπεροικοδομή”. (‘Ηθική και Δόγμα’, σ. 219).
Ο Πάϊκ περιγράφει τον Ελευθεροτεκτονισμό ως:
«Ο φύλαξ και το δοχείο των μεγάλων φιλοσοφικών και θρησκευτικών αληθειών άγνωστες σε μεγάλο βαθμό στον κόσμο και μεταδιδόμενες από γενεά σε γενεά από μια αδιάρρηκτη ροή παράδοσης, γεμάτη από σύμβολα, εμβλήματα και αλληγορίες’. (‘Ηθική και Δόγμα’ σ. 210).
Είναι τυπικό για τον Ελευθεροτεκτονισμό να παραλείπει το όνομα του Ιησού Χριστού όταν παραθέτει τμήματα από τις Γραφές. Τα παρακάτω αποσπάσματα συγκρίνουν τα γνήσια κείμενα της Ιερής Βίβλου με αυτά που χρησιμοποιεί ο Τόμας Σμιθ Γουέμπ στο βιβλίου του «Ο Σύμβουλος του Ελευθεροτέκτονα» (περισσότερο γνωστό ως ο “Σύμβουλος του Γουέμπ”).
Ένα παράδειγμα είναι από την περικοπή του (Α.’ Πετ β’:5)
«Και σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός, ιεράτευμα άγιον, διά να προσφέρητε πνευματικάς θυσίας ευπροσδέκτους εις τον Θεόν διά Ιησού Χριστού»
Το χωρίο στον Σύμβουλος του Γουέμπ αναφέρεται (σ. 92): «Και σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός, ιεράτευμα άγιον, διά να προσφέρητε θυσίας ευπροσδέκτους εις τον Θεόν»
Διδάσκει τον οικουμενισμό
Όπως και στο κίνημα της Νέας Εποχής, το κεντρικό θέμα του Ελευθεροτεκτονισμού είναι ο οικουμενισμός, μια προσπάθεια ενοποίησης όλων των θρησκειών του κόσμου κάτω από μια ομπρέλα. Για να το κάνει αυτό, υποβιβάζει τον Ιησού Χριστό από Υιό του Θεού σε έναν απλό πνευματικό διδάσκαλο στο ίδιο επίπεδο με τον Βούδα και τους άλλους θρησκευτικούς αρχηγούς.
«Η Μασονία… είναι θρησκεία, μια λατρεία στην οποία όλοι οι καλοί άνθρωποι μπορούν να ενωθούν και ο καθένας να μοιράζεται την πίστη όλων» (Γιόζεφ Φόρτ Νιούτον, “Οι κτίστες” σ. 242)
Περιγράφοντας μια εμπειρία πού είχε σε μια Στοά του Λονδίνου με Μασόνους διαφορετικών πίστεων, ο Γιόζεφ Νιούτον γράφει:
«Ήταν μια σκηνή που κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει. Μια ενοραματική ώρα βαθειά συγκινητική. Ταυτόχρονα εικόνα και προφητεία. Ήταν έντονα εντυπωσιακή, σαν να ακούει κανείς το μέλλον. Με έκανε να σκεφτώ τα λόγια ενός μάντη σ’ένα ιερό βιβλίο της Κίνας. «Αυτός πού έχει ευρύ πνεύμα βλέπει την αλήθεια στις διαφορετικές θρησκείες: ο περιορισμένος βλέπει μόνο τις διαφορές».
«…Πού αλλού, παρά σε μια Μασονική στοά, μπορούν να συναντηθούν άνθρωποι που ανήκουν σε διαφορετικές θρησκείες, κάθε ένας να προσεύχεται για όλους και όλοι για έναν; Διδάχθηκα ένα μάθημα: Εάν υπάρξει ποτέ στην γη μια θρησκεία Αδελφότητος στη γη, πρέπει να ξεκινήσει από μια Αδελφότητα των Θρησκειών». (“Οι κτίστες” σελ. 223 – 224)
«Εάν η Μασονία ήταν απλά ένα Χριστιανικό ίδρυμα, ο Εβραίος και ο Ισλαμιστής, ο Βραχμάνος και ο Βουδιστής δεν θα μπορούσαν συνειδητά να συμμετέχουν στην ‘φώτισή’ της, αλλά η παγκοσμιότητα της (ή ο οικουμενισμός της) είναι το καύχημά της. Στην γλώσσα της οι πολίτες κάθε έθνους μπορούν να επικοινωνήσουν. Στο βωμό της, άνθρωποι όλων των θρησκειών μπορούν να γονατίσουν. Στο πιστεύω της μαθητές κάθε πίστης μπορούν να είναι συγκαταβατικοί. (Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού του Μάκι, σ. 439).
Η Μασονία μελετά όλους τους μεγάλους αναμορφωτές. Βλέπει στον Μωυσή τον Νομοθέτη των Εβραίων, στον Κομφούκιο και τον Ζωροάστρη, τον Ιησού της Ναζαρέτ και στους Άραβες εικονοκλάστες, τους Μεγάλους Διδάσκαλους της Ηθικής και τους έξοχους αναμορφωτές και δεν είναι μόνον αυτό: επιτρέπει σε κάθε αδελφό του Τάγματος να θεωρήσει κάθε έναν από τους υψηλούς και θείους χαρακτήρες η πίστη του και η Αλήθεια το απαιτούν». (“Ηθική και Δόγμα”σ. 525)
«Γύρω από τον Βωμό της Μασονίας μπορούν να συναθροιστούν σαν μια αδελφότητα, ο Χριστιανός, ο Εβραίος, ο Ισλαμιστής, ο Βραχμάνος, οι οπαδοί του Κομφούκιου και του Ζωροάστρη, σαν μια αδελφότητα και να ενωθούν προσευχόμενοι προς τον έναν Θεό πού είναι προ πάντος ο Baalim (Βάαλ)… ζητά από κάθε ένα από τους μυημένους της να ερευνήσει στα θεμέλια της πίστης του και να στηρίξει τις ελπίδες του στις γραφές της δικής του θρησκείας». (Ηθική και Δόγμα σ. 226).
 «Σε μια στοά αποτελούμενοι ολοκληρωτικά από Εβραίους, μπορεί να τεθεί στο βωμό μόνον η Παλαιά Διαθήκη και οι Τούρκοι Ελευθεροτέκτονες μπορούν να κάνουν χρήση του Κορανίου. Αν και οι ψαλμοί είναι για τον Χριστιανό, η Πεντάτευχος για τον Ισραηλίτη, το Κοράνι για τον Μουσουλμάνο, ή η Βέδες για τον Βραχμάνο κάθε τι Μασονικό μεταδίδει την ίδια ιδέα – πώς ο συμβολισμός της θείας θέλησης απεκαλύφθη στον άνθρωπο». (Εγκυκλοπαίδεια τον Ελευθεροτεκτονισμού του Μακί σ. 133).
Όλες αυτές σι ιδέες είναι αντίθετες στις διδασκαλίες του Ιησού Χριστού που είπε: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή, κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να έλθει προς τον πατέρα παρά μόνον μέσου εμού» (Ιωάννης 14:6).
Πηγή: Από το βιβλίο «Προς Μία Παγκόσμια Δικτατορία» του Gary Kah
ΠΗΓΗ: http://redskywarning.blogspot.com/2010/07/blog-post_23.html

2η Ἐπιστολή πρός τόν Πρωθυπουργό μαζί μέ ὑπογραφές 1225 πολιτῶν κατά τῶν gay pride παρελάσεων

Θεσσαλονίκη, 26.06.2012
Πρός
Τόν Πρωθυπουργό τῆς Ἑλλάδος, κ. Ἀντώνιο Σαμαρᾶ
Ἀξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Εἴμαστε μία ὁμάδα ὀρθοδόξων πολιτῶν τῆς Θεσσαλονίκης. Σᾶς ἀπευθύνουμε τήν παρούσα ἐπιστολή γιά νά θέσουμε ὑπ’ ὄψιν σας ἕνα σοβαρό ζήτημα πού ἀφορᾶ  τήν πόλη καί τή χώρα μας.
Το διήμερο 22-23 Ἰουνίου 2012 ἔλαβε χώρα στήν πόλη μας τό πρῶτο φεστιβάλ ὁμοφυλοφίλων, ἐπονομαζόμενο “Gay Pride”, ἤ ἀλλιῶς «Ὁμοφυλοφιλική Ὑπερηφάνεια», ὑπό τήν αἰγίδα τοῦ Δημάρχου τῆς πόλεως, κ. Μπουτάρη.
Ὡς ὀρθόδοξοι πιστοί αἰσθανόμαστε βαθύτατη θλίψη γιά ὅσα διαδραματίστηκαν καί διαμαρτυρόμαστε ἐντονότατα γιά τήν πρωτοφανῆ καί προκλητικότατη αὐτή κίνηση τοῦ δημάρχου κ. Μπουτάρη, κίνηση πού προσβάλλει τή δημόσια αἰδῶ[1], εἶναι ἀντισυνταγματική[2], κίνηση πού ἔχουμε χρέος ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί νά μήν ἀφήσουμε νά παγιωθεῖ στήν πόλη μας.

Θέλουμε νά τονίσουμε ἰδιαίτερα πώς δέν τοποθετούμαστε ρατσιστικά ἐναντίον τῶν ἀδελφῶν καί συμπολιτῶν μας ὁμοφυλοφίλων κλπ, διότι, ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί, σεβόμαστε τήν κάτ΄ εἰκόνα Θεοῦ δημιουργία τους. Οἱ ἐπιλογές τοῦ κάθε προσώπου, καθώς καί τά ἴσα δικαιώματά του ὡς πολίτη εἶναι σεβαστά καί δέν τίθενται ὑπό οὐδεμία ἀμφισβήτηση.
Ὡστόσο, τό νά γίνεται προσπάθεια, καί μάλιστα σέ θεσμικό ἐπίπεδο, νά ἐπιβληθεῖ, σύμφωνα μέ τά λεγόμενα τοῦ κ. Μπουτάρη, ὡς «διαφορετικότητα» ἡ διαστροφή, μέ κίνδυνο ἐπηρεασμοῦ εὐαίσθητων καί ἀδιαμόρφωτων παιδικῶν καί ἐφηβικῶν ψυχῶν καί χαλάρωσης τοῦ δημόσιου πνευματικοῦ αἰσθητηρίου, εἶναι ἀντισυνταγματικό καί ἀπαράδεκτο[3]. Προβάλλει ἄρρωστα πρότυπα ὡς ὑγιῆ, ἐμφανίζοντάς τα ἁπλᾶ ὡς κάτι τό διαφορετικό σέ ἐπίπεδο ἐπιλογῶν, καί ὄχι ὡς ἄρρωστη καί διεστραμμένη, μέ βάση τήν ἀνθρώπινη φύση, ἐπιλογή. Μέ τή λογική αὐτή θά καταλήξουμε σέ μία ἐφιαλτική πόλη, ὅπου ἡ κάθε διαστροφή καί σχιζοφρενική ἰδιορρυθμία θά διαμορφώσει ἕνα σκηνικό ζούγκλας!
Γνωρίζοντας ὅτι οἱ φορεῖς Τοπικῆς Αὐτοδιοίκησης ὑποβάλλουν αἴτηση ἐπιχορήγησης τοῦ ἐτήσιου προγραμματισμοῦ τῶν πολιτιστικῶν (ὅπως «θεωροῦνται» τέτοιου εἴδους φεστιβάλ) ἐκδηλώσεών τους στό Ὑπουργεῖο Πολιτισμοῦ, ἀπευθύνουμε σέ ἐσᾶς ἔκκληση γιά μή ἐπανάληψη στό μέλλον τέτοιων προκλητικῶν καί προσβλητικῶν δημοσίων ἐκδηλώσεων.
Ὡς νέος Πρωθυπουργός σέ μία χώρα πού βουλιάζει ἀξιακά καί πνευματικά πρωτίστως, καί κατά συνέπεια οἰκονομικοκοινωνικά, ἐλπίζουμε ὅτι θά δώσετε ἕναν ἀέρα ἀναγέννησης ὅσον ἀφορᾶ τά πρῶτα, ὥστε νά ἐπιτευχθεῖ καί ἡ ἐξυγίανση τῶν ὑπολοίπων.
Σύν Θεῷ πάντα καί μέ τή χάρη Ἐκείνου πού ἐπέτρεψε –διότι τίποτε δέν γίνεται χωρίς τή δική Του ἔγκριση- νά ἀναλάβετε τά ἡνία τῆς Πρωθυπουργίας τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας.
Εὐχαριστοῦμε ἐκ τῶν προτέρων γιά τήν ἀνταπόκρισή σας,
Διατελοῦντες ἐν σεβασμῷ,
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΥΣ :  Ἡ παρούσα ἐπιστολή ἐστάλη στόν Πρωθυπουργό κ. Σαμαρᾶ ὑπογεγραμμένη ἀπό 1225 πρόσωπα καί  ἡ συλλογή ὑπογραφῶν συνεχίζεται. Φωτοαντίγραφα τῶν καταστάσεων μέ τίς ὑπογραφές εἶναι διαθέσιμα σέ κάθε ζήτηση.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1)      Ὑπουργὸ Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων, Ἀθλητισμοῦ καὶ Πολιτισμοῦ, κ. Κ. Ἀρβανιτόπουλο
2)      Ὑπουργὸ Δημόσιας Τάξης καὶ Προστασίας τοῦ Πολίτη, κ. Ν. Δένδια
3)      Ὑπουργὸ Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καὶ Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, κ. Α. Ρουπακιώτη
4)      Ὑπουργὸ Τουρισμοῦ, κα Ὀ. Κεφαλογιάννη
5)      Ὑπουργὸ Μακεδονίας – Θράκης κ. Θ. Καράογλου
6)      Ἀναπληρωτὴ Περιφερειάρχη Κεντρικῆς Μακεδονίας κ. Δ.Ψωμιάδη
7)      Ἀντιπεριφερειάρχη Περιφερειακῆς Ἑνότητας Θεσσαλονίκης, κ. Α. Τζιτζικώστα
8)      Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κ. Κ. Ἀγοραστὸ
9)      Ἀντιπεριφερειάρχη Βορείων Σποράδων, Περιβάλλοντος, Ἀγροτικῆς Οἰκονομίας, Προστασίας τοῦ Καταναλωτῆ, κ. Α. Κοπάνα
10)  Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Ι. Μπουτάρη
11)  Ἀντιδήμαρχο Ἀνάπτυξης καὶ Διαχείρισης Οἰκονομικῶν Πόρων, κ. Χ. Καπὸν
12)  Ἀντιδήμαρχο Κοινωνικῆς Ἀλληλεγγύης καὶ Προστασίας τοῦ Πολίτη, κα. Κ. Γούλα
13)  Ἀντιδήμαρχο Πολιτισμοῦ καὶ Τουρισμοῦ, κ. Σ. Πέγκα
14)  Ἀντιδήμαρχο Νεότητος, Ἀθλητισμοῦ καὶ ἐθελοντῶν, κα Μ. Πασχαλίδου
15)  Ἀντιδήμαρχο Παιδείας καὶ Διά βίου Μάθησης, κ. Α. Καρούμπη
16)  Πρόεδρο Δημοτικοῦ Συμβουλίου, κ. Π. Ἀβραμόπουλο
17)  Ἀντιπρόεδρο Δημοτικοῦ Συμβουλίου, κ. Χ. Ἀηδονόπουλο
18)  Δήμαρχο Σκιάθου, κ. Ν. Πλωμαρίτη
19)  Ἀντιδήμαρχο Σκιάθου, κ. Δ. Διολέττα
20)  Ἀντιδήμαρχο Σκιάθου, κα Κανταράκη – Τσολοβίκου Μοσχαδώ
21)  Πρός ὅλες τίς Ἱερές Μητροπόλεις τῆς Ἑλλάδος

[1] Προσβάλλεται τὸ ἄρθρο 14, πάρ. 2, στοιχείο δ’ τοῦ Συντάγματος, περί ασέμνων δημοσιευμάτων που προσβάλλουν τη δημόσια αιδώ (τα δημοσιεύματα εδώ δεν είναι με τη στενή έννοια, των γραπτών μόνο δημοσιευμάτων, αλλά κάθε δημόσιας δραστηριότητας).
[2] Προσβάλλεται τὸ ἄρθρο 3, πάρ. 1 τοῦ Συντάγματος, ὅπου προστατεύονται οἱ ἱεροὶ ἀποστολικοὶ καὶ συνοδικοὶ Κανόνες καὶ ἡ Ἱερὰ Παράδοση τῆς Ὀρθόδοξης Ἀνατολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, ἡ διδασκαλία τῆς ὁποίας εἶναι ἐνάντια στὶς κάθε εἴδους παρὰ φύσει σεξουαλικὲς σχέσεις.
[3] Προσβάλλεται τὸ ἄρθρο 5, πάρ. 1 τοῦ Συντάγματος, σχετικὰ μὲ τὴν ἐλεύθερη ἀνάπτυξη τῆς   προσωπικότητος τοῦ καθενός, χωρὶς ὅμως νὰ προσβάλλονται τὰ δικαιώματα τῶν ἄλλων, τὸ Σύνταγμα ἢ τὰ χρηστὰ ἤθη.  Γιὰ τὸν μέσο ἕλληνα οἰκογενειάρχη προσβάλλονται τὰ χρηστὰ ἤθη μὲ τέτοιες ἔκφυλες διοργανώσεις (βλ. καὶ ὑπ΄ἀρ. 2422/85 (Τμ. Δ) Ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, ὅπου ἀναφέρεται ὅτι οἱ γυμνιστὲς ἔχουν δικαίωμα νὰ ἐνεργοῦν ἐλεύθερα, ἀλλὰ σὲ ἰδιωτικὸ ἢ περιορισμένο καὶ ἀπομονωμένο χῶρο καὶ ὄχι σὲ δημόσιο, διότι στὴν ἀντίθετη περίπτωση προσβάλλουν τὸ κοινὸ περὶ ἠθικῆς αἴσθημα καὶ κατὰ συνέπεια προσβάλλουν τὰ χρηστὰ ἤθη).
http://orthodoksikinisithessalonikis.wordpress.com