Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014
Πάπας Φραγκίσκος: "Θα επισκεφθώ το Φανάρι για να ξεπερασθούν οι διαφορές με τους Ορθοδόξους"
Θά πάει στό Φανάρι, γιά νά σβήσει τελείως τό "φανάρι τῆς Ὀρθοδοξίας"
μέ τό σκότος τῆς αἵρεσης καί τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
Ὁ Κύριος εἶπε:
"Αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ"
(Τίτ. γ΄ 10)
Ἐμεῖς ὄχι μόνο δέ νουθετοῦμε τούς αἱρετικούς δυό φορές
καί μετά νά φύγουμε παραδειγματικῶς μήπως ἐντραποῦν καί συνετιστοῦν,
ἀλλά συνεχίζουμε ἀκάθεκτοι δεκαετίες ἐπί δεκαετιῶν
"νά λύνουμε τίς διαφορές μας".
Δηλαδή ἀποσκοποῦμε, ἐνάντια στήν Ἁγία Γραφή καί στόν Λόγο τοῦ Θεοῦ,
νά νερώσουμε μέ τά ἀπόνερα τῆς αἱρέσεως
τόν Οἶνον καί Αἷμα τῆς Ἀμπέλου-τοῦ Χριστοῦ καί Θεοῦ;
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
μέ τό σκότος τῆς αἵρεσης καί τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
Ὁ Κύριος εἶπε:
"Αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ"
(Τίτ. γ΄ 10)
Ἐμεῖς ὄχι μόνο δέ νουθετοῦμε τούς αἱρετικούς δυό φορές
καί μετά νά φύγουμε παραδειγματικῶς μήπως ἐντραποῦν καί συνετιστοῦν,
ἀλλά συνεχίζουμε ἀκάθεκτοι δεκαετίες ἐπί δεκαετιῶν
"νά λύνουμε τίς διαφορές μας".
Δηλαδή ἀποσκοποῦμε, ἐνάντια στήν Ἁγία Γραφή καί στόν Λόγο τοῦ Θεοῦ,
νά νερώσουμε μέ τά ἀπόνερα τῆς αἱρέσεως
τόν Οἶνον καί Αἷμα τῆς Ἀμπέλου-τοῦ Χριστοῦ καί Θεοῦ;
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
Τη βούλησή του «να επισκεφθεί το Φανάρι, με την επιθυμία να ξεπεραστούν
τα εμπόδια που ακόμη χωρίζουν καθολικούς και ορθοδόξους», κατέστησε σαφή
ο πάπας Φραγκίσκος, συναντώντας στο Βατικανό, τα μέλη του θρησκευτικού
ιδρύματος Orientale Lumen Foundation in America.
H όλη αναφορά είναι, φυσικά, στην επίσημη επίσκεψη που πρόκειται να πραγματοποιήσει ο Πάπας Φραγκίσκος στην Άγκυρα και στην Κωνσταντινούπολη, από τις 28 μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου και στην συνάντησή του με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
H όλη αναφορά είναι, φυσικά, στην επίσημη επίσκεψη που πρόκειται να πραγματοποιήσει ο Πάπας Φραγκίσκος στην Άγκυρα και στην Κωνσταντινούπολη, από τις 28 μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου και στην συνάντησή του με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Νεο-Αθεϊσμός: Η σύγχρονη θρησκεία χωρίς Θεό με σκοπό την μαζοποίηση του ανθρώπου
Αφότου
ξέπεσε από την τιμητική και μακάρια θέση του στα τάγματα των αγγελικών
δυνάμεων, έθεσε ως στόχο του να πλήξει τη Θεότητα πιστεύοντας, μέσα στην
εγωιστική του σκοτοδίνη, ότι μπορεί να καταστρέψει το Θεό καινά πάρει
τη θέση Του!
Όμως διαπίστωσε ενωρίς ότι είναι αδύνατον να αγγίξει η εχθρότητά του ευθέως τη Θεότητα και γι' αυτό στράφηκε κατά των θείων δημιουργημάτων και ιδιαιτέρως του ανθρώπου, ο οποίος αποτελεί την κορωνίδα της κτίσεως. Επιθυμεί σφόδρα να αποκόψει τον άνθρωπο από την κοινωνία του με το Θεό, ώστε να τον προσδέσει στη δίκη του επιρροή, και τελικά να τον καταστρέψει. Πιστεύει πως η καταστροφή του ανθρώπου σημαίνει καίριο πλήγμα για τον ίδιο το Θεό.
Διαβάζοντας με προσοχή το ιερό βιβλίο της Γενέσεως παρατηρούμε ότι η προσπάθεια του διαβόλου, προκείμενου να παρασύρει τους πρωτοπλάστους στην πτώση, επικεντρώνεται στη μείωση της απολυτότητας του Θεού. Αυτό είναι το πρώτο βήμα του φαινομένου της αθεΐας στην ανθρώπινη ιστορία. Από τη στιγμή που οι πρωτόπλαστοι πείστηκαν για την σχετικότητα του Θεού και τη δυνατότητά τους να γίνουν από μονοί τους θεοί, άρχισε και η αμφισβήτησή Του, η οποία στο διάβα των αιώνων πήρε τη μορφή της ολοκληρωτικής άρνησής Του.
Είναι αλήθεια πως στην αρχαιότητα και ως τα τέλη του μεσαίωνα η ολοκληρωτική άρνηση του Θεού ήταν σπάνιο φαινόμενο. Αθεΐα σήμαινε κυρίως την άρνηση παραδεδομένων θρησκευτικών πεποιθήσεων. Οι διαβόητες δίκες περί αθεΐας στην αρχαία Ελλάδα αφορούσαν κατά κύριο λόγο την άρνηση των σοφών και επιστημόνων να λατρέψουν τις άθλιες «θεότητες» των πόλεων. Οι ειδωλολάτρες χαρακτήριζαν τους πρώτους Χριστιανούς ως «άθεους», διότι δεν λάτρευαν τους «θεούς» του παγανισμού. Ο παρανοϊκός Ιουλιανός(361-363), ονόμαζε τους Χριστιανούς «άθεους», διότι απέρριπταν τον παγανισμό, τον οποίο ήθελε να νεκραναστήσει και να επιβάλει στην αυτοκρατορία.
Όμως διαπίστωσε ενωρίς ότι είναι αδύνατον να αγγίξει η εχθρότητά του ευθέως τη Θεότητα και γι' αυτό στράφηκε κατά των θείων δημιουργημάτων και ιδιαιτέρως του ανθρώπου, ο οποίος αποτελεί την κορωνίδα της κτίσεως. Επιθυμεί σφόδρα να αποκόψει τον άνθρωπο από την κοινωνία του με το Θεό, ώστε να τον προσδέσει στη δίκη του επιρροή, και τελικά να τον καταστρέψει. Πιστεύει πως η καταστροφή του ανθρώπου σημαίνει καίριο πλήγμα για τον ίδιο το Θεό.
Διαβάζοντας με προσοχή το ιερό βιβλίο της Γενέσεως παρατηρούμε ότι η προσπάθεια του διαβόλου, προκείμενου να παρασύρει τους πρωτοπλάστους στην πτώση, επικεντρώνεται στη μείωση της απολυτότητας του Θεού. Αυτό είναι το πρώτο βήμα του φαινομένου της αθεΐας στην ανθρώπινη ιστορία. Από τη στιγμή που οι πρωτόπλαστοι πείστηκαν για την σχετικότητα του Θεού και τη δυνατότητά τους να γίνουν από μονοί τους θεοί, άρχισε και η αμφισβήτησή Του, η οποία στο διάβα των αιώνων πήρε τη μορφή της ολοκληρωτικής άρνησής Του.
Είναι αλήθεια πως στην αρχαιότητα και ως τα τέλη του μεσαίωνα η ολοκληρωτική άρνηση του Θεού ήταν σπάνιο φαινόμενο. Αθεΐα σήμαινε κυρίως την άρνηση παραδεδομένων θρησκευτικών πεποιθήσεων. Οι διαβόητες δίκες περί αθεΐας στην αρχαία Ελλάδα αφορούσαν κατά κύριο λόγο την άρνηση των σοφών και επιστημόνων να λατρέψουν τις άθλιες «θεότητες» των πόλεων. Οι ειδωλολάτρες χαρακτήριζαν τους πρώτους Χριστιανούς ως «άθεους», διότι δεν λάτρευαν τους «θεούς» του παγανισμού. Ο παρανοϊκός Ιουλιανός(361-363), ονόμαζε τους Χριστιανούς «άθεους», διότι απέρριπταν τον παγανισμό, τον οποίο ήθελε να νεκραναστήσει και να επιβάλει στην αυτοκρατορία.
ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ..
Γι' αὐτό "χτυπιέται" ἡ Ἑλληνική Γλώσσα,
τό πλουσιότερο θησαυροφυλάκιο, αὐτό τῆς σκέψης!
Κείμενο του Σέρβου Βασιλιά Στεφάνου Νεμάνια
προς τον γιο του
στο οποίο
αναφέρεται στη σπουδαιότητα
της διατήρησης της εθνικής γλώσσας, αναλλοίωτης.
της διατήρησης της εθνικής γλώσσας, αναλλοίωτης.
Μην πιάνεις ξένη λέξη στο στόμα σου. Αν πιάσεις ξένη λέξη στο στόμα σου, να ξέρεις ότι δεν την κατέκτησες, αλλά ότι αποξενώθηκες από τον εαυτό σου.
Καλύτερα είναι για σένα να χάσεις τη μεγαλύτερη και την ισχυρότερη
πόλη της χώρας σου, παρά την πιο μικρή και την πιο άγνωστη λέξη της
γλώσσας σου.
Η ομολογία ενός μουσουλμάνου μουφτή· μια αληθινή ιστορία
Πολλές φορές στα χρόνια που εργαζόμαστε εδώ, αντιμετωπίσαμε μεγάλες δυσκολίες, ώστε να βρούμε τα κατάλληλα οικόπεδα μέσα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, για να χτίσουμε βάσεις και Ιερούς Ναούς, όπου οι νεοφώτιστοι ιθαγενείς θα κατηχούνται, θα λειτουργούνται, θα συγκεντρώνονται, θα γνωρίζουν και θα ζουν τη ζωντανή Ορθόδοξη πίστη.
Όλα τα κεντρικά σημεία των πολυσύχναστων συνοικιών είναι ήδη κατειλημμένα από διάφορα αιρετικά δόγματα που έχουν και περίβλεπτα κτήρια. Αυτό πολύ μας πονά· η Ορθόδοξη Εκκλησία νοιώθουμε ότι αξίζει να έχει τα καλύτερα, όχι για την ανθρώπινη δόξα αλλά για τη δόξα του Αληθινού Θεού. Με τον καιρό όμως είχαμε πολλές φορές την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ότι ο ίδιος ο Θεός προνοεί και βρίσκει διάφορες λύσεις με τον τρόπο Του.
ΑΙΣΧΟΣ!!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΙΣΧΟΣ!!! Έκοψε τον Εθνικό ύμνο η ΝΕΡΙΤ! ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΩΝΟΚΑΝΑΛΟ!
Διαβάστε παλαιότερο ἄρθρο μας καί θά καταλάβετε
γιατί "ἔκοψαν" τόν Ἑλληνικό Ἐθνικό Ὕμνο
ἀπό τό "ἐλληνικό" κανάλι μέ τό ἑβραϊκό ὄνομα ΝΕΡΙΤ:
Έκοψε τον Εθνικό ύμνο η ΝΕΡΙΤ – Έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο από τις διαμαρτυρίες
Εθνικός ύμνος... τέλος για τη ΝΕΡΙΤ! Το «Σε γνωρίζω από την κόψη του
σπαθιού την τρομερή» δεν ακούστηκε ούτε καν την ημέρα της εθνικής
επετείου της 28ης Οκτωβρίου.
Φυσικό κι επόμενο ήταν να «σπάσει» το τηλεφωνικό κέντρο της εκπομπής
«Έξι - δέκα» στη δημόσια τηλεόραση, με τους τηλεθεατές να κάνουν
παράπονα στους δημοσιογράφους.
Οι διαμαρτυρίες έγιναν κυρίως από τους ομογενείς στην Αμερική, στην
Αυστραλία, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς και από τους Έλληνες
της περιφέρειας -συγκεκριμένα από τη Μακεδονία- , οι οποίοι περίμεναν
πώς και πώς πριν από την παρέλαση και το πρόγραμμα που θα ακολουθούσε με
το πλούσιο αφιέρωμα στο έπος του 1940 να ακούσουν τη μελοποιημένη από
τον Νικόλαο Μάντζαρο «Ωδή εις την Ελευθερία» του Διονυσίου Σολωμού.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)