Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Εξωσχολικά θεάματα και εκδηλώσεις σε δημοτικά σχολεία


Προς  τον

Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού

κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο,

Διά της Διεύθυνσης του 2ου Δημοτικού σχολείου Γουμένισσας Κιλκίς.

 

 

 

Γουμένισσα, 27/02/2013

 

Θέμα: Εξωσχολικά θεάματα και εκδηλώσεις σε δημοτικά σχολεία

 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

 

Θέμα της παρούσας επιστολής είναι οι απαράδεκτες και αντιορθόδοξες εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχουν τα σχολεία μας ή λαμβάνουν χώρα μέσα σ’ αυτά.

 

Συγκεκριμένα, οι επισκέψεις σε παντός είδους θεατρικές παραστάσεις και η διενέργεια αποκριάτικων εκδηλώσεων ,«πάρτι», έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τα «πιστεύω» της πλειοψηφίας των Ελλήνων μαθητών και μαθητριών και δεν έχουν καμία θέση στο χώρο του σχολείου.

 

Όπως γνωρίζετε, το Σύνταγμα της χώρας μας έχει ψηφιστεί στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος. Αυτό σημαίνει ότι ως χριστιανοί ορθόδοξοι αλλά και ως πολίτες είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε απαρασάλευτα τόσο τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις της Εκκλησίας μας (άρθρο 3, παρ. 1) όσο και τους νόμους που συμφωνούν με το Σύνταγμα (άρθρο 120, παρ. 2). Επιπλέον ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών μας (άρθρο 16, παρ. 2).

 

Έτσι, λοιπόν, σύμφωνα με τον ΝΑ΄ κανόνα της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου και τον ΜΓ΄ αποστολικό κανόνα (Διαταγή Βιβλ. Η΄, κεφ. ΛΖ΄) αφορίζεται , δηλαδή αποκόπτεται από το σώμα της Εκκλησίας, όποιος βλέπει ή κάνει θέατρα. Επίσης, σύμφωνα με τον ΞΒ΄ κανόνα της ΣΤ΄  Οικουμενικής Συνόδου, όποιος συμμετέχει σε καρναβαλικές εκδηλώσεις (κατάλοιπα των βακχικών-διονυσιακών και άρα ειδωλολατρικών εκδηλώσεων), έστω και μόνο ως θεατής, αφορίζεται, ενώ το 1957 η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδας με εγκύκλιό της στηλιτεύει αυτές τις εκδηλώσεις και παρακαλεί τα τέκνα της ν’ απέχουν απ’ αυτές.

 

Με βάση τα παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις πρέπει ν’ αποκλειστούν από τη ζωή του ελληνικού ορθόδοξου σχολείου.

 

Ευελπιστώ ότι θα επιληφθείτε άμεσα του θέματος και θα λάβετε τα απαραίτητα μέτρα προς την εξάλειψή τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη θετική σας ανταπόκριση.

 

Σας γνωστοποιώ ότι η παρούσα επιστολή θα κοινοποιηθεί ,μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην Ανώτατη Συνομοσπονδία γονέων-μαθητών Ελλάδας, στην Πανελλήνια Ένωση Γονέων, στην Επιτροπή Αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου, σε γνωστά χριστιανικά ιστολόγια και στις Ιερές Μητροπόλεις της Ελλάδας.

 

 

Μετά τιμής και σεβασμού

Η εκπαιδευτικός

Παρασκευή Βέργου

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ: ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ ΚΕΙΜΗΛΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΕΙ Ο ΛΑΟΣ

 



.
Δεν μπορώ να βλέπω  αδελφούς  μας να αυτοκτονούν, να ψάχνουν τροφή στα σκουπίδια  και εμείς να καθόμαστε αδρανείς, έτσι έχουμε την πρόθεση να παραχωρήσουμε στη Γαλλία, ένα κειμήλιο ανεκτίμητης αξίας προκειμένου να μειώσουμε το χρέος  της Ελλάδας, εξήγησε  στο ‘’Αγιορείτικο Βήμα’’ o  επικεφαλής της παλιάς αδελφότητας της  Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους- που έχει που έχει  χαρακτηριστεί ως σχισματική-γέροντας Μεθόδιος. 

Το ιστορικό κειμήλιο, «Σκηνή του Βοναπάρτη»,  είναι ένα χρυσοποίκιλτο αριστούργημα υφαντουργίας που βρίσκεται στην κατοχή της Μονής Εσφιγμένου εδώ και 194 χρόνια.

Αν  επιθυμεί η  γαλλική κυβέρνηση, σε συνεννόηση με το ελληνικό κράτος και το Άγιο Όρος, είμαστε έτοιμοι να το  δώσουμε για  να συμβάλουμε κι εμείς στην αντιμετώπιση της πρωτοφανούς κρίσης, συμπληρώνει ο  κ. Μεθόδιος.

Τα παραπάνω γνωστοποιήθηκαν στην ελληνική κυβέρνηση, διευκρινίζει.

Ερωτηθείς  για τα όσα ακούστηκαν περί  ξεπουλήματος κειμηλίων, ο Αγιορείτης  μοναχός υπογράμμισε ότι, αυτό θα ίσχυε εάν εγώ και οι αδελφοί μας μοναχοί εισπράτταμε τα χρήματα της αξίας του, εμείς δεν θέλουμε ούτε ένα ευρώ από αυτό.

Βέβαια, αυτά υποστηρίζει ο κ. Μεθόδιος αλλά η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή. Καθώς, τόσο η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, όπως φαίνεται δεν θα συμφωνήσουν σε μία τέτοια πρόταση καθώς ο καταστατικός χάρτης την εκποίηση κειμηλίων. 
πηγή
 

Η επίσκεψη του Χριστού (VIDEO)


"Το πουκάμισο" Καλoσύνη και ελεημοσύνη Ψυχωφελείς ιστορίες και παραβολές 2


ΠΡΟΚΛΗΣΗ! ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1054, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΠΕΥΔΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΑ - ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ!

 


ΜΗΠΩΣ ΕΝΩΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΕΙΔΗΣΗ;
Φαίνεται πως ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος έχει πάρει...πολύ ζεστά το ζήτημα της "ένωσης των δύο Εκκλησιών" και φροντίζει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση: Δεν εξηγείται αλλιώς πως, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ, Ορθόδοξος Πατριάρχης σπεύδει να παραστεί στην τελετή ενθρονίσεως του νέου Πάπα Ρώμης!!!
Αντιγράφουμε σχετικό άρθρο του Παναγιώτη Τελεβάντου:




Από το σχίσμα δεν έχει γίνει τέτοια αντορθόδοξη ενέργεια, η οποία υπογραμμίζει - με τον πιο πανηγυρικό τρόπο - ότι η “Συμφωνία του Μπαλαμάντ” για την ύπαρξη “δύο αδελφών Εκκλησιών” και “δύο πνευμόνων” δεν έχει μεν επικυρωθεί συνοδικά, αλλά στην πράξη - ως “λαικός Οικουμενισμός” - εφαρμόζεται κανονικότατα ή για να ακριβολογούμε αντικανονικότατα.




Δυστυχώς
την αήθεια του Παναγιότατου που θα συνοδεύεται - από ποιον άλλο; - από
τον Σεβ. Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα), θα μιμηθεί δυστυχώς και το
Πατριαρχείο Ρωσίας με την αποστολή του Σεβ. Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ
Ιλαρίωνα (Νο 2 της Ρωσικής Ιεραρχίας).



                                                                    Καλύπτουμε
τα μάτια από ντροπή και εκφράζουμε τον απόλυτο αποτροπιασμό μας για τις
ατυχέστατες ενέργειες των ταγών της Εκκλησίας μας.


Εξίσου
απαράδεκτη επιστολή απέστειλε - μεταξύ άλλων - στον αιρεσιάρχη του
Βατικανού Πάπα Φραγκίσκο Α΄, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος
ατυχέστατα χαρακτήρισε το θρόνο της εκπεσούσης στην αίρεση πριν από
χίλια τόσα χρόνια Ρώμης ως "Αποστολικό"!!!



Ποιες άλλες οικουμενιστικές ασχημίες θα δούμε, άραγε, αυτές τις μέρες και από τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες;

Γιατί νηστεύουμε τήν Μεγάλη Τεσσαρακοστή (Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου)

 


Για πιο λόγο νηστεύουμε τις σαράντα αυτές ημέρες; Την παλαιά εποχή πολλοί πιστοί προσέρχονταν στα μυστήρια χωρίς καμιά προετοιμασία και μάλιστα κατά την εποχή που ο Χριστός τα συνέστησε. Αντιλαμβανόμενοι οι πατέρες την παρακαλούμενη βλάβη από την απροετοίμαστη προσέλευσι, αφού συγκεντρώθηκαν καθιέρωσαν σαράντα ημέρες νηστείας, προσευχών, ακροάσεως του θείου λόγου και συνάξεων, ώστε, αφού καθαρισθούμε όλοι μας με κάθε επιμέλεια και με προσευχές και με ελεημοσύνη και με νηστεία και με ολονύκτιες παρακλήσεις και με δάκρυα μετανοίας και με εξομολόγησι και με όλα τα άλλα, να προσέλθουμε έτσι στην Θεία Κοινωνία με καθαρή κατά το δυνατό συνείδηση.Και ότι μ αὐτὸ κατώρθωσαν μεγάλα πράγματα, συνηθίζοντας μας με την συγκατάβασι αυτή στην νηστεία, γίνεται φανερό από το εξής: Αν εμείς όλο τον χρόνο επιμείμουμε να φωνάζουμε και να κηρύσσουμε την νηστεία, κανείς δεν προσέχει στα λόγια μας· αν όμως έλθη ο καιρός της νηστείας της Τεσσαρακοστής, τότε, χωρίς κανείς να προτρέπη ούτε και να συμβουλεύη και ο πιο νωθρός αφυπνίζεται και ακολουθεί την προτροπή και την συμβουλή, που επιβάλλει ο καιρός. Αν λοιπόν σε ρωτήση ο Ιουδαίος και ο ειδωλολάτρης, για ποιόν λόγο νηστεύεις , μη πης, ότι νηστεύεις για το Πάσχα η για την θυσία του Σταυρού, γιατί θα του δώσης μεγάλη αφορμή για αντεκλίσεις. Γιατί δεν νηστεύουμε για το Πάσχα ούτε για τον Σταυρό, αλλά για τα δικά μας αμαρτήματα, επειδή πρόκειται να προσέλθουμε στα μυστήρια· γιατί το Πάσχα δεν είναι αιτία νηστείας ούτε πένθους, αλλά υπόθεσης ευφροσύνης και χαράς. Γιατί ο Σταυρός συνέτριψε την αμαρτία, έγινε καθάρσιο της οικουμένης, έγινε αιτία συμφιλιώσεως και εξαλείψεως της πολυχρόνιας έχθρας, άνοιξε τις πύλες του ουρανού, έκανε τους εχθρούς φίλους, επανέφερε στον ουρανό, τοποθέτησε στα δεξιά του θρόνου του Θεού την ανθρώπινη φύσι και μας πρόσφερε αμέτρητα άλλα πνευματικά αγαθά. Δεν πρέπει λοιπόν να πενθούμε ούτε να θλιβώμαστε, αλλά να αγαλλώμαστε και να χαιρώμαστε. Γι αυτό και ο Παύλος λέγει ̇ «Σε μένα ας μη συμβή να καυχηθώ για τίποτε άλλο, παρά μόνο για τον σταυρό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού» (Γαλ. 6,14). Και πάλι ̇ «Ο Θεός δείχνει την αγάπη του προς εμάς με το ότι, αν και ήμασταν αμαρτωλοί, ο Χριστός πέθανε για μας» (Ρωμ. 5,8). Κάτι παρόμιο λέγει και ο Ιωάννης ̇ «Γιατί τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τον κόσμο» (Ιω. 3,16). Πες όμως, πως; Αφού άφησε κατά μέρος όλα τα άλλα, ανέφερε τον σταυρό. Γιατί, αφού είπε, «τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τον κόσμο», πρόσθεσε, «ώστε έδωσε τον Μονογενή Υιο του να σταυρωθή, ώστε να μη χαθή ο καθένας που πιστεύη σ αὐτὸν, αλλά να έχη ζωή αιώνια» (Ιω. 3,16). Αν είναι λοιπόν ο Σταυρός αφορμή αγάπης και καύχημα, ας μη λέμε, ότι πενθούμε γι αυτόν. Γιατί δεν πενθούμε για εκείνον – μη γένοιτο – αλλά για τα δικά μας αμαρτήματα. Γι’ αυτό νηστεύουμε. (Κατά Ιουδαίων, Λόγος Γ , ΕΠΕ 34,176 – 180. PG 48,722)
Αποσπάσματα από το βιβλίο: ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΟΣΤΟΜΟΥ
Χρυσοστομικός Άμβων
 
http://www.patirxristos.gr

Δείτε την ανατομία ενός barcode


Ένα καθοριστικό λοιπόν σημείο των καιρών μας, βάσει του οποίου πληρούνται σε πρακτικό επίπεδο οι προϋποθέσεις για την εξάπλωση του συστήματος του«θηρίου», είναι ο έλεγχος των Μ.Μ.Ε. σε συνδυασμό με την έξαρση της τεχνολογίας στον τομέα των επικοινωνιών.
Το σημαντικότερο όμως σημείο των καιρών μας είναι αναμφισβήτητα η παγκόσμια εξάπλωση του αριθμού 666 με την μορφή του γραμμωτού κωδικού συστήματος Universal Product Code (UPC)ή όπως είναι ευρύτερα γνωστό, bar code system.
Το bar code είναι ένας κωδικός που έχει τοποθετηθεί σε όλα τα προϊόντα του πλανήτη ως ένα σύστημα αναγνώρισης (ταυτότητας) του προϊόντος, το οποίο διαβάζεται από ένα ηλεκτρονικό σκάνερ. Στην ουσία πρόκειται για μία ομάδα αριθμών που κωδικοποιήθηκαν σε μία σειρά γραμμών.

Ένα συνηθισμένο bar code στην Ελλάδα αποτελείται από 8 μέχρι 12 ψηφία τα οποία αποτελούν τον βασικό κώδικα. Όπως διακρίνεται από το πλαϊνό σχήμα, τα αριστερά ψηφία αποτελούν τον κωδικό του κατασκευαστή και τα δεξιά ψηφία τον κωδικό του προϊόντος. Εκτός από τα δέκα αυτά ψηφία υπάρχουν και τρεις μπάρες ασφαλείας (δύο στις άκρες και μία στο κέντρο). Οι δύο ακριανές μπάρες πληροφορούν στο σκάνερ την αρχή και το τέλος του κωδικού, ενώ η κεντρική μπάρα διαχωρίζει τον αριθμό του κατασκευαστή από τον αριθμό του προϊόντος.
Αυτό, όμως, που προκαλεί εντύπωση είναι ότι κάθε μία απ' αυτές τις μπάρες αποτελεί την κωδικοποιημένη μορφή του αριθμού έξι και, κατά συνέπεια, οι τρεις συνολικά μπάρες που υπάρχουν σε όλα τα προϊόντα αποτελούν την κωδικοποιημένη αναπαράσταση του αριθμού 666.
Για να γίνει αυτό κατανοητό, ας γνωρίσουμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αντιστοίχιση μεταξύ γραμμών και αριθμών.
Κάθε αριθμός μεταξύ του 0 και του 9 απεικονίζεται με μία εναλλαγή μαύρων γραμμών και λευκών διαστημάτων (επτά στο σύνολο). Η απεικόνιση αυτή, όπως διακρίνεται στο κάτωθι σχήμα, γίνεται αντιληπτή ως ένα ζεύγος μαύρων γραμμών.
Στο αριστερό μέρος διακρίνεται η πραγματική δομή του αριθμού έξι και στο δεξιό, ο τρόπος με τον οποίο αποτυπώνεται πάνω στο προϊόν.
Η αποκωδικοποίηση των γραμμών του bar code σε αριθμούς, γίνεται με διαφορετικό τρόπο στο αριστερό μέρος, απ' ότι στο δεξιό μέρος του κώδικα. Η αποκωδικοποίηση αυτή γίνεται εμφανής στα επόμενα σχεδιαγράμματα.
ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ:
ΔΕΞΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ:
Όπως ανακύπτει από τον ανωτέρω πίνακα, ο αριθμός έξι είναι ο μοναδικός αριθμός που παριστάνεται με δύο μονές μαύρες γραμμές οι οποίες διαχωρίζονται από ένα μόνο λευκό διάστημα. Οι δύο μονές αυτές γραμμές είναι οι μπάρες ασφαλείας που υπάρχουν σε όλα τα προϊόντα.Καθίσταται λοιπόν φανερό ότι, οι τρεις μπάρες ασφαλείας που υπάρχουν σε όλα τα code bar, σε όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα του πλανήτη, είναι η κωδικοποιημένη μορφή του αριθμού 666, ο οποίος είναι ήδη ο κυρίαρχος αριθμός του παγκόσμιου εμπορίου.
πηγη
 

Μιχάλης Καλογεράκης - Ένας εφευρέτης στην απομόνωση!

 

Ρεπορτάζ - Κάμερα - Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Μιχάλης Καλογεράκης. Ο δαιμόνιος Κρητικός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ενέργεια που παρέχει δωρεάν στους ανθρώπους η Φύση.Ταξίδεψα μέχρι το Ηράκλειο της Κρήτης, για να συζητήσω μαζί του και να καταγράψω όσα έχει επινοήσει και κατασκευάσει, και δεν το μετάνοιωσα ούτε στιγμή! Μέχρι πριν από λίγες ημέρες τα λέγαμε, μέσω skype, ενώ είχα δει πολλά βιντεάκια στο youtube και στην ιστοσελίδα του : http://www.youtube.com/user/mikeerevna/videos Αυτά, ωστόσο, που είδαν τα μάτια μου και κατέγραψε ο φακός της βιντεοκάμεράς μου, ξεπέρασαν κάθε φαντασία! Ο λόγος για τον Μιχάλη Καλογεράκη, έναν εφευρετικό Κρητικό, ο οποίος, εδώ και 18 χρόνια, έχει πάρει διαζύγιο από την Δ.Ε.Η. και τα πρατήρια καυσίμων! Έναν ιδιοφυή εφευρέτη ηλεκτρονικό μηχανικό, που θα μπορούσε (και θα έπρεπε) να ηγείται κάποιων επιδοτούμενων προγραμμάτων τεχνολογίας και έρευνας του Πολυτεχνείου αλλά, όπως κατά κανόνα συμβαίνει σ' αυτές τις περιπτώσεις, ζει άνεργος και απομονωμένος με την οικογένειά του στο χωριό Χάνι Κοκκίνη, λίγο έξω απ' το Ηράκλειο. Αυτό είναι, άλλωστε, το τίμημα που πληρώνουν σ' αυτή τη χώρα όσοι ξεχωρίζουν και υπερβαίνουν τη μετριότητα...
Ομιλητικός, χειμαρρώδης, αποφασιστικός, ένας Κρητίκαρος με όλη τη σημασία της λέξης, που δεν μασάει τα λόγια του και λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους. Αυτός είναι ο Μιχάλης Καλογεράκης. Μου μίλησε για όλα και για όλους και με ξενάγησε ακόμη και στο υπόγειο πυρηνικό καταφύγιο του σπιτιού του! "Τι φοβάσαι και έχεις προετοιμαστεί τόσο καλά"; τον ρώτησα. "Εδώ και καιρό έχω την πεποίθηση ότι κάτι κακό θα συμβεί, κάτι πολύ κακό. Θέλω λοιπόν να μας βρει προετοιμασμένους...", απάντησε, και με έβαλε σε σκέψεις...
Μου έδειξε στη συνέχεια το δίτροχο "παπάκι" του, που δεν έχει πάει ποτέ στο βενζινάδικο, όπως λέει ο ίδιος με υπερηφάνεια, αλλά και ένα mountain bike που έχει μετατρέψει σε ένα δυνατό ηλεκτρικό μοτο-ποδήλατο, με ανωτάτη ταχύτητα 50 χλμ/ώρα, κίνηση και στους δύο τροχούς και τεράστια αυτονομία, αφού η μπατταρία του φορτίζει με τα πετάλια στις ευθείες και στις κατηφόρες!
Μένω με το στόμα ανοιχτό όταν βάζει μπροστά μια τεράστια γεννήτρια, αντικαθιστώντας το πετρέλαιο με παλιό ελαιόλαδο! "Αυτό είναι το Κρητικό... πετρέλαιο που εμείς καλλλιεργούμε στο έδαφος!", λέει χαμογελώντας αφοπλιστικά, και συνεχίζει: "Δεν χρειάζεται να μπούμε στον κόπο να βγάλουμε το πετρέλαιο από τα βάθη της θάλασσας! Θα σου έλεγα μάλιστα να πας μέχρι το super market να αγοράσεις δέκα λίτρα ηλιέλαιο και να το βάλεις στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου! ", μου λέει κάποια στιγμή και με ξαφνιάζει! "Θάβουν χιλιάδες τόνους ροδάκινων στις χωματερές οι αγρότες της βόρειας Ελλάδας και μετά ζητούν από την κυβέρνηση ενίσχυση για την αγορά πετρελαίου, ενώ θα μπορούσαν να αποστάξουν τσάμπα το δικό τους καύσιμο με τα ροδάκινα, τα σταφύλια, τα αχλάδια ή τα καρπούζια που πετούν, έχοντας παράλληλα φροντίσει να παράγουν από τον αέρα και τον ήλιο την δική τους ενέργεια εντελώς δωρεάν"!
Κάποια στιγμή η συζήτηση άρχισε να περιστρέφεται γύρω από τα τρέχοντα οικονομικά προβλήματα, τα χαράτσια, τη ΔΕΗ και τον Στουρνάρα. Ο Μιχάλης είναι φανερά θυμωμένος, παρ' όλο που έχει πάντοτε κρεμασμένο στα χείλη του ένα πλατύ χαμόγελο. "Έβγαλε στην αρχή ένα δικαστήριο την απόφαση πως το χαράτσι είναι παράνομο, αλλά πήγε στη συνέχεια ο Στουρνάρας στον Άρειο Πάγο και τους είπε : Ακούστε : εμείς προσδοκούμε έσοδα δύο δις από αυτό το χαράτσι. Αν εσείς το βγάλετε παράνομο, τότε θα πρέπει να πάρουμε από κάπου τα χρήματα αυτά. Τι περίμενες λοιπόν να γίνει; Να πουν οι δικαστές ότι το χαράτσι είναι παράνομο και να χάσουν τους μισθούς τους; Δυστυχώς, όπου κυβερνάει το χρήμα δεν υπάρχει Δικαιοσύνη!
Αλλά και με τα χωράφια των ανθρώπων, εδώ στην Κρήτη, δεν είδες τι έγινε; Ήρθαν τα ΜΑΤ και τους τα πήραν με το ζόρι, για να τα δώσουν στους ξένους, να τα κάνουν φωτοβολταϊκά πάρκα, χωρίς να δώσουν στους ιδιοκτήτες των χωραφιών ούτε ένα ευρώ! Και μας πουλάνε μετά οι ξένοι το ρεύμα που παίρνουν δωρεάν από τον αέρα και τον ήλιο μας! Αν γινόταν αυτό παλιά, θα τους έπαιρναν με τις πέτρες! Τώρα όμως οι άνθρωποι άλλαξαν και στήριξαν τις ελπίδες τους στη Δικαιοσύνη. Πάνε λοιπόν στα δικαστήρια, αλλά με τα λεφτά που διαθέτουν δεν μπορούν να δικαιωθούν. Οι άλλοι έχουν περισσότερα και έτσι κερδίζουν τις δίκες...".
Έφυγα από το σπίτι των Καλογεράκηδων, με τον Μιχάλη να μου δίνει οδηγίες παρασκευής ξινόχονδρου, ρακής χωρίς δηλητήρια, κρασιού χωρίς... ξύδι και σωστής χρήσης της ηλεκτρικής κουβέρτας! Την ίδια στιγμή η κυρία Καλογεράκη παραπονείτο ότι αν είχαν τα χρήματα που έχει ξοδεύσει ο άντρας της για τα πειράματά του, θα είχαν αγοράσει ένα σπίτι! Δέκα οκτώ χρόνια χωρίς ΔΕΗ, όμως, σκέφτηκα, δεν είναι και μικρό πράγμα! Χωρίς να συνυπολογιστεί η ηδονή της δημιουργίας, που διαγράφεται κάθε στιγμή στο πρόσωπο του Μιχάλη, και είναι ανεκτίμητη...
Το βίντεο που ακολουθεί έχει διάρκεια 50 περίπου λεπτών της ώρας. Θα μπορούσε, βεβαίως, να είναι και τρίωρο! Σας συνιστώ πάντως να το δείτε μέχρι τέλους. Στο κάτω κάτω δεν είναι ένα συνηθισμένο βίντεο, αλλά ούτε και από αυτά που βλέπετε κάθε μέρα...